Reklamacja brak towaruDnia 6 grudnia 2023 złożyłem zamówienie które zostało opłacone w całości. Do teraz nie otrzymałem towaru. Chcę dostać albo paczkę z towarem albo zwrot pieniędzy, choć uważam że to jedno wielkie oszustwo i pewnie nikt nic nie dostanie.
brak zamówionego towaru31 grudnia 2023r. dokonałam zamówienia i płatności. otrzymałam informację mailową o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wysyłka miała nastąpić w ciągu trzech dni. Dotychczas nie otrzymałam zamówienia. brak możliwości skontaktowania się z firmą. Oczekuję na dostarczenie zamówionego towaru lub zwrot pieniędzy.
Brak opłaconego towaru31.12.2023 zamówiłam i opłaciłam towar i do dnia dzisiejszego ani towaru ani pieniędzy ani kontaktu z firmą , strony nie odpowiadają .
Chciałabym zrezygnować z zakupu i otrzymać zwrot pieniędzy lub przynajmniej mój towar.
Firma-oszustwo!
ŁadowarkaSprzęt nie działa
Reklamacja-oszustwoKilka lat temu zakupiłam futerko naturalne, za kwotę Ok 4000,-, w sklepie firmowym w Katowicach. Okazuje się, ze pomiędzy kawałki futra naturalnego zostały wstawione kawałki skai, które aktualnie pękają i futerko zaczyna rozsypywać się na części. Skład na metce 100% naturalne.
Wysłałam mail do firmy, dosłałam zdjęcia uszkodzeń, niestety brak odpowiedzi.
Usługa telewizji Usługa tv od początku podłączenia działa nie prawidłowo zacina się zawiesza wyrzuca podczas oglądania do ekranu tytułowego.
Na swój koszt musiałem wymieniać modem tv 3 razy i po zgłoszeniu żeby zwrócili za te koszta pieniądze jest brak odpowiedzi z ich strony.
Zgłosiłem im sprawę i nic z tym nie robią wysyłałem im dane i filmy na adres ale nic nie potrafią zrobić chce z ich strony polubownego rozwiązania umowy plus zwrot pieniędzy za usługę tv która nie działa prawidłowo od początku
zwrot / oszustwootrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem chcę zrobić zwrot i otrzymać od oszustów moje pieniądze
Problem z odesłaniem towaru Ponawiam zapytanie do butiku o przysłanie adresu polskiego/ rodzimego skąd miał pochodzic sweter.
Interesuje mnie Polski adres a nie chiński. Nie będę narażać się na koszty przesyłki do Chin, kiedy widzę tyle złych opinii na temat tego butiku.
Towar nie otwarty czeka na zwrot. Interesuje mnie adres Polski i zwrot pieniędzy.
brak dostawy26 grudnia złożyłam zamówienie, które opłaciłam w całości (ponad 120 zł) do dziś nie dostałam przesyłki. Kontaktowałam się z firmą, ale nie otrzymałam odpowiedzi. Dziś kiedy chciałam wejść na ich stronę nie udało mi się tego zrobić, tak jakby była usunięta.
OszustwoZamówiłam sweter z kaszmiru, który zgodnie z opisem miał być robiony ręcznie , a okazuje się że przesyłka idzie z Chin. Ma moje pytania dot. produktu i inne proby kontaktu nie mam odpowiedzi.