Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-03 godz: 09:03Publiczna
Zamknięta
[problem] przy zwrotach [tytuł zmodyfikowany]Sklep wysyła uszkodzone produkty w moim przypadku sukienkę, nie przyjmuje zwrotu i każe płacić 70% wartości sukienki, naciągacze pieniędzy nigdy w życiu nie spotkała mnie taka sytuacje a zakupy online robię od lat, w opiniach sklepu których wcześniej nie przeczytałam zarówno na facebooku jak i google okazało się że nie jestem jedyną poszkodowaną. Nie potrafili udowodnić mi że dostałam nowy świeżo zapakowany produkt, nie odzywali się trzy tygodnie po czym wysłali mi nakaz zapłaty 280 zł z 380. Zgłaszam sprawę, abyście przyjrzeli się pracy sklepu. Przy takich kilku [słowo usunięte przez moderatora] w miesiącu sklep jest konkretnie na plus.
2025-06-03 godz: 07:46Publiczna
Zamknięta
niesprawna kosiarka NACw dniu 22.04.2025 zakupiłam kosiarkę elektryczną NAC , kosiarka zepsuła się po jednym koszeniu i została oddana w ramach reklamacji z prośbą o wymianę na nową. Niestety po naprawie i ponownej próbie koszenia kosiarka znów zgasła i tak kosiła sobie co 15 min przez 2 minuty i tak w kółko. Zdesperowani oddaliśmy kosiarkę po raz drugi z prośbą o zwrot pieniędzy. Nie było sensu kosić sprzętem który odmawia posłuszeństwa. Reklamacja nie została uznana. Po tej informacji zadzwoniliśmy do firmy NAC która po wysłuchaniu strony stwierdziła że pieniądze powinien oddać sprzedawca czyli firma Leroy Merlin. Żądamy zatem zwrotu pieniędzy za wadliwy i nie dający się używać towar pod groźbą skierowania sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta
2025-06-03 godz: 07:29Publiczna
Zamknięta
brak sukienki, brak pieniędzy, brak kontaktuWitam, Zamówiłam sukienkę, kiedy w podanym czasie nie przyszła przesyłka zaczęłam pisać wiadomości mailowe, na instagramie i na mesengrze. Żadnej odpowiedzi, zero kontaktu. Telefon jest wyłączony. Musiałam kupić córce inną sukienkę. Żądam natychmiastowego zwrotu wpłaconej kwoty 404,98 zł. Jeśli nie to sprawa zostanie zgłoszona na policję, do UOKiK i inspekcji handlowej.
2025-06-03 godz: 07:07Publiczna
Zamknięta
Problem ze zwrotem - brak zwrotu środków Otrzymałam zamówione produkty, lecz rozmiar kompletnie nie odpowiadał standardom, w związku z czym zwróciłam całosć zamówienia. Otrzymałam maila że firma odebrała mój zwrot oraz abym podała numer konta do zwrotu. Wszytko wysłałam, ponawiałam lecz kontaktu do dnia dzieisjszego brak. zwrotu środków również. .Zwrot dotarł do firmy 7.11.2024. Oczekuje natychmiastowego zwrotu środków
2025-06-02 godz: 18:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.Z.
Brak zamówionego towaru Dnia 17.04.2025 zamówiłam i opłaciłam odzież medyczną. Potwierdzenie otrzymałam i do dziś nie otrzymałam towaru. Telefon do firmy nie odpowiada, na maile nie odpisują. Oczekuję od firmy wysyłki mojego zamówienia.
2025-06-02 godz: 15:13Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzyWitam, 30.03.2025r. zamówiłam ze strony Charlotte Fashion spodnie, które okazały się za duże zrobiłam więc 07.04.2025r zwrot towaru. Gdzie 22.04.2025r miną termin płatności i nie otrzymałam pieniędzy. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą mailowo i telefonicznie ale byłam cały czas zbywana. w końcu wysłałam pismo z wezwaniem do zwrotu wraz z należnymi odsetkami za zwłokę, ale niestety dalej nie otrzymałam pieniędzy i cały czas na nie czekam.
2025-06-02 godz: 13:31Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu płatności za zamówieniePo zbyt długiej realizacji zamówienia przez sprzedającego zdecydowałem się na jego anulowanie. Minął już ponad miesiąc, a ciągle nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, sprzedawca przestał odpowiadać na maile. Tydzień temu wysłałem wezwanie do zapłaty, ale sprzedawca nie dostosował się do niego. Oczekuje od firmy zwrotu wpłaconych środków.
2025-06-02 godz: 13:06Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 14.02 dokonałam zwrotu zamówionych produktów ze Stone Skirts - zgodnie z informacją z poczty polskiej zwrot został dostarczony 18.02. Pomimo kilkukrotnych pytań mailowych o zwrot pieniędzy nigdy ich nie odzyskałam (zamówienie numer 1500058383 z 9.02 na kwotę 263,00pln). Proszę o pomoc co można zrobić w tej sytuacji żeby odzyskać pieniądze.
2025-06-02 godz: 10:48Publiczna
Zamknięta
Przesyłka nie dotarła 9 maja zakupiłem zabawkę dla dziecka ze srony pilkomania.pl zamówienie powinno być już u mnie. Pisząc do nich przesyłana jest tylko automatyczna wiadomość ktura brzmi. ,,Bardzo dziękujemy za kontakt, zamówienia są realizowane zgodnie z regulaminem sklepu. Wszystkie przesyłki docierają do klienta w wyznaczonym terminie. (zapisane są one na witrynie sklepu oraz regulaminie) Przesyłka Pocztowa - Czas dostawy wynosi 10-20 dni roboczych Przesyłka Kurierska - Czas dostawy wynosi 5-15 dni roboczych Proszę pamiętać ,że nam również zależy żeby odebrali Państwo przesyłkę w najszybszym możliwym terminie" Napisałem że chcę zwrot pieniędzy i zero odpowiedzi z ich strony. Proszę o pomoc
2025-06-02 godz: 09:39Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.P.
Cofnięcie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji08.07.2024 padłam ofiarą phishingu (lub jego modyfikacji : vishingu czy smishingu), konsekwencją czego było skradzenie z mojego konta 10000 zł. Natychmiast zgłosiłam to na infolinię banku, niestety pieniędzy nie udało się zablokować, mimo, że nie były zaksięgowane. Sprawę zgłosiłam również na policji. Kilkukrotnie składałam reklamację w banku ale bezskutecznie. Dopiero po interwencji Rzecznika Finansowego, pieniądze zostały mi zwrócone na konto po 2 miesiącach. Otrzymałam pismo od banku o zwrocie reklamowanej kwoty i o pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Po 6 miesiącach otrzymałam przedsądowe wezwanie do zapłaty! Nie rozumiem jak można cofnąć decyzję o wcześniej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji? Niestety ten koszmar muszę przechodzić kolejny raz co odbija się na moim zdrowiu!!!