Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-04 godz: 07:43Publiczna
Zamknięta
Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarkiW dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep. Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I taki status widniał przez trzy miesiące. Przychodziły powiadomienia z banku, że sklep wpłacił pierwszą ratę, potem drugą. Zapłaciłem trzecią, kiedy stała się wymagalna. Kolejne próby kontaktu ze sklepem kończyły się niczym - zwrot nadal nie był rozliczony. Skorzystałem z pośrednictwa strony konsumersi.pl Po zgłoszeniu sprawy przez stronę, sklep 24.09 przysłał faktury korygujące na kwotę zakupu pralki i jej ubezpieczenia, pozostawiając tylko kwotę za usługę wniesienia i montażu pralki. 1.10 Alior bank przysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty całej pozostałej do zapłaty kwoty rat kredytu, tj. 2533,75. Specjalistka ds Obsługi Zamówień ze sklepu zapewnia, że środki zostały, cytuję, "uwolnione do banku" 24.09, natomiast moje prośby o przedstawienie jakiegokolwiek weryfikowalnego potwierdzenia takiego przelewu zostały zignorowane. Zamiast tego przysłano kolejną fakturę korygującą na 139 zł, tj. na kwotę usługi. Oczekuję od sklepu NATYCHMIASTOWEGO rozliczenia z bankiem i przedstawienia dowodu takiego rozliczenia.
2024-10-04 godz: 06:35Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 2642 [tytuł zmieniony przez moderatora]Ta firma to są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Zamawiasz u nich towar i kompletnie nie przychodzi. Można pisać dzwonić. Nie ma kontaktu. Jestem kolejną osobą, która zgłasza problem z tą firmą. Ponieważ wpłata była przez PayPo zgłoszę też tą sprawę na policję bo wygląda to na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pieniędzy. Myślę że nie jedna osoba się do mnie przyłączy, która padła ofiarą tego sklepu.
2024-10-03 godz: 22:03Publiczna
Otwarta
Brak realizacj zamówienia W związku ze złożonym zamówieniem proszę o dostarczenie zakupionego towaru telewizora LG Tym samym wywiązanie się z zawartej umowy kupna sprzedaży Proszę o dokładną informację kiedy telewizor dotrze do moich rąk
2024-10-03 godz: 18:49Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlT.F.
Bluza - brak towaru25.09.2024 zamówiłem bluzę, opłaconą i zero informacji odnośnie towaru, wysyłki… nie ma nic.. numer nieaktywny jeśli chodzi o kontakt. Dojechać zaraz takich..
2024-10-03 godz: 18:45Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.K.
PrzesyłkaBrak zwrotu pieniędzy za pobranie w kwocie 1300 PLN.Przesyłka zamówiona na portalu mojeprzesyłki.pl doręczona w styczniu.Złożyłem reklamację ale brak odpowiedzi.Oczekuję zwrotu poeniędzy
2024-10-03 godz: 18:09Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.K.
Sprawa nr 2637 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dziś odebrałam paczkę za pobraniem od firmy podanej wyżej paczkę za pobraniem na kwotę 210 zł towar niezgodny zamówieniem buty tanie chińskie brak kontaktu z firmą został wykonany telefon do firmy kurierskiej . Zostaje zgłoszona na policję
2024-10-03 godz: 17:36Publiczna
Otwarta
Brak możliwości zwrotu zakupionego towaruZakupiłam sweter i buty poprzez stronę internetową. Zakupiony towar otrzymałam po 14 dniach. W między czasie okazało się, że zakupione ubrania są wysyłane z Chin. Wg strony internetowej, firma ta ma sklep w Warszawie i go zamyka. Po otrzymaniu ubrań nie byłam zadowolona z jakości oraz rozmiaru. Zgłosiłam chęć zwrotu, otrzymałam informację, że towar mam wysłać do Chin. Oczywiście koszt zwrotu po mojej stronie. Nie wiem, czy będą Państwo w stanie mi pomóc, ale chciałabym móc zwrócić zamówione ubrania (tak, aby koszt wysyłki nie wynosił min. 300 zł - koszty te prawie przekraczają wartość zakupionych ubrań.
2024-10-03 godz: 14:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.W.
Rozetka.pl niezrealizowane zamówieniechciałbym złożyć skargę na postępowanie sklepu internetowego rozetka.pl. W dniu 1.10 złożyłem zamówienie nr 825796538 na konsolę Playstation 5. Zamówienie zostało potwierdzone (czyli umowa została zawarta), a w następnym mailu zostałem powiadomiony, że paczka zostanie wysłana 3.10. Następnie, 2.10 zostałem powiadomiony, że jednak nie otrzymam paczki, gdyż konsola nie jest dostępna do wysyłki. Jednocześnie towar był nadal dostępny na stronie sklepu, jednak w wyższej cenie.
2024-10-03 godz: 13:19Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.B.
Sprawa nr 2534 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam towar przyszedł do mnie zapłaciłam za niego kiedy chciałam go odesłać zwrot został zabrany niestety pieniądze za zwrot zostały odrzucone ponieważ niby sprzedawca który mi sprzedał część stwierdził że część jest uszkodzona a nie była nie jest to pierwszy przypadek kiedy nie chcą zwrócić pieniędzy każdemu kto zamawia u nich i wraca towar wpisują że płatność zwrotu została odrzucona ponieważ został uszkodzony towar a nikt nie miał uszkodzonego towaru tylko się na tym wzbogacają
2024-10-03 godz: 11:45Publiczna
Otwarta
Bledne zamowienieZamowilem dwa takie same zestawy lego, dostalem jeden. wybralem dodstawe inpostem a przyszlo poczta polska i dodatkowo musialem za nia zaplacic. napisalem maila do sklepu ale jeszcze nie odpisali