Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-04 godz: 19:21Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.S.
Odrzucona reklamacjaW dniu 4 września 2025 odebrałam z reklamacji obuwie, reklamacja odrzucona. Nie zgadzam się z decyzją i uzasadnieniem. Mam dwie pary obuwia z tego modelu i obie reklamację zostały odrzucona z uzasadnieniem iż obuwie zostało przemoczone stąd rozklejenie gdyż obuwie bylo nie prawidłowo konserwowane, zaś podarte zapiętki to efekt zakładania obuwia zasznurowanego. W sprawie konserwacji, środek do konserwacji obuwia został zakupiony w tym samym sklepie z instrukcją użycia od sprzedawcy i tak był stosowany. Nigdy nie ubieram ani nie zdejmuje obuwia które jest zasznurowane. Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów z obuwiem, problem pojawia się tylko w tym konkretnym modelu obuwia. Zatem uważam że wina leży po stronie producenta i rządami zwrotu pieniędzy gdyż nie chcę już korzystać z usług tej firmy. Buty nie są tanie a Państwo ewidentnie umywają ręce od odpowiedzialności za wadliwe obuwie. Proszę o rozstrzygnięcie sporu. Serdecznie pozdrawiam.
2025-09-04 godz: 17:42Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu należności za oddany towarUWAGA: [usunięte przez moderatora] Dnia 16.08 odstąpiłam od części zamówienia, towar odesłałam. Sklep otrzymał paczkę że zwrotem dn. 22.08, do tej pory nie otrzymałam zwrotu należności. Po kontakcie e-mailowym dostałam informację, że zwrot będzie "zlecony dzisiaj". Minęły kolejne 2 dni, do tej pory nie otrzymałam zwrotu. Proszę o niezwłoczny zwrot środków.
2025-09-04 godz: 17:26Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrócony towarDnia 21.07 zamówiłam sukienkę, która zwróciłam w dozwolonym terminie. Dnia 7 sierpnia firma zarejestrowała mój zwrot - potwierdzili to wiadomością mailową. Zwrot środków miał nastąpić do 14 dni. Mimo mailowych wezwań do zapłaty nie oddali pieniędzy (229zł) a z wysyłką 242,99zl. Cały czas odpowiadają, że sprawa jest przekazana do księgowości. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.
2025-09-04 godz: 13:45Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.P.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane sukienkiKupiłam dwie sukienki ze sklepu Catalina, odesłałam je zgodnie z instrukcją. W dniu 12.08.2025 otrzymałam maila: "Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2025/07/18/54977 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni." Oczywiście zwrotu nie dostałam. Telefon do firmy jest wyłączony. Napisałam więc po raz kolejny. Dnia 26.08.2025 otrzymałam odpowiedź: "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość w sprawie zwrotu, dzisiaj lub najpóźniej w kolejnym dniu roboczym status Pani zwrotu będzie zweryfikowany. Pozdrawiam i dziękuję za wyrozumiałość." I tak do dnia dzisiejszego. Zwrotu nie ma.
2025-09-04 godz: 12:47Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za odesłany towarWielokrotnie zwracałam się do firmy z prośbą zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie, w kwocie 431,99. Dnia 6/08/25 wysłałam informację o odstąpieniu od umowy kupna, natomiast 8/08/25 towar został odesłany - potwierdzenie z firmy kurierskiej wysłałam sprzedawcy. Mam także potwierdzenie przyjęcia zwrotu przez sklep 12/08/25. Niestety pomimo wielokrotnego kontaktu, pieniędzy nie otrzymałam.
2025-09-04 godz: 10:58Publiczna
Otwarta
ReklamacjaSzanowni Państwo W dniu 01.09.2025 otrzymałem zamówioną lodówkę Candy COT1S45EW zakup poprzez sklep internetowy Vobis.pl I -Terra Sp. z o.o. Cena była atrakcyjna sprzęt nowy fabryczny. Firma Zadbano przywiozła sprzęt bez uwag zrobili zdjęcia opakowania ,ja po rozpakowaniu lodówki stwierdziłem zadrapania rysy i zabrudzenia nie do zmycia .Po 30 minutach po odbiorze przekazałem mailowo firmie I -Terra Sp. z o.o. dział reklamacji stan faktyczny wraz ze zdjęciami.Pani obsługująca sprawę odpisała więc wskazałem reklamacje w postaci wymiany sprzętu na bez wad żadnych zwrotów upustu itd.sprzęt za sprzęt.Pani z reklamacji przekazała że nie mają już tych lodówek ja że są w handlu ale w innej wyższej cenie i niech załatwią sprawę wymiany.Pani z reklamacji samowolnie bez mojej zgody zleciła zwrot towaru !! nie ja konsument tylko pracownik podjął realizacje reklamacji ?? trzy razy wykazałem inną wolę załatwienia sprawy ,posłała firmę transportową po mój zapłacony sprzęt i tyle w temacie kuriozum do potęgi entej dawaj towar i wypad ja tu rządzę . Ja chce tylko dobry sprzęt bez wad za który zapłaciłem
2025-09-04 godz: 10:11Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków po upływie 14 dniZwróciłam zamówienie (po kilku dniach od jego otrzymania). 13 sierpnia sklep zarejestrował mój zwrot. Po upływie 14 dni nie otrzymałam zwrotu środków. Kilkukrotnie kontaktowałam się mailowo ze sklepem, wysyłając wezwanie do zapłaty. Na każdego maila otrzymywałam niemal identyczną odpowiedzią ze stwierdzeniem "sprawa niezwłocznie przekazana do działu księgowości". Dziś mija 8 dzień po przekroczeniu ustawowego terminu 14 dni, a pieniędzy (ani nawet potwierdzenia przelewu) nadal nie otrzymałam.
2025-09-04 godz: 09:33Publiczna
Zamknięta
faktura za nienaprawioną usterkę falownikadzień dobry, niestety firma kompletnie nierzetelna . Od początku problemy w fakturowaniu i próba naciągnięcia na koszty. Informacja o rzekomym rabacie o którym wiedziała tylko Pani z biura. Jakieś mylne informacje o połączeniu oferty fotowoltaiki i pompy ciepła tak żeby na umowie była kwota ta którą ustaliliśmy z właścicielem. Na szczęście dzięki przytomności umysłu właściciela nie zostaliśmy oszukani i sprawa zakończyła się tylko aneksem do umowy. Niestety próba nieuczciwej praktyki od samego początku. w dniu 14.10.2024 wystawienie faktury na kwotę 14000 zł z terminem płatności 15.10.2024 - szczyt bezczelności i konieczność oczywiście po mojej interwencji zmiany daty faktury. Szczytem bezczelnoci natomiast jest wystawienie faktury za rzekome sprawdzenie serwisowe w wysokości 300zł . Zgłosiliśmy niepracujący falownik co powinno być w ramach gwarancji zweryfikowane . Niestety oprócz tego że jakakolwiek weryfikacja odbywała się mailowo, to jak już ktoś z łaską się pojawił i zepsuł mi dodatkowa fazę tak, że zostaliśmy z jedną - to jeszcze wystawił mi fakturę 300zł . Proszę więc o polubowne anulowanie tej faktury, gdyż następnym krokiem będzie opisanie całej działaności firmy u Rzecznika Praw Konsumenta i tam dochodzenie swoich praw. Ponadto uważam że takie praktyki biura tej firmy zasługują na pewno na kontrolę i zgłoszenie do Państwowej Inspekcji Pracy.
2025-09-04 godz: 09:10Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu należności po odesłaniu towaruDnia 9 lipca 2025 zakupiłam 2 koszulki w sklepie internetowym Stone Skirts, paczka dotarła do mnie 17 lipca. Po przymierzeniu ubran zdecydowałam sie na zwrot , którego potwierdzenie dostałam 24 lipca. Do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu należnosci w wys 298 pln, mimo kilku upomnien mailowych. Tel niestety nikt nie odbiera. Żądam od firmy zwrotu należności.
2025-09-04 godz: 08:17Publiczna
Zamknięta
Niekompletne zamówienie Otrzymałam od Państwa zamówienie nr 337563 ale okazuje się że jest niekompletne bo w paczce nie ma paska do sukienki w załączeniu przesyłam zdjęcie, bardzo proszę o dosłanie brakującej rzeczy.