zwrote dniu 4.10.2024 r. zgłosiłam chęć zwrotu towaru,ze względu na rozmiar za duzy. w odpowiedzi otrzymałam poniższa informację :
Cześć [dane usunięte przez moderatora]
Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności lub niezadowolenie, które mogło to spowodować.
Aby skutecznie odpowiedzieć na Twoje obawy, czy mógłbyś dostarczyć nam zdjęcie przedmiotu, o którym mowa, na poparcie skargi? Umożliwi to naszemu wewnętrznemu zespołowi dokładne zbadanie sprawy i przyspieszenie procesu rozwiązania.
Zapewniamy, że zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu tej kwestii.
Z niecierpliwością czekamy na kontakt.
odpowiedziałam do dziś dnia nie otrzymałam żadnej ib=formacji o możliwości zwrotu.
brak środków za zwrot zamówieniaFirma ogłosiła zawieszenie działalności.
Jednak na koncie klienta w sklepie internetowym mam nadal środki do wykorzystania za zwrot zamówienia w wysokości 596,58 zł.
Płatności za zamówienie dokonałam przez PayPo, gdzie opłacam do tej pory za zamówienie, którego fizycznie nie mam, ponieważ powinnam wykorzystać środki za kolejne zakupy w sklepie. Żądam zwrotu pieniędzy od sklepu internetowego, jednakże sklep odpisał mi maila, że z powodu problemów finansowych nie może mi wypłacić pieniędzy.
Anulowanie zamówienia Wczoraj zamówiłem produkt a dzisiaj przeczytałem komentarze co mnie przeraziło że [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]wszyscy piszą więc od rana próbowałem anulować a oni zero odpowiedzi
Brak zwrotu środków za zwrócony towarBrak zwrotu środków za zwrócony towar, upomniałam się o zwrot i otrzymałam inf. Ze firma nie ma środków na zwrot.
Brak wysyłki zamówienia 20.09.2024 zamówiłam komplet dresowy ze strony Stone Skirts, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i wszystko wydawało się poprawne.
26.09 wysłałam zapytanie co z moim zamówieniem.
Otrzymałam wiadomość:
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu.
Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie.
Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia.
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
11.10 wysłałam maila z zapytaniem kiedy mogę spodziewać się wysyłki zamówienia, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi mailowej, natomiast status mojego zamówienia zmienił się z potwierdzone na wysłane.
Problem w tym, że zamówienie prawdopodobnie nie zostało wcale wysłane, ponieważ nie dostałam potwierdzenia z InPost o nadaniu przesyłki oraz numeru przesyłki do możliwości śledzenia jej.
Ze sklepem nie ma kontaktu mailowego, numer telefonu jest nieaktywny, na Facebooku zostałam zablokowana po dodaniu komentarza pod jednym ze zdjęć.
Oczekuję, że moje zamówienie zostanie wysłane a w przypadku nie wysłania, zostaną mi zwrócone pieniądze.
Brak zwrotu środków po odesłani towaru Odesłałam towar o wartości 1100 zł po czym otrzymałam potwierdzenie otrzymania zwrotu . Dzisiaj otrzymałam wiadomość że firma boryka się z problemami finansowymi i chcą mi odesłać zwrócony towar ale po co mi sukienki, które są dla mnie nie dobre . Bardzo proszę o interwencję .
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie.W dniu 16 czerwca złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts na kwotę około 600zł. 27 czerwca zapytałam o przedłużający się czas realizacji. Zapewnili mnie, że zamówienie dotrze w ciągu 2 tygodniu, ale tak się nie stało. 16 lipca poinformowalam sklep mailowo, że rezygnuje z zamówienia i zostało ono anulowane. Dostałam mailowe potwierdzenie, w którym informowano mnie, że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków, wielokrotnie wysyłałam w tej sprawie maile do firmy, ale jestem cały czas zbywana, że pieniądze zostaną mi zwrócone, a to nadal się nie dzieje.
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy, bo już nie wiem jak w tej sprawie działać.
brak zwrotu pieniędzy W dniu 30 sierpnia 2024 roku dokonałam na Państwa stronie www.modacatalina.pl zakupu towaru – paragon nr 1126. Przesyłkę otrzymałam w dniu 5 września 2024 roku (nr przesyłki InPost: 662563357495083032648828). Jednak żaden z zamówionych towarów nie spełnił moich oczekiwań. W związku z tym zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, dokonałam zwrotu towaru w ciągu 14 dni (nr przesyłki zwrotnej DPD: 1001531875615U). Wypełniłam na Państwa stronie formularz zwrotu i otrzymałam numer zwrotu: R/Mod/2024/09/05/44387. W treści maila była również informacja, że „Przelewy zwrotne są realizowane w ciągu 14 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki.”. Przesyłka ze zwróconym towarem została przez Państwa odebrana w dniu 16 września 2024 roku. Oznacza to, że przelew powinnam otrzymać najpóźniej w dniu 3 października 2024 roku. W tym dniu zamiast przelewu otrzymałam maila z informacją: „Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/09/05/44387 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni.”. Dziś jest 14 października i w dalszym ciągu nie otrzymałam zwrotu środków pieniężnych na rachunek bankowy.
W dniu dzisiejszym wysłałam do firmy wezwanie do zapłaty i czekam na natychmiastowy zwrot środków.
Brak zwrotu pieniędzy Firma po otrzymaniu zamowienia nie dokonała zwrotu pieniędzy dla klienta.
PrzedsprzedażKolega nas próbuje zrobić w [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] oferując przedsprzedaż, czyli Ty zamawiasz dzisiaj, dostaniesz produkt do 365 DNI, ale TY na zwrot masz tylko 14 dni :)
Nie podobają mi się też [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]komentarze na tiktoku firmy, wystarczy zobaczyć, że pare kont, które mają łącznie ZERO obserwacji udzielają się pod każdym filmem. Nie pozdrawiam a wszystkim poszkodowanym życzę szybkiego zarobku bo na zwrot od niego to nie liczcie :D