Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-24 godz: 20:31Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.P.
Brak zwrotu środków Nie otrzymalam zwrotu srodkow po 14 dniach od dostarczenia do sprzedawcy zwracanego towaru
2025-06-24 godz: 11:49Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu toworuZamówiłam w sklepie internetowym ubrania, które chciałabym zwrócić, niestety są za duże. Otrzymałam informację zwrotną, że w zwiazku z faktem iż towar był przeceniony to nie podlega zwrotom. Ale w Polityce zwrotów na stronie sklepu nie ma takiej informacji. Od firmy oczekuję mozliwosci zwrotu towaru i odzyskania zapłaconych pieniędzy. Na dzień dsisiejszy wysłałam informację że chce towar zwrócić i otrzymałam odpowiedź że nie mogę bno był przeceniony. Wysłałam ponowną informację że proszę o formularz zwrotu i screen z ich strony z Polityki zwrotów że nie ma tam takiej informacji o braku mozliwosci zwrotu towaru przecenionego.
2025-06-24 godz: 10:42Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam zakup. Sklep 05.06.2025 otrzymał przesyłkę i do tej pory (mamy 25.06.2025) nie zwrócił mi pieniędzy. Pomimo wielokrotnych wiadomości i wezwania do zapłaty nikt nie odpisuje . A pieniędzy dalej nie zwrócili.
2025-06-24 godz: 10:06Publiczna
Zamknięta
ZwrotBrak zwrotu środków za dokonanie testu drogowego hunter które jednoznacznie zidentyfikowało oraz potwierdziło występowanie wady produktu. Brak chęci sprzedającego na zwrot mimo wielu prób polubownego rozwiązania sprawy.
2025-06-23 godz: 19:00Publiczna
Otwarta
Zwrot należności Dnia 15 maja 2025 zamowiłam sukienkę w sklepie internetowym "joana butik". Gdy po około dwóch tygodniach zaczęłam pisać maile oraz wiadomosci sms z pytaniem, kiedy otrzymam przesyłkę dostalam wiadomość, że mojego zamówienia nie ma na stanie w magazynie. W związku z tym dokonałam zarówno mailowego jak i za pośrednictwem sms anulowania zamówienia i poprosiłam o zwrot pieniędzy. 12 czerwca dostalam wiadomosc (po licznym przypominaniu), że następnego dnia otrzymam zwrot lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniedzy.
2025-06-23 godz: 16:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlS.I.
Muszę spłacać raty za produkt który nie dostalemKupiłem telefon za 4200zl na raty w Media Markt. Zrezygnowałem z zakupu ale sklep nie poinformował o tym banku Alior Bank. Obecnie nie mam telefonu i muszę spłacać raty. Zbywa mnie infolinia sklepu i infolinia banku. Wysłałem już kilkanaście reklamacji i zgłoszeń. Rozmawiałem z wieloma konsultantami. Nikt nie chce mi pomóc. Przy okazji - Konsultanci banku i sklepu są [słowo usunięte przez moderatora]
2025-06-23 godz: 10:57Publiczna
Otwarta
Wysłano wadliwy produkt - brak chęci do zwrotuWitam Zakupiłem wideorejestrator przez sklep internetowy. Najpierw [słowo usunięte przez moderatora], że nie mają na stanie (na allegro wystawiony ten sam przedmiot x4 w wyższej cenie), zgodziłem się na inny model. W końcu po około 2 tygodniach paczka doszła. Z racji wykonywanego zawodu nie ma mnie w domu po 6-9 dni, więc paczkę odebrała żona (paczkomat inpost) - opakowanie nie nosiło żadnego śladu uszkodzenia/otwarcia, pudełko w środku też nie było uszkodzone. Natomiast sam wideorejestrator jest wzrokowo wadliwy - przednia gumowa ścianka nie pasuje do obudowy, jest krzywa (źle odlana), nie trzyma się plastikowej obudowy i od niej odskakuje. Oczywiście Sprzedawca próbuje mydlić oczy, że towar został sprawdzony przed wysłaniem a uszkodzenia powstały w trakcie transportu - ja mam zgłaszać reklamację do Inpost'u co raczej nie jest moim zadaniem w tej kwestii. W opisie przedmiotu nie było mowy o jakichkolwiek defektach, zażądałem więc zwrotu zapłaconej kwoty i odesłania przedmiotu na koszt Sprzedawcy. Ten jednak uparcie zrzuca winę na przewoźnika - jak napisałem wcześniej paczka (opakowanie zbiorcze i karton zabezpieczający) doszła w stanie idealnym. Działania (wymiana emaili bo telefon [dane usunięte przez moderatora] nie działa) pernamentnie w celu zbycia natrętnego kupującego (niech sobie zachowa otrzymany bubel a pieniędzy i tak nie oddamy).
2025-06-23 godz: 08:47Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.B.
Zwrot pieniędzy za uznana reklamację Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h. Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję.
2025-06-23 godz: 07:19Publiczna
Zamknięta
Etykieta adresata jest nieczytelnaZamówiłem w Empiku betoniarkę 70l. Wysyłka została wysłana przez nadawcę, ale kolejnego dnia dostałem e-mail że Etykieta adresowa jest nieczytelna. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. Dzwoniłem do przewoźnika UPS i powiedział mi Pan że tym się nie przejmować że to nadawca tak zgłosił. Następnie dostałem e-mail że środki zostaną zwrócone na konto, a betoniarki dalej nie mam. Nikt nie zadzwonił dlaczego nie dostarcza mi tylko etykieta nieczytelna… domagam się aby dostarczyć mi ta betoniarkę, gdyż specjalnie taką wybrałem i była w atrakcyjnej cenie.
2025-06-22 godz: 12:09Publiczna
Zamknięta
Wniosek o zwrot środkówNiniejszym składam wniosek o zwrot środków za zakupione oprogramowanie, zgodnie z punktem 4.1 Polityki Zwrotów, który mówi, że zwroty mogą być przyznane w przypadku istotnych problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z Oprogramowania. W moim przypadku nie jestem w stanie korzystać z programu z uwagi na zbyt niską wydajność mojego komputera. Przed zakupem nie było podanych żadnych wymagań technicznych lub minimalnej specyfikacji sprzętowej, co uniemożliwiło mi świadomą ocenę, czy mój sprzęt spełnia wymagania. W celu rozwiązania sprawy dołączyłem na serwer Discord, założyłem ticket i zgłosiłem reklamację, domagając się zwrotu. Otrzymałem odpowiedź, że zwrot nie zostanie przyznany, ponieważ „program działa”, a problem leży po stronie mojego komputera. Zgodnie z Regulaminem, sytuacje uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania z przyczyn technicznych (jak ta) są podstawą do ubiegania się o zwrot środków. Ponieważ nie byłem informowany o minimalnych wymaganiach technicznych, a brak takiej informacji skutkował niemożnością korzystania z produktu, uważam, że moja reklamacja jest zasadna. Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku i dokonanie zwrotu środków.