Brak zwrotu środków Nie otrzymalam zwrotu srodkow po 14 dniach od dostarczenia do sprzedawcy zwracanego towaru
Brak możliwości zwrotu toworuZamówiłam w sklepie internetowym ubrania, które chciałabym zwrócić, niestety są za duże. Otrzymałam informację zwrotną, że w zwiazku z faktem iż towar był przeceniony to nie podlega zwrotom. Ale w Polityce zwrotów na stronie sklepu nie ma takiej informacji. Od firmy oczekuję mozliwosci zwrotu towaru i odzyskania zapłaconych pieniędzy. Na dzień dsisiejszy wysłałam informację że chce towar zwrócić i otrzymałam odpowiedź że nie mogę bno był przeceniony. Wysłałam ponowną informację że proszę o formularz zwrotu i screen z ich strony z Polityki zwrotów że nie ma tam takiej informacji o braku mozliwosci zwrotu towaru przecenionego.
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam zakup. Sklep 05.06.2025 otrzymał przesyłkę i do tej pory (mamy 25.06.2025) nie zwrócił mi pieniędzy.
Pomimo wielokrotnych wiadomości i wezwania do zapłaty nikt nie odpisuje .
A pieniędzy dalej nie zwrócili.
ZwrotBrak zwrotu środków za dokonanie testu drogowego hunter które jednoznacznie zidentyfikowało oraz potwierdziło występowanie wady produktu. Brak chęci sprzedającego na zwrot mimo wielu prób polubownego rozwiązania sprawy.
Zwrot należności Dnia 15 maja 2025 zamowiłam sukienkę w sklepie internetowym "joana butik". Gdy po około dwóch tygodniach zaczęłam pisać maile oraz wiadomosci sms z pytaniem, kiedy otrzymam przesyłkę dostalam wiadomość, że mojego zamówienia nie ma na stanie w magazynie. W związku z tym dokonałam zarówno mailowego jak i za pośrednictwem sms anulowania zamówienia i poprosiłam o zwrot pieniędzy. 12 czerwca dostalam wiadomosc (po licznym przypominaniu), że następnego dnia otrzymam zwrot lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniedzy.
Muszę spłacać raty za produkt który nie dostalemKupiłem telefon za 4200zl na raty w Media Markt. Zrezygnowałem z zakupu ale sklep nie poinformował o tym banku Alior Bank. Obecnie nie mam telefonu i muszę spłacać raty. Zbywa mnie infolinia sklepu i infolinia banku. Wysłałem już kilkanaście reklamacji i zgłoszeń. Rozmawiałem z wieloma konsultantami. Nikt nie chce mi pomóc. Przy okazji - Konsultanci banku i sklepu są [słowo usunięte przez moderatora]
Wysłano wadliwy produkt - brak chęci do zwrotuWitam
Zakupiłem wideorejestrator przez sklep internetowy.
Najpierw [słowo usunięte przez moderatora], że nie mają na stanie (na allegro wystawiony ten sam przedmiot x4 w wyższej cenie), zgodziłem się na inny model.
W końcu po około 2 tygodniach paczka doszła. Z racji wykonywanego zawodu nie ma mnie w domu po 6-9 dni, więc paczkę odebrała żona (paczkomat inpost) - opakowanie nie nosiło żadnego śladu uszkodzenia/otwarcia, pudełko w środku też nie było uszkodzone. Natomiast sam wideorejestrator jest wzrokowo wadliwy - przednia gumowa ścianka nie pasuje do obudowy, jest krzywa (źle odlana), nie trzyma się plastikowej obudowy i od niej odskakuje. Oczywiście Sprzedawca próbuje mydlić oczy, że towar został sprawdzony przed wysłaniem a uszkodzenia powstały w trakcie transportu - ja mam zgłaszać reklamację do Inpost'u co raczej nie jest moim zadaniem w tej kwestii.
W opisie przedmiotu nie było mowy o jakichkolwiek defektach, zażądałem więc zwrotu zapłaconej kwoty i odesłania przedmiotu na koszt Sprzedawcy. Ten jednak uparcie zrzuca winę na przewoźnika - jak napisałem wcześniej paczka (opakowanie zbiorcze i karton zabezpieczający) doszła w stanie idealnym. Działania (wymiana emaili bo telefon [dane usunięte przez moderatora] nie działa) pernamentnie w celu zbycia natrętnego kupującego (niech sobie zachowa otrzymany bubel a pieniędzy i tak nie oddamy).
Zwrot pieniędzy za uznana reklamację Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h.
Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję.
Etykieta adresata jest nieczytelnaZamówiłem w Empiku betoniarkę 70l.
Wysyłka została wysłana przez nadawcę, ale kolejnego dnia dostałem e-mail że Etykieta adresowa jest nieczytelna. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. Dzwoniłem do przewoźnika UPS i powiedział mi Pan że tym się nie przejmować że to nadawca tak zgłosił. Następnie dostałem e-mail że środki zostaną zwrócone na konto, a betoniarki dalej nie mam. Nikt nie zadzwonił dlaczego nie dostarcza mi tylko etykieta nieczytelna… domagam się aby dostarczyć mi ta betoniarkę, gdyż specjalnie taką wybrałem i była w atrakcyjnej cenie.
Wniosek o zwrot środkówNiniejszym składam wniosek o zwrot środków za zakupione oprogramowanie, zgodnie z punktem 4.1 Polityki Zwrotów, który mówi, że zwroty mogą być przyznane w przypadku istotnych problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z Oprogramowania.
W moim przypadku nie jestem w stanie korzystać z programu z uwagi na zbyt niską wydajność mojego komputera. Przed zakupem nie było podanych żadnych wymagań technicznych lub minimalnej specyfikacji sprzętowej, co uniemożliwiło mi świadomą ocenę, czy mój sprzęt spełnia wymagania.
W celu rozwiązania sprawy dołączyłem na serwer Discord, założyłem ticket i zgłosiłem reklamację, domagając się zwrotu. Otrzymałem odpowiedź, że zwrot nie zostanie przyznany, ponieważ „program działa”, a problem leży po stronie mojego komputera. Zgodnie z Regulaminem, sytuacje uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania z przyczyn technicznych (jak ta) są podstawą do ubiegania się o zwrot środków.
Ponieważ nie byłem informowany o minimalnych wymaganiach technicznych, a brak takiej informacji skutkował niemożnością korzystania z produktu, uważam, że moja reklamacja jest zasadna.
Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku i dokonanie zwrotu środków.