Wniosek o zwrot środkówNiniejszym składam wniosek o zwrot środków za zakupione oprogramowanie, zgodnie z punktem 4.1 Polityki Zwrotów, który mówi, że zwroty mogą być przyznane w przypadku istotnych problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z Oprogramowania.
W moim przypadku nie jestem w stanie korzystać z programu z uwagi na zbyt niską wydajność mojego komputera. Przed zakupem nie było podanych żadnych wymagań technicznych lub minimalnej specyfikacji sprzętowej, co uniemożliwiło mi świadomą ocenę, czy mój sprzęt spełnia wymagania.
W celu rozwiązania sprawy dołączyłem na serwer Discord, założyłem ticket i zgłosiłem reklamację, domagając się zwrotu. Otrzymałem odpowiedź, że zwrot nie zostanie przyznany, ponieważ „program działa”, a problem leży po stronie mojego komputera. Zgodnie z Regulaminem, sytuacje uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania z przyczyn technicznych (jak ta) są podstawą do ubiegania się o zwrot środków.
Ponieważ nie byłem informowany o minimalnych wymaganiach technicznych, a brak takiej informacji skutkował niemożnością korzystania z produktu, uważam, że moja reklamacja jest zasadna.
Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku i dokonanie zwrotu środków.
Brak zwrotu środków za niewysłany towarDnia 31.03.2025 zamówiłam w internetowym sklepie eobuwie.com 3 pary butów. Jedne nie zostały wysłane i do tej pory tj. do 21.06.2025 nie otrzymałam zwrotu środków za niewysłany produkt. Wielokrotnie rozmawiałam na czacie z konsultantami sklepu i każdy pisał, że sprawę oznacza jako pilna i będzie szybko rozwiązana i nic w dalszym ciągu z tego nie wynika. Na maile sklep nie odpowiada, na infolinię nie da się dodzwonić a i czat z konsultantem jest w tym momencie również niedostępny. Co moge zrobić żeby wyegzekwować od sklepu swoje pieniądze? Mam zdjęcia z rozmów z konsultantami na czacie gdzie potwierdzają, że pieniądze nie zostały zwrócone. Oczekuje jak najszybszego zwrotu należności a po tak długim oczekiwaniu należałyby się też pewnie odsetki za taką zwłokę.
Reklamacja obuwiaWitam, we wrześniu kupiłam buty loafersy firmy Lasocki w sklepie CCC w Jarosławiu. Niestety w dniu 11 czerwca zauważyłam, że podeszwa prawego buta całkiem się rozkleiła w czasie gdy szłam poczułam, że podeszwa się rusza. Buty nie nadają się do użytku, gdzie gwarancja na buty wynosi 2 lata, przez co rozumiem że powinny mi tyle służyć. Nosiłam je normalnie, nie robiłam w nich niczego nadzwyczajnego co mogłoby doprowadzić do ich rozklejenia. Pojechałam więc w ten sam dzień do sklepu zgłosić reklamację. Pani z obsługi powiedziała mi, że jest możliwość wymiany na nowe buty, zwrotu środków lub naprawy obuwia. Wybrałam opcję wymiany na nowe. Pani powiedziała, że mam czekać na SMSa. Po dwóch dniach czyli 13 czerwca przyszedł SMS, że reklamacji nie uwzględniono, nie została podana przyczyna dla której moja reklamacja nie została uwzględniona. Żadnego uzasadnienia! Po co więc ta firma deklaruje gwarancję obuwia na 2 lata, skoro nawet nie służyły mi przez rok?! A jak już coś się stało nie z mojej winy to piszą że reklamacja nieuwzględniona, ale dlaczego?- nie! Brak informacji! Bo tak najłatwiej napisać, jest im to na ręke. Brak zainteresowania, zero alternatywy. Skoro nie chcą wymienić obuwia na nowe to mogliby chociaż zaproponować naprawę!
Oczekuję ustosunkowania się firmy CCC do deklarowanej przez nich dwu letniej gwarancji i rozpatrzenia mojej reklamacji pozytywnie oraz wymiany obuwia na nowe. Tak nie może być! W wielu sklepach przyjmują reklamację bez problemowo, tylko w CCC jest problem z takimi rzeczami, bo najlepiej zarobić, a jak coś się zepsuje to zrzucić odpowiedzialność...
Odmowa przyjęcia towaru 26 maja kupiłam quada w salonie po dwóch dniach okazało się że jest wyciek paliwa. 18 czerwca okazało się że wachacz tylni z lewej strony rozleciało się łożysko ,wachacz przesunął się w lewo i wyskoczyło z prawej strony gdy normalnie powinno być schowane w tulejki od wachacza . Kierownica jest luźna podczas ruszania . Dzis 20.06 byłam zawiść quada na rękojmię . Podpisali dokument ale nie przyjeli towaru twierdząc że n
Brak zwrotu za bilety na odwołany koncertW sierpniu 2024 r. dokonano zakupu dwóch biletów po 149 zł każdy (łącznie 298 zł) na wydarzenie „Koncert Muzyki Filmowej z utworami Johna Williamsa”, zaplanowane na 22 marca 2025 r. w PreZero Arena w Gliwicach. Organizatorem była firma TRINITY Media Entertainment Development (NIP 5242236654), reprezentowana przez pana [dane usunięte przez moderatora]. Dodatkowo opłacono 11 zł za przesyłkę biletów w formie papierowej – łączna kwota wyniosła 309 zł.
W dniu 4 marca 2025 r. przesłano informację mailową o odwołaniu wydarzenia, wraz z możliwością przeniesienia biletów na inne wydarzenie lub uzyskania zwrotu należności. Wybrano zwrot środków. 10 marca przesłano potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia, jednak do dnia 20 czerwca 2025 r. nie dokonano zwrotu pieniędzy.
Zgodnie z regulaminem organizatora, operator zobowiązuje się do dokonania zwrotu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych, w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności. Termin ten upłynął już dawno.
Pomimo wielokrotnych prób kontaktu z firmą TRINITY, nie uzyskano odpowiedzi. Firma przekazuje jedynie dane kontaktowe do pana [dane usunięte przez moderatora], który nie odpowiada na wiadomości e-mail i jest nieosiągalny telefonicznie (abonent czasowo niedostępny).
Na podstawie publicznie dostępnych informacji (m.in. artykuł na portalu Bezprawnik, grupy poszkodowanych konsumentów) oraz decyzji Prezesa UOKiK nr RWR 04/2023 wiadomo, że sytuacja dotyczy wielu osób. Na pana [dane usunięte przez moderatora] została nałożona kara pieniężna w wysokości 30 000 zł, jednak mimo to podobne praktyki są kontynuowane.
Zwraca się z prośbą o pomoc w odzyskaniu należności w wysokości 309 zł oraz o podjęcie odpowiednich działań w tej sprawie.
Słaba jakośćAwaria ekspresu do kawy.
Wykupiliśmy śniadania w cenie 45 zł i okazało się jest awaria ekspresu. Została nam zaproponowana kawa rozpuszczalna
Nie jest to satysfakcjonujące dla mnie. Chcę aby anulowano opłatę za śniadania
4 osoby x45 zł x 4 dni
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZakupiłam nowy mop, otrzymałam używany i niezgodny z zamówieniem. Zadzwoniłam na infolinię że chcę zwrócić. Kazano mi odesłać mop i tak też zrobiłam. Paczka została odebrana ze zwrotem w dniu 7 maja 2025 ale do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Pisałam kilka maili do firmy ale bez odzewu. jak mogę odzyskać swoje pieniądze?
ReklamacjaDzień dobry . Jakis czas temu zamówiłam buty na stronie allegro i mam taki problem ze obtarly mnie już kilka razy są bardzo niewygodne i są tak zbite że po kilku użyciach nie rozeszły się w żaden sposób . Pisałam do nich że chciałabym złożyć reklamacje to mi odpisali że nie podlega to reklamacji i że powinnam przymierzyć buty w domu a w razie niezgodności odesłać im je .
Otrzymać od Biedronki 3 tys zadość uczynienia ! 24/03 br. uległem wypadkowi w sklepie.
Pogotowie zabrało mnie do szpitala, całość dokumentacji medycznej z opisem wypadku i zadośćuczynieniem 3 tys. zł przekazałem 30 Kwietnia br. Biedronce w Kostrzyniu. Mimo interwencji /mail/dotąd Biedronka nie podjęła do sprawy stanowiska.
Nie znam Umów między Biedronką a Hestią
Firmą, która żąda od mnie; świadków zdarze-
nia zgody na wszelkie informacje o moim sta-
nie zdrowia, zgody na pozyskiwanie od orga-
nów i instytucji Państwa informacji o mnie.
Z niechlujstwa pracowników Biedronki, braku
porządku upadłem doznałem ogromnego bólu
cały dzień byłem w Izbie przyjęć szpitala podłączony pod Kroplówką uśmierzającą ból i monitorującą mój stan powypadkowy. Przez
miesiąc kwiecień byłem leczony w przychodni
chirurgicznej przyjmując silne leki Doreta i ZALDIAR EffEREVESCENT. Zalecono też dalszą rehabilitacje powypadkową. Słowem stała się z
powodu zaniedbań pracowników markietu
krzywda którą dochodzę i którą oceniam w formie rekompensaty skromnie i nie wygórowanie. Z drugiej zaś strony stoi spółka zagraniczna, która przyzywa drugą prawniczo -
ubezpieczającą tą pierwszą do pomocy i która
w brew przepisom polskim omotuje "biednego
poturbowanego obywatela siecią prawniczą
dochodząc przy okazji do pełnej inwigilacji osoby z możliwością przetwarzania danych tej
osoby. Markiet Biedronki w Tucholi jest foto-
monitorowany, kierowniczka placówki była świadoma zdarzenia, osobiście wzywała pogotowie i z Jej polecenia usuwano " z ziemi"
pozostałości plastikowe walające się na podłodze po rozpakowywanych towarach. To
właśnie było przyczyną mojego upadku i doznanego wyłączenia z normalności życia przez dwa miesiące.
W reasumcji stwierdzam:
1/ Firma Biedronka nie wypełniła prawnego obowiązku udzielenia w ciągu 30 dni stano- wiska swojego do zgłoszonego wypadku,
2/nie poinformowała mnie o przekazaniu sprawy ERGO Hestia,
3/nie pozwala na łączność telefoniczną blokująć swój jedyny podany numer telefoniczny 616548001
4 nie odpowiada na mailowe monity
Oczekuję opublikowania sprawy i wywarcia presji na Firmie Biedronka /Jeronimo Martins
Polska S A / w aspektcie poważnego i terminowego rozpatrzenia sprawy.
Zwrot za zamówienie Zamówienie nie zostało odebrane z paczkomatu więc wróciło do sprzedawcy, kontaktowałam się w tej sprawie ze sprzedającym ale po jednym emailu kontakt się urwał. Zwrot pieniędzy za zamówienie nadal nie został zrealizowany