Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-13 godz: 20:22Publiczna
Otwarta
PrzedsprzedażKolega nas próbuje zrobić w [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] oferując przedsprzedaż, czyli Ty zamawiasz dzisiaj, dostaniesz produkt do 365 DNI, ale TY na zwrot masz tylko 14 dni :) Nie podobają mi się też [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]komentarze na tiktoku firmy, wystarczy zobaczyć, że pare kont, które mają łącznie ZERO obserwacji udzielają się pod każdym filmem. Nie pozdrawiam a wszystkim poszkodowanym życzę szybkiego zarobku bo na zwrot od niego to nie liczcie :D
2024-10-13 godz: 17:14Publiczna
Otwarta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] sprzedawcaTransakcja#1283 czemu nie odpisuje Pan na maile ?? Wypowiedziałem umowę zgodnie z regulaminem firmy na wskazany do wypowiedzeń adres i żądam potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia!!! Jedyne miejsce gdzie pan odpisuje to konsumersi. Za 4 dni idę z tym do rzecznik praw konsumenta , a jeżeli będzie tak potrzeba zgłoszę sprawę na Policję , dość [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedawców !!!
2024-10-13 godz: 10:33Publiczna
Otwarta
Brak wysyłki Pomimo wielokrotnego pisania e-mail do sprzedajacego zero jakiekolwiek reakcji z jego strony choć twierdzi że na e-maila odpisuje wieczorami może ma inny zegarek,nie wiem.Projektor zamówiony opłacony 3.10.20224 godzina 22.54 do dnia dzisiejszego nie ma towaru po raz kolejny proszę o załatwienie sprawy towar lub zwrot kasy.A i proszę więcej mnie nie straszyć kancelarią prawniczą ja tylko chcę coś za co zapłaciłem zresztą po wpisach na tej stronie nie tylko ja.
2024-10-13 godz: 08:44Publiczna
Otwarta
Brak wysyłki Projektor był zamówiony 25 września, do tej pory nie ma informacji o przesyłce, brak możliwości kontaktu. Ta sama wiadomość jest wysyłana, w każdej wiadomości i brak możliwości połączenia z numerem podanym na stronie. Proszę o podanie dokładnej daty wysyłki lub zwrot kosztów zakupy wraz z kosztami wysyłki
2024-10-12 godz: 12:47Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z projektorem, brak kontaktu Projektor był zamówiony 25 września, do tej pory nie ma informacji o przesyłce, brak możliwości kontaktu. Ta sama wiadomość jest wysyłana, w każdej wiadomości i brak możliwości połączenia z numerem podanym na stronie. Sprawa zostanie zgłoszona na policję, jako [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] oraz do odpowiednich urzędów, jeżeli sprzęt nie zostanie wysłany lub nie zostaną zwrócone pieniądze, wraz z kosztami dostawy, jakie zostały opłacone.
2024-10-12 godz: 08:47Publiczna
Otwarta
Projektor Od 24 września brak informacji na temat paczki nawet nie została wysłana Bardzo proszę o zwrot gotówki jeśli nie zrealizuje pan mojej prośby zgłoszę sprawę na policję
2024-10-12 godz: 08:30Publiczna
Otwarta
Brak pieniędzy za zwrot Dnia 05.08.2024 zamówiłam dwie pary spodni ze sklepu internetowego. Płatność była blikiem za pomocą Paynow, po przymierzeniu spodni jedna sztukę odesłałam do dostawcy, ponieważ byly za małe. W odpowiedzi na mój zwrot, który został zaakceptowany przez sklep, dostałam fakturę korygującą na wpłaconą kwotę . Do tej pory nie otrzymałam zwrotu płatności.Co jakiś dzień wysłałam mailowo wezwanie do zapłaty,ale sklep nie wypłacail mi pieniędzy . Ich telefon nie odpowiada. Z tego co sprawdziłam w Internecie, takich tematów jak mój jest pełno. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty wraz z ustawowymi odsetkami za każdy dzień spóźnienia. Proszę o pomoc w sprawie, ja nie jestem w stanie doprosić się o swoje pieniądze.
2024-10-11 godz: 18:47Publiczna
Otwarta
Zakup zabawki 6.10 zamieniłam wieżę obserwacyjną Psi Patrol. Informacja, wysyłka 1 dzień roboczy. Następnego dnia otrzymałam informację iż zabawka została wysłana, podano mi fikcyjny numer nadania, który nie istnieje. Na moje prośby o podanie prawidłowego nadania, uparcie słyszę, iż przesyłka jest w drodze, numer nie zostaje podany. Pragnę odzyskać nie małe pieniądze za zabawkę.
2024-10-11 godz: 14:45Publiczna
Otwarta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] działaniaChińska firma udająca polską firmę - zarówno nazwa firmy, jak i końcówka w adresie e-mail (pl) oraz informacja dotycząca likwidacji sklepu i sugerująca jego istnienie w galerii Złote Tarasy - celowo wprowadzają klienta w błąd (by móc wytłumaczyć szybkie zniknięcie z rynku). Faktycznie jest to firma chińska wysyłająca tanie, kiepskiej jakości podróbki towarów widocznych na zdjęciach! Informacje o szybkiej wysyłce - nieprawdziwe. Informacje o łatwym zwrocie - nieprawdziwe - przesyłkę należy odesłać na własny koszt do Chin, czego koszta są zbliżone do kosztów zamówionego towaru. Regulamin sklepu - niezgodny z polskim prawem, to tłumaczenie google, zdania nielogiczne, urywane. Korsepondencja reklamacyjna prowadzona z automatem. Nr telefonu - nie odpowiada. Oczekuję zwroty pieniędzy za zakupiony towar.
2024-10-11 godz: 09:30Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyDzień Dobry, w dniu 18.08.2024 zakupiłam w sklepie internetowym Fasardi sukienkę, którą zwróciłam, bo była niezgodna z opisem. W dniu 2.09.2024 dostałam informację o przyjęciu zwrotu przez sklep Fasardi. 6.09.2024 otrzymałam od sklepu fakturę korygującą. 17.09.2024 wysłałam pierwsze wezwanie do zwrotu środków, po czym otrzymałam emaila, że maja problemy w księgowości i zwrot się opóźni. W dniu 24.09.2024 wysłałam emailem ponowne wezwanie, które jest już bez odpowiedzi ze strony Fasardi. Ponowiła znowu wezwanie w dniu 5.10.2024, tez bez odpowiedzi ze strony sklepu. dzwoniąc na infolinie, nie odbierają telefonu, więc nie ma z tym sklepem żadnego kontaktu. Proszę o pomoc, aby sklep zwrócił mi pieniądze za zwrócona sukienkę. Z poważaniem