Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-14 godz: 15:29Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.K.
Nie dostarczenie dokumentów do dotacji rządowejWitam Mój problem jest następujący z tą firmą : Nie dostarczenie dokumentów niezbędnych do ubiegania się o dotacje do programu Mój Prąd 6.0 i groźba przepadnięcia dotacji - termin mija 31 października Gdy w maju ubiegłego roku decydowaliśmy się z moją matką na montaż magazynu energii to wykonawca zapewniał że problemy biurokratyczno-prawne weźmie na siebie abyśmy otrzymali dotacje w programie Mój Prąd 6.0 na magazyn energii. Jeśli chodzi o część techniczną to nie można mieć zastrzeżeń to reszta niestety tak - okazało się że nas będzie tylko instruował a my mamy sami resztę załatwić w dodatku często sam się mylił. Na dobitek jest z nim mocno utrudniony kontakt, nie odpisywał maili , nie odbierał telefonów czasami trzeba było czekać 2 tygodnie na odpowiedź a niekiedy dłużej -nawet kilka miesięcy.Od wiosny 2024 do wiosny 2025 męczyliśmy się zarówno z dostawcą energii Energa Operator /Energa Obrót jak i z szefem firmy Energeentech który nas instruował co mamy robić co jak wspomniałem często błędnie pomijając utrudniony z nim kontakt. W końcu uzyskaliśmy dokumenty od dostawcy energii wymagane do dotacji Mój Prąd 6.0,ale gdy przyszło do zgłaszania dokumentów na stronie rządowej to okazało się że musi dostarczyć dodatkowe dokumenty - dowód wpłaty za fakture które były opłacane z konta mojej matki a ta zmarła i jej konto zostało zlikwidowane. Ponadto musi wykonać protokół oddania magazynu energii którego nigdy nie wykonał . On dostarczył jedynie dowód wpłaty na jedną z faktur a na drugą już nie. Szef Energeentech jest przekonany że termin jest do końca grudnia w rzeczywistości jest tylko do końca października. Jeśli ich nie dostarczę na czas przepadnie mi dotacja na Mój Prąd 6.0. W załączniku przesyłam dokumenty za montaż instalacji fotowoltanicznej i magazynu energii a ponadto załączam dokładniejszy opis jak wyglądała sprawa z tą firmą,faktury ,błąd na formularzu strony rządowej jakich dokumentów żąda oraz list do szefa firmy Energeentech z żądaniem tychże dokumentów
2025-09-14 godz: 13:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar24 lipca do sklepu dotarł mój zwrot, sklep miał 2 tygodnie na zwrot środków i do tej pory nie nastąpiło, tłumacząc się że mają reorganizację systemu księgowego i w przeciągu kilku dni zrobią przelew. Taką odpowiedź otrzymuje od 2 miesięcy.
2025-09-13 godz: 18:26Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków Zamówiłam w sklepie internetowym MONOLOGO dwie sukienki za kwotę łączną 648,13 zł. Po długim czasie oczekiwania otrzymałam jedną - o wątpliwej jakości. Towar natychmiast odesłałam. Brak kontaktu ze sklepem. Brak odpowiedzi na e-mail pomimo ostatecznego wezwania do zapłaty. Nie odbierają telefonów. Wysłałam wiadomości ponaglające.
2025-09-13 godz: 15:30Publiczna
Rozwiązana
niezrealizowane zamówienieDnia 26 sierpnia złożyłam na stronie internetowej benevento.pl zamówienie na spodnie damskie z flaneli wełnianej na kwotę 649 pln, opłaciłam je blikiem, Nie dostałam potwierdzenia zamówienia. Napisałam mail na adres podany na stronie internetowej. Nie otrzymałam odpowiedzi. Próbowałam dzwonić do działu obsługi klienta, nikt nie odebrał, Do dziś nie mam ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. W tej sytuacji oczekują zwrotu pieniędzy
2025-09-13 godz: 10:22Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.T.
Zwrot dofinansowania [usunięte przez moderatora]
2025-09-13 godz: 08:23Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie z styczniu 2025, otrzymałam je w lutym i od razu zwróciłam, na łączną kwotę 1419,44 zł. Od tego czasu należność jest oddawana w ratach. Obecnie do spłaty pozostało 439,44 zl. Wlaściciel notorycznie kłamie na temat terminu zwrotu, jest bardzo utrudniony kontakt, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy. Nie odbiera również poczty tradycyjnej. Oczekuje zwrotu reszty.
2025-09-13 godz: 07:26Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlC.F.
ZAGUBIONE PACZKINadaliśmy cztery paczki gabaryt C do Hiszpanii Córka podjęła studia w Madrycie i postanowiła zaufać firmie inpost i wysłała wszystkie potrzebne rzeczy w.w. firmą. Data nadania 28.08.2025. do dnia dzisiejszego nie wiadomo gdzie są paczki , infolinia opowiada totalne bzdury np. ,że otrzymali informację o doręczeniu tych paczek .Status od paru dni jest wydane do doręczenia. Na reklamacje zero odpowiedzi
2025-09-12 godz: 10:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.O.
Brak zwrotu pieniedzyWitam. 9 lipca rezerwowalem nocleg przez aplikację booking płatność została zrobiona przez Bilk pieniądze zeszły z konta i nie dostałem informacji zwrotnej o rezerwacji. Zapewniano że zostaną one zwrócone w ciągu 12 dni do dzisiaj nie dostałem zwrotu. Mam potwierdzenie płatności. Kilkanaście razy kontaktowałem sie z firmą bookin bezskutecznie. Proszę o pomoc.
2025-09-12 godz: 09:58Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za odwołany koncertZamówiła 5 biletów na koncert muzyki filmowej, który miał odbyć się w Olsztynie 16 lutego 2025 r. Od firmy dostałam informację, że koncert został odwołany i mogę wnosić o zwrot kwoty zapłaconej za bilety. Mimo zgłoszeń i prób kontaktu telefonicznego do dnia dzisiejszego nie mam informacji dotyczącej mojej sprawy oraz nie mam zwrotu zapłaconej kwoty. Od firmy oczekuję zwrotu za zapłacone bilety.
2025-09-12 godz: 09:48Publiczna
Otwarta
Brak dostawy towaru Dzień dobry, złożyłam zamówienie 03.09 na koszulkę. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi, żadnej informacji o nadaniu przesyłki, a dziś upłynął termin nadania zgodnie z ich regulaminem. Po za jedną automatyczną odpowiedzą w skrócie " jak będzie to będzie", brak kontaktu. Brak towaru i brak odpowiedzi, koszulka kosztowała ponad 137 złotych wraz z dostawą.Czejs na nią córka, która jest ( z niewiadomych przyczyn) fanką. Nie zgadzam się na budowanie popularności i biznesu na przez takie traktowanie klientów. Jest to skandal i brak zasad. Boję się, że jest to wyłudzenie. Bardzo proszę o pomoc w uzyskaniu informacji na temat zamówionego towaru i czy zamierzają się wywiązać z umowy czy jest to zwykłe oszustwo.