Modario

Modario

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-17 godz: 08:08
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Utrudnienia w zwrocie produktu i jego kosztu

24 listopada zamówiłam męski płaszcz w rozmiarze XL. W tytule produktu widniało: "wełniany męski płaszcz". Po 10 dniach roboczych (jasne, była taka informacja) przyszedł zamawiany produkt. Jak się okazało płaszcz jest w rozmiarze damskiego "S". Brak metki, na której powinna być informacja odnośnie materiału z którego był wykonany. Na pierwszy rzut czuć, że z wełną to nie ma nic wspólnego. Płaszcz wysłano z magazynu z Danii. Niezwłocznie zgłosiłam to za pomocą formularza kontaktowego i maila. Na maila odpisano po paru dniach z informacją o opcjach jakie mam. Pierwszą z nich był pełny zwrot, drugą jakiś kupon zniżkowy do sklepu Modario.pl. Odpisałam, że wybieram opcję pełnego zwrotu. I znów po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, że powinnam wysłać na jakiś chiński adres siedziby firmy, że ponoszę koszt wysyłki, VAT, cło i w dalszym ciągu proponują zniżkę na nowe zamówienie w ich internetowym sklepie. (Na stronie producenta jest informacja, że koszt zwrotu za towar niezgodny z opisem ponosi producent, zrobiłam screenshota i wyszłam go w mailu). Wiadomość została wysłana 13 grudnia i do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Odnoszę wrażenie, że ta zwłoka w odpisywaniu zostanie wykorzystana do tego, aby minął termin zwrotu i abym nie mogła dochodzić swoich praw. Jestem załamana. Koszt co prawda nie jest wielki, bo chodzi o jakieś 370 zł, ale czytając opinie o tej firmie poszkodowanych jest sporo... Proszę o pomoc.(czytaj więcej)