Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-26 godz: 08:51Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.U.
Wypowiedzenie do konta + przelew przepadł Witam, dnia 23.maja dostałem wypowiedzenie 2-miesieczne listowanie z Łodzi. Napisali to samo co później w odpowiedzi na reklamacje (zdjęcia wszystkie dodam). Przeczytałem ten list to prawie z krzesła spadłem, ponieważ nigdy nie miałem z nimi problemu, żadnego telefonu zeby cos wyjaśnić a w liście napisane że mają jakieś domysły. W nocy około 01:00 kuzyn robił zrobił mi przelew 1720zl na karte wirtualna w Mbanku z konta swojego revolut żebym zakupił prezent dla małej bo miała przyjeciny a że był w Niemczech nie dalby rady. Zaznaczam że kiedyś tam robił już taki przelew na o wiele mniejszą kwote i doszło po 5min, lecz nie tym razem. 24.maja dzwoniłem na m.linie oczywiście pan nic nie wiedział zeby konto było zablokowane, dopiero jak mu powiedziałem o liście to zaczęło mu cos świtać. Miałem przyjechać do oddziału ale nie jakiego małego tylko duży oddzial który byl 60km ode mnie zeby zweryfikować się dwoma dokumentami tożsamości i tyle się dowiedziałem bo nic innego nie widział. Poniedziałek pojechałem odrazu do oddziału oczywiście tak samo jak pan z mlini twierdził że wszystko ok nie widzi problemów dopiero jak powiedziałem o liście chciał dokumenty zrobił ksero i tyle. Pytałem się czy można to jakoś wyjaśnić dlaczego a pan mówił że jest wszystko na liście a ja ze jest jakiś artykuł z regulaminu i tyle ktory jest wklepywany automatycznie jak jakieś pani się nudzi i widzi problem. Obok siedziała pani która spytała czy mam list, a ja ze nie wziąłem a ona że jakbym miał to przeczytałabym Panu co jest napisane i w tamtym momencie podziękowałem. Dostałem trzy maile ze dziękują za weryfikację i w ostatnim mailu napisali ze konto jest w pełni odblokowane. Zaznaczam że akurat jakoś niedziela, Poniedziałek i wtorek pech chciał że wstawili na stronie że przepraszają że przelewy przychodzące nie doszly jak i wychodzadze jakąś część nie wyszła, też bedzie to w jakieś odpowiedzi na reklamacje. Po odpowiedzi że jest odblokowane konto próbowałem zrobic z innego konta mojego blik na numer 5zl. Niestety odmowa . Partnerka zrobiła 1zl blika na numer moj z konta też w mBanku. Wyszedł ale nie doszedł a wzięli z konta jej i też to jest w reklamacji. Wiedziałem ze mają totalnie wylane w reklamacje i w to że chciałem się dowiedzieć dlaczego taka decyzja odnośnie konta gdzie mogłem im to spokojnie wyjaśnić wszystko a nie jakieś podejrzenia o finansowaniu terroryzmu. Przez samo pisanie tego dostaje gęsiej skórki.. W skrócie to do teraz niczego się nie dowiedziałem ani ja ani kuzyn. Revolut twierdzi że przelew został zaksięgowany i daje maila że mbank ma się skontaktować a mbank wręcz odwrotnie. Kółko się zamyka. Kuzyn pisał do Revolut i do mBanku. Ja byłem jeszcze dwa razy w różnych oddziałach, składałem reklamację z apki dzwoniąc i nawet kuzyn siedzial obok i dalej nic. Mógłbym tu więcej pisać i wgl ale chce tylko dostać na konto przelew I jechać wypłacić nawet do oddziału. Zamknąć to konto i nie chce mieć nic wspólnego. Po przeczytaniu na innych grupach doszłam do wniosku że przelew byl na karte zagraniczny i jeżeli oni mieli problem to mógł zostać na jakimś koncie technicznym. Ja w reklamacji podaje konto złotówkowe ale na potwierdzeniu nie ma z jakiego wyszedl tylko końcówka numeru karta moja. Może trzeba podać numer zaczynający się od LT ktory też jest na zdjęciu. Podam inny numer konta moj w alior banku jeżeli by to cos dało jeżeli chodzi o zwrot [dane usunięte przez moderatora] Pisze na telefonie, więc za błędy przepraszam bo dziwnie tu widac
2025-06-26 godz: 08:12Publiczna
Zamknięta
Kupiłem, zapłaciłem - nie otrzymałemDzień dobry, dnia 16.06.2025 zamówiłem ze sklepu Świat Pupila lampę akwariową za łączną kwotę 408 zł. Zakup opłacony. Niestety od tamtej pory brak kontaktu telefonicznego oraz emailowego ze sklepem. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie. Wydzwaniam codziennie niestety nikt nie odbiera telefonu.
2025-06-26 godz: 07:32Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
nieodbyty lotw dniu 25.06.2025 roku nie mogłam odbyć planowanego lotu ze względu na brak właściwych informacji na lotnisku w Dublinie. Bramka do odprawy ostatecznej na głównej tablicy informacyjnej mówiła że odprawa jest z bramki nr 118 ale informacja na bramce do odprawy ostatecznej 11 minut of=d planownego czasu lotu zmieniła się na Barii z Wrocłąw jako miejsce docelowe. Nie zmieniła się natomiast informacja na tablicy głównej z lotami a więc nie wiedziałam z którego stanowiska odlatuje mój samolot!
2025-06-25 godz: 20:01Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
PłatnośćWitam, Piszę w sprawie firmy Synevo, które [słowo usunięte przez moderatora] mnie na kwotę 74zł. Robiłam badania, i PANI w rejestracji zapisałam wszystkie badania a w tym DHEAS (dokument w załączeniu, wykonane badania na NFZ), ewidentnie widać że zapisała że w zleconym badaniu ma być pobrana krew do tego badania, po czym odrazu zrobiła również badani komercyjne i ponownie policzyła mnie za to samo badanie. Ewidentnie błąd pracownicy, a synevo nie chce oddać mi za badanie które jak widać w dokumentach, podwójnie mi policzyli, proszę o pomoc!
2025-06-25 godz: 15:36Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlW.F.
Niezgodny z prawem regulamin Zamówiłam z wyżej wymienionego sklepu sukienkę, po otrzymaniu i przymierzeniu jej chciałam zwrócić produkt ze względu na jakość i wykonanie. Jak później się okazało sklep przyjmuje zwrot towaru tylko nieprzecenionych produktów co już jest niezgodne z prawem. Dodam, że sklep internetowy bardzo się wycwanił, ponieważ na jego stronie spośród wszystkich artykułów jest tylko jeden nieprzeceniony aby uniknąć zwrotów. Promocje widnieją od dłuższego czasu. Firma nie chcę zwrócić pieniędzy i przyjąć zwrotu.
2025-06-25 godz: 12:52Publiczna
Zamknięta
Brak nadania przesyłkiW dniu 12.06.2025 na stronie internetowej sklepu dokonałam zakupu na kwotę 159,99 + 19,99zł kosztów przesyłki. Dostałam numer przesyłki, jednak nie mam możliwości śledzenia. Zgodnie z informacją wybranego przeze mnie przewoźnika numer przesyłki jest błędny. W dniu 17.06.2025 kontaktowałam się ze sprzedawcą, nadal nie otrzymałam poprawnego numeru przesyłki i od tego momentu brak odzewu. Oczekuję anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy.
2025-06-25 godz: 07:59Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za towarZamówienie z dn 10.04. Dnia 18.04. anulowane na moją prośbę z powodu długiego czasu realizacji - zamówiłem inny produkt w innej firmie. Na stronie sklepu jednak dalej widnieje jako w realizacji i nikt nie raczył się tym zająć. Ostatni kontakt z firmą 7.05. od tego czasu brak reakcji na maile z zapytaniem, wezwaniem do zwrotu pieniędzy etc. Zatem nie mam ani produktu, ani pieniędzy za towar, a sklep prawdopodobnie czuje się bezkarny.
2025-06-24 godz: 22:39Publiczna
Zamknięta
PL250323-46824052W dniu 16.02.2025r. zamówienie na komplet sprzętów AGD plus ubezpieczenie piekarnik parowy oraz piekarnik mikrofalowy numer zamówienia PL250215-44070939. Dostarczono sprzęt w nienaruszonych pudełkach oraz zamontowano, bez instalacji separatora piekarnika. Po pierwszym rozgrzaniu piekarnika zgodnie z zaleceniami dostawcy, drzwiczki od piekarnika dual cook z prawej strony widocznie odstawały. Zgłosiłam niezwłocznie informację do firmy Samsung z prośbą o regulację drzwiczek. Przyjechał serwisant, zarządził wymianę drzwiczek. Kilka dni później przyjechał kolejny serwisant z drzwiami, wymienił drzwi używając siły, po wymianie drzwi nadal odstawały z prawej strony. Serwisant wyciągną urządzenie i stwierdził, że ma wadę mechaniczną sugerując problem z transportem. Korzystałam z opłaconej usługi zadbano, transport i montaż bezpośrednio ze sklepu Samsung. Z uwagi na taką okoliczność zgłoszenie usterki zostało zamknięte. Zgłosiłam reklamację wady fabrycznej dostarczonego sprzętu. Reklamacja została uznana #256141005 w dniu 25.03.2025. dotyczyła piekarnika Samsung NV7B5745PAS/U2 (nr seryjny: 0CPF7WAXA00010V, zamówienie PL250215-44070939) 1. W ramach uznanej reklamacji, w dniu 29.04.2025 po wielu próbach oraz pismach celem ustalenia terminu odbioru wadliwego sprzętu i dostarczeniu nowego dostarczono nowy egzemplarz piekarnika (zamówienie PL250323-46824052), jednak również on posiadał identyczną wadę fabryczną – ślady na dolnej ramie obudowy takie same jak w pierwszym egzemplarzu, oraz problem z dopasowaniem separatora, który wypycha drzwiczki z prawej strony. Oba urządzenia zostały udokumentowane fotograficznie. Wada została uznana przez technika jako fabryczna. Formularz reklamacyjny nie umożliwia zgłoszenia bez numeru seryjnego, nowego piekarnika dlatego w zgłoszeniu posłużyłam się dostarczonym wcześniej opisując ten stan w reklamacji. Urządzenie dostarczone na wymianę nie zostało przyjęte w dniu 29.04.2025 i zostało odebrane przez firmę Zadbano w dniu dostawy z opisem wadliwe. 2. Zakres zgłoszonej reklamacji to Reklamacja dotyczy kompletu urządzeń: piekarnika i mikrofalówki zakupionych w jednej linii wzorniczej, wraz z wykupionymi przedłużonymi gwarancjami (zakup z dnia 16.02.2025). Gwarancje do dzisiaj są przypisane do urządzenia jakiego nie posiadam, jest to spora kwota 700zł piekarnik oraz 300 zł Mikrofalówka. Obecnie nie posiadam piekarnika od dwóch miesięcy, mimo że oddałam w ramach wymiany / zakupu nowego piekarnika i mikrofalii swoje w pełni sprawne i funkcjonalne urządzenie, z których mogłam nadal korzystać. Taki stan rzeczy jest bardzo uciążliwy. 3. Moje żądania Wymiana obu urządzeń (piekarnika i mikrofalówki) na wskazane przeze mnie modele: NV7B5765RAK – piekarnik parowy, NQ5B5713GBK – kuchenka mikrofalowa, lub na lepsze modele wskazane przez Samsung, pod warunkiem ich zgodności kolorystycznej i funkcjonalnej. Przypisanie do nowych urządzeń 3-letnich przedłużonych gwarancji, które zostały aktywowane na sprzęt, który nie został przyjęty. W zamian za wystawione już bony o łącznej wartości 500 zł, które otrzymałam w ramach rekompensaty, za niedogodności oczekuję wymiany sprzętu na wskazane przeze mnie modele. Bony te nie są dla mnie satysfakcjonujące, ponieważ nie rekompensują rzeczywistych strat – w szczególności utraconych rabatów, które oferowali sprzedawcy przy zakupie małego AGD w ramach wymiany sprzętu. Nie żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ byłby to krok krzywdzący w stosunku do poniesionych kosztów i utraconych korzyści, oraz czasu prywatnego spędzonego na monitorowaniu tego zgłoszenia zamiast korzystania z urządzenia i sprawiania radości mojej czwórce dzieci, które są pozbawione domowych wypieków oraz potraw z piekarnika od dłuższego czasu(kwiecień 2025. Nadmienię, iż nie otrzymałam decyzji w sprawie treści mojego roszczenia. Tylko propozycję kolejnej wymiany na taki sam model posiadający konstrukcyjną wadę czego dowodzą zdjęcia dwóch różnych urządzeń dostarczonych w odstępie 3 miesięcy od daty zakupu. Zgłosiłam się również listownie do Prezesa firmy opisując sytuację domagając się oficjalnych przeprosin oraz wykonania moich roszczeń z tytułu reklamacji. Uzasadniłam równiż, iż Moja propozycja jest rozsądna i proporcjonalna do zaistniałej sytuacji. Czas, który poświęciłam na monitorowanie, dokumentowanie i obsługę tej sprawy, przekroczył wartość całego zamówienia. Moja opinia o marce Samsung bardzo niekorzystnie się zmieniła. Oczekuję szybkiej i sprawnej realizacji wymiany sprzętów na inny nowszy model, licząc iż będzie wolny od wady produkcyjnej oraz profesjonalnego podejścia do klienta. Firma Samsung, wysyła systemowo nieprawdziwe komunikaty dostaw oraz zwrotów sprzętu. Nie można połączyć się z odpowiednim działem celem pozyskania informacji. Podczas ostatniej rozmowy poinformowano mnie, że skoro ta sprawa tak długo się przeciąga to otrzymam zwrot pieniędzy. Jasno wyraziłam brak zgody na takie rozwiązanie jako krzywdzące mnie po tak długim czasie oczekiwania na jakiekolwiek decyzje ze strony firmy. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich roszczeń względem tego producenta. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-06-24 godz: 21:35Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrot towaru Zamówiłam dres, który okazał się za duzy. Odesłałam go tego samego dnia tj. 4.03.2023. Pomimo kilku upomnień meilowych od tamtej pory (dziś już 24.06 br.) zwrotu środków na konto nie dostałam. W odpowiedzi tylko dwa mejle, że przepraszają i odsyłają pieniądze.
2025-06-24 godz: 20:31Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.P.
Brak zwrotu środków Nie otrzymalam zwrotu srodkow po 14 dniach od dostarczenia do sprzedawcy zwracanego towaru