Zwrot pieniędzySklep nie zwrócił pieniędzy pomimo dostarczenia zwrotu w terminie. Brak kontaktu. 11.09.2024 sklep wystawił fakturę korygująca i od tamtej strony cisza pomimo wysłaniu dwóch e-maili.
Brak zamówionego towaru oraz brak kontaktuZamówiłem 1 października następujące ubrania:
77C6-95004 | T-shirt Koszulka damska RATOWNIK MEDYCZNY napis na plecach Kolor: czarny; Rozmiar: M | 28,95 zł - 1 szt.
E233-351A4 | Koszulka damska z długim rękawem RATOWNIK MEDYCZNY Kolor: czarny; Rozmiar: M | 58,95 zł - 2 szt.
Na łączną kwotę 158,80 zł. Do dziś nie otrzymałem ano towaru pieniędzy, które prosiłem zwrócić. Brak jakiegokolwiek kontaktu na infolinii, Facebooku, mailu... Bank wystąpił o zwrot środków do banku sprzedawcy oraz dane, jednak również nic więcej nie udało się załatwić.
[dane usunięte przez moderatora] - ciekawszy domZamówiłam rzutnik, jak sie okazało z regulaminu wynika ze jest to rezerwacja towaru, przysługuje prawo odstąpienia od umowy pod wskazany adres email, jednak Pan [dane usunięte przez moderatora]ani nikt firmy nie odpisuje na emaila. Nie ma produktu, zwrotu pieniędzy, ani kontaktu. [dane usunięte przez moderatora]
Anulowanie Proszę anulować moje zamówienie !
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie 9277Zwrot dotarł do sklepu illuminate 19 września, i mieli mi zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni, ale tak się nie stało, potem pisali ze maja dużo zamówień i ze zwrot może nastąpić w ciągu miesiąca na co się nie zgodziłam, a wczoraj dostałam informację ze firma nie ma pieniędzy na zapłacenie mi pieniędzy za zwrot. Kilka razy upominałam się o zwrot pieniędzy.
Powinnam dostać zwrot w wysokosci 928.73 zł.
Oczekuję niezwłocznej zapłaty należnej mi kwoty zwrotu.
Nie uregulowanie zwrotuOd 11 września, czyli od dnia przyjęcia w firmie Modacatalina.pl zwrotu wysłanego tydzień wcześniej nie otrzymałam zwrotu kosztów.
Z firmą nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, na informacje w formularzu czasami odpowiadają lub nie, ale niczego to nie zmienia. Firma ignoruje monity, nie zwraca środków i ogólnie nie traktuje kupującego poważnie. Ja już nie mam cierpliwości i zamierzam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie chodzi o kwotę zwrotu, ale o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmy.
Odstąpienie od umowy kupnaNie ma możliwości odstąpienia od umowy kupna, a:
Oba produkty są inne niż na zdjeciu: sukienka miała być - jest tunika bez jednej długości, miała mieć ręczny haft - nie ma
Jeden z produktów jest w inny rozmiarze niż zamówiony: zamiast s jest zł. Cała jest z poliestru - nie nadaje się do użytku.
Laczna wartosc 290 niecałe.
Pisze ze ich polityka handlowa jest niezgodna z prawem RP I EU. Zgłoszenie wysłałam do UOKiK i Google, jak złapałam ich kolejną reklamę.
I nic się nie dzieje.A poszkodowanych coraz więcej
brak zwrotu środkówKupiłam trampki w sklepie internetowym dewear.pl i odesłałam je po kilku dniach. Mija już prawie miesiąc od dostarczenia zwrotu do firmy KT Kamil Tyszka (19.09.) a pieniędzy nie otrzymałam do tej pory. Piszę maile, sms-y, próbuję dzwonić. Nie ma kontaktu z firmą.
Chciałabym odzyskać pieniądze.
zwrote dniu 4.10.2024 r. zgłosiłam chęć zwrotu towaru,ze względu na rozmiar za duzy. w odpowiedzi otrzymałam poniższa informację :
Cześć [dane usunięte przez moderatora]
Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tę sprawę. Przepraszamy za wszelkie niedogodności lub niezadowolenie, które mogło to spowodować.
Aby skutecznie odpowiedzieć na Twoje obawy, czy mógłbyś dostarczyć nam zdjęcie przedmiotu, o którym mowa, na poparcie skargi? Umożliwi to naszemu wewnętrznemu zespołowi dokładne zbadanie sprawy i przyspieszenie procesu rozwiązania.
Zapewniamy, że zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu tej kwestii.
Z niecierpliwością czekamy na kontakt.
odpowiedziałam do dziś dnia nie otrzymałam żadnej ib=formacji o możliwości zwrotu.
brak środków za zwrot zamówieniaFirma ogłosiła zawieszenie działalności.
Jednak na koncie klienta w sklepie internetowym mam nadal środki do wykorzystania za zwrot zamówienia w wysokości 596,58 zł.
Płatności za zamówienie dokonałam przez PayPo, gdzie opłacam do tej pory za zamówienie, którego fizycznie nie mam, ponieważ powinnam wykorzystać środki za kolejne zakupy w sklepie. Żądam zwrotu pieniędzy od sklepu internetowego, jednakże sklep odpisał mi maila, że z powodu problemów finansowych nie może mi wypłacić pieniędzy.