- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Pikomania.pl

Data złożenia i opłacenia zamówienia: 2 grudnia 2025 r. Kwota: 219.98 zl Termin realizacji: Zgodnie z regulaminem sklepu termin ten został rażąco przekroczony (minęło 19 dni). Przebieg interwencji: * W dniu 19 grudnia wezwałem sklep do przesłania numeru nadania pod rygorem odstąpienia od umowy. W odpowiedzi sklep wysłał wymijającą wiadomość o treści: „zamówienie jest w drodze, jak tylko system przewoźnika zaktualizuje dane, przekażemy dane do śledzenia”. Obecny status: Mimo zapewnień, sklep wciąż nie przedstawił dowodu nadania paczki (numeru śledzenia). Istnieje uzasadnione podejrzenie, że towar nie został wysłany, a klient jest celowo wprowadzany w błąd. Roszczenie: Natychmiastowe wydanie towaru lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty w związku z niedotrzymaniem warunków umowy.(czytaj więcej)