Nieuczciwa praktyka, brak zwrotu środków Zamówiłam 2 sukienki w tym sklepie online. Po ponad tygodniu od złożenia zamówienia napisałam email z zapytaniem o status przesyłki. Dopiero wtedy znalazłam informacje o nieuczciwości właściciela sklepu. Chciałam zrezygnować z zamówienia, jednak dostałam automatyczną wiadomość, że zostało ono już wysłane. Przyszła jednak tylko 1 sukienka, nie odpowiadająca mi rozmiarem. Zrobiłam zwrot sukienki oraz zażądałam zwrotu pełnej kwoty za zamówienie. Jednak dostałam wiadomość o rozdzieleniu mojego zamówienia oraz później kolejną, że sukienka zostanie dosłana na początku kolejnego tygodnia. Nie interesuje mnie jednak dokończenie realizacji zamówienia. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 08.08.2025 sklep potwierdził e-mailem przyjęcie zwrotu towaru i do tej pory nie zwrócił pieniędzy dla PayPo. Wysłałam kilka e-maili z pytaniem kiedy nastąpi zwrot. Cały czas odpisywali to samo, że już kierują sprawę do księgowości i proszą o cierpliwość. Okazuje się, że nie jestem jedyną [usunięte przez moderatora] osobą. Są strony i grupy na FB odnośnie [usunięte przez moderatora] osób przez tą firmę. Termin płatności dla PayPo minął wczoraj (19.09.2025) i zaczęli naliczać odsetki. Sklep nadal działa. Ostrzegam przed firmą STONE SKIRTS!!!
sklep-PGG,comDnia 10 czerwca 2025 r. złożone zostało zamówienie na 2 tony ekogroszku koszt 2300 zł. Po wielokrotnych kontaktach mailowych w sprawie dostawy zamówionego towaru i odpowiedziach ze sklepu: że będzie dostarczony w piątek, poniedziałek, żeby uzbroić się w cierpliwość, bo dostarczają wg listy, a to kurier nie zabrał. Po prawie 3 miesiącach- 1 września 2025 otrzymaliśmy informację "W związku z brakami opału na kopalni, nie jesteśmy wstanie zrealizować zamówienia. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu."
Konto zostało podane, a do chwili obecnej 19.09.2025 nie otrzymaliśmy zwrotu. Kilkukrotnie się kontaktowaliśmy mailowo, 9.09 podali informację, że zwrot jest w realizacji, a 11.09 telefonicznie miał być sprawdzony zwrot przez sklep.
Oczekuje zwrotu kosztów zamówienia w kwocie 2300 zł na podany mailowo nr konta.
Modelowanie ust W dniu 18 czerwca 2023 r. poddałam się zabiegowi modelowania ust kwasem hialuronowym w gabinecie kosmetycznym w Bydgoszczy.
Po pierwszym zabiegu efekt był częściowo satysfakcjonujący – usta miały niewielkie nierówności, dlatego umówiłam się na korektę w tym samym gabinecie.
13 sierpnia 2023 r. odbył się kolejny zabieg u tej samej osoby. Po jego wykonaniu efekt estetyczny był nieprawidłowy:
• usta stały się asymetryczne,
• pojawiły się grudki i nierówności,
• w niektórych miejscach prześwituje podany preparat,
• ogólny wygląd ust kwalifikuje się obecnie do korekty poprzez rozpuszczenie wstrzykniętego kwasu hialuronowego preparatem hialuronidazy.
Po zabiegu wielokrotnie kontaktowałam się z osobą wykonującą usługę, prosząc o pomoc i wskazówki. Odpowiedzi były lakoniczne, a reklamacja została faktycznie odrzucona – mimo że przesłałam zdjęcia dokumentujące stan ust. Zaproponowana przez wykonawcę konsultacja została wyznaczona dopiero na październik, bez sprecyzowania, jakie działania miałyby zostać podjęte. Z uwagi na brak rzetelnej współpracy oraz konieczność ponoszenia kosztów dojazdu (Bytów–Bydgoszcz), a także na fakt, że stan ust wymaga obecnie rozpuszczenia preparatu, uznaję zabieg za nieudany i szkodliwy.
Poniesione koszty:
• Zabieg modelowania ust – 18 czerwca 2023 r.: 700 zł
• Korekta ust – 13 sierpnia 2023 r.: 700 zł
• Koszty dojazdu (2 razy trasa Bytów–Bydgoszcz–Bytów): 400 zł
• Koszt planowanego zabiegu rozpuszczenia kwasu hialuronowego hialuronidazą: ok. 650 zł oraz stymulatory tkankowe po rozpuszczeniu około 1000 zł
Od firmy oczekuję zwrotu poniesionych kosztów, oraz poniesienia kosztów naprawczych , takich jak hialuronidaza oraz stymulatory tkankowe.
Brak zamówienia brak gotowkiWitam. Proszę o pomoc w odzyskaniu gotówki. Kontakt z firmą jest niemożliwy, brak zamówienia, jakiejkolwiek informacji. Po próbach kontaktu brak jakiejkolwiek postępu w sprawie. Zamówienie na ponad 3 tysiące zł, czekamy na węgiel, w domu noworodek, który wymaga ciepła, a brak kolejnej gotówki na zamówienie kolejnego opału. Proszę o pomoc.
Rezygnacja Chce zrezygnować jest dużo negatywnych opinii sklep nie odpisuje brak informacji o śledzeniu paczki a podobno została wysłana
zwrot gotówki za odesłane zamówienieodesłałem przesyłke na adres zwrotn Paczka pocztowa (00)3 5900773 3 83531033 5 dnia 04-08-2025 mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki a do tej pory nie dostałem zwrotu gotowki pozdrawiam
GAZWitam , kilka miesięcy temu fachowiec podłączył gaz do pieca gazowego , od tamtej pory gaz był wyłączony , wczoraj serwisant od Junkersa włączył gaz i uruchomił pierwszy raz piec gazowy i stwierdził wyciek gazu na śrubunku , fachowiec odmówił naprawy w ramach jakiejś gwarancji , powiedział że minęło już dużo czasu od montażu i takie rzeczy jak wyciek gazu mogą się zdarzyć .
Chce by firma naprawiła wyciek lub będę żądał zwrotu całej kwoty za wykonana usługę .
Ignorowanie reklamacjiOtrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - buty o 2 numery za małe, inny rodzaj zapięcia .
Wysłałam reklamację z wszystkimi danymi tzn. nr. zamówienia, data zamówienia, nr. przesyłki. w odpowiedzi otrzymałam formułkę, żeby przesłać dane, które już podałam. Podałam więc znowu wymagane dane, a w odpowiedzi otrzymałam identyczną formułkę. I tak się przerzucamy przez 4 miesiące: ja podaję dane, oni tą samą formułkę.
sprawa nr 5763 [tytuł zmieniony przez moderatora]Po wpłacie pieniędzy na tone ekogroszku co tydzień była przesuwana dostawa. Zamówienie 10.08.2025 Po poproszeniu zwrotu pieniędzy brak kontaktu email i telefonicznego zablokował mój numer