Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-20 godz: 18:40Publiczna
Otwarta
Nieuczciwa praktyka, brak zwrotu środków Zamówiłam 2 sukienki w tym sklepie online. Po ponad tygodniu od złożenia zamówienia napisałam email z zapytaniem o status przesyłki. Dopiero wtedy znalazłam informacje o nieuczciwości właściciela sklepu. Chciałam zrezygnować z zamówienia, jednak dostałam automatyczną wiadomość, że zostało ono już wysłane. Przyszła jednak tylko 1 sukienka, nie odpowiadająca mi rozmiarem. Zrobiłam zwrot sukienki oraz zażądałam zwrotu pełnej kwoty za zamówienie. Jednak dostałam wiadomość o rozdzieleniu mojego zamówienia oraz później kolejną, że sukienka zostanie dosłana na początku kolejnego tygodnia. Nie interesuje mnie jednak dokończenie realizacji zamówienia. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-09-20 godz: 11:54Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 08.08.2025 sklep potwierdził e-mailem przyjęcie zwrotu towaru i do tej pory nie zwrócił pieniędzy dla PayPo. Wysłałam kilka e-maili z pytaniem kiedy nastąpi zwrot. Cały czas odpisywali to samo, że już kierują sprawę do księgowości i proszą o cierpliwość. Okazuje się, że nie jestem jedyną [usunięte przez moderatora] osobą. Są strony i grupy na FB odnośnie [usunięte przez moderatora] osób przez tą firmę. Termin płatności dla PayPo minął wczoraj (19.09.2025) i zaczęli naliczać odsetki. Sklep nadal działa. Ostrzegam przed firmą STONE SKIRTS!!!
2025-09-19 godz: 15:35Publiczna
Otwarta
sklep-PGG,comDnia 10 czerwca 2025 r. złożone zostało zamówienie na 2 tony ekogroszku koszt 2300 zł. Po wielokrotnych kontaktach mailowych w sprawie dostawy zamówionego towaru i odpowiedziach ze sklepu: że będzie dostarczony w piątek, poniedziałek, żeby uzbroić się w cierpliwość, bo dostarczają wg listy, a to kurier nie zabrał. Po prawie 3 miesiącach- 1 września 2025 otrzymaliśmy informację "W związku z brakami opału na kopalni, nie jesteśmy wstanie zrealizować zamówienia. Proszę o wskazanie numeru konta do zwrotu." Konto zostało podane, a do chwili obecnej 19.09.2025 nie otrzymaliśmy zwrotu. Kilkukrotnie się kontaktowaliśmy mailowo, 9.09 podali informację, że zwrot jest w realizacji, a 11.09 telefonicznie miał być sprawdzony zwrot przez sklep. Oczekuje zwrotu kosztów zamówienia w kwocie 2300 zł na podany mailowo nr konta.
2025-09-19 godz: 15:15Publiczna
Otwarta
Modelowanie ust W dniu 18 czerwca 2023 r. poddałam się zabiegowi modelowania ust kwasem hialuronowym w gabinecie kosmetycznym w Bydgoszczy. Po pierwszym zabiegu efekt był częściowo satysfakcjonujący – usta miały niewielkie nierówności, dlatego umówiłam się na korektę w tym samym gabinecie. 13 sierpnia 2023 r. odbył się kolejny zabieg u tej samej osoby. Po jego wykonaniu efekt estetyczny był nieprawidłowy: • usta stały się asymetryczne, • pojawiły się grudki i nierówności, • w niektórych miejscach prześwituje podany preparat, • ogólny wygląd ust kwalifikuje się obecnie do korekty poprzez rozpuszczenie wstrzykniętego kwasu hialuronowego preparatem hialuronidazy. Po zabiegu wielokrotnie kontaktowałam się z osobą wykonującą usługę, prosząc o pomoc i wskazówki. Odpowiedzi były lakoniczne, a reklamacja została faktycznie odrzucona – mimo że przesłałam zdjęcia dokumentujące stan ust. Zaproponowana przez wykonawcę konsultacja została wyznaczona dopiero na październik, bez sprecyzowania, jakie działania miałyby zostać podjęte. Z uwagi na brak rzetelnej współpracy oraz konieczność ponoszenia kosztów dojazdu (Bytów–Bydgoszcz), a także na fakt, że stan ust wymaga obecnie rozpuszczenia preparatu, uznaję zabieg za nieudany i szkodliwy. Poniesione koszty: • Zabieg modelowania ust – 18 czerwca 2023 r.: 700 zł • Korekta ust – 13 sierpnia 2023 r.: 700 zł • Koszty dojazdu (2 razy trasa Bytów–Bydgoszcz–Bytów): 400 zł • Koszt planowanego zabiegu rozpuszczenia kwasu hialuronowego hialuronidazą: ok. 650 zł oraz stymulatory tkankowe po rozpuszczeniu około 1000 zł Od firmy oczekuję zwrotu poniesionych kosztów, oraz poniesienia kosztów naprawczych , takich jak hialuronidaza oraz stymulatory tkankowe.
2025-09-19 godz: 11:32Publiczna
Otwarta
Brak zamówienia brak gotowkiWitam. Proszę o pomoc w odzyskaniu gotówki. Kontakt z firmą jest niemożliwy, brak zamówienia, jakiejkolwiek informacji. Po próbach kontaktu brak jakiejkolwiek postępu w sprawie. Zamówienie na ponad 3 tysiące zł, czekamy na węgiel, w domu noworodek, który wymaga ciepła, a brak kolejnej gotówki na zamówienie kolejnego opału. Proszę o pomoc.
2025-09-19 godz: 09:02Publiczna
Otwarta
Rezygnacja Chce zrezygnować jest dużo negatywnych opinii sklep nie odpisuje brak informacji o śledzeniu paczki a podobno została wysłana
2025-09-19 godz: 07:44Publiczna
Otwarta
zwrot gotówki za odesłane zamówienieodesłałem przesyłke na adres zwrotn Paczka pocztowa (00)3 5900773 3 83531033 5 dnia 04-08-2025 mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki a do tej pory nie dostałem zwrotu gotowki pozdrawiam
2025-09-19 godz: 05:36Publiczna
Rozwiązana
GAZWitam , kilka miesięcy temu fachowiec podłączył gaz do pieca gazowego , od tamtej pory gaz był wyłączony , wczoraj serwisant od Junkersa włączył gaz i uruchomił pierwszy raz piec gazowy i stwierdził wyciek gazu na śrubunku , fachowiec odmówił naprawy w ramach jakiejś gwarancji , powiedział że minęło już dużo czasu od montażu i takie rzeczy jak wyciek gazu mogą się zdarzyć . Chce by firma naprawiła wyciek lub będę żądał zwrotu całej kwoty za wykonana usługę .
2025-09-18 godz: 20:44Publiczna
Otwarta
Ignorowanie reklamacjiOtrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - buty o 2 numery za małe, inny rodzaj zapięcia . Wysłałam reklamację z wszystkimi danymi tzn. nr. zamówienia, data zamówienia, nr. przesyłki. w odpowiedzi otrzymałam formułkę, żeby przesłać dane, które już podałam. Podałam więc znowu wymagane dane, a w odpowiedzi otrzymałam identyczną formułkę. I tak się przerzucamy przez 4 miesiące: ja podaję dane, oni tą samą formułkę.
2025-09-18 godz: 18:50Publiczna
Otwarta
sprawa nr 5763 [tytuł zmieniony przez moderatora]Po wpłacie pieniędzy na tone ekogroszku co tydzień była przesuwana dostawa. Zamówienie 10.08.2025 Po poproszeniu zwrotu pieniędzy brak kontaktu email i telefonicznego zablokował mój numer