- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Citychic

Oszustwo ze strony firmy CityChic. Po odesłaniu produktów do firmy dnia 07.05, dostałam informację, że zwrot jest częściowo odrzucony. (Łącznie zamówiłam 5 produktów o wartości 921,95zł). Top z kompletu 3-częściowego według sprzedawcy został przeze mnie ubrudzony fluidem, co jest nie prawda, ponieważ nie byłam pomalowana gdy przymierzałam te ciuchy. Firma zarządała ode mnie przesłania pieniędzy na przesyłkę zwrotną. Gdy prosiłam o wysłanie zdjęcia ubrudzonego topu firma nie odpowiadała. Wystawiłam negatywne opinie na stronach społecznościowych, po czym komentarze zostały usunięte oraz zostałam zablokowana. Czytając opinie innych klientów na stronach publicznych, stwierdzam, że nie tylko ja zostałam oszukana bo ludzie opisywali bardzo podobne sytuacje, gdzie firma nie chce zwracać pieniędzy za zamówienie oraz oskarża o brudzenie topu. Po pewnym czasie dostałam zdjęcie topu, który nie został ubrudzony przeze mnie, miejsce ubrudzenia to tak jakby ktoś specjalnie zrobił kreskę podkładem. Dziś mija ponad 3 tygodnie od dostarczenia zwrotu, a środków za całe zamówienie firma dalej nie zwróciła. Sprawę zgłosiłam również do Rzecznika Praw Konsumenta. Oczekuję od firmy zwrotu środków za całość zamówienia. Załączam fakturę oraz screeny opinii innych klientów.(czytaj więcej)
5 stycznia złożyłam zamówienie na dres w sklepie CityChic, lecz 8 stycznia otrzymałam zupełnie inny model. Po kontakcie telefonicznym zdecydowałam się na zwrot. Chociaż dres został dostarczony do firmy 9 stycznia, do dzisiaj, 24 stycznia, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Widząc, że inni klienci również doświadczają podobnych problemów, uważam, że firma powinna natychmiast rozwiązać tę sytuację i zakończyć nieuczciwe praktyki.(czytaj więcej)