- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

PIOTR ZASĘPA MONUMENT

W dniu 03.12.2025 r. dokonałam zwrotu zamówienia do sklepu Monument Piotr Zasępa w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Przesyłka została doręczona na adres zwrotu wskazany przez sklep w dniu 04.12.2025 r., co potwierdza tracking przesyłki. W dniu 08.12.2025 r. otrzymałam od sklepu mailowe potwierdzenie, że zwrot został pozytywnie rozpatrzony. Zgodnie z regulaminem sklepu oraz obowiązującymi przepisami prawa, sprzedawca ma 14 dni na dokonanie zwrotu środków. Termin ten upłynął w dniu 18.12.2025 r. Do dnia sporządzenia niniejszego opisu pieniądze nie wpłynęły na moje konto. W odpowiedzi mailowej sklep informuje, że zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni roboczych, mimo że zarówno regulamin sklepu, jak i ustawa o prawach konsumenta wskazują termin 14 dni kalendarzowych. Na pytania, dlaczego stosują terminy niezgodne z prawem, nie udzielają żadnej odpowiedzi. Po zapoznaniu się z opiniami dostępnymi w Internecie na temat działalności sklepu wynika, że opisany przypadek nie ma charakteru jednostkowego, a podobne problemy ze zwrotem środków były zgłaszane również przez innych klientów. W przypadku dalszego braku kontaktu oraz braku zwrotu środków do 31.12.2025 r. sprawa zostanie zgłoszona do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na Policję oraz, w razie konieczności, będę dochodzić swoich roszczeń - a więc zwrotu środków wraz z należnymi odsetkami - na drodze postępowania cywilnego.(czytaj więcej)