Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-10 godz: 17:50Publiczna
Zamknięta
Brak rozpatrzenia reklamacjjReklamacja zgłoszona 21 czerwca 2025r. Otrzymałam odpowiedź, że sklep nie może rozpatrzyć reklamacji i proszą o zgłoszenie do producenta. Odpisałam, że chciałabym skorzystać z gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową, nie gwarancji producenta. Sklep nie rozpatrzyli reklamacji w ustawowy terminie. Po wysłaniu wezwania do zapłaty oraz zadeklarowali chęci zwrotu wadliwego towaru sklep kolejny raz odsyła mnie do producenta.
2025-07-10 godz: 10:16Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.Z.
Zwrot produktuDzień dobry, zamówiłam odzież w sklepie internetowym gosiabutik.pl . Podczas zamówienia nigdzie nie ma informacji o tym, że produkty są wysyłane z Chin. Również w zakładce Zamówienia i dostawa nie ma o tym mowy. Otrzymałam produkt i chciałam go zwrócić gdyż nie odpowiada mi jakość oraz rozmiar. Po kontakcie z firmą (mogę przesłać całą korespondencję) otrzymałam informację, że jeśli chcę zwrócić produkt (kosztował 179 zł) to muszę na własny koszt wysłać go do Azji. Nie dają oni jednak gwarancji, że otrzymam zwrot środków gdyż przesyłka może zaginąć w transporcie. Zaproponowano mi kolejno 15%, 25% i ostatnia oferta to 30% zwrotu za kupiony produkt i nie muszę go odsyłać. Nie chcę zachować produktu gdyż według mnie nie mam szans nawet go sprzedać. Koszt zwrotu jest zbyt wysoki i nieopłacalny. W mojej ocenie celowo nie ma podanego tego skąd wysyłany jest produkt żeby nie zniechęcić klientów do zakupu, gdyż sama nie skorzystałabym wtedy z zakupu. Czy jest jakaś możliwość uzyskania pełnego zwrotu środków i ewentualnie poniesienie standardowego kosztu przesyłki na terenie Polski. Z góry dziękuje za odpowiedź.
2025-07-09 godz: 18:20Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymalam produktu Brak otrzymania produktu zamowionego 22.05.2025
2025-07-09 godz: 10:30Publiczna
Rozwiązana
Zwrot towaruZakupiłem w sklepie Soulpath Solutions Kateryna Maksymchuk odkurzacz. Poinformowano mnie ze będzie to polski produkt. Niestety okazał się tanią chińszczyzną. Zwróciłem towar w terminie 14 dni. Niestety do dnia dzisiejszego tj 09.07.2025 nie otrzymałem zwrotu środków za zwrócony towar. dzwoniąc tam ciągle zbywają mnie odsyłają do wysłania email. wykonałem setki połączeń kilkadziesiąt wysłanych wiadomości. i nic. firma to jawny oszust. odbierają Ukraińcy który ciągle obiecują załatwienie sprawy.
2025-07-08 godz: 15:27Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
Niezwrócone pieniądzeDnia 10.05.2025 zakupiłem w firmie Gebe grę "Wiedźmin: Stary Świat - Na Tropie Potworów" za kwotę 208,50zł, w opisie zawarta była informacja o wysyłce w dwa dni od zakupu, do wysyłki nie doszło. Wysłałem zapytanie na które dostałem odpowiedź, że na wysyłkę według regulaminu mają 10 dni roboczych, po tym terminie również do wysyłki nie doszło. Postanowiłem więc zgłosić rezygnację z towaru dnia 24.05.2025, informacja wysłana mailowo w załączniku był formularz dostępny na stronie sklepu. Odpowiedź na maila otrzymałem 05.06.2025, była zawarta informacja o rozpoczęciu przetwarzania zwrotu. Od tamtej pory nie ma kontaktu ze sprzedawcą. Drogą mailową wysłałem wezwanie do zapłaty, ale na to również nie ma odpowiedzi. Będę bardzo wdzięczny za pomoc ponieważ chciałbym jak najszybciej odzyskać swoje pieniądze.
2025-07-08 godz: 15:24Publiczna
Zamknięta
ID 6131226688Dzień dobry, Portal Otomoto zmusza mnie do zaznaczenia ogłoszenia, że pojazd jest uszkodzony. W potocznym rozumieniu oznacza, że samochód jest niesprawny i nie nadaje się do jazdy. Z tego powodu poprosiłem by Otomoto.pl jak serwis uzupełniło regulamin o definicje "Uszkodzony". Bym mógł się odnieść do ich żądania. Zamiast tego aktywowali mi ogłoszenie po 3 dniach znów zawiesili mi ogłoszenie z tego samego powodu. Powołując się na punkty regulaminu 3 (10), 7 (4). Jak usługodawca nie jest wstanie sprawdzić uczciwości zapisów w ogłoszeniu. Potwierdzając to powiem o swoim przypadku kupiłem pojazd używany z ogłoszenia w otomoto.pl. Okazało się , że przejechałem nim 250 km z niesprawnymi hamulcami i musiałem wyłożyć 4000 zł by móc nim jeździć bezpiecznie. Zaś nęka osoby które napisały uczciwe ogłoszenie. Co nie jest uczciwe. Tak samo zawieszając ogłoszenie wymagając określenia wystawionego pojazdu jako Uszkodzony bez zdefiniowania co oznacza pojazd uszkodzony.
2025-07-08 godz: 13:06Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.P.
wadliwe opony falken zakupione w firmie oponeoSzanowni państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie dotyczącej zakupu wadliwego towaru 2 szt opon na przód auta zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego Oponeo.pl. W dniu 04-03-2025 nabyłem opony, które po zamontowaniu spowodowały wyrazne wibracje w samochodzie podczas jazdy. Problem ten został zdiagnozowany jako wada samych opon. W celu potwierdzenia, dokonaliśmy zakupu kolejnych opon (również do tego samego auta), które nie wykazują żadnych nieprawidłowości, co jednoznacznie wskazuje, że winę za wcześniejsze drgania ponoszą wadliwe opony zakupione w oponeo. Pomimo przedstawienia faktury zakupu oraz potwierdzenia usterki, firma oponeo odmawia przyjęcia odpowiedzialności oraz zwrotu pieniędzy uchylając się od swoich obowiązków wynikających z rękojmi. W związku z powyższym, proszę o wsparcie rzecznika w egzekwowaniu moich praw jako konsumenta, w szczególności: -uznania reklamacji na podstawie rękojmi, -dokonania zwrotu pełnej kwoty za wadliwe opony. W załączniku przesyłam: -fakturę zakupu, -potwierdzenie występowania wady, -korespondencję z firmą Oponeo. Będę wdzięczny za podjęcie interwencji w moim imieniu i poinformowanie mnie o dalszym toku sprawy.
2025-07-07 godz: 22:04Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.N.
Zwrot pieniędzy za zwrócony towarDnia 12.06 zostało złożone zamówienie nr 95211, komplet w kolorze fuksja. Kilka dni później odebrałam zamówienie w paczkomacie. Kolor kompletu był pomylony - nie ten co zamawialam. Brak kontaktu ze sklepem przez tydzień, w sprawie zwrotu już mnie zaniepokoił. Dnia 20.06 nadałam paczkę ze zwrotem, która już następnego dnia była u nadawcy. 23.06 dostałam maila że zwrot został przyjęty na dziale zwrotów. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu ze sklepem, nie opisują na maile, nie odbierają telefonów. Powinnam otrzymać zwrot w kwocie 120.79 zł oraz zwrot za koszty przesyłki które musiałam pokryć nie z mojej winy - bo towar był pomylony. Kwota poniesionych kosztów przesyłki to dodatkowo 14,99 zł.
2025-07-07 godz: 20:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.G.
Zwrot towaru i pieniędzyW firmie Alamoni (https://alamoni.pl/) zakupiłem zestaw trzech koszulek za kwotę 235,00 zł. Koszulki otrzymałem 23.04.2025 i tego samego dnia wysłałem maila informującego sprzedawcę, że koszulki są za małe i chcę zwrócić towar w całości. Poprosiłem o etykietę zwrotną celem odesłania towaru. Sprzedawca w odpowiedzi poprosił o zdjęcia koszulek - wysłałem. Sprzedawca stwierdził, że zwroty są skomplikowane i zaproponował zwrot częściowy + kody promocyjne na następne zakupy. Nie zgodziłem się i zażądałem zwrotu całości kwoty. Sprzedawca zgodził się na zwrot 100% kwoty i stwierdził, że w ramach rekompensaty za małe koszulki mam sobie zostawić. Sprzedawca poprosił o dane konta bankowego na które, ma zwrócić pieniądze. Dane do przelewu przekazałem. Sprzedawca zobowiązał się (13.05.2025) zwrócić zapłatę do 30 dni roboczych. 25.06.2025 upomniałem się o zwrot. 27.06.2025 sprzedawca stwierdził, że z powodu problemów technicznych zwrot został anulowany. Poprosił o wypełnienie formularza i zapowiedział, że procedura zwrotu potrwa kolejne 30 dni roboczych. Wszystkie dane do zwrotu sprzedający posiada, nie widzę powodu wypełniania żadnego formularza i czekania kolejnych 30 dni. Ewidentnie sprzedawca przeciąga sprawę i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy.
2025-07-07 godz: 13:44Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZakupiłem podkaszarkę SKU456 za 289zł. od iman manager.Otrzymałem w dniu 29.05.2025,następnie odstąpiłem od umowy bez podania przyczyny i odesłałem w dniu 30.06.25. wypełniając specjalny formularz.Pomimo wysyłania wezwań do zapłaty na email imanmanagerpl@gmail.com pieniędzy nie ma.