Brak porozumieniaZamówiłam przez allegro kompresor olejowy od tej firmy. Kompresor przysłano nowy ale nieszczelny po złożeniu reklamacji zaczęły się problemy. Zaproponowalam udzielenie rabatu za własną naprawe,odpowiedź była negatywna.Sprzedający próbował obarczać mnie kosztami zwrotu po interwencji allegro odebrał go na swój koszt. Trwało to opornie więc zgłosiłam rezygnację. Po jej zgłoszeniu sprzedający zadzwonił do mnie z pretensjami że robię mu pod górkę. Nie zgodził się na zwroty gotówki bo on go naprawi. Kurier odebrał paczkę i czekam. Po upływie jakiegoś czasu odesłał mi kompresor co prawda naprawiony ale nie ten nowy który zakupiłam tylko podobny z widocznymi śladami używania. Jest zapylony farbą podrapany ale on twierdzi że to jest właśnie ten i próbuje zwalić winę na przewoźnika gdzie paczka była cała dobrze spakowana wiec nie było mowy o winie kuriera. Żądam zwrotu gotówki bądź wymiany na nowy kompresor ale sprzedawca przeciąga dyskusje odbija piłeczkę obarczając wszystkich tylko nie siebie. Moim zdaniem zrobił to z premedytacją. Proszę was o pomoc w rozwiązaniu sprawy by nikt więcej był poszkodowany przez tego człowieka.
brak zwrotu wpłaconych pieniędzy Dzień dobry,
Proszę o interwencję gdyż nie otrzymałam środków które przelałam za pomocą paynow na konto sklepu friendz.store.contact@gmail.com. zamawiałam w tym sklepie koszulki ale moje zamówienie się nie zapisało i ściągnęło jedynie płatność bez zapisania zamówienia. Kontaktowałam się już z Paynow gdzie są moje środki ale oni powiedzieli, że środki są przelane na konto sklepu. Ze sklepem koresponduje w tej sprawie od 2 miesięcy i dalej nie otrzymałam mojego zwrotu. Kwota która im przelałam to 314.96 zł. Bardzo proszę o interwencję w moimem sprawie, bo już nie wiem jak z nimi mam rozmawiać. Oczekuje od firmy zwrotu wpłaconych środków. Wystarczy blokiem przelać je na mój numer telefonu [dane usunięte przez moderatora]. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora]
Zamówienie Nie zrealizowane zamówienie. Brak zwrotu pieniędzy. Słaby kontakt. Firma proponuję towar zamienny nie spełniajacy moich oczekiwań. Nie podejmuje tematu zwrotu pieniędzy. W kółko odpowiada na e-mail tą samą regułki. Brak chęci rozwiązania problemu.
sprawa nr 5824 [zmienione przez moderatora]W sklepie pilkomania zamówiłem 2 szt baterii oryginalnych Dewalt 5,0 AH 18V oraz dmuchawę oryginalną Dewalt , za wszystko zapłaciłem 624,96 zł. po 25 dniach przyszła sama dmuchawa z chin i to jakaś podróbka malutka , które kosztują w Polsce 80 zł. Baterie nie przyszły w paczce.
Link do dmuchawy:
https://pilkomania.pl/pl/p/Zestaw-bezprzewodowa-DMUCHAWA-do-lisci-DeWalt-odkurzacz-ogrodowy/2822
Link do baterii:
https://pilkomania.pl/pl/p/DeWalt-Bateria-Akumulator-XR-18V-5Ah/3251
Pisząc emaile odpowiada chyba automat .
oczekuję zwrotu pieniędzy , towar mogę odesłać ale gdzie ?????
Brak towaru i zwrotu pieniędzy Dzień dobry, nie otrzymałem zamówionych perfum ani zwrotu pieniędzy pomimo prośby o zwrot w kwocie 69zł. Proszę pomoc w uzyskaniu zwrotu pieniędzy. Dziękuję
Bark zwrotu środków po zwrocie towaruW dniu 18.08.2025 r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym La Rochell.
Towar – sukienka został przeze mnie zwrócony. Przesyłka nadana 06.09.2025 r. i doręczona 09.09.2025 r.
Brak zwrotu środków, brak kontaktu mailowego, brak kontaktu telefonicznego.
Nieuczciwa praktykaZamówiłam figurkę FUNKOPOP. Otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana, otrzymałam nawet link do śledzenia przesyłki (powinien aktywować się maksymalnie po 24 godzinach od utworzenia), jednak niestety nie jest on poprawny mimo, że minęła większa liczba godzin i link powinien być już aktywny. Niestety przed zamówieniem nie przeczytałam opinii o sklepie i był to ogromny błąd. Firma działa jako pośrednik, nie mają własnych magazynów a wysyłkę produktów zlecają z Chin. Dodatkowo przesyłka nie zostaje dostarczona w terminie, jaki jest podany przy składaniu zamówienia. Co więcej, przy dostawie kurier wymaga opłacenia cła BEZ POINFORMOWANIA O TYM WCZEŚNIEJ!!! W związku z tym, że firma stosuje nieuczciwe praktyki aa podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, pragnę odstąpić od umowy zawartej na odległość i żądam zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za zamówienie na rachunek bankowy, z którego dokonałam płatności. Bezczelny sklep, nauczka dla mnie, nie mam zamiaru im odpuścić.
Zamówienie ekogroszku z dnia 4.08 brak kontaktuEkogroszek został zamówiony dnia 4.08. - została uiszczona zapłata 2300 zł. Brak towaru, Brak kontaktu z firmą. Domagam się zwrotu pieniędzy za zamówiony towar który nie dojechał.
Brak zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówieniaZamówiłem w maju gitarę basową na ich internetowym sklepie, długo [usunięte przez moderatora]co do statusu przesyłki, kiedy wreszcie się przyznali że nie posiadają nawet produktu który zakupiłem, za które wysłałem im pieniądze po kilku próbach mydlenia oczu anulowali zamówienie, obiecywali zwrot pieniędzy w krótkim czasie.
Od maja do września nie zobaczyłem ani produktu ani pieniędzy, komunikacja bardzo utrudniona (większość to automatyczne maile)
Podejrzewam [usunięte przez moderatora].
Finalnie sklep został zamknięty mail usunięty żadnego kontaktu z nimi nie ma, tak jak moich pieniędzy.
Oczekuję pełnego zwrotu zapłaconych przeze mnie pieniędzy, oraz jakiś konsekwencji [usunięte przez moderatora].
Screeny maili wszystkich posiadam i wysłałem do swojego prawnika.
Reklamacja do zamówienia #1658Zakupiłam w dniu 06.09.2025 buty w sklepie internetowym Venri, niestety nie otrzymałam zamówionego modelu. Przyszły zupełnie inne buty. Napisałam kilka maili na adres podany na stronie do 30 dniowego zwrotu, niestety nikt nie odpowiedział. Dziś wysłałam po raz drugi informację przez formularz kontaktowy. Proszę o pomoc w odzyskaniu gotówki i informacji na jaki adres mam odesłać buty.