Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-21 godz: 06:31Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 23.09.24 zamówiłam u tejże firmy kombinezon. Kiedy przyszedł okazał się za duży. Natychmiast napisałam do sklepu o chęci zwrotu towaru z powodu złego rozmiaru i nadałam paczkę w dniu jutrzejszym . Sklep odebrał towar 28. 09. 24. Dostałam informację ,że w ciągu 3 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety tak się nie stało. Pisałam kilkakrotnie, ale tak naprawdę była cisza , brak reakcji na FB czy to na e-maile. Tel nikt nie odbiera.. Po 3 tygodniach upominania niestety nie mam nadal pieniędzy. Jestem zrozpaczona. Cała kwota za towar z odsylka wyszła mnie na 223zl. . Nie są to duże pieniądze, ale dla mnie tak. Zwłaszcza , że dopiero co urodziłam dziecko a kombinezon miał być na chrzciny. Nie mam ani ubrania ani pieniędzy . Nie polecam formy. Bardzo dużo klientek [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję zwrotu należnych mi pieniędzy łącznie z odsetkami za opóźnienia i stres.
2024-10-21 godz: 06:14Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlV.R.
brak danych kontaktowych do zwrotu Chciałabym dokonać zwrotu jednak firma nie odpowiada, a numeru telefonu nie ma nigdzie podanego
2024-10-20 godz: 19:59Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.L.
Zakup 3 ubrań Z zamówionych i opłaconych 3 rzeczy dostałam 2 i mimo wielu e-maili i prób nawiązania kontaktu nie otrzymałam środków za niewysłany towar.Otrzymalam e-mail w którym obiecano mi zwrot pieniędzy których mimo upływającego czasu nie przekazano.Napisałam prawdę o pani na stronie sklepu na FB i zostałam zablokowana.Zamierzam nagłośnić sprawę i przedstawić Rzecznikowi Praw Konsumentów.Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie…[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-10-20 godz: 17:40Publiczna
Otwarta
Zwrot towaruStrony AnnaKraków są zamknięte a chcę zwrócić zakupiony płaszcz. Płaszcz miał być w rozmiarze 5Xl a przyszedł może w rozmiarze M.
2024-10-20 godz: 14:20Publiczna
Otwarta
Niewysłane zamówienie, brak odpowiedzi na maileZłożyłam zamówienie 15.09.2024 na Vision-Hub. Po 2 dniach dostałam maila z numerem oraz szczegółami zamówienia. Dodatkowo była informacja, że „produkt został zarezerwowany”. Kontaktowałam się dalej w tej sprawie ale od 22.09.2024 nie dostałam żadnego innego maila w tej sprawie, mimo że kontaktowałam się wiele razy. Pokazywało mi nawet, że nie dostarczają się moje maile w tej sprawie, tak jakby ktoś mnie zablokował. Minął już ponad miesiąc od złożenia zamówienia, a ja ani nie mam zamówionego produktu, ani moich pieniędzy. Życzę sobie wysłania zamówionego produktu lub zwrotu pieniędzy.
2024-10-20 godz: 12:10Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane zakupyDnia 27.09.2024 Firma La Sagil przyjęła zwrot zakupionych przeze mnie 2 kompletów dresów o wartości 236,60zł do dania dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki, na podany nr kontaktowy nikt nie odpowiada na podany mail kontaktowy również nikt nie odpisuje.
Firma nie oddała pieniędzy za zwrcony towar11/07 zgłosiłam firmie zwrot zamówienia i od tego czasu firma zwleka z oddaniem pieniędzy. Najpierw zastosowali swoją standardową praktykę z rzekomym sprawdzaniem czegoś w magazynie, a potem rozpoczęła się seria obietnic oddania pięniędzy w kolejnym tygodniu, raz zadzwonił do mnie pan właściciel z rzewną historyjką, jak to pierwszy raz w historii mają takie zatory finansowe, gdy tymczasem w internecie znaleźć można opinie o tych samych praktykach i problemach ze zwrotami pieniędzy sięgającymi już trzech lat wstecz. Pewnie część ludzi machnęła już ręką i zrezygnowała z dochodzenia swego, zwłaszcza jeśli kwoty nie były duże, a firma na tym bazuje. Na profilu Facebookowym nie bez powodu została zablokowana możliwość umieszczania komentarzy, ale widać tam sporo niezadowolonych reakcji pod każdym postem. Informowałam firmę o tym, iż sprawa została zgłoszona do Rzecznika Konsumenta, wysłałam również przedsądowe wezwanie do zapłaty. Udało mi się odzyskać 250zł z całkowitej zaległości ok. 731zł i od tej pory firma przestała reagować na maile, wobec czego zgłosiłam również sprawę do sądu. Nie odstąpię od roszczenia wobec firmy i we wszelkich możliwych miejscach będę przed nią przestrzegać.
2024-10-19 godz: 17:25Publiczna
Otwarta
Zwrot towaru - Firma nie chce przyjac zwrotu i oddac pieniędzy. Kupilam sweter i spodnie... - Brak metek z ingormacja o składzie produktu (sweter mial byc kaszmir, a nie ma nawrt metki) -Przepychanka mailowa chyba zwlascocielem ktory przysyla mi regulamin z innego sklepu "Julia Warszana" a strony "Anna Kraków butik modowy" juz nie ma. Na stronie mieli zapisane 30-dniowy zwtot gotówki. - oczekuje przyjecia zwrotu i oddania pieniedzy Pozdrawiam
2024-10-19 godz: 16:23Publiczna
Otwarta
Nie otrzymałam towaru12 października kupiłam dwa dresy za 610 zł 18 października zadzwoniłam zapytać kiedy będzie dostawa ktoś mnie odrzucił i napisał że sprawdzi i oddzwoni od tej pory cisza dzwonię nikt nie odbiera pisze emaila cisza
2024-10-18 godz: 16:51Publiczna
Otwarta
ZwrotChciałabym również zwrócić zakupiona marynarkę o nazwie "Elegancka Marynarka" jest to zwykła chińska tandeta, tylko mam problem ponieważ nikt nie odpowiada na emaile