Zwrot pieniedzy07.08.2024 zamowilam na live towar za 818 zl, ktore nalezalo natychmiastowo zaplacic. Calosc zaplacilam, po czym czekalam na wysylkie, ktora musialam w Programie Selmo potwierdzic i zamknac. Zamykalam ja 3 razy, bo za kazdym razem, kiedy tam wchodzilam nagle byla otwarta paczka-czyli czary-mary!. Prosilam sie, pisalam o wysylke. Niestety ta firma nie odpowiada na wiadomosci, srednio raz na 2 do 3 tygodni jest krotka odpowiedz lub tlumaczenie typu: "Wprowadzony Kod jest nieprawidlowyy, sprobuj ponownie" ta tak 3 razy. Czyli od 7 sierpnia do 8 wrzesnia zabawa w kotka i myszke! 11 wrzesnia wreszcie wiadomosc cytuje:" bardzo przepraszamy za cale zamieszanie, zwrot zostal wpisany do realizacji" a potem juz tylko proszenie sie o swoja kase 23.09.2024 ponowne proszenie sie a ich odpowiedz- " juz zerkam" i tak do dzisiaj czekam na ta odpowiedz, bo Pani zerka!!!
6.10.2024 ponownie zapytuje, kiedy dostane zwrot moich pieniedzy? Nadal pozostaje bez odpowiedzi. Te panie notorycznie robia takie numery, kiedy podczas Live na FB zadalam pytanie to mnie oficjalnie i publicznie zaczely obrazac. Tak robia z kazda Pania, ktora odwazy sie zapytac. Mam screeny, przebieg wszystkich wiadomosci, ktore chetnie przesle dalej. Czego oczekuje, zwrotu mojej kasy. Dzisiaj ponownie napisalam Maila do Pani prowadzacej -wlascicielki i wyznaczylam jej ostateczny termin zwrotu pieniedzy.
Sprawa nr 2808 [tytuł zmieniony przez moderatora]Kupiłam 4 sweterki, które miały być z kaszmirem a są zwykłą tandetą chińską, bez metek.
Chciałam dokonać zwrotu, ale na moje 3 maile firma odmawia i proponuje kolejne zniżki na kolejne zakupy.
Traktowanie klienta bez żadnych podstaw prawnych, zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Żądam zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu za odesłane zamówienie Zwrot zamówienia rozpatrzony pozytywnie w dniu 26.07.2024, brak środków (194,87zł) na koncie do tej pory (21.10.2024), żądam natychmiastowego zwrotu!
Brak kontaktu i zwrotu pieniędzy Zamowiłam 25 .09 komplet z firmy La sagil. Był okropny. Popruty, krzywe szwy itd. 5.10 został zatwierdzony zwrot. Od tamtej pory firma się nie odzywa , i nie wiem co dalej. Chcę odzyskać swoje pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienieZamówienie od firmy La Rochell otrzymałam 20.09.2024 r. Z zamówienia zostawiłam jedną sukienkę, a resztę odesłałam. Informację od firmy, o dostarczeniu mojego zwrotu do magazynu otrzymałam mailowo 27.09.2024 r. Zamówienie opłaciłam przez serwis PayPo. Gdy minęło 14 dni od potwierdzenia przyjęcia mojego zwrotu, napisałam maila do firmy z prośbą o odnotowanie płatności pomniejszoną o kwotę zwróconych przeze mnie sukienek. 12.10.2024 r. firma La Rochell odpisała, że przekażą mój zwrot do serwisu PayPo. Niestety mój zwrot do dzisiaj nie został uregulowany. Brak kontaktu z firmą. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile ani na wiadomości wysłane w mediach społecznościowych (instagram, facebook). Nie polecam robienia zakupów w tej firmie. Już prawie miesiąc czekam na zwrot środków i nadal nic.
Brak zwrotu środków za zwrot zamówieniaZamówienie otrzymałam w dniu 26.08.2024 r. Po godzinie 19 wieczorem. Odesłałam część zamówienia w dniu 07.09.2024 r. Formularz zwrotu przesłałam poprzez odpowiedni formularz i został mi nadany numer zwrotu R/Mod/2024/09/05/44381. Zwrot przez firmę został odebrany 12.09.2024 po godzinie 15. Kiedy do dnia 11 października nie otrzymałam zwrotu środków (30 dni) postanowiłam zgłosić sprawę poprzez formularz podany przy zwrocie. Nie otrzymałam odpowiedzi więc ponownie napisałam w dniu 15 października. Otrzymałam odpowiedź że status mojego zwrotu zostanie zweryfikowany. Ponownie napisałam wiadomość w dniu 17 października i otrzymałam odpowiedź że w ciągu 2 dni przelew będzie zrealizowany, dzisiaj jest 21 października, przelewu nie ma, napisałam wiadomość, ale odpowiedzi brak. Telefonu nikt nie odbiera, na maile odpowiedzi nie ma, jedynie przez formularz.
RekojmaDzień dobry,
mam problem w związku z uznaniem rękojmi.
Mianowicie, posiadam telefon iPhone 13, który zakupiłam przy podpisywaniu umowy w Orange.
Nie zostałam poinformowana przy zakupie, że telefon ma roczną gwarancję producenta, ale już pomijając ten fakt.
W telefonie źle działa głośnik oraz telefon się nagrzewa.
Zgłosiłam to u sprzedawcy (Orange), że takie wady występują, ale musiałam to zgłosić z tytułu rękojmi, ponieważ ta roczna gwarancja producenta już minęła.
Dostałam dzisiaj odpowiedź od serwisu, o treści następującej:
"Dzień dobry
Serwis potwierdza występowanie opisanej usterki. Informujemy, że zgodnie z przepisami Kodeku Cywilnego, regulującymi zgłoszenia reklamacyjne z tytuły rękojmi, podmiotem właściwym do rozpatrywania tych reklamacji oraz podejmowania decyzji jest Sprzedawca. W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 KC, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną. Autoryzowaną formą naprawy jest płatna wymiana tylnego modułu z baterią oraz płytą główną w kwocie 2049zł.". Dlaczego firma Orange nie poczuwa się do poniesienia kosztów naprawy telefonu, jako sprzedawca?
Czy mają takie prawo, a ja jestem z góry na przegranej pozycji?
Skąd sprzedawca "Orange" może wiedzieć kiedy pojawiły się te wady produktu? Może były wcześniej, ale po prostu nie zgłosiłam ich szybciej.
Bardzo proszę o pomoc.
Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]D.
zwrot pieniedzy lub dostawe towaruNie otrzymałam towaru,żadnej informacji od firmy ani zwrotu kasy. Nie ma kontaktu z firmą,nie dostarczono zamówionego towaru
Zwrot pieniędzyW dniu 28.08.2024 zamówiłam sukienkę.Po otrzymaniu okazało się, że fason mi nie odpowiada, więc ją odesłałam.Paczka została odebrana przez Catalina w dniu 2.09.2024
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego, tj.21.10.2024
Nadmienię iż w dniu 10.10. pisałam maila z prośbą o wyjaśnienie.Otrzymałam informację, że mój zwrot został zaakceptowany i pieniądze będą przelane na moje konto w ciągu kilku dni.Niestety minęło już kolejne 11 dni i nadal gotówki nie ma na koncie.
Brak realizacji zamówienia Zamówiłem bransoletkę za którą zapłaciłem 250zl , czas realizacji zamówienia miał być 3-4 dni roboczych.
Na dzień dzisiejszy minęło już 1,5 miesiąca i zamontowanie nie dostarczone.
Brak kontaktu z firmą