Brak zwrotu pieniedzy od września 2024Zamówiłam u Państwa dwie sukienki - w rozmiarach S i M
89D3-99337_20230629093933 | Seia - sukienka na ramiączkach maxi butelkowa zieleń Rozmiar: M | 209,99 zł - 1 szt.
9 września 2024 otrzymałam informację, że zamówienie jest rozdzielone. Przyszła sukienka w rozmiarze S, która była za mała i która odesłałam. Poprosiłem również o anulowanie drugiej sukienki - M, ponieważ nie dotarłaby już na czas.
Otrzymałam informację o anulowaniu, ostatni kontakt zaś był w grudniu 2024 roku, gdzie firma wysłała mi prośbę o numer konta, na który miałby być wysłany zwrot pieniędzy. Od tego czasu, mimo moich nieustannych e-maili, nie otrzymałam ani dalszych informacji, ani pieniędzy.
Zdecydowanie nie polecam tej firmy! Po raz kolejny wnioskuje o zwrot środków z zamówienia - to co Państwo robią to [usunięte przez moderatora]!
Ekogroszek Witam zakupiłem od tego Pana dwie tony ekogroszku za kwotę 2300 zł pieniądze przelałem 01.09.2025r ani towaru ani pieniędzy ani kontaktu z tym Panem
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie produktuW dniu 09-07-2025 kupiłem piec gazowy Termet Gold Plus II dwufunkcyjny i zestaw kominowy , w dniu 11-07- otrzymałem zakupiony towar ,. W dniu 17-09-2025 rozpakowałem paczkę i zauważyłem że to nie jest ten piec który potrzebuje , a w dodatku miał on zarysowany i lekko wgniecioną obudowę pieca zgłosiłem to w tym samym dniu do sprzedającego ze piec jest uszkodzony i ze chcę zwrócić piec z wymianą na ten który mnie interesował . następnie w dniu 24-07-2025 zgłosiłem ze zwracam zakup zgodnie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta . Towar sprzedawca odebrał w dniu 28-07-2025 i do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy
Zostałam oszukana przez Joana ButikWitam, zostałam [usunięte przez moderatora] przez sklep na kwotę 170zł. Zamówiłam towar dnia 14 września 2025r i towaru nie dostałam. Nie odpisują na smsy i nie odbierają telefonu. Żądam zwrotu gotówki blikiem na nr telefonu [usunięte przez moderatora].
Niesprawny telefonPrzedłużając umowę zakupiłam telefon Samsung A04s. Niestety nie mogłam z niego korzystać ponieważ kilkukrotnie oddawałam do serwisu i dostawałam odpowiedź że telefon jest sprawny. Jednak ostatnim razem dostałam informację że jest uszkodzony dysk główny.
Prosiłam o zwrot pieniędzy jako towar niezgodny z umową i nie dostałam. Musiałam kupić nowy telefon bo tamten przez dwa lata nie był sprawny.
Zwrot pieniędzy [usunięte przez moderatora] firma na którą pisałam już tu skargę.im trzeba zapłacić przy zamówieniu odrazu bo nie ma opcji pobrania a jak już oni muszą oddać pieniądze to odnoszą się do regulaminu a sami [usunięte przez moderatora] i regulaminowi od prawie dwóch tygodni mnie zwodzą że sprawa została przekazana do księgowości a pieniędzy nadal nie ma zamiast zakończyć sprawę i po problemie.
Problem z odzyskaniem paczkiW dniu 26.08 nadała moja córka paczkę w Polsce w Malborku w Punkcie odbioru paczek ,nadawcą i odbiorcą była moja córka [dane usunięte przez moderatora] do Niemiec . W regulaminie dostarczania paczek przez DHL jest dostawa do 5 dni roboczych a moja córka czekała na paczkę trzy tygodnie i się nie doczekała. Pisaliśmy skargę do DHL ale bez odzewu , dopiero jak po 3 tygodniach napisałam że zgłaszam sprawę na policję że przywłaszczyli sobie moją własność to po miesiącu paczka wróciła do Polski do Malborka i pan który pracuje w punkcie zażyczył sobie ponowną opłatę za dostarczenie paczki 120 zł ale odmówiłam. Nadmienia iż śledziliśmy paczkę która była 4 ulice dalej a na adres podany odbiorcy nie dotarła. Teraz czekamy czy nasza reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona. Jedno co dobre że odzyskaliśmy paczkę
Brak internetu Witam
Mam problem z Siecią play przy podpisywaniu umowy na internet 2x i tv 1x konsultant nie powiedział mi że pod adresem zamieszkania nie ma zasięgu play więc nie ma możliwości korzystania z usług w/w. Dzwoniłem na infolinię play zgłaszałem że brak internetu na 2 modemach oraz co się z tym wiąże nie mogę oglądać tv. W odpowiedzi na moje zgłoszenia sieć play broni się tym że są to internety mobilne i mogę korzystać z nich w całej Polsce. Więc nawiązując do ostatniej rozmowy z konsultantem z play zadałem mu pytanie czy jest możliwość zerwania 3 umów tj 2 internety oraz tv w play konsultant odp że będzie to wiązało się z karą na każdej usłudze około 800zl za usługę. Walka z siecią play ciągnie się jakieś już 1.5 roku proszę o pomoc.
Towar nieoryginalny/brak możliwości zwrotuDostarczony produkt (buty Nike) nie jest oryginalny. Nie mam możliwości zwrotu, brak danych do przesłania towaru, formularz zwrotu dołączony do maila potwierdzającego zamówienie nie otwiera się- plik uszkodzony.
Sklep nie odpowiada.
Oczekuję wskazania metod zwrotu i zwrotu pieniędzy.
Paczka nie dotarła Paczka do tej pory do mnie nie doszła mimo że została opłacona z góry
Słyszałam że wiele osób miało problem z firmą na której kupiłam tą paczkę i powiedzieli mi żebym się tu zgłosiła
Minął już ponad tydzień od zakupu a była mi obiecana dostawa w 24h