OLAROKA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

OLAROKA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu pieniędzy

zamówiłam towar w dn. 15.10.2025, który nie spełniał oczekiwań. Dokonałam zwrotu w terminie i zgodnie ze wskazówkami dot. zwrotów i reklamacji na stronie https://olaroka.fashion/zwroty-i-reklamacje/. Towar został odebrany w dn. 30.10.2025. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu za zwrócony zakup. Firma nie odpowiada na maile ani na telefony. Oczekuję od firmy zwrotu kwoty za zakupiony towar (433 zł) (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

brak zwrotu pieniędzy

30.10.2025 zwróciłam towar, wg regulaminu zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego (18.11) brak zwrotu środków. Na wiadomości email brak odpowiedzi. Pisałam komentarze pod postami na fb kiedy uzyskam zwrot środków, to zostałam zablokowana. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot

Odesłałam kurierem DPD zwrot do Olaroka, który dotarł do sklepu i został odebrany, zgodnie z informacją od kuriera 10.10.2025 r. i do dzisiaj nie otrzymałam kwoty do zwrotu w wysokości 307 zł.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za oddaną przesyłkę.

W dniu 05.04.2025r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym Olaroka Fashion spodni firmy MISS BONBON w kwocie 165zł plus przesyłka 15zł, zapłacone BLIKIEM. Po otrzymaniu paczki okazało się, że spodnie były innej marki, niezgodne z zamówieniem i jeszcze z felerem-zaciągnięta nitka na lewej kieszeni. Spodnie zostały zwrócone w dniu 11.04.2025r. na adres zwrotów sklepu Olaroka Fashion wraz z formularzem zwrotu. Okres 14 dni na zwrot minął 25.04.2025r. i do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Raz udało mi się dodzwonić na nr telefonu z regulaminu sklepu i poinformowałam Panią, że oddaję spodnie, bo są niezgodne z zamówieniem i powiedziałam, że za późno przeczytałam negatywne opinie o jej sklepie i że mam nadzieję, że mi odda pieniądze. Następnie jak dzwoniłam to już nikt nie odebrał telefonu, raz nagrałam się na pocztę, ale potem była już pełna. Wysłałam na e-maile sklepu informacje o zwrocie i smsy na drugi nr telefonu firmy. Sklep nie odpowiada, a co dzień na facebooku widać aktywność sklepu i przyciąga reklamami i promocjami następnych klientów [słowa usunięte przez moderatora]. W najbliższym czasie zgłaszam sprawę na policję i mam nadzieję, że się uda odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie

Dnia 05.01.2025 zamówiłam w sklepie internetowym Olaroka Fashion ubrania za łączną kwotę 647.00 zł. Przesyłkę odebrałam około 20.01. Wszystkie produkty zostały odesłane do sklepu. Przesyłka zwrotną została nadana 25.01. W przesyłce znajdował się wypełniony i podpisany przeze mnie formularz zwrotu. Mój zwrot został odebrany przez firmę w dniu 28.01. Na co posiadam potwierdzenie mailowe ze skrzynki firmowej sklepu. Mimo wezwania do zapłaty przesłanego na adres mailowy firmy, prośbach wysyłanych na profilu firmy na Facebooku do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wszelkie próby kontaktu-mailowe telefoniczne oraz na portalu facebook kończą się niepowodzeniem. Firma nie odpowiedziała na żadną moja wiadomość. Oczekuję natychmiastowego zwrotu całości zapłaconych za zamówienie pieniędzy na moje konto z którego został zrobiony przelew za zakupy.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy

Zwróciłam całe zamówienie zgodnie z regulaminem w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, lecz nie otrzymałam do tej pory pieniędzy za zwrot, choć firma miała na to 14 dni roboczych a dzisiaj t.j. 14.02.2025 mija 21-szy dzień roboczy. Wg firmy kurierskiej InPost, przez którą dokonywałam zwrotu, paczka została odebrana dnia 17.01.2025 i od tego momentu zero kontaktu, zero informacji co z pieniędzmi. Oczekuje jak najszybszego zwrotu, gdyż inaczej sprawa trafi na policję.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamowienia

Zamówienie złożyłam i opłaciłam dnia 14.12.2024 r. Do dnia dzisiejszego tj. 09.01.2025 r. nie otrzymałam przesyłki. Dwukrotnie zgłaszałam reklamację na podany adres mailowy, jednak nie otrzymałam żadnej informacji zwrotnej. Podany nr telefony w zakładce Zwroty i Reklacje również nie odpowiada. Proszę o zwrot pieniędzy na nr konta z którego został zrobiony przelew. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

W dniu 14 maja 2024 dokonałam zakupu w sklepie internetowym www.olaroka.fashion 5 szt.odzieży na łączną kwotę 523,00 zł. W dniu 20 maja 2024 odebrałam paczkę z paczkomatu i okazało się, że w przesyłce zamiast zamówionych 5 sztuk odzieży, znajdowały się tylko 3sztuki, które były niezgodne ze złożonym zamówieniem. Zgodnie z regulaminem sklepu, w dniu 21 maja 2024 roku dokonałam reklamacji na wskazany adres mailowy. Odpowiedzi nie otrzymałam. W związku z tym w dniu 29 maja 2024 nadałam zwrot towaru (na adres podany na stronie internetowej sklepu) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz wysłałam maila z informacją, że dokonuję zwrotu, załączając skan formularza zwrotu. Odpowiedzi również nie otrzymałam. W dniach 5 i 17 czerwca 2024 wysyłałam maile z ponagleniem zwrotu środków, bez odpowiedzi. W końcu w dniu 19 czerwca 2024 wykorzystałam portal społecznościowy fb, żeby nawiązać kontakt ze sprzedawcą, pojawiły się wymijające odpowiedzi i w dniu 25 czerwca zostałam zablokowana i już kolejna wiadomość nie dotarła do sprzedawcy. W związku z brakiem kontaktu z firmą, w dniu 27 czerwca 2024 roku wysłałam do sprzedawcy przedsądowne wezwanie do zapłaty ( w której wyznaczyłam 7 dniowy termin dokonania wpłaty na moje konto), przesyłkę poleconą doręczono w dniu 28 czerwca 2024, nadal bez efektu. W lipcu 2024 roku zwróciłam się z prośbą o interwencję do Miejskiego Rzecznika Konsumentów, który wysłał dwa zawiadomienia, przedsiębiorca nie ustosunkował się do zapytań wysłanych przez rzecznika, a ten w związku z brakiem odpowiedzi, sprawę zgłosił na policję. W dalszym ciągu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Zamówienie 69203 (2024-12-15)

Pracownik firmy pomylił adres paczkomatu-moje zamówienie zamiast do Radoszyc trafiło do Radomia. Wysłałam informację na formularzu kontaktowym i mailem. Bez odpowiedzi. Kontakt telefoniczny- niemożliwy-nikt nie odbiera telefonu. Oczekuję albo realizacji zamówienia na podany przeze mnie adres paczkomatu lub zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak pieniędzy za zwrot towaru

W dniu 21.06.2024 odesłałam zwrot na kwotę 194 zł. Do dziś nie dostałam pieniędzy za to. Wszystkie wiadomości pozostają bez odpowiedzi. (czytaj więcej)