Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-17 godz: 10:57Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
ZAGUBIONA WALIZKADnia 01.04.2025 o godzinie wysłałem paczkę a dokładnie walizkę z rzeczami z Warszawy do Bergamo. Liczyłem, że do dnia 08.04 dojdzie. Dodatkowo 04.04 dzwoniłem na infolinię. Pan z infolini powiedział, że paczka jest już we Włoszech i w poniedziałek tj. 07.04 powinna dojść - niestety się przeliczyłem... jako iż w walizce znajdowały się między innymi ubrania (w tym kurtka i ciuchy na narty na które się wybierałem) dodatkowo potrzebny stabilizator rehabilitacyjny dla mojej mamy (jest po operacji stożka), perfumy, słuchawki itp.. Niestety do dnia dzisiejszego paczka jest w "drodze"
2025-07-17 godz: 10:04Publiczna
Rozwiązana
brak realizacji zamówienia, brak kontaktuProdukt zakupiony i opłacony 11 lipca. Do dnia dzisiejszego zero kontaktu ze sprzedawcą, nie odpisuje na maile. Od firmy oczekuję zwrot pieniędzy.
2025-07-17 godz: 09:01Publiczna
Rozwiązana
OszustwoZakupiłam produkty na stronie ich sklepu , ale dostałam całkiem co innego , beznadziejnego , aby było,dodatkowo nie działało. Kontakt e-mailowy nie był możliwy jak również telefoniczny dopiero pod groźbami się udało skontaktować. Okazało się sklep Stacjavapera.com, [słowa usunięte przez moderatora], jest grupa na fb i ponad 1000 osób tak miało.Czekam na zwrot pieniędzy od nich .Prosze o zamknięcie tego sklepu ze względu na [słowa usunięte przez moderatora] z ich strony. Takie sklepy internetowe nie powinny już istnieć i naciągać ludzi.
2025-07-16 godz: 20:18Publiczna
Zamknięta
Problem z zwrotem pieniędzy Zakupiłem w sklepie internetowym FatFish ul. Piłsudskiego 16a 05-410 Józefów towar dnia 30.05.2025r. Numer zamówienia nadany przez sklep to 142023. Część towaru niestety musiałem odesłać dokładnie Fotel Mivardi Chair Premium Long o wartości 299zł. Sklep początkowo w ogóle nie odpowiadał tłumacząc to urlopem mimo że pisząc w sprawie zwrotu nie dostałem żadnej informacji o planowanej przerwie. Po czasie gdy udało mi się skontaktować z sklepem stwierdzili że towaru nie otrzymali mimo że mam potwierdzenie dostarczenia przesyłki przez kuriera pod adres podany przez firmę. Mimo wysłania do sprzedawcy wiadomości z potwierdzeniem odebrania przesyłki kontakt jest zerwy. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-07-16 godz: 17:25Publiczna
Zamknięta
Odrzucony zwrot Po otrzymaniu zamówienia większość produktów zwróciłam ze względu na jakość, to jak wygląda na sylwetce lub kolor w rzeczywistości. Wszystkie produkty wrzuciłam do kartonu, w którym otrzymałam paczkę. Jednak zwrot został częściowo odrzucony (nie względnił sukienki wartej 200zl), co uważam za nieuczciwą praktykę. Kontakt ze sklepem jest utrudniony, a ja jako dowód chciałabym nagranie lub zapis z audytu z procesu otrzymywania zamówienia - dlaczego został odrzucony? Proszę o pomoc, ponieważ szukając w internecie pomocy natknęłam się na podobne sytuacje wyłudzania pieniędzy.
2025-07-16 godz: 17:18Publiczna
Rozwiązana
Brak kontaktu co do zwrotu pieniędzy Zamówiony sprzęt nie spełniał moich oczekiwań gdyż był opisany inaczej niż dostarczył mi go kurier. Odesłany sprzęt został 2 czerwca 2025 i od tamtej pory brak kontaktu ze sprzedawcą. Kwota sprzętu wynosi 250 złoty. Czytając opinie o sprzedawcy to nie jestem pierwszą osobą oszukaną. Oczekuje zwrotu pieniędzy na konto
2025-07-16 godz: 14:25Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja zatwierdzona a następnie odrzucona24 czerwca 2025r. Zareklamowałam mailowo narożnik zakupiony rok temu w sklepie Selgros. Wysłałam zdjęcia uszkodzeń (metalowe elementy imitujące drewno zmieniły kolor po sezonie, po umyciu szmatką z wodą kolor schodził z elementów). 30 czerwca dostałam maila z informacją że reklamacja uznana, mam przywieść elementy i zostaną one wymienione na nowe. Po przywiezieniu elementów na miejscu dostaję informację że dziś ich nie dostanę bo nie ma ich na stanie, sklep będzie się ze mną kontaktował. W dniu dzisiejszym tj 16.07.2025 dostaje telefon ze sklepu że jednak reklamacja nie jest uznana i mam przyjechać odebrać moje uszkodzone elementy. W rozmowie telefonicznej zarzucono mi że elementy były myte czymś więcej niż wodą co nie jest prawdą ! Mam w domu małe dzieci, nie używam w ogóle żadnej chemii do czyszczenia. Sprzątam czyściwem raypath które polega na myciu tylko wodą. Uważam że sklep nie ma jak wymienić mi tych elementów gdyż narożnik jest z Chin dlatego nagle odrzucił moją reklamację po tym jaką wcześniej została ona rozpatrzona pozytywnie. Pani która do mnie zadzwoniła za argument że ma rację, podała (mamy taki sam narożnik na sklepie i kolor z niego nie schodzi) na co odpowiedziałam jej że świetnie ! W takim razie ten nie jest wadliwy który ma na sklepie ale taki argument jest dla mnie absurdem.
2025-07-16 godz: 14:21Publiczna
Zamknięta
Umowa na telewizję Play Now Jak to możliwe żeby naliczać sumę za najem dekodera którego nie mam i nie posiadam a dekoder oddałem w salonie Play w Sanoku w maju tego roku i także jak to możliwe żeby naliczać sumy pieniędzy za zerwanie umowy przedwczesne na telewizję Play Now
2025-07-16 godz: 10:00Publiczna
Zamknięta
rezerwacja wycieczkiW dniu 26.05.2025 zarezerwowałam wraz z rodziną wycieczkę do Egiptu (hotel Pickalbatros Laguna Vista) poprzez portal Travelplanet.pl, organizowaną przez biuro Join UP! Poland. Po dokonaniu rezerwacji na kwotę 303 zł, wraz z gwarancją niezmienności ceny, otrzymałam jej potwierdzenie, a także wpłaciłam zaliczkę w wysokości 69,30 zł. Rezerwacja została potwierdzona przez operatora, przesłano mi umowę, przyjęto zaliczkę. Tydzień później otrzymałam informację, że rezerwacja została anulowana z powodu „braku potwierdzenia przez agenta”, mimo wcześniejszego potwierdzenia warunków wyjazdu oraz zaksięgowania środków. Od tamtej pory żadna ze stron (ani Travelplanet, ani Join UP!) nie zwróciła zaliczki, ani też nie udzieliła odpowiedzi na reklamację w przewidzianym przepisami terminie 30 dni (zgodnie z art. 7a ust. 1 ustawy o prawach konsumenta). Pomimo upływu ponad miesiąca od zgłoszenia reklamacji (w tym również złożenia wezwania do zwrotu zaliczki), nie uzyskałam odpowiedzi, a środki wciąż nie zostały zwrócone. Działanie takie narusza zbiorowe interesy konsumentów, w tym prawo do rzetelnej informacji i ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. W związku z powyższym, proszę o podjęcie działań nadzorczych wobec obu przedsiębiorstw. W razie potrzeby mogę przedstawić całą korespondencję, potwierdzenia rezerwacji oraz dokumentację płatności.
2025-07-15 godz: 19:05Publiczna
Zamknięta
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZAMOWIENIE NR #1500067446Zwrot został zarejestrowany 6.05.2025. Zwrot środków (239zl) miał zostać zlecony w ciągu 14 dni na konto. Pomimo długiej korespondencji i wysłaniu kilkunastu maili firma do tej pory nie zwróciła środków na konto. Od miesiąca nie odpisują na maile. Jestem bezradna i nie mogę odzyskac swoich pieniędzy. [dane usunięte przez moderatora]