Brak zwrotu środków Przy zamówieniu kombinezonu, otrzymałam kombinezon w innym kolorze niż zamówiłam. Towar zwróciłam. Oczywiście zwrotu środków nie otrzymałam pomimo wielu wysłanych e-maili i otrzymaniu wiecznie informacji, że sprawa zostanie przekazana do księgowości. Ciągnie się to już miesiącami, a pieniędzy dalej nie otrzymałam.
brak zwrotu pieniędzyZamówiłam w sklepie dwie sukienki. Obie przyszły bardzo szybko. Zdecydowałam się na zwrot jednej, przez wygodnezwroty.
Paczka dotarła 13.09, firma Catalina potwierdziła otrzymanie paczki 25.09.2024 (wcześniej został nadany numer zwrotu: R/Mod/2024/09/11/44531).
Kilkakrotnie pisałam i dzwoniłam do firmy, aby uzyskać informację, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy - 139 zł.
2 pazdziernika otrzymałam informację, że mój zwrot został zaakceptowany i w ciągu kilku dni otrzymam zwrot pieniędzy.
Niestety do dnia dzisiejszego kasy nie otrzymałam.
Brak zwrotu pieniędzy Proszę o zwrot kwoty 168,98zl za odesłane zamówienie nr 30365.
Na stronie sklepu znajduje się nieaktywny kreator zwrotów oraz nieaktywny numer telefonu.
Korespondencja email prowadzona z firmą :
28.08 wiadomość email o nie działającym kreatorze zwrotu
29.08 ponowna wiadomość o nie działającym kreatorze zwrotu i nieaktywnym numerze telefonu
19.09 ponowna wiadomość
20.09 wiadomość sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu z prośbą o numer konta na który mają zwrócić środki, podpis pracownika [dane usunięte przez moderatora]
21.09 przekazanie numeru konta
11.10 zapytanie o termin zwrotu środków
18.10 ponowne zapytanie
21.10 ponowne zapytanie
Do dnia dzisiejszego brak środków na koncie,proszę o zwrot należności.
Zwrot przesylki[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]dostałem kamienie gryzak i grzebyk zamiast urządzenia eloktronicznego
Zakup zabawki "Baza Psi Patrol+6 figurek"Dnia 16.10.2024 zamówiliśmy wieżę obserwacyjną Psi Patrol, gdzie byla informacja o wysylce w ciągu 25h. Otrzymaliśmy wiadomość mailową, że zabawka została wysłana. Podany nr przesyłki na stronie kurierskiej widnieje jako fikcyjny! Nr telefonu podany zarówno w mailu jak i regulaminie sklepu nie odpowiada! Zwracamy się o zwrot gotówki.
Nieuznana reklamacja Dzień dobry,
zwracam się z prośbą o pomoc w walce z firmą, która odmawia mi oddania moich pieniędzy za wadliwy produkt który otrzymałam. Myślę, że w wezwaniu opisałam problem aczkolwiek dodam, że powodem reklamacji były plamy i szycie sukienki, która wyglądała na żywo po prostu inaczej, niezwłocznie nadałam paczkę, musiałam zrobić to na własny koszt, gdyż firma odmówiła mi wysłania etykiety zwrotnej. Dostałam odpowiedź, że to ja zniszczyłam sukienkę. Wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty, które również zostało zignorowane przez firmę Luxury Designers. Sukienka kosztowała mnie razem z przesyłką około 265 zł, etykieta zwrotna 15 zł i list polecony około 14 zł. Do tego dochodzą dni zwłoki. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze, do których wierzę, że mam prawo. Bardzo serdecznie proszę o pomoc. Firma przedstawia informacje niezgodne z prawdą, ignoruje klienta kiedy nie podoba im się przekaz i wykazuje ogromną nieprofesjonalność. Zostało do Nich również wysłane pismo od Rzecznika Praw Konsumenta z Torunia, na które firma nawet nie raczyła odpisać.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]
Brak kontaktu, brak produktuPomimo opłacenia pełnej kwoty (449,99, co posiadam na potwierdzeniu z banku) brak kontaktu ze strony sklepu, na maile automatyczna odpowiedź, że trwa przedsprzedaż, ale na to kiedy się kończy już nikt nie odpowiada. Brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem, maile z mojej strony wysyłane wielokrotnie. Przykro to mówić, ponieważ potencjał w sklepie jest, ale [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Oczekuję od sklepu albo wysłania towaru w trybie natychmiastowym lub zwrotu PEŁNEJ kwoty oraz odpisywania na wiadomości e-mail.
Zwrot przesylkiZamówienie nie zgodne miało być urządzenie elektroniczne a przyszły kamienie gryzak dla dzieci i grzebyk 608082468
Problem z odstąpieniem od umowy Rezerwacji 13.10.2024 o godzinie 23.54 nie będąc w pełni świadomy dokonałem zakupu rezerwacji produktu Vision-Hub 2.0. następnego dnia 14.10.2024 w godzinach rannych zgodnie z obowiązującym mnie prawem odstąpienia od umowy rezerwacji w ciągu 14 dni od jej potwierdzenia wysłałem do Pana [dane usunięte przez moderatora]e-maila z załącznikiem o odstąpieniu od umowy rezerwacji w formie formularza odstąpienia od umowy rezerwacji zgodnie z wytycznymi, które są zawarte w Warunkach świadczenia usług na stronie cytuje :
Odstąpienie od umowy jest możliwe w formie pisemnej za pośrednictwem poczty np. listu poleconego na adres siedziby firmy lub na adres e-mail: vision.reklamacje@gmail.com. Oświadczenia wysłane na inny adres lub inny adres e-mail nie zostaną rozpatrzone i zostaną zignorowane. Oświadczenie może mieć formę formularza odstąpienia od umowy.
Pan [dane usunięte przez moderatora]deklaruje, że odpisuje na e-maile codziennie wieczorem i w ciągu 48 godzin od otrzymania e-maila. Po upływie tego czasu 16.10.2024 nie otrzymując odpowiedzi wysłałem kolejnego e-maila. Od zeszłego poniedziałku minął już tydzień i nadal nie otrzymałem odpowiedzi potwierdzającej moje odstąpienie od umowy rezerwacji. Z tego co widzę po wpisach innych osób, które mają podobny problem z tą firmą Pan [dane usunięte przez moderatora]tylko odpisuje na tej stronie dlatego też i ja tutaj napisałem.
Oczekuję tylko i wyłącznie szybkiego załatwienia sprawy mojego odstąpienia od umowy rezerwacji i zwrotu pieniędzy na wskazany w emailu numer konta bankowego.
Pozdrawiam serdecznie
Towar niezgodny z umowąZakupiłam 3 października towar, który dotarł do mnie z opóźnieniem 18 października. Przesyłka okazała się niezgodna z opisem m.in. sweter z kaszmiru, który nie zawiera informacji - metki jest z włókna syntetycznego.
Nie mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar, ponieważ brak kontaktu z firmą brak adresu zwrotu towaru. Otrzymuję jedynie informacje email które wskazują na to że nie mogę zwrócić towaru.
Co mam w takiej sytuacji zrobić?