Brak odpowiedzi na reklamację6 stycznia 2024 r. kupiłam w firmie buty NB 550. W październiku okazało się, że podeszwa w jednym bucie pękła, co skutkuje wlewaniem się do buta wody. Dwukrotnie wysyłałam do firmy maile w sprawie reklamacji, ale oczywiście nie uzyskałam odpowiedzi. Chciałabym skorzystać z prawa konsumenta do zwrotu reklamacyjnego.
Brak środków za zwrot na koncie bankowymPo miesiącu zrobienia przeze mnie zwrotu ( który był wysłany w terminie ) firma dalej nie zdążyła zrobić przelewu na konto. Przesyłka zwrotna doszła do firmy Jadore 2 października więc ponad miesiąc temu. Bardzo proszę o pomoc.
Brak realizacji zamowieniaW dniu 16.10.24 zlozylam zamowienie w firmie Stone Skirts. Otrzymalam potwierdzenie przyjecia zamowienia. Wg informacji na stronie sprzedawcy zamowienie mialo byc zrealizowane w ciągu 14 dni. W dniu 30.10.24 wyslalam zapytanie o realizacje mojego zamowienia i dostalam automatyczna opowiedz, ze informacji nalezy sie spodziewac w ciagu 72 h, co wzbudzilo moje podejrzenia. Zaczelam czytac opinie i widze ze dzialanie jest nagminne. Po uzyskaniu wplaty, zamowienie nie jest realizowane. Negatywne opinie w internecie sa blokowane. Reklamy firmy zniknely ostatnio, pojawia sie informacja na IG o nadmiarze zamowien i dluzszym czasie realizacji. Chcialabym odstapic od zamowienia i odzyskac srodki pieniezne za niezrealizowane zamowienie.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedażOpłacone, brak kontaktu, brak dalszych kroków
Zakup i zapłata No krótko, facet [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], chcę tylko zwrotu kasy bo projektora i tak nie zobaczę.
Dokonałem zamówienia opłaciłem zakup okazało się że to jest jeden wielki [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]facet kaskę wziął i nigdzie go już teraz nie ma ,poznikał z tiktoka i z innych social mediów, jak mu wystawiłem komentarz że facet robi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]bo znikały też filmiki na tiktoku
Ja tylko chcę zwrotu pieniędzy nic więcej mnie nie interesuje
Zwrot towaruFirma podszywa się pod polską firmę działająca od wielu lat w Polsce. W rzeczywistości pochodzi z Chin. Produkt słabej jakości. Niezgodny z opisem. Brak aktywnego linku do formularza zwrotów. Nie ma możliwości złożenia reklamacji lub zwrotu. Utrudniony kontakt z firmą , brak numeru telefonu kontaktowego. Koszt wysyłki ze zwrotem aż 30-40 Euro, bo okazuje się, że zwroty wysyła się do Chin.
Oczekuję zwrotu pieniędzy za produkty oraz zwrotu pieniędzy za przesyłkę.
Zero kontaktu ze sprzedawcąZamówiłem 2 zestawy klocków za prawie 400zł. Które miały być wysłane po 24h. Ani nie dostałem informacji jakiej kolwiek co z zamówieniem. I ani nie można porozmawiać że sprzedawcą (skrzynka pocztowa pełna) na maila nie odpowiada.
Chce żeby to zamówieniem do mnie dotarło
Brak pieniędzy ze zwrotuNAZWA FIRMY: LA ROCHELL
NIP: 7322054442
Towar został do mnie dostarczony 10.10.2024. (4 sukienki wraz z kosztami wysyłki na kwotę 860,95 zł)
16.10.2024 sprzedawca otrzymał mój zwrot, co zostało potwierdzone mailowo przez firmę.
Po upływie 14 dni od dostarczenia zwrotu, pisałam maile z pytaniami o zwrot środków oraz próbowałam skontaktować się telefonicznie. Telefon wyłączony.
Do dnia dzisiejszego (tj. 05.11.2024) nie otrzymałam zwrotu środków.
Podejmuje dalsze kroki odzyskania pieniędzy
Oczekuję zwrotu środków za zwrócony towar (włącznie z kosztami dostawy co wynika z Art. 32. - Prawa konsumenta.)
[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
Jeśli polubownie pieniądze nie pojawią się na koncie, sprawa trafi na drogę sądową co z pewnością przysporzy sprzedawcy większych kosztów.
Brak zamówienia Witam,
Dnia 01 października dokonałam zakupu na stronie internetowej STONE SKIRTS o łącznej kwocie 570 zł. Mimo wysyłanych wiadomości dotyczących realizacji zamówienia nie otrzymałam żadnej informacji na temat wysyłki towaru. Nie otrzymałam również wiadomości zwrotnej na wysłane przeze mnie maile z prośbą o zwrot kosztów.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za pomoc.
[dane usunięte przez moderatora]
Sprawa nr 2997 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zapłaciłem za przedsprzedaż, po 2 miesiącach dostałem maila i zapłaciłem za urządzenie, po 3 tygodniach urządzenie dalej nie przyszło. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie polecam, jak coś jest w okazyjnej cenie, to zazwyczaj lepiej dopłacić i kupić od sprawdzonego źródła niż od [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]