Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam zamówiony towar. Zwrot został rozpatrzony pozytywnie w dniu 13.09.24, kwota miała wrócić w ciągu 14 dni. Do tej pory nie otrzymałam pieniędzy.
Miesiąc czekania i zerowy odzewJedynie bot odpowiada, że to przedsprzedaż.
Co dziwne bo na stronie już mi napisało dwa dni po zakupie, że już paczka w drodze.
Jeśli to prawda z dopłaceniem potem to wielki żart teraz bo zostałem wprowadzony w mętlik, bo paczka już do mnie idzie, ale musze za nią dopłacić? Liczę na zwrot bo na stronie jak i profilu kupującego ciężko znaleść formularz o zwrot pieniedzy. Tam samo cieżko o jaki kolwiek kontakt. Pozdrawiam cieplutko
Brak zamówionego towaru ,lW dniu 6.10.2024 zamówiłam dres, opłaciłam, j.n. Podsumowanie zamówienia
Komplet dresowy Lisa Kakao × 1
XS/S
zł263,40
Suma częściowa
zł263,40
Wysyłka
zł15,99
Podatki
zł0,00
Suma
zł279,39PLN
Do dziś dnia unikanie kontaktu mailowego, raz tylko mail automatyczny że się odezwia, do tej pory nie otrzymałam towaru, telefonu że nie mogą zrealizować zamówienia. Niestety opinie są niepokojące jeśli chodzi o zwrot środków bo ich nie zwracają chyba że ingeruje urząd konsumenta .
Proszę o pomoc w kontakcie z nimi aby dwa wyjścia dres został wysłany w ciągu 3 dni od Waszego kontaktu z nimi lub zwrot środków z powrotem na moje konto.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 29.08.2024 r. odebrałem zamówienie ze sklepu annakoshe.pl . Niestety towar nie spełnił moich oczekiwań, więc jeszcze w tym samym dniu odesłałem go razem z pisemnym wypowiedzeniem umowy, na adres podany w regulaminie sklepu. Paczka została odebrana przez sklep w dniu 02.09.2024 r. Po 30 dniach od otrzymania przez sklep towaru ( tyle czasu zastrzegli sobie w regulaminie) powinienem otrzymać zwrot 445 zł. Niestety sklep nie odpowiada na wiadomości email, a podany numer telefonu na stronie sklepu jest wyłączony. Niestety nie jest to odosobniony przypadek, ponieważ powstała nawet grupa na FB z ludźmi którzy zostali [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuje że Pani[dane usunięte przez moderatora] zwróci mi pieniądze za towar, który oddałem zgodnie z prawem oraz wytycznymi w regulaminie na stronie sklepu annakoshe.pl
Brak towaru i zwrotu pieniędzy Zero kontaktu ze sprzedawcą .nie dotarło urządzenie ani zwrot kosztów mimo licznych wysłanych e-maili
Sprawa nr 2966 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]kupując projektor za 150 zł po kliknięciu KUP Teraz i przelewie na konto dostałem tylko wiadomość automatyczną odpowiedź że zamówiłem przedmiot a cena jego to 449 . Po rezygnacji odstąpieniu od zakupu brak odpowiedzi
DresyDzień dobry . 5/10 złożyłam zamówienie na dresy kwota z wysyłką 253 zł .
Wysyłki brak , kontaktu również brak. 28 /10 prosiłam o anulowanie mojej transakcji i zwrot środków. Kontakt był niemal natychmiastowy, zamówienie zostało anulowane . Prosiłam i potwierdzenie zwrotu jednak do dzisiaj nie dostałam ani potwierdzenia ani zwrotu.
Zwrot płatności Zamówienie złożone 16/09/24. Z firmą kontaktowałam się wielokrotnie. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] że wysłali zamówienie dwa razy wysyłając nawet numer do śledzenia który pokazywał że paczka nigdy nie została wysłana. Następnie napisałam że proszę o zwrot kosztów obiecali zwrócić w przeciągu 7 dni lecz pieniądze nie wpłynęły.
Wprowadzenie klienta w błąd Firma wprowadza klientów w błąd podając informację o wysyłce w 24h, po opłaceniu zamówienia okazuje się, że trzeba na nie czekać prawie 2 miesiące. Nie mam tyle czasu. Proszę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieZłożone 20.09 zamówienie nie zostało zrealizowane w terminie, ani nawet miesiąc od złożenia. Poprosiłam o anulowanie zamówienia, co zostało uczynione z podaniem informacji, że zwrot środków nastąpi ZA OKOŁO 7 DNI.
Zażądałam natychmiastowego zwrotu, co nie nastąpiło. Po rzeczonych 7 dniach zwrot także nie został zrealizowany.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.