Nie prawidłowe wykonanie usługi fryzjerskiej Witam, miałam wizytę w salonie fryzjerskim Re. Fresh Beauty Studio w dniu 11.06.2025r. o godzinie 16:30 która trwała ponad 7 godzin, czego Pani która farbowała mi włosy trzymała mi farbę na głowie i włosach ponad 6 godzin przez co zaczęłam odczuwać silne pieczenie skóry głowy oraz mocny ból, kiedy zgłosiłam to fryzjerce ona dalej kontynuowała zabieg, poprosiłam o wcześniej zmycie farby z głowy lecz Pani zmyła mi farbę tylko z tyłu głowy, a na bokach oraz na górze głowy zostawiła jeszcze na dłuższą chwilę po czym zaczęła zmywać. Podczas mycia bardzo prosiłam o użycie chłodniejszej wody ponieważ od ciepłej tylko mocniej odczuwałam ból i pieczenie. Przez które ta usługa fryzjerska była dla mnie prawdziwą torturą. Po tej wizycie, musiałam się udać do lekarza dermatologa, który potwierdził liczne nadżerki i rany na głowie pokryte farbą i skierował mnie na SOR. Spędziłam trzy dni na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym z czego dwie wizyty były bez skutku ponieważ z uwagi na bardzo złe samopoczucie po długim oczekiwaniu musiałam zrezygnować i wrócić do domu. Na następny dzień zaczęły sie zawroty głowy oraz miałam podwyższoną temperaturę ciała, nie mogłm spać przez kilka dni przez ból i pieczenie. Po kilku dniach rany zaczęły się goić ale zaczęły się problemy z wypadaniem włosóww bardzo szybkim tempie. Mam całą dokumentację medyczną, zdjęcia licznych ran na głowie oraz zdjęcie w jakich ilościach wypadają mi włosy.
Oczekuję od firmy zwrotu kosztów poniesionych za wizytę lekarską, za leczenie oraz zadośćuczynienia za doznane szkody zdrowotne oraz moralne i za czas spędzenia i długiego oczekiwania na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym.
Z poważaniem,
Julia Romaniuk
Brak zwrotu pieniędzyZamówiłam ubrania w sklepie Haia.pl, jednak zdecydowałam się odstąpić od umowy i odesłałam paczkę ze zwrotem. Przesyłka została dostarczona do firmy w dniu 26.05.2025 r., co potwierdza numer śledzenia.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu należnych mi środków. Termin na dokonanie zwrotu minął, a mimo to firma nie skontaktowała się ze mną i nie odpowiada na wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail.
Pisałam kilkukrotnie maile z prośbą o zwrócenie środków w wyznaczonym terminie - jednak bez skutku. Oczekuje zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami.
REKLAMACJA FLEXI LITE ODKURZACZ MYJĄCY Odkurzacz reklamowany odesłany z serwisu z tytułem reklamacji nie uznanej . Urządzenie podczas pracy zostawia plamy wody i samoczynnie się wyłącza. Serwis stwierdził że urządzenie jest sprawne . Po kontakcie z firmą i zgłoszeniu że problem jest dalej otrzymałem informację że nie mogę zareklamować drugi raz .Mam zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
Brak zwrotu pieniędzy za oddany towarMimo zwróconego towaru do sklepu, pieniądze nie dotarły na moje konto. Odbiór zwróconej paczki został potwierdzony w aplikacji InPost. Wskazany czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na moje konto minął dwa tygodnie temu. Próby kontaktu telefonicznego nie przyniosły efektu ponieważ nikt nie odbiera połączeń.
Brak zwrotu należności Zwróciłam zakupioną koszule w butiku Porshia1 i do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy .Zwrotu dokonałam przez aplikację Wygodne Zwroty.29 maja sklep otrzymał zwrot bo mam potwierdzenie z aplikacji.Po upływie około 3 tygodni napisałam maila do sklepu kiedy otrzymam zwrot środków.Nic mi nie odpisano ..po kilku dniach znowu wysłałam maila z zapytaniem i prosiłam o zwrot pieniędzy ,bez odzewu.Nastepnie dzwoniłam telefonicznie i nikt nie odbierał telefonu ,po kilku próbach dostałam wiadomość SMS że " Proszę o wiadomość,w wolnej chwili odpiszemy ".Więc opisałam w SMS sprawę ,że pisałam maile że minęło ustawiwe 14 dni na zwrot pieeniedzy i że czekam na zwrot pieeniedzy bo jeśli nie to zgłoszę sprawę do Rzecznika Pt Konsmenckich itp..dolaczylam załączniki zakupu koszuli jak i zwrotu że otrzymali towar 29 maja .Zero odzewu i pieniędzy do dnia dzisiejszego.Oczekuje na zwrot moich pieniędzy.Koszula którą zwróciłam jest na stronie w sprzedaży a był to jak dobrze pamiętam ostatni egzemplarz.
Brak rozpatrzenia reklamacjjReklamacja zgłoszona 21 czerwca 2025r. Otrzymałam odpowiedź, że sklep nie może rozpatrzyć reklamacji i proszą o zgłoszenie do producenta. Odpisałam, że chciałabym skorzystać z gwarancji z tytułu niezgodności towaru z umową, nie gwarancji producenta. Sklep nie rozpatrzyli reklamacji w ustawowy terminie. Po wysłaniu wezwania do zapłaty oraz zadeklarowali chęci zwrotu wadliwego towaru sklep kolejny raz odsyła mnie do producenta.
Zwrot produktuDzień dobry,
zamówiłam odzież w sklepie internetowym gosiabutik.pl . Podczas zamówienia nigdzie nie ma informacji o tym, że produkty są wysyłane z Chin. Również w zakładce Zamówienia i dostawa nie ma o tym mowy. Otrzymałam produkt i chciałam go zwrócić gdyż nie odpowiada mi jakość oraz rozmiar. Po kontakcie z firmą (mogę przesłać całą korespondencję) otrzymałam informację, że jeśli chcę zwrócić produkt (kosztował 179 zł) to muszę na własny koszt wysłać go do Azji. Nie dają oni jednak gwarancji, że otrzymam zwrot środków gdyż przesyłka może zaginąć w transporcie. Zaproponowano mi kolejno 15%, 25% i ostatnia oferta to 30% zwrotu za kupiony produkt i nie muszę go odsyłać. Nie chcę zachować produktu gdyż według mnie nie mam szans nawet go sprzedać. Koszt zwrotu jest zbyt wysoki i nieopłacalny. W mojej ocenie celowo nie ma podanego tego skąd wysyłany jest produkt żeby nie zniechęcić klientów do zakupu, gdyż sama nie skorzystałabym wtedy z zakupu. Czy jest jakaś możliwość uzyskania pełnego zwrotu środków i ewentualnie poniesienie standardowego kosztu przesyłki na terenie Polski. Z góry dziękuje za odpowiedź.
Nie otrzymalam produktu Brak otrzymania produktu zamowionego 22.05.2025
Zwrot towaruZakupiłem w sklepie Soulpath Solutions Kateryna Maksymchuk odkurzacz. Poinformowano mnie ze będzie to polski produkt. Niestety okazał się tanią chińszczyzną. Zwróciłem towar w terminie 14 dni. Niestety do dnia dzisiejszego tj 09.07.2025 nie otrzymałem zwrotu środków za zwrócony towar. dzwoniąc tam ciągle zbywają mnie odsyłają do wysłania email. wykonałem setki połączeń kilkadziesiąt wysłanych wiadomości. i nic. firma to jawny oszust. odbierają Ukraińcy który ciągle obiecują załatwienie sprawy.
Niezwrócone pieniądzeDnia 10.05.2025 zakupiłem w firmie Gebe grę "Wiedźmin: Stary Świat - Na Tropie Potworów" za kwotę 208,50zł, w opisie zawarta była informacja o wysyłce w dwa dni od zakupu, do wysyłki nie doszło. Wysłałem zapytanie na które dostałem odpowiedź, że na wysyłkę według regulaminu mają 10 dni roboczych, po tym terminie również do wysyłki nie doszło. Postanowiłem więc zgłosić rezygnację z towaru dnia 24.05.2025, informacja wysłana mailowo w załączniku był formularz dostępny na stronie sklepu. Odpowiedź na maila otrzymałem 05.06.2025, była zawarta informacja o rozpoczęciu przetwarzania zwrotu. Od tamtej pory nie ma kontaktu ze sprzedawcą. Drogą mailową wysłałem wezwanie do zapłaty, ale na to również nie ma odpowiedzi. Będę bardzo wdzięczny za pomoc ponieważ chciałbym jak najszybciej odzyskać swoje pieniądze.