2024-07-26 godz: 08:16
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar

Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie zakupu oraz zwrotu towaru W butiku Fashion Style zakupiłam sukienkę za kwotę 179 zł , którą chciałam odesłać następnego dnia. Niestety, właścicielka nie zgodziła się na tak szybką wysyłkę i poprosiła, abym odesłała towar dopiero za tydzień. Postąpiłam zgodnie z jej instrukcjami i wysłałam sukienkę tydzień później. Niestety, mimo upływu 14 dni, nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Codziennie staram się interweniować, jednak jestem zbywana i nie otrzymuję żadnej reakcji. Obawiam się, że jestem jedną z wielu osób, które zostały oszukane w ten sposób. Bardzo proszę o Państwa pomoc w tej sprawie. Liczę na reakcję i wsparcie, aby móc odzyskać swoje pieniądze. Dziękuję z góry za poświęconą uwagę.


Wiadomości [1]

2024-07-30 godz: 20:29
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]