- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Vogafashion.pl
Dobra konsumpcyjne
Dzień dobry Proszę o poradę, gdyż pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji. Zakupiłam przez internet odzież damską w powyższym sklepie i niestety nie otrzymałam towaru jak również zwrotu środków. Pani nie jest skora do współpracy i nie deklaruje zwrotu pieniędzy. W internecie odszukałam, iż jest wiele osób poszkodowanych przez w/w sklep. Czy jest w ogóle jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy i uniemożliwienie tej pani dalszego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] pieniędzy? https://aleo.com/pl/firma/butik-dajana-oryszewska-oborniki (czytaj więcej)
Odstąpienie od umowy złożyłam dnia 29 lipca 2024 roku. Po licznych kontaktach telefonicznych i wiadomościach SMS, sprzedawca nie wywiązał się z umowy i nie dostarczył zamówienia. zamówienie nadal do mnie nie dotarło, mimo zapewnień właścicielki butiku, że paczka została wysłana. Przyczyną odstąpienia jest niewywiązanie się Butiku VOGA Fashion z realizacji zamówienia. Jednakże Pani nie chce zwrócić pieniędzy. (czytaj więcej)
Witam . W dniu 26 maj zostało złożone zamówienie , po około dwóch dniach paczka została dostarczona . Po skontaktowaniu się z sprzedawca towar został odesłany dnia 31 Maja. Do tej pory nie został dokonany zwrot pieniędzy mimo wielu wiadomości do sprzedawcy . Sprzedawca za każdym razem twierdził że dokona zwrotu . Na tą chwilę cisza . Proszę o zwrot należnej mi kwoty 244,60zł . (czytaj więcej)
Witam, paczka została zamówiona 12.06 czekałam na nią około dwóch tygodni. Po odebraniu jej, niestety, ale rozmiar byl inny niż chcialam do tego rzecz byla uszkodzona o czym o razu Pani właścicielka została poinformowana. Paczkę kazała odesłać za pobraniem i z tym również był problem ale finalnie została odebrana. Czekam 15 dni roboczych na zwrot pieniędzy i jestem non stop zwodzona że zwrot zostanie zrealizowany w dniu obecnym niestety ale bez rezultatu. (czytaj więcej)
Pod koniec grudnia odeslam do sklepu bluze meska, ze wzgledu na zly rozmiar. Poprosilam o wymiane na plaszcz z moja doplata 46 zl. Pani [dane usunięte przez moderatora] zgodzila sie na wymiane. Bluze odeslalam 3 stycznia. Brakujaca kwote przelalam. Pani twierdzila, ze plaszcz zostal wyslany, ale nie przeslala nr przesylki. Pozniej stwierdzila, ze jednak nie zostal plaszcz wyslany i wysle go tym razem osobiscie. Po 4 miesiacach zwodzenia, Pani stwierdzila ze zwroci mi pieniadze 180 zl. Powiedziala, ze przelew moze isc do 2 tygodni poprzez blue media. Pozniej stwierdzila, ze nastapil jakis blad i pieniadze zostana przelane. Wielokrotnie twierdzila, ze przelew zostanie zrealizowany badz juz zostal dokonany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam pieniedzy. Poinformowalam Pania, is zglosze sprawe na policje.(czytaj więcej)
Czekam na zwrot pieniędzy po anulowaniu zamówienia ponad 14 mimo że w regulaminie jest 14 dni na zwrot. Dostałam taką informację od sprzedawcy. Dodatkowo ciężki kontakt ze sprzedawcą . Piszą sprzeczne informacje . (czytaj więcej)
Zamawiałam pudrowo rożowy komplet lazzer 1 czerwca , od początku albo właścicielka nie odpisywała albo odpisywała po paru dniach albo zapewniała mnie że paczka jest wysłana, a nie była. Po 27 dniach napisałam do Pani SMS że mam dosyć i zgłaszam sprawę na policję , Pani domknie zadzwoniła że paczkę właśnie dopiero wysłała i zapewniała że zamówienie jest kompletne i miała opóźnienia (zaznaczam, że w trakcie kłamała co kilka dni że paczka jest wysłana dowody są ma mAilu ma mss oraz na SMS ) faktycznie dziś po miesiącu otrzymalam paczkę tylko że nie to co zamawiałam do tego nawet nie mój rozmiar , zupełnie inny komplet długie spodnie i top nie w moim stylu,którego nie chce. Zapłaciłam 250 zł i nie życzę sobie żeby ktoś wybierał mi za co place i wysłał byle co. Zadam natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (. Otwieranie paczki nagrałam bo po opiniwch i zachowaniu pani wiedziałam że coś będzie nie tak.(czytaj więcej)
26.05 złożyłam zamówienie w sklepie voga fashion po kilku dniach otrzymałam zamówienie nie zgodne. Żadna rzecz z zamówienia się nie zgadzała. Skontaktowałam się ze sklepem i poprosiłam o wysyłkę właściwych rzeczy które zamówiłam niestety nie dotarły do mnie w ustalonym terminie więc 10.06 poprosiłam o zwrot pieniędzy którego nie otrzymałam do dziś. Kwota zamówienia to 630,50 zł. Pani od dawna mnie zwodzi że zwrot został lub będzie dokonany jednak do dziś się to nie stało . Nie otrzymałam nawet dowodu z(czytaj więcej)
Zamówiłam odzież 19.04 ale z powodów osobistych musiałam ja anulować. Anulacje złożyłam 24.04 finalnie nie doszło do jego realizacji, nie została nadana przez firme kurierska. Dn. 25.04 zostałam celowo wprowadzona w błąd i otrzymałam informacje, że zwrot pieniędzy został zwrócony. 29.04 dostałam kolejną informację że moja paczka została nadana mimo tego że, anulację zgłosiłam przed jego zrealizowaniem. Czyli w środę 24.04. Paczka zgodnie z rozmową ze sklepem miałam anulować lub jej po prostu nie odbierać tak też zrobiłam pare minut po wysłaniu została przeze mnie anulowana. Otrzymałam kolejną wiadomość 'Witam informujemy o zwrocie w realizacji za opóźnienia przepraszamy bardzo prosimy spodziewać się zwrotu w dniach 2-6.05 Pozdrawiam serdecznie ' Zwrotu nadal nie otrzymałam ale dostałam kolejną informacje że do Poniedziałku dostane zwrot którego nadal nie otrzymałam. (czytaj więcej)
Zamówienie nr 9596. 25 stycznia zamówiłam ciuchy na stronie internetowej vogafashion.pl , które otrzymałam kilka dni później. Produkty nie przypadły mi do gustu, wiec 7.02 poprosiłam o kod do nadania paczki aby zwrócić produkty. Dzisiaj jest 21.03 i mimo ze paczka dotarła między 12.02-14.02 to nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Mimo wielu prób odzyskania pieniędzy, wiadomości i telefonów z prośbą o zwrot. Do tej pory wysłałam pismo z wezwaniem do zapłaty, minął termin. Później pismo przedsądowe, dzisiaj mija termin. Właścicielka butiku mimo wielu telefonów, próśb odsyła, kłamie że pieniądze zostały wysłane, udaje zdziwienie że nie dotarły. Czuje się oszukana, nigdy nie zostałam w taki sposób potraktowana robiąc zakupy gdziekolwiek. Odradzam robienie zakupów w butiku u tej pani. Oczekuje że pieniądze , wraz z odsetkami zostaną mi zwrócone zgodnie z prawem konsumenta. (czytaj więcej)