Perfect Home Design AGNIESZKA DYŃDO

Dobra konsumpcyjne

Perfect Home Design AGNIESZKA DYŃDO

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-04-19 godz: 17:38
Od
M.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłam łóżko ze strony meblehandmade.pl. po 21 dniach roboczych kontaktowałam się z firmą bez odzewu. Przeczytałam artykuł z interwencji że firma i Pani Agnieszka Dyńdo jest oszustką. Zgłosiłam sprawę na policji. Firma w styczniu skontaktowała się ze mną ze mam odstąpić od umowy wtedy zwroci pieniądze. Odstąpienie złożyłam mailowo. Do tej pory nie mam przelewu zwrotnego na kwotę 1499 zł. (czytaj więcej)

2024-03-06 godz: 21:25
Od
B.K.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot za niezrealizowane zamówienie

W dniu 27 października 2023 roku dokonałem przez stronę meblehandmade.pl zamówienia mebli - narożnika ogrodowego aluminiowego Kameleon w kolorze szarym, za kwotę 2699 zł. Jednocześnie dokonałem rejestracji konta na w/w stronie, korzystając z logowania za pomocą Facebooka. Zamówienie zostało potwierdzone przez stronę w tym samym dniu i nadano mu numer w systemie. Wpłaty dokonałem korzystając z kontraktu karty kredytowej wystawionej na moje imię i nazwisko, za pośrednictwem serwisu Przelewy24, co sklep potwierdził drogą mailową. Oferowany produkt miał przeciętną cenę, a firma zobowiązywała się do wyprodukowania i dostawy produktu w 14 dni. Od dnia 16 listopada 2023 roku, czyli po ponad 14 dniach od zamówienia rozpocząłem próby kontaktu z firmą. Numer telefonu ze strony internetowej, to znaczy 699862994 nie odpowiadał na wiadomości SMS ani nie był odbierany, za to udało mi się w dniu 16 listopada uzyskać kontakt za pośrednictwem Messengera. W dniu 24 listopada otrzymałem mailową informację o opóźnieniu w dostawie mebli, zaś w dniu 4 grudnia otrzymałem mailem informację o zmianie statusu zamówienia na „gotowe” i przekazaniu do pakowania. Po tej informacji kontakt w sprawie zamówienia się urwał. W związku z niemalże nieistniejącym kontaktem, w dniu 16 grudnia wysłałem mailem, w aplikacji Messenger oraz w komunikatorze Instagram rezygnację z zamówienia. Od tamtej chwili jedyną informacją od firmy było żądanie zaprzestania wystawiania negatywnych komentarzy wysłane za pośrednictwem Messengera. Z powodu braku zwrotu pieniędzy w dniu 4 stycznia sprawa została zgłoszona na komendzie powiatowej w Starych Babicach. Zeznania i dokumentację przyjął asp. szt. B. N. Z Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego. Następnie, 22 stycznia odpowiednia dokumentacja została przesłana do prokuratury w Bytomiu, właściwej dla ówczesnej siedziby firmy. Jednocześnie, mniej więcej od początku listopada 2023 śledzę w Internecie doniesienia o firmie SUO – Agnieszka Dyńdo, aktualnie Perfect Home Design Agnieszka Dyńdo. Oszustwa tej firmy opisywała już Gazeta Wyborcza, portal Business Insider, ale też program „Interwencja” w Polsacie. Kwotę próbowałem odzyskać za pośrednictwem serwisu Przelewy24, jednakże zostałem poinformowany, że mam dochodzić roszczeń od firmy. Z kolei firma Perfect Home Design otrzymała w dniu 27 lutego przedsądowe wezwanie do zapłaty, termin z którego całkowicie zignorowała. Oczekuję - zgodnie z przepisami - zwrotu kwoty 2699 złotych wraz z odsetkami ustawowymi liczonymi od dnia 31 grudnia 2023 roku. (czytaj więcej)

2024-04-05 godz: 08:34
Od
A.K.
Publiczna
Otwarta

zamówienia nr 47194

Zamówienie złożone 17.03.2024, potwierdzenie wpłaty 18.03.2024. 05.04.2024 Brak realizacji, brak kontaktu. Zwrot wartości zamówienia. (czytaj więcej)

2024-03-27 godz: 16:37
Od
ß.S.
Publiczna
Otwarta

Nie mam mebli i pieniędzy

Złożyłam zamówienie dnia 25.01.2024r. w meblehandmade, z informacją, przy produkcie, że aktualny czas realizacji wynosi 21 roboczych. Opcja przelewu na stronie nie działała, otrzymałam więc wiadomość, aby wysłać przelew tradycyjny na nazwisko właścicielki sklepu - Agnieszka Dyńdo, który niezwłocznie wykonałam. Na pytania w obrębie płatności, uzyskałam sprawne odpowiedzi, natomiast, jeśli chodzi o kolejne pytania odnośnie realizacji, musiałam czekać dniami i ponaglać. Od 26 stycznia pytałam kiedy sklep zrealizuje moje zamówienie. Po kolejnym ponagleniu, 3 lutego otrzymałam odpowiedź, że czas realizacji wynosi 21 dni i deklarowana data wysyłki to 23 luty 2024r. Nadszedł 23 luty, nie otrzymałam żadnej informacji od sklepu. Na drugi dzień (24 lutego) zaczęłam zadawać pytania, czy towar został wysłany. Wtedy też zorientowałam się, że strona już nie działa. Zaczęłam szukać w internecie informacji na temat meblehandmade i trafiłam na ciekawą lekturę w google, m.in. artykuł w gazecie wyborczej a także znalazłam grupy na fb, na których wiele osób, podobnie do mnie, nie otrzymało towaru i starało się o zwrot pieniędzy. Wysłałam odstąpienie od umowy 27 lutego e-mailem oraz na messenger, dodatkowo wysłałam je listem. Na moje pytania odnośnie zwrotu pieniędzy otrzymałam zdawkowe odpowiedzi – treść ustawy o zwrotach, nic konkretnego. 12 marca minął 14 dniowy termin dokonania zwrotu, lecz pieniądze nie zostały mi zwrócone. Wysłałam też list polecony z odstąpieniem od umowy na adres wirtualnego biura sklepu. List został odebrany pod adresem w Katowicach (zgodnie z informacją w Ceidg) 12 marca. Od tego dnia minęło 14 dni, a ja wciąż nie odzyskałam pieniędzy. W dniu dzisiejszym w porozumieniu z Rzecznikiem Praw Konsumenta, został wysłany list z wezwaniem do zapłaty. Sprawa jest zgłoszona na policję. Proszę o interwencję w tej sprawie. (czytaj więcej)