PEKANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dobra konsumpcyjne

Usługi inne

PEKANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

zwrot towaru

w dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.[dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Zwrot towaru

Zamówiłam towar w grudniu. Na stronie nie ma informacji z jakiego kraju będzie wysłany towar. Paczka przyszła w styczniu. Towar odbiega bardzo od tego co jest pokazane i napisane na stronie. Domagam się zwrotu natomiast nie mogę się doprosić o adres zwrotu. Napisali tylko że adres rejestrowy spółki, nie jest adresem do zwrotu i przesyłki nadane na ten adres nie będą odbierane. Czy mają prawo podać mi adres zagraniczny do odesłania skoro adres rejestrowy jest w Polsce. Proszę o pomoc. Próbowałam się skontaktować telefonicznie ale bezskutecznie. Napisałam maila i na razie cisza a mam 14 dni na zwrot o ile mnie nie oszukali. (czytaj więcej)