- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
PEKANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Zakupiony towar szmizjerka 20.02.25 dotarl 11.03.25 przy czym okazało się że jakość jest nieadekwatna do ceny, zamówiłam ładna szmizjerke a dostalam zwykly poliester za prawie 130zl, w najmniejszym rozmiarze S a wygląda jak L. Pani J stwierdziła że nie przysługuje mi prawo zwrotu od nich bo towar nie był ani uszkodzony ani paczka w związku z tym mogę sobie sama odesłać do Chin, wysłała mi cennik który przeraza bo przekracza kwoty zakupu.Dodatkowo sprawdziłam że brakuje paska. (czytaj więcej)
Zamówiłam sukienki 12.12.24. Czekałam prawie miesiąc na dostarczenie przesyłki, w końcu gdy miała ona dojść do mnie zrezygnowałam z niej na stronie przewoźnika Dpd. Firma nie zwróciła mi pieniędzy do dzisiaj i w wiadomości odylaja jakieś gotowe formułki. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 734 zł za towar którego nigdy nie widziałam. (czytaj więcej)
Zamówiłam sukienki w sklepie esukienki.com zachęcona zdjęciami prezentowanymi na kartach produktu oraz dużym napisem - wysyłka darmowa w 2 dni. Zamówienie złożyłam 3 listopada 2024. Po około 3 dniach od złożenia i opłacenia zamówienia, gdy paczka nie dotarła, zorientowałam się, że wysyłka jest w 2 dni, ale z Chin, a towar kupiłam u pośrednika, a nie w polskim Sklepie Internetowym na jaki wyglądała witryna. Wysłałam niezwłocznie za pomocą e-mail oświadczenie o odstąpieniu od umowy, nie otrzymałam odpowiedzi, a gdy ponowiłam korespondencjię, przyszła informacja, że towar jest wyslany i nie mogę z niego zrezygnować, mogę jedynie zgłosić zwrot po jego odbiorze. Towar przyszedł do mnie po 3 tygodniach, jednak przysłane towary zupełnie nie pasują, a jednocześnie wyglądają zupełnie inaczej niż na zdjęciach w sklepie. Przesłałam fotografie niezgodnych towarów do obsługi Sklepu, z żądaniem zwrotu na koszt sprzedawcy, jednak otrzymałam odpowiedz, że towary są zgodne z zamówieniem i, że odmawiają uznania reklamacji na towar niezgodny z umową. Dodatkowo, jeśli chcę zwrócić towar to muszę pokryć jego koszty przesyłki do Chin !! Co stanowi minimalnie 1/4 kosztu całego zamówienia, a najtańsza przesyłka pocztowa dotrze na miejsce za 6 tygodni i zwrot otrzymam w ciągu 14 dni od otrzymania mojego zwrotu w Chinach. Zostałam bardzo mocno wprowadzona w błąd, gdyż byłam przekonana, że zamawiam towar w polskim sklepie, a nie u pośrednika. Sukienki, które otrzymałam nie nadają się do użytku, gdyż są źle uszyte. Szczególnie jedna z 3 zamówionych zupełnie odbiega kolorem, jak również ma źle uszyte ramiączka, tak że poduszki na biust są 10cm powyżej biustu!! a jestem niską osobą. Czuję się [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora], wykorzystano moje zaufanie do polskich sklepów internetowych, oraz uśpiono moją czujność zachętami i bannerami darmowa wysyłka, wysyłka w 2 dni!! Koszt całego zamówienia to 419,97zł (czytaj więcej)
Firma- sklep z odzieżą, który uważa że nie jest sprzedawca a pośrednikiem a więc nie obowiązują go zasady, stosuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki względem kupujących, ukrywając i omijając istotne informacje co do transakcji zakupu. Zasłania się regulaminem, w którym ominął wszelkie zasady i prawa konsumenta, poprzez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jakim jest przykrywka "pośrednika", towary z Chin. Brak możliwości rezygnacji z zakupu, brak możliwości zwrotu do sprzedawcy (bo sklep jest pośrednikiem) czyli wmawiają Ci że musisz odesłać do sprzedawcy w Chinach a koszt takiego odesłania najczęściej przekracza koszt produktu czyli 200-300 złotych. Trudno się porozumieć z obsługą, piszą wymijające odpowiedzi. Ani towaru ani pieniędzy z pewnością zgłaszam tą sprawę dalej. Oczekuję zwrotu całej wpłaconej kwoty, jeżeli produkt do mnie dotrze - to odeslę ale do siedziby firmy. Tam gdzie zawarłam umowę z "pośrednikiem" i to od pośrednika żądam zwrotu.(czytaj więcej)
w dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.[dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zamówiłam towar w grudniu. Na stronie nie ma informacji z jakiego kraju będzie wysłany towar. Paczka przyszła w styczniu. Towar odbiega bardzo od tego co jest pokazane i napisane na stronie. Domagam się zwrotu natomiast nie mogę się doprosić o adres zwrotu. Napisali tylko że adres rejestrowy spółki, nie jest adresem do zwrotu i przesyłki nadane na ten adres nie będą odbierane. Czy mają prawo podać mi adres zagraniczny do odesłania skoro adres rejestrowy jest w Polsce. Proszę o pomoc. Próbowałam się skontaktować telefonicznie ale bezskutecznie. Napisałam maila i na razie cisza a mam 14 dni na zwrot o ile mnie nie oszukali. (czytaj więcej)