- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
PEKANO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Firma- sklep z odzieżą, który uważa że nie jest sprzedawca a pośrednikiem a więc nie obowiązują go zasady, stosuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki względem kupujących, ukrywając i omijając istotne informacje co do transakcji zakupu. Zasłania się regulaminem, w którym ominął wszelkie zasady i prawa konsumenta, poprzez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jakim jest przykrywka "pośrednika", towary z Chin. Brak możliwości rezygnacji z zakupu, brak możliwości zwrotu do sprzedawcy (bo sklep jest pośrednikiem) czyli wmawiają Ci że musisz odesłać do sprzedawcy w Chinach a koszt takiego odesłania najczęściej przekracza koszt produktu czyli 200-300 złotych. Trudno się porozumieć z obsługą, piszą wymijające odpowiedzi. Ani towaru ani pieniędzy z pewnością zgłaszam tą sprawę dalej. Oczekuję zwrotu całej wpłaconej kwoty, jeżeli produkt do mnie dotrze - to odeslę ale do siedziby firmy. Tam gdzie zawarłam umowę z "pośrednikiem" i to od pośrednika żądam zwrotu.(czytaj więcej)
w dniu 24.07/24 odebralam przesylke zakupiona w sieci ze sklepu o nazwie :ZOFIAMODA .Zamowiony produkt byl rozny od oferowanego w reklamie sklepu.W tym samym dniu napisalam maila odnosnie zwrotu towaru.Otrzymalam maila zwrotnego w ktorym nie udostepnia sie adresu do zwrotu towaru i pomimo prob ponawiania mojej decyzji w dalszym ciagu nie mam informacji co do zwrotu zarowno gotowki jak i towaru....Reklamuja sie bardzo aktywnie na facebooku i w sieci. Domniemam, ze jestem jedna z wielu klientow , ktorzy sa oszukiwani przez zarowno sklep jak i wlasciciela strony i firmy.Prosze o interwencje i dziekuje ...Pozdrawiam B.[dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Zamówiłam towar w grudniu. Na stronie nie ma informacji z jakiego kraju będzie wysłany towar. Paczka przyszła w styczniu. Towar odbiega bardzo od tego co jest pokazane i napisane na stronie. Domagam się zwrotu natomiast nie mogę się doprosić o adres zwrotu. Napisali tylko że adres rejestrowy spółki, nie jest adresem do zwrotu i przesyłki nadane na ten adres nie będą odbierane. Czy mają prawo podać mi adres zagraniczny do odesłania skoro adres rejestrowy jest w Polsce. Proszę o pomoc. Próbowałam się skontaktować telefonicznie ale bezskutecznie. Napisałam maila i na razie cisza a mam 14 dni na zwrot o ile mnie nie oszukali. (czytaj więcej)