Wadliwy produkt Dostarczony został wadliwy produkt. Sprzedawca unika kontaktu. Obiecał wysłać nowy produkt, nie odpisuje na wiadomości. Pojawiają się opinie w internecie, że inne osoby również zostały [słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu pieniędzy 03.07.2025r. Do sklepu Stone skirts została dostarczona paczka ze zwrotem produktów w kwocie 1236,60zł. Zgodnie z regulaminem firmy zwrot środków pieniężnych powinnam otrzymać w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki. Do dnia dzisiejszego tj. 18.08.2025r. nie otrzymałam zwrotu.
Zwracałam się kilkukrotnie mailowo do sklepu, jednak otrzymywałam tylko wiadomości, że moja sprawa została przekazana księgowości.
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Zwroty Zamówiłam 2 sukienki jedna była za mała a druga została wysłana nie ta którą zamawiałam oby dwie odesłałam i paczki zostały odebrane ale pieniądze nie zostały zwrócone od lipca czekam na zwrot
Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie Dzień dobry,
Dnia 19 kwietnia 2025 roku o godzinie 22:34 złożyłam zamówienie w sklepie modne i ww na kwotę 174,42
Paczka uzyskała status w realizacji.
Było tam kilka małych rzeczy (16 sztuk) balsamy, kremy, spodnie itp.
Paczka miała cały czasz status w realizacji. Zaczęłam pisać do sklepu na czacie firmowym z pytaniami co z moją paczką. Dostawałam odpowiedzi że już wychodzi ze w przyszłym tygodniu zostanie wysłana. Postawiłam limit czasowy na wysłanie paczki. Niestety paczki nie dostałam. Za żądałam zwrotu pieniędzy 28 lipca 2025 roku. Zwrot środków miał nastąpić do dnia 14 sierpnia 2025 roku. Nie dostałam do tej pory ani informacji ani pieniędzy na konto.
Brak zamówienia W dniu 11.08.2025 zakupiłam w pilkomania.pl i opłaciłam za zamówienie nr 22956 Metoda płatności: Tpay Płatności Online
Kwota: 119,98 zł
Data transakcji: 2025-08-11 06:39:26
Identyfikator transakcji: 18514 . Do tej pory nie ma śladu żeby ta przesyłka została wysłana, nie ma żadnego potwierdzenia .
Brak zwrotu pieniędzy - haia.plZgłaszam problem ze sklepem internetowym haia.pl. Dokonałam zwrotu towaru, który został rozpatrzony pozytywnie, jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy:
Zakup: 28 czerwca 2025 r.
Zwrot wysłany: 5 lipca 2025 r., doręczony: 8 lipca 2025 r.
3 sierpnia 2025 r. sprzedawca potwierdził pozytywne rozpatrzenie reklamacji i zobowiązał się do zwrotu środków.
Kontakt ze sklepem jest utrudniony – dostępny jest tylko e-mail i adres siedziby. Sklep nie wystawia faktur ani paragonów.
Żądanie:
Niezwłoczny zwrot pieniędzy za towar wraz z kosztami przesyłki i ustawowymi odsetkami.
NR REKLAMACJI: RKPL17292411124807824, KOD: 4225995Reklamacja została oddalona. Kupiłam kozaki, po kilku dniach użytkowania jeden z obsasów sprężynuje, w mojej opinii jakieś elementy w jego środku pękły. Kozaki z zewnątrz wyglądają na nowe, natomiast po założeniu i próbie chodzenia, jeden obcas jest sztywny a drugi się zapada i sprężynuje podczas wykonywania kroku. Uważam, że stan kozaków z zewnątrz jest poprostu jakby nie były używane i nienależycie oceniono stan butów, dlatego reklamacja jest oddalona. Proszę o pomoc w temacie. Interesuje mnie zwrot środków, już nie jestem zainteresowana wymianą na nowe.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie 6.07 otrzymałam zamówienie z tego butiku. 07.07 odesłałam część zamówienia, które sprzedwca otrzymał 9.07. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Butik nie odpowiada na maile i smsy.
Reklamacja WalizkiPiszę w imieniu mojej przyjaciółki, Pani Marii, w związku z reklamacją walizki zakupionej w sklepie Ochnik. Jest to już druga taka walizka, bowiem pierwsza, zakupiona wcześniej, również wykazywała wady konstrukcyjne i została przez producenta odmówiona przyjęcia w ramach reklamacji. Moja przyjaciółka, będąc osobą mało konfliktową kupiła drugą, identyczną walizkę wierząc, ze zniszczenie było faktycznie jej winą. Niestety sytuacja się powtórzyła.
Problem konstrukcyjny walizki polega na tym, że w walizce brakuje wzmocnień w miejscu, gdzie montowane są kółka. Cały ciężar walizki wraz z zawartością opiera się na niewielkim trójkątnym elemencie umieszczonym w rogu korpusu walizki. Taka konstrukcja jest wyraźnie niewystarczająca do normalnego użytkowania podczas podróży samolotem, pociągiem czy po standardowej kostce brukowej.
Po około roku normalnego użytkowania - korzystaniu z walizki w standardowy sposób podczas podróży (gdzie największym wyzwaniem dla kółek była standardowo zbudowana ulica/chodnik np. z kostki brukowej, czy bruku bauma), jedno z kół uległo wyłamaniu.
Drugie koło wykazuje już widoczne oznaki tego samego procesu – bielenie i naprężenia wskazują, że wkrótce również może się oderwać.
Wcześniejsze próby reklamacji online z obsługą klienta Ochnik zakończyły się odmową przyjęcia produktu, pomimo oczywistej wady materiałowej lub konstrukcyjnej.
W korespondencji mailowej byłam kierowana do odwiedzenia salonu Ochnik, przy czym w odpowiedziach jasno sugerowano, że reklamacja i tak zostanie odrzucona. Wyglądało to na próbę “zmęczenia klienta” i utrudnienia mu skutecznego dochodzenia swoich praw, zamiast merytorycznego rozpatrzenia reklamacji. Producent kilkukrotnie powtarzał, że nie można rozpatrzyć reklamacji na podstawie zdjęć, a jednocześnie wysyłał sugestie, by produkt dostarczyć do salonu, co stwarzało błędne koło i uniemożliwiało sprawne rozpatrzenie sprawy.
Załączam kilka screenów wiadomości zachecających do wizyty w salonach na zmianę z uznaniem, że jest to zniszczenie z winy użytkownika i ostateczna odmowa uznania, ze jest to wada konstrucyjna.
Załączam też zdjęcia i dokumentację walizki jednoznacznie pokazują, że uszkodzenie wynika z wady materiałowej lub konstrukcyjnej, a nie z nieprawidłowego użytkowania.
W związku z powyższym, w imieniu Pani Marii, domagam się:
- zwrotu pełnej kwoty zakupu wadliwej walizki, lub
- wymiany na produkt wolny od wad.
Załączam dowód zakupu oraz dokumentację zdjęciową pokazującą uszkodzenie kół i stan drugiego kółka oraz kilka screenów z mailingu.
Ze względu na to, że zakup nastąpił w salonie, zamiast numeru klienta wpisałam numer referencyjny transakcji.
Sprawa nr 5536 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam dla dziecka plecak do szkoły, wysyłka niby w 24h, minęło 5 dni i paczka nadal jest w trakcie kompletowania. Zaczęłam mieć podejrzenia że tak długo to trwa i sprawdziłam opinie o sklepie, okazało się że [słowo usunięte przez moderatora] setki osób jak nie więcej. Pisałam kilkukrotnie e-maile i zero odzewu, gdyż innej formy komunikacji ze sklepem nie ma. Żądałam zwrotu pieniędzy ale prawdopodobnie pieniążków już nie zobaczę ani zamówionego produktu..