Brak towaru/kontaktuDzień dobry. W dniu 02.10.2025 r. kupiłam w sklepie Venri.pl buty. Dzień później otrzymałam maila, że moje zamówienie zostało wysłane. Niestety do dnia dzisiejszego status mojego zamówienia jest cały czas ten sam czyli w drodze. Chciałam wysłać maila podanego na stronie sklepu, ale dostaje informację zwrotną, że mail nie istnieje. Natomiast po kliknięciu na numer przesyłki, na stronie przewoźnika jest informacja, że nie ma takiego numeru przesyłki. W załączniku przesyłam ścienny. Proszę o pomoc.
Nie otrzymano zamówienia Witam złożyłam zamówienie na perfumy na kwotę ok 250 zł z dnia 10.10.2025 rzekomo przesyłka została utworzona dnia 12.10.2025 lecz do dnia dzisiejszego nie została nadana
https://pro.apaczka.pl/tracking/apaczka-2714090/602797517538460013041726, adres witryny z której było robione zamówienie zniknął z mediów społecznościowych więc nawet nie ma się jak skontaktować z tym sprzedawcą. W załączniku jest potwierdzenia opłacenia zamówienia.
Zwrot towaru - zwrot pieniędzyDnia 1 października dokonałam zwrotu towaru zgodnie z regulaminem butiku babeczka (14 dni na zwrot), jednak nie otrzymałam nadal pieniędzy. Butik nie odbiera telefonu. Po wysłaniu mejla do sklepu, butik tłumaczy przeciąganie w czasie zwrotu pieniędzy z uwagi na wystąpienie pożaru i zagubienie dokumentów...
Oczekuję, iż zwrócą moje fundusze.
Walizka Kupiłam walizkę parę miesięcy temu jadąc po chodziku oderwały się kółka razem z kawałkiem plastiku z obu stron nie chcą mi przyjąć reklamacji ponieważ mówią że w coś zostało uderzone nowa walizka i że to ja zepsułam dziadostwo jakieś sprzedali i umywają ręce z obu stron bym w coś uderzyła śmieszne chce zwrot pieniędzy lub wymianę na nową a nie chcą nic już z tym zrobić
Zwrot pieniędzy 18 września towar zwrócony dotarł do firmy. Wielokrotnie pisałam maila o zwrot środków, odpowiadają, że przekazali to do działu księgowości. Nadal zwrotu nie otrzymałam. Opinie o firmie przeczytalam niestety dopiero teraz i wiele jest takich osób jak ja.
Brak zwrotu płatności 25 sierpnia złożyłam zamówienie na pellet, które od razu opłaciłam. Wysyłka towaru miała nastąpić po 10 września. Po kilkukrotnym kontakcie z obsługą klienta dowiedziałam się, że towar nie jst dostępny i zaproponowano mi wymianę na inny, który miał być dostępny. Zgodziłam się na to rozwiązanie, jednak finalnie nie doczekałam się dostawy. W kolejnym kontakcie z firmą zażądałam zwrotu środków, czego również się nie doczekałam. 2 października wysłałam do firmy mailowo wezwanie do zapłaty z terminem 7 dni, który minął 8 października. 9 października otrzymałam informację zwrotną od firmy, że sprawa została przekazana do działu płatności. 15 października ponownie skontaktowałam się z firmą w celu odzyskania środków- od pracownika usłyszałam, że on jedynie może przekazać sprawę dalej i poinformować mnie mailowo o przekazaniu sprawy do działu płatności, z którym nie chciałmnie połączyć. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji zwrotne dotyczącej zwrotu środków. W kolejnym kroku zmuszona będę wystąpić na drogę sądową. Jedyne czego oczekuję to zwrot pełnej kwoty pieniędzy w kwocie 2598,01.
Zwrot kosztów W dniu 19.09.2025 złożyłem zamówienie na koszulkę i bluzę sposób płatności za pobraniem. Dostałem e-mail że zamówienie jest realizowane. 21.09.25 postanowilem zapłacić i to zrobiłem. Również dostałem e-mail że zamówienie jest realizowane. 25.09.25 zrezygnowałem z zamówienia z powodu opóźnienia, sklep poinformował mnie o tym przez e-mail. Po tygodniu dostałem odpowiedź że środki zostaną zwrócone w ciągu 14dni. Od tego czasu nie ma żadnego kontaktu z sklepem . Nie można się dodzwonić nie odpowiadają na e-maila. Nie wiem co mam zrobić żeby odzyskać pieniądze
Zwrot środków nie nastąpił po 14 dniachSprzedawca po odstąpieniu od umowy (anulowanie zakupu przed wysyłką towaru) nie zwrócił środków jakie zapłaciłem na produkt w przeciągu 14 dni.
Dnia 25.09.2025r. zamówiłem telewizor ze strony https://beemart.pl/ oraz opłaciłem z góry 5099ZŁ po czym dzień później dostałem dziwny telefon ze sklepu, który proponował mi jakiś dziwny układ abym dopłacił kurierowi gotówkę to otrzymam lepszy, nowszy model telewizora co wydało mi się dziwne więc postanowiłem przeczytać opinie o spółce jak i o sklepie i ludzie negatywnie wypowiadali się o tej firmie.
Po przeczytaniu opinii postanowiłem anulować
zamówienie.
Dnia 29.09.2025r. złożyłem odstąpienie od umowy tj. anulowanie zamówienia i otrzymałem odpowiedź zwrotną ze sklepu, że środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.
Kontaktowałem się kilkukrotnie ze sklepem aby dowiedzieć się na jakim etapie są i odpowiedź była spływająca i niespójna, że skontaktują się z księgową.
Wysłałem, również pismo, które wyznaczało ostatni termin zwrotu (14.10.2025r.) środków.
Sprawa została zgłoszona do rzecznika praw konsumentów.
Oczekuję od firmy zwrotu środków za opłacony towar tj. 5099ZŁ
Zwrot pieniedzy z ABOUT YOUDnia 27 sierpnia zamowilam spodnie z About You, po otwarciu paczki okazalo sie, ze przyszly z klipsem!!! Pomijajac fakt iz byly za duze na syna, napewno na wlasna reke bym tego klipsa nie zdejmowala wiec je zwrocilam... i tu byl problem nr 1- zaplacilam za pobraniem i przez tydzien probowalam wpisac dane bankowe do zwrotu, dostalam wiadomosc 3.09 ze przepraszaja ale nie dzialala im strona... sprobowalam znowu- dane dalo sie wpisac i paczke nadalam, w aplikacji inpost mam date zwrotu 8.09. I tu problem nr 2- mamy 15 pazdziernik a nie otrzymalam zwrotu pieniedzy, pisalam tam kilkukrotnie, ciagle dostaje wiadomosci wysylane przez automat(non stop te same)... konto bankowe podawalam juz nawet na maila i ciagle to samo... zadzwonic tam sie nie da a pisanie na czacie rowniez nic nie daje... oczekuje iz w koncu pieniadze zostana zwrocone bo to ile czasu trzeba czekac to jest nie do pomyslenia.
Zwrot pieniędzy za odwołany koncertFirma Trinity Media Entertainment Development odwołała koncert "Muzyka Filmowa z utworami Wojciecha Kilara" 19 października 2023 r. Koncert miał się odbyć 19 listopada 2023 r. Bilety zakupiłam 28.12.2022 r. Zobowiązano się do zwrotu kosztów biletów, jednak do dnia dzisiejszego i wielokrotnych upomnień mailowych, zwrotu nie otrzymałam. Biuro firmy zrzuca odpowiedzialność na właściciela, [usunięte przez moderatora]. Z panem [usunięte przez moderatora]nie ma kontaktu. Nie odbiera telefonu i nie odpisuje na e-maile. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów biletów w kwocie 417 zł.