Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-14 godz: 16:49Publiczna
Otwarta
2024/10/26/SP2890Zamówienie z września , anulowane 02.11 jednak do dziś środki nie zostały zwrócone Totalna porażka .
2024-11-14 godz: 13:17Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 3137 [UWAGA! Tytuł zmieniony przez moderatora]Witam, Znów zwracam się do was, ponieważ po waszej interwencji dosyłam maila od tej firmy że paczka zostanie dostarczona w terminie zgodnym z regulaminem. Otóż problem jest w tym, że regulaminu nigdzie nie ma a firma która miała dostarczyć paczkę ( firma DPD) nie ma u siebie paczki o numerze, który dosyłam w mailu .. Proszę o dalszą pomoc
2024-11-14 godz: 13:04Publiczna
Otwarta
Brak wysyłki oraz kontaktu Zamówienie złożone 04.11.24, w piątek (08.11.24) podobno zamówienie zostało wysłane. Od 6 dni żadnej informacji co z zamówieniem, żadnego maila z linkiem do śledzenia. Kilkukrotnie próbowałam się dodzwonić to po wysłaniu sms numer nagle jest zajety od wczoraj. Oczekuję natychmiastowego wysłania zamówienia albo zwrotu pieniędzy.
2024-11-14 godz: 11:41Publiczna
Otwarta
Zamówienie dres Witam zamówilem na ich strone dres dla partnerki mial dotrzec w przeciagu 14 dni minal miesiac i do dzis nic nie ma
2024-11-14 godz: 09:57Publiczna
Otwarta
zwrot chce zwrocić prtodukt i odzywskać pieniądze
2024-11-14 godz: 09:12Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Brak zwrotu środków na kontoZwróciłam sukienkę do sklepu. Paczka dostarczona do sklepu 14 października. Od tamtej pory sklep wymienił kilka maili,twierdząc że zwrot nie został zarejestrowany na ich stronie. Numer telefonu który mają podany zwyczajnie nie istnieje. Chciałabym aby zwrócili mi pieniądze na konto.
2024-11-14 godz: 09:09Publiczna
Otwarta
Nieotrzymane zamówienieDzień dobry, zamówienie zostało złożone 8 października. 29 października otrzymałam informację o tym, że jego wysyłka będzie opóźniona o 5-7 dni. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia. 12.11 poprosiłam o anulację i natychmiastowy zwrot kosztów. Ne otrzymałam ani zwrotu ani odpowiedzi.
2024-11-14 godz: 07:41Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyZwrot został dostarczony do firmy Olive&Moon dnia 28.10.2024r. za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Po upływie 14 dni kontaktowałam się z firmą w sprawie wyjaśnienia braku zwrotu. Brak odzewu. Po 48h ponowiłam kontakt. Ponownie cisza. Oczywiście firma nie udostępnia numeru telefonu, aby kontakt był utrudniony... W każdej z wiadomości żądam wyjaśnienia opóźnienia oraz wykonania zwrotu w trybie natychmiastowym.
2024-11-13 godz: 21:45Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zamówienie Dnia 28.09.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Olive and Moon (https://oliveandmoon.pl/ ). Zamówienie odebrałam 10.10.2024. Odstąpiłam od umowy dla części zamówienia: sweter o wartości 269,00 zł zwróciłam w stanie idealnym - firma otrzymała przesyłkę z wypełnionym formularzem zwrotu poprzez Wygodne Zwroty 22.10.2024. Niestety do tej pory nie otrzymałam środków za zwrócone zamówienie. Z firmą kontaktowałam się już trzykrotnie drogą mailową. Moje wiadomości pozostają bez odpowiedzi. W ostatnim mailu napisałam, że czekam na zwrot środków do końca bieżącego tygodnia, to jest do dnia 17.11.2024. Oczekuję pilnego zwrotu pieniędzy.
2024-11-13 godz: 21:32Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie Złożyłam zamówienie 5.10.2024, miało być wysłane w terminie 5 dni roboczych, a zostało nadane dopiero 17.10.2024, firma nie odpisywała na żadne maile. Zwróciłam całe zamówienie za pośrednictwem strony wygodnezwroty, zwrot został dostarczony 29.10.2024. Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego zwrot należności miał nastąpić najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia lub otrzymania rzeczy z powrotem. Wyżej wymieniony termin upłynął w 12.11.2024, a zwrotu środków brak. Wysłałam wezwanie do zapłaty, a odpowiedzi ze strony sklepu również brak. Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za opóźnienie.