Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-25 godz: 08:34Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu Dnia 16.07.2024 do firmy Stone Skirts dotarł mój zwrot. Zgodnie z regulaminem firma zobowiązuje do do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni. Po interwencjach e-mailowych dostałam takie odpowiedzi: 13.08 Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Kolejna odpowiedź 07.08 : Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Odpowiedź z 20.08: Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do końca sierpnia bieżącego roku. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od września system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts Zwrotu w dalszym ciągu nie ma na koncie
2024-08-25 godz: 08:15Publiczna
Otwarta
Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry. Kupiłam w sklepie internetowym kombinezon, ale musiałam zwrócić towar i zrobiłam to tego samego dnia. Sklep Fasardi odebrał paczkę i 26 lipca 2024 dostałam odpowiedź,że zwrot rozpatrzono pozytywnie na kwotę 184,39 zł w ciągu 14 dni. Jest 25 sierpień i nadal nie mam pieniędzy, nie można się dodzwonić ,na email nikt nie odpisuję. Proszę tylko o zwrot swoich pieniędzy. Dziękuję.
2024-08-24 godz: 10:25Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.C.
Zwrot odzieży 11 lipca otrzymałam wiadomość że mój zwrot został przyjęty. Dzielnie czekałam 14 dni roboczych na zwrot. Do dziś nie otrzymałam pieniędzy informację są ogólnikowe nawet już 20.08 dostałam informację że jutro przelew będzie wykonany. Cisza!! Pieniędzy nie ma nie odbierają odpisują jak się podoba. Ogólnie śmiech na sali! Jawne oszukiwanie klientów.
2024-08-23 godz: 10:28Publiczna
Otwarta
Zwrot towaru Dnia 9 sierpnia 2024 dokonałam zwrotu towaru z zachowaniem wszystkich niezbędnych procedur podanych na stronie sklepu , dołączyłam paragon , wypełniony formularz zwrotu . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji ani też zwrotu środków . Kontaktu z firma brak - zero odpowiedzi na maila , ani chat , ani Messenger. Nikt nie odpowiada . Towar zwróciłam bo był niezgodny z zamówieniem . Oczekuje zwrotu środków.
2024-08-23 godz: 09:27Publiczna
Otwarta
ZWROT TOWARUZamówiłam na stronie internetowej Anna Kraków butik dwie sukienki. Na stronie widnieją informację dotyczące bezproblemowego zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni, należy wypełnić formularz zwrotu załączony do przesyłki. Na stronie owego butiku jest również informacja że ciuchy są szyte przez ich projektantów. W paczce którą otrzymałam brak jest jakiegokolwiek formularza zwrotu co już było niezgodne z umieszczoną polityką zwrotów na stronie internetowej sklepu . Kiedy napisałam maila (po kilku próbach znalazłam takiego na który odpisują bo reszta jest fałszywa) że chce zwrócić towar okazało się że nie ma takiej możliwości ponieważ towar pochodzi z wyprzedaży. PRAGNĘ ZAZNACZYĆ W PROCEDURZE ZWRTÓWÓ W MOMENCIE SKŁĄDANIA ZAMÓWNIENIA NIE BYŁO TAKIEJ INFORMACJI TYLKO ZAPWENIANO DARMOWE BEZPROBLEMOWE ZWROTY W CIĄGU 30 DNI NA PODTAWIE DOŁĄCZONEGO D PRZESYŁAKI FORMULARZA ZWROTU . NADMIENIAM ŻE TAKIEGO FORMULARZA NIE OTRZYMAŁAM. Czuję się oszukana jak wielu którzy dali się nabrać. Żądam od firmy MOŻŁIWOŚCI ZWROTU ZGODNIE Z ZPAEWNIENIEM W MOMENCIE ZAKUPU I ZWROTU PIENIĘDZY ZA ZAKUPIONY TOWAR.
Zwrot pieniędzyZakupy w tym sklepie to porażka. Dokonałam zwrotu zakupionych rzeczy i od 24 lipca 2024r przy licznych moich wiadomościach na messengera, sms , e-mail dostałam częściowy zwrot. Jednak pozostałej kwoty 200zł nie mogę wyegzekwować.
2024-08-22 godz: 20:17Publiczna
Otwarta
Oszustwo, brak towaru i brak zwrotu pieniędzy [dane usunięte przez moderatora]okrada ludzi. Nie wysyła zamówionego towaru, nie oddaje pieniędzy, nie przyjmuje odstąpienia od umowy zakupu. Oszukuje od lat. Nie odpisuje, nie odbiera. Kupiłam na stronie meblehandmade.pl łóżko pietrowe, zapłaciłam 2750 zł. Nie mam ani łóżka ani pieniędzy. Strona przestała istnieć. Sprawę zgłosiłam na policję i mam nadzieję, że po tylko oszustwach w końcu ktoś się tą kobietą zajmie.
2024-08-22 godz: 18:48Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyZapisałem się na kurs języka hiszpańskiego. Na 20 zajęć połowa się nie odbyła więc pos tanowiłem zrezygnować. Zgodnie z umową - Płatność za niewykorzystanie zajęcia zostanie zwrócona przelewem na konto podane przez ucznia w terminie do 14dni od momentu rezygnacji z kursu. Zgloszenie rezygnacji zostało wysłane 09.06.2024 a do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu 836 zł. Otrzymuje tylko informacje że mam czekać....
2024-08-22 godz: 16:45Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam u Państwa rzeczy które nie podobały mi się po przymiarce więc odesłałam. Wysylam maile firma odpisuje ..Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2024/07/22/43574 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni. Po czym nie odbierają.. zwodzą cały czas.. oczekuje aby mi oddali pieniądze!
2024-08-22 godz: 15:44Publiczna
Otwarta
Buty rozwalone po miesiącu od zakupu. Dnia 01 lipca 2024 roku, zakupiłem w sklepie Wojas SA półbuty za cenę 299 zł. Po niespełna miesiącu użytkowania zakupione buty uległy zniszczeniu, bo: podeszwa pękła i zrobiła się dziura w podeszwie oraz odkleiła się od buta, a nadto wyściółka materiałowa we wnętrzu buta oderwała się od całości buta. Dnia 06 sierpnia 2024 roku, zgłosiłem reklamację butów (nr 313000001857/100). Dnia 14 sierpnia 2024 roku, otrzymałem wiadomość e-mail odnośnie zgłoszonej reklamacji o treści: "Reklamacja o numerze 1857/100 została rozpatrzona negatywnie- odmowa uszkodzenie mechaniczne. W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości odbioru reklamowanego produktu.". Dnia 22 sierpnia 2024 roku otrzymałem od sklepu Wojas smsa, z informacją, że "reklamacja jest gotowa do odbioru". Tego samego dnia udałem się do sklepu w którym dokonałem zakupu butów, gdzie okazało się, że buty nie zostały naprawione. Dokonano jedynie sklejenia bocznej części podeszwy, natomiast pozostawiono pękniętą od spodu podeszwę oraz oderwaną wewnętrzną wyściółkę obuwia. W sposobie załatwienia reklamacji podano: "Odmowa reklamacji - uszkodzenie mechaniczne Uszkodzenie obuwia wynika z indywidualnego sposobu użytkowania i nie podlega warunkom reklamacji Obuwie zostało podklejone". Na moje zarzuty, że pęknięcie podeszwy od spodu nie mogło nastąpić na skutek uszkodzenia mechanicznego, jak podano w uzasadnieniu reklamacyjnym, a na skutek wadliwości użytego materiału, sprzedawczyni odpowiedziała, abym wynajął sobie rzeczoznawcę. Nie odebrałem butów ze sklepu ponieważ nie nadają się one do użytkowania (dziura w podeszwie). Przy składaniu reklamacji odebrano mi paragon zakupu, stanowiący dowód tamtego zakupu, który to dokument powinien być w moim władaniu, bo ja zapłaciłem za buty i powinienem być w posiadaniu dowodu zakupu nieprzerwalnie. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Nie do zaakceptowania jest sytuacja polegająca na tym, że buty które kosztowały 300 zł, po niespełna miesiącu użytkowania uległy zużyciu i nie nadają się do dalszego użytkowania, a sklep odmawia naprawy wadliwego obuwia, a zamiast tego, odsyła do rzeczoznawcy. Ja w tym sklepie wcześniej też kupiłem buty, które też się rozwaliły po niespełna roku użytkowania. Oznacza to, że ja miałem kilka niedogodności związanych z zakupem butów w sklepie Wojas, bo zamiast chodzić w butach to ja reklamacje musiałem składać i czekać na ich rozpatrzenie, co było dla mnie uciążliwe. Jako konsument, jest mi ciężko wynajmować rzeczoznawcę na własny rachunek, dlatego proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za wadliwy towar. Zakupione buty znajdują się w posiadaniu sklepu Wojas, a ja proszę o zwrot moich pieniędzy na rachunek karty którą dokonałem zakupu. Z góry dziękuję