Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie Złożyłam zamówienie 5.10.2024, miało być wysłane w terminie 5 dni roboczych, a zostało nadane dopiero 17.10.2024, firma nie odpisywała na żadne maile.
Zwróciłam całe zamówienie za pośrednictwem strony wygodnezwroty, zwrot został dostarczony 29.10.2024.
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego zwrot należności miał nastąpić najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia lub otrzymania rzeczy z powrotem. Wyżej wymieniony termin upłynął w 12.11.2024, a zwrotu środków brak.
Wysłałam wezwanie do zapłaty, a odpowiedzi ze strony sklepu również brak.
Oczekuję niezwłocznego zwrotu środków wraz z ustawowymi odsetkami za opóźnienie.
Zamówienie nr: 63657Złożyłem swoje zamówienie 29go października 2024 składając zamówienie wyraźnie było napisane, że realizacja w ciągu 24h po czym po opłaceniu paczki dostałem taką informację :
Przewidywany termin wysyłki: 1 dzień roboczy
Dostawa: 10-55 dni roboczych
Dzisiaj jest 13 Listopada poprosiłem o link do śledzenia paczki ale niestety nie otrzymałem go gdzyż napisano mi, że przewoźnik musi zaktualizować system co wzbudza moje wątpliwości co do [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]tej firmy bo takowy link powinien być odrazu wygenerowany po nadaniu paczki. Rezygnuję z tej paczki potrzebowałem swoje zamówienie mieć maksymalnie do 7 listopada co i tak jest bardzo długim terminem dostawy. Proszę o zwrot kosztów
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktuZamówienie złożone dnia z 11.10.2024,
13.10. 2024 Mail informacją, że wysyłka do 14 dni roboczych.
Brak odpowiedzi na zapytania wysłane po terminie wysyłki - Mail z 29.10.2024.
Mail z 08.11.2024 z informacją cyt. że do dziś nie otrzymałam zamówienia oraz informacji, skąd wynika opóźnienie. Panstwa numer tel rowniez nie odpowiada.
Uzwgledniajac powyzsze, poszę o zwrot środków, w przeciwnym razie zgłaszam sprawę do UOKIK.
Mail z dziś, kolejny monit: że z uwagi na brak realizacji usługi odstępuje od zamówienia i proszę o zwrot środków.
Płatność:
zł443,99PLN
Generalnie brak jakiejkolwiek interakcji że strony firmy.
Oczekuję zwrotu środków.
Prosba o zwrot poeniedzyWitam.
Zamowienie zlozone 28.10.24 do dzis nie dotarlo.Byl to prezent na urodziny ktore juz sie odbyly wiec nie bedzie potrzebny a ja ponioslam dodatkowe koszta kupujac kolejny prezent.Bardzo prosze o zwrot pieniedzy.
Sprawa nr 3124 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem w szafka medyka zamuwienie koszulka i spodni z koszulką jecze 7 listopada do teraz niema nic przy prubah kontaktu numer nie istnieje a na email niema odpowiedzi
Brak dostawy zamówionej paczki Zamówiłam paczkę na stronie, opłacając z góry.
Paczki nie dostarczono, a ponoć wysłano.
Brak jakiegokolwiek odzewu na moje pytania i próby kontaktu
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
sklep szymonmanowski.comNatknąłem się na sklep który nie prowadzi korespondencji z klientem, nawet gdy się rezygnuje z zakupu w tym samym dniu w którym zakup był dokonany. Widzę już kilkanaście osób poszkodowanych na innych portalach, ale zapewne jest ich więcej, więc podejmę działanie i wysiłek aby jak najwięcej zgłosiło się do pozwu zbiorowego. Sklep jest zarejestrowany w Holandii co z lekka utrudnia działanie, ale dopniemy swego zbiorowym zgłoszeniem na policję i prokuraturę. Mam w tym praktykę i nie ma tu ludzi bezkarnych. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że nie otrzymałem towaru, bo zrezygnowałem z zakupu i żądam jedynie zwrotu gotówki po rezygnacji z zamówienia, co mocno upraszcza sprawę. Tu nie ma dyskusji o czymkolwiek.
Ludzie czują się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i bezsilni i zapewne sumaryczna wartość popełnionych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jest niemała, ale to daje konkretny powód do wystąpienia z pozwem zbiorowym i pokaże dopiero jego skalę. Pojedynczy przypadek na 300 zł nie byłby nawet zauważony prze organy ścigania. Zatem, zapraszam wszystkie osoby [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w butelkę przez ten sklep do zgłaszania się. Pewnie tutaj nie trafi wielu, ale po innych portalach widzę że sam do Was dotrę. Nie ma obawy trzeba eliminować tego typu praktyki aby nikt więcej nie musiał już "płakać".
Brak zwrotu pieniędzyPo zwróceniu towaru , otrzymałam informację 23.10.2024 r że zwrot został zaakceptowany i pieniądze otrzymam w ciągu kilku dni , po 08.11.2024 ciągle ich nie mam , mimo ciągłych obietnic że już przelewają pieniądze
Brak dostawy towaru/zwrotu kosztów od 5 miesięcyZamówienie na blat złożone 6 lipca 2024. Początkowo firma odciągała mailowo termin realizacji, z czasem przestała odpowiadać. Złożone odstąpienie od umowy, brak kontaktu, brak zwrotu, brak zamówienia.
Oczekuję natychmiastowego dostarczenia towaru lub zwrotu należności.
zakup, brak towaru, niemożliwość odstąpieniaFirma- sklep z odzieżą, który uważa że nie jest sprzedawca a pośrednikiem a więc nie obowiązują go zasady, stosuje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki względem kupujących, ukrywając i omijając istotne informacje co do transakcji zakupu. Zasłania się regulaminem, w którym ominął wszelkie zasady i prawa konsumenta, poprzez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jakim jest przykrywka "pośrednika", towary z Chin. Brak możliwości rezygnacji z zakupu, brak możliwości zwrotu do sprzedawcy (bo sklep jest pośrednikiem) czyli wmawiają Ci że musisz odesłać do sprzedawcy w Chinach a koszt takiego odesłania najczęściej przekracza koszt produktu czyli 200-300 złotych. Trudno się porozumieć z obsługą, piszą wymijające odpowiedzi. Ani towaru ani pieniędzy z pewnością zgłaszam tą sprawę dalej. Oczekuję zwrotu całej wpłaconej kwoty, jeżeli produkt do mnie dotrze - to odeslę ale do siedziby firmy. Tam gdzie zawarłam umowę z "pośrednikiem" i to od pośrednika żądam zwrotu.