Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-15 godz: 07:00Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu za anulowanie zlecenia 16 lipca 2025 sklep otrzymał ode mnie informację o anulowaniu zlecenia z uwagi na bardzo długi czas oczekiwania. Otrzymałam informację, że do 14 dni otrzymam zwrot należności. Do dnia dzisiejszego,15.08 sklep nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadomości email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszają i już zgłosili zwrot do księgowości. Nadal nie otrzymalam pieniędzy. Minęło 30 dni.
2025-08-14 godz: 18:07Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 5534 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zgłaszam [słowo usunięte przez moderatora] przy zakupie papierosów NEO z kodem promocyjnym NEO: JGF01236 na zakup 10 paczek papierosów plus 5 gratis. Ekspedientka w sklepie wydała mi 10 paczek papierosów, wpisała kod promocyjny i nie chciała wydać 5 paczek gratisowych, bo powiedziała, że już wpisała 10 paczek na paragonie fiskalnym. Następnie przeprowadziłam rozmowę z szefem sklepu oświadczając, że chcę w takim razie zwrócić tych 10 paczek papierosów, za które zapłaciłam łącznie z innymi zakupami i nie otrzymałam 5 paczek gratisowych. Szef odpowiedział, że nie ma zwrotów artykułów tytoniowych i że w sklepie jest monitoring, więc mogę sobie zgłaszać to gdzie chcę. W rezultacie wyszłąm ze sklepu bez 5 paczek gratisowych oraz bez możliwości wykorzystania kodu promocyjnego. Oczekuję, że uczciwie otrzymam 5 darmowych paczek i nie trafią one do kieszeni szefa ani tej miłej pani ekspedientki.
2025-08-14 godz: 17:03Publiczna
Otwarta
numer zamówienia 1500072193sklep otrzymał zwrot towaru w dniu 24.06.2025 r. Do dnia dzisiejszego nie dokonał zwrotu gotówki. Wielokrotnie były wysyłane wiadokosci email, na które otrzymywałam odpowiedzi ze przepraszaja i już zglosili zwrot do ksiegowosci. Nadal nie otrzymalam pieniędzy.
2025-08-14 godz: 12:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Nieuczciwa praktykaZamówiłam w firmie Venri.pl sukienkę letnią 14.07.2025- 29.07.25 przyszedł produkt niezgodny z opisem, inny krój, niż na zdjęciu w ich sklepie, sztywny, niemiły w dotyku materiał. Napisałam do nich, że chcę zwrócić sukienkę i proszę o podanie adresu, na który prześlę zwrot (na ich stronie adres nie jest podany) - odpisali mi po angielsku, że muszę sukienkę odesłać do Chin na własny koszt na adres: All return goods must be shipped to: Name of contact person: Yunling 2F, Building 7, Baicai Science Park, Niushan Wuling Industrial Zone, Huijing Road, Dongcheng Street, Dongguan City, Guangdong Province Yunling Warehouse 15992908542 zip 523000 Uważam to za nieuczciwą praktykę, gdyż nie opłaca mi się wysyłać tej sukienki do Chin, zwłaszcza, że na swojej stronie nie podają tej informacji. Domagam się od nich pełnego zwrotu za sukienkę w kwocie 164,95 zł. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy i wyegzekwowaniu od nich pieniędzy. Dodam jeszcze, że na opakowaniu przesyłki, widnieje adres, który musieli podać, żeby ją wysłać i jest to adres polski: PP Komorniki P204 ul. Polna 120? skr. poczt. 77 62-056 Komorniki Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-14 godz: 10:07Publiczna
Otwarta
sprawa nr 5528 [tytuł zmieniony]Dzień dobry, Firma deklaruje, że robi koce z efektem bukietu pokazując na nagrani reklamowym Pana obsługującego maszynę. Po zakupie okazało się, że paczka została nadana z CHIN. Poinformowałam, że nie jestem zainteresowana odbiorem paczki, bo uważam, że to wprowadzanie Klienta w błąd. Paczka po upływie 7 dni, nie została zwrócona do Nadawcy, więc ją odebrałam i czekałam, aż firma wyśle mi adres do zwrotu. Do tej pory tego nie zrobiła, a ja nie mam ani pieniędzy, ani nie wiem jak pozbyć się rzeczy z temu, przepraszam, CHIN. Paragon nie został dołączony do paczki, jak również nie otrzymałam go w formie elektronicznej. Brak kontaktu ze sklepem.
2025-08-14 godz: 09:30Publiczna
Otwarta
Zamówienie niezrealizowane W dniu 13 czerwca 2025r złożyłem zamówienie. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane, pisałem już maile i próbowałem się dodzwonić, sklep nie jest zainteresowany jakimkolwiek kontaktem z klientem. Dostałem maila o ostatecznym terminie, który też nie został dotrzymany. Najwyższa pora podjechać pod adres siedziby firmy, albo zgłosić sprawę do UoKiK
2025-08-14 godz: 08:03Publiczna
Otwarta
BRAK ZWROTU GOTÓWKIZamówienie opłaciłam 23.04.2025 i od razu dostałam paragon na maila. Kilkukrotnie upominałam się, kiedy dostanę zamówiony przeze mnie towar. Po wielu mailach i upomnieniach 21.05.2025 dotarła do mnie paczka. Niestety okazało się, że zamówiony przeze mnie zegar jest za duży, o czym poinformowałam- zaproponowano mi wymianę na inny towar-ale po takich perypetiach już nie chciałam. Zwróciłam paczkę na własny koszt- Nr przesyłki: 520000013442233090738410 kurier In-post. Do tej pory, mimo kontaktu telefonicznego z panią, która prosiła o nr konta do zwrotu za zegar, pieniądze nigdy nie zostały do mnie odesłane. Przypominam się co jakiś czas, jednak bezskutecznie.
2025-08-13 godz: 11:05Publiczna
Otwarta
Sklep niedopuszcza zwrotow, mimo obietnicy W dniu 23.07 zamowilam depilator. Przyszedl po 23 dniach (mial przysc po 7-10dniach). Po odebraniu przesylki, napisalam do firmy, ze chce nierozpakowany depilator zwrócić - na stronie jest nastepujaca informacja: "Polityka zwrotów i refundacji: Czy obowiązuje polityka zwrotów? Tak, jesteśmy pewni, że pokochasz nasze produkty. Jeśli jednak nie okażą się one odpowiednie dla Ciebie, oferujemy 90-dniową politykę zwrotów. Zwracany produkt musi być w stanie nieużywanym, w opakowaniu i z taką samą kokardą, w jakiej został dostarczony. Jeśli produkt zostanie dostarczony bez pudełka i kokardy lub zostanie uznany za wadliwy przez zespół kontrolny z jakiegokolwiek powodu, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku o zwrot pieniędzy. Jeśli chcesz zwrócić produkt, możesz wysłać wiadomość e-mail do naszego zespołu na adres lumisilk.poland@gmail.com, podając swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia, a także powód, dla którego chcesz go zwrócić. Nasz zespół obsługi klienta zada kilka obowiązkowych pytań dotyczących zwrotu, aby zapobiec nadużyciom. Zwrot odbywa się na koszt klienta. Po otrzymaniu zwrotu nasz dział zwrotów sprawdzi warunki. Jeśli zwrot spełnia warunki, zostanie przetworzony w ciągu 7 dni." Niestety firma odpowiedziala, ze zwrot jest niemożliwy. Oczekuje 1) zaprzestania przez firme wprowadzania klientow blad odnosnie polityki zwrotów, 2) zwrotu pieniedzy i mozliwosci odeslania depilatora. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-13 godz: 10:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.Z.
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry, dnia 09.07.2025 po zakupie produktów na stronie sklepu " box-sklep " napisałem maila z informacją, że chcę zwrócić zamówiony produkt. Otrzymałem informacje na jaki adres odesłać produkt i dokonałem zwrotu towaru InPostem dnia 14.07.2025. Przesyłka ze zwrotem została doręczona do firmy następnego dnia tj. 15.07. Minął już miesiąc i firma pomimo ponagleń i informacji o przekroczeniu terminu w jakim powinni dokonać zwrotu pieniędzy dalej zwlekają. Oczekuję dokonania zwrotu pieniędzy za produkt który zwróciłem w terminie.
2025-08-13 godz: 08:47Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.D.
Odrzucona reklamacja Zgłosiłam do reklamacji nawet nie roczne klapki, które zaczęły pękać na paskach. Zdaniem sklepu się zużyły i to normalna sprawa, jednak gwarancja jest 2 lata a nie dwa tygodnie i powinni za to oddać pieniądze, bo naprawić niestety tego się nie da. Sklep nie zrobił nic oczekuję zwrotu pieniędzy bądź wymiany na inny towar.