Opóźnienie dostawy Zamówienie złożone i opłacone, a po trzech dniach nadal brak wysyłki i jakiegokolwiek kontaktu.
Na stronie sklepu widnieje informacja o szybkiej realizacji zamówień, ale w praktyce nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na e-maile ani nie reaguje na wiadomości na Instagramie.
Bardzo rozczarowująca obsługa klienta brak jakiejkolwiek informacji, co się dzieje z zamówieniem.
Jeśli sklep nie poprawi komunikacji i terminowości, trudno będzie go dalej polecać.
Prosze o pilny kontakt!
Brak pełnej realizacji zamówieniaZamawialiśmy dla mamy kuchenkę trio candy z usługą montażu i pierwszego uruchomienia. Za pierwszym razem dostarczono uszkodzoną kuchenkę. Za drugim razem dostarczono również uszkodzoną kuchenkę, ale wyszło to po dostawie. Na miejscu ledwo znający się na czymkolwiek "technicy" podłączyli kuchenkę, ale nie chcieli jej uruchomić zgodnie z wykupioną usługą. "Technik" powiedział mojej mamie, że ma sobie sama uruchomić kuchenkę z instrukcją bo on się na takim sprzęcie nie zna". Mama jest osobą starszą i musieliśmy jechać 45 km by jej pokazać jak ma uruchomić zmywarkę. Na miejscu okazało się, że mimo uruchomienia z instrukcją, ze zmywarki cieknie. Z racji tego, że była już 19:00 wieczorem postanowiliśmy zadzwonić do Euro następnego dnia rano i poinformować sklep o całej sytuacji. Na infolinii totalna spychologia, Pan przyjmując reklamację telefonicznie kazał złożyć samemu jeszcze raz reklamacje przez formularz. Po kilkunastu próbach kontaktu i interwencjach Euro ucieka od odpowiedzialności i kieruje klienta do Producenta, a za niewykonanie usługi mogą zwrócić pieniądze. Gdyby "technik" sklepu wykonał prawidłowo usługę, nie było by całej sytuacji bo jeszcze podczas ich wizyty wyszłaby wada sprzętu i może za trzecim razem udałoby się dowieźć dobrą kuchenkę. W dodatku podczas dwóch tygodni trwania reklamacji z wizytą przyjechał technik producenta Candy i stwierdził, że kuchenka jest uszkodzona i montaż nie miał wpływu na uszkodzenie -wada fabryczna. Dodatkowo sklep przesłał nam fakturę korygującą, z której nic nie wynika. Wczoraj mijał ostatni dzień trwania reklamacji i otrzymaliśmy wiadomość od sklepu Euro AGD, że przywiozą nam kuchenkę zgodnie z warunkami zakupu, czyli też ją zamontują i uruchomią. Dzisiaj podjechał kurier euro agd i zostawił mojej mamie kuchenkę i nie zamontował. Mama po interwencji do pracowników sklepu otrzymała informację, że on miał tylko dostarczyć, po czym opuścił mieszkanie, gdzie mama nie miała jak zareagować. Ten sklep to totalna zakupowa klapa. Nigdzie nie możemy się skontaktować z żadną wyżej postawioną osobą w euro agd. Pracownicy na infolinii nic nie potrafią sprawdzić ani pomóc. Na reklamacji również spychologia. Bardzo proszę o pomoc w sprawie i walce z tym okropnym sklepem.
Oddalenie szkody objętej ubezpieczeniemZgłosiłam ubezpieczalni upadek i nie działanie odkurzacza samojezdnego sencor, który mi wypadł z rąk i przestał działać. Jest objęty ubezpieczeniem w ergo Hestii do maja 2026r. Bot na infolinii przyjął zgłoszenie, po czym dzwoni do mnie kobieta z centrum autoryzacji szkód i mówi że jest oddalenie, bo nie podziałała na mnie żadna siła zewnętrzna, przez którą mógłby wypaść odkurzacz, i dlatego jest oddalenie, bo wg nich wypadnięcie odkurzacza z rąk nie jest nieszczęśliwym wypadkiem. Co zatem nim jest?
Żądam odpowiedniego potraktowania mnie i zajęcie się szkodą tak jak to powinno być. Wymiana na nowy, zwrot pieniędzy albo naprawa, zgodnie z ubezpieczeniem.
sprawa nr 5972 [zmieniony przez moderatora]Miały być paczki z elektroniką a [usunięte przez moderatora] przysłali flakon wody toaletowej za kilka złotych. Nie polecam i rządami zwrotu pieniedzy
Zwrot pieniędzy Dzień dobry
Proszę o pomoc w sprawie zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie
Dnia 18.09.2025 firma odebrała zwrot, dostałam maila z potwierdzeniem, do dzisiaj czekam na zwrot środków. Na moje mail dostaję tylko odpowiedzi automatyczne, że wszyscy konsultanci sa zajęcie i odezwa się jak najszybciej, niestety nie następuje to, Wysłałam też mailowe wezwanie do zwrotu pieniędzy też dostałam tylko odpowiedź z automatu.
oddana.
Data zamówienia
31.08.25
Numer zamówienia
aypl-550-341332839
Numer klienta
24683150
Kwota do zwrotu 129.97 zł
Oczekuję zwrotu pieniędzy
sprawa nr 5970 [zmieniony przez moderatora]Na stronie WWW widniało zapewnienie, że towar jest dostępny w sklepie w ciągu godziny,
(telefon SAMSUMG GALAXY A 16 4/128 GB)
Po złożeniu formalnego zamówienia okazało się to nieprawdą. Oczekuję:
1) przeprosin
2) odstąpienia od praktyk dezinformacyjnych
3) naprawy szkód w postaci utraty cennego czasu
[dane usunięte przez moderatora]
Brak możliwości zwrotu Towaru, uszkodzone opakowa,Zamówiony odkurzacz do auta niby premium, ale to co przyszlo nie da się nawet opisać, Brak paragonu, uszkodzone rozerwane pudełko, brak karty zwrotu do wypełnienia, brak adresu [usunięte przez moderatora] i zarazem brak paragonu [usunięte przez moderatora]. Oczekuje od firmy podania adresu zwrotnego wygenerowania kodu przesyłki zwrotnej. I oddania pieniędzy
Adres do zwrotnej przesyłki mejlowy [usunięte przez moderatora]
Reklamacja Prawy but w miejscu gdzie jest pięta zaczął wydawać dźwięk, pisk jest głośny, uciążliwy i powtarzalny. Nie jest to pojedyncze "chrupnięcie" na mokrym chodniku, ale stały, głośny dźwięk pojawiający się przy każdym kroku, który uniemożliwia normalne, komfortowe użytkowanie butów. Uważam że jest to wada produkcyjna tego obuwia. Moja reklamacja została uznana za niezasadną, oczekuję ponownego rozpatrzenia reklamacji i zwrotu pieniędzy.
zwrot dyskw dniu 29.09. 2025 dokonałem zakupu dysku twardego na stronie internetowej sklepu gebe.
przesyłka została dostarczona w 07.października.
w tym samym dniu dokonałem rejestracji zwrotu przez formularz na stronie internetowej sklepu gebe.
w dniu 8.10.2025 ze sklepu otrzymałem maila o rejestracji zwrotu. aby kontynuować należy wysłać maila na adres @ z zapytaniem o o konieczności podania adresu do zwrotu. o podanie adresu zwrotnego poprosiłem ponownie.
po kilu dniach przyszedł kolejny mail, że zwrot został anulowany. i że zwrot nie może zostać uwzględniony bo zakup zostały zakupiony na firmę . jednak zakup nie został dokonany w ramach czynności zawodowych.
po takim oświadczeniu dostałem informacje ze sklepu gebe, że nie należy kupować zakupu na firmę . jednak JDG to zgodnie z przepisami również jest konsumentem.
także nie rozumiem podejścia firmy, dlatego pozwoliłem napisać do Państwa
oczekiwania - oddanie towaru i zwrot należności
z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy24.09 wysłałam zwrot sukienki. 25.09 zwrot został odebrany. Do dnia dzisiejszego nie mam pieniędzy na koncie ani informacji o rozpatrzeniu zwrotu. Firma nie dpowiada na maile.