Lian Buty wspierające08.08.2025 r. Zakupiłam buty
Zamówienie zostało wysłane z błędnie napisanym adresem odbioru,paczka po dzień dzisiejszy nie dotarła do mnie .
Firma unika odpowiedzialności za przesyłkę wmawiając że jest ona na moim urzędzie pocztowym .Co nie jest prawdą ,byłam wyjaśnić ową sprawę na swojej Poczcie i przesyłka została odesłana i utkwiła na poczcie w Komornikach
Ten urząd jest w całkiem innym mieście .
Zgłosiłam że chce zrezygnować i poprosiłam o zwrot kosztów lecz odmówiono mi,mówiąc że przesyłka jest na moim urzędzie pocztowym
Sprawa nr 6005 [zmieniony przez moderatora]W dniu 17.09.2025 złożyłam zamówienie nr 24128 w sklepie Joana Butik za kwotę 1288,80 zł. Płatność została dokonana przelewem blik na numer telefonu (załączam potwierdzenie). Do chwili obecnej nie otrzymałam zamówionego towaru, ani zwrotu pieniędzy. Próby kontaktu ze sklepem (e-mail, telefon) nie przyniosły rezultatu.
Negatywnie rozpatrzona reklamacjaSkładałam reklamacje odnosnie butow, ktore kupilam ponad rok temu, ale nie minal jeszcze czas na reklamacje. Buty pomimo tego ze byly zakladane i uzytkowane we wlasciwy sposob, przetarly sie z tylu i nie da rady w nich chodzic bo plastikowe elementy wbijaja sie w stope. Reklamacja byla rozpatrzona negatywnie
Brak dostawyW dniu 08.08.2025 zamówiłem 2t groszku, za który zapłaciłem 2300. Po dwóch tygodniach spróbowałem się kontaktować - dostawca nie odbierał telefonu, odpisał sms i na e-mail, że w przyszłym tygodniu jest planowana dostawa. Po tygodniu miałem informację że dostawa będzie w kolejnym tygodniu bo są opóźnienia na kopalni i tak co tydzień. Po 30.09. przestał odpisywać i ma wyłączony telefon - Abonent jest czasowo niedostępny slyszę przy próbie zadzwonienia.
Domagam się zwotu zapłaty.
Brak środków za zwrócony towarZakup w dniu 31.01.2025 - Damska kurtka snowboardowa Psycho Deer GAGABOO Rozmiar: damski S | 749,00 zł - 1 szt.
Otrzymanie kurtki w dniu 24.02.2025.
Odstąpienie od umowy zgłoszone emailem na adres shop@gagaboo.com w dniu
28.02.2025
Zwrot 03.03.205 - Inpost, przesyłka numer 641300939561511129970262
Potwierdzenie odebrania w dniu 04.03.2025
W kolejnych miesiącach kilkukrotnie prośba o zwrot środków wysłana emailem na adres shop@gagaboo.com.
Brak odpowiedzi do dnia dzisiejszego.
Brak zwrotu środków do dnia dzisiejszego.
Brak kontaktu telefonicznego ze sprzedającym.
Numer zamówienia na paragonie różni się od numeru zamówienia przydzielonego w trakcie zakupu.
Oczekuję zwrotu środków.
Niedostarczona paczka Witam, 10.10.2025 zamówiłam perfumy które do tej pory nie dotarły status przesyłki nie zmienia się. Koszt zamówienia 128.99 do dnia dzisiejszego paczki nie ma . W sprawie wysyłałam e mail na adres kontaktowy lecz nie dostałam odpowiedzi
Zniszczona przesyłkaPrzesyłkę zamówiłem przez stronę Europaka. I deklarowałem co było w przesyłce. Przesyłka przyszła całkowicie zniszczona. W porozumieniu z kurierem nie odebrałem jej. A teraz Europaka chce dodatkowe opłaty. Za nieodebranie przesyłki, za niewłaściwe rozmiary paczki a były mniejsze niż możliwe max. Teraz kilkakrotnie dziennie wysyła mi maile i straszy konsekwencjami.
Brak zwrotu środkówW dniu 02.09.2025 zgłosiłam zwrot zakupionej koszulki, zwrot został zrealizowany przez Wygodne Zwroty i przesyłka została dostarczona do sprzedającego dnia 08.09.2025. Pomimo kilku wysłanych emaili do sprzedającego do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków na moje konto bankowe (minął ponad miesiąc od dostarczenia przesyłki zwrotnej). Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy na moje konto bankowe wraz z odsetkami ustawowymi za opóźniony zwrot środków.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZamówiony (22/08/2025) produkt dotarł opóźniony 12/09/2025 i ze względu na duży rozmiar został nadany zwrot 13/09/2025 w ramach odstąpienia od umowy. Zwrot produktu został uznany przez sprzedawcę (potwierdzenie w załączniku), natomiast pieniądze nie zostały zwrócone do dni dzisiejszego czyli 16/10/2025.
Posiadam całą korespondencję z ta firmą oraz maila z uznaniem przez nią zwrotu produktu.
Zwrot środków na kartę podarunkowąZakupiłam u Państwa w lipcu bieżącego roku sandały. Po odebraniu przesyłki okazało sie, ze jest nieodpowiedni rozmiar. Obrazu dokonałam zwrotu towaru i otrzymałam informację, ze środki zostaną zwrócone do 14 dni. Do tej pory jednak nie zostały mi zwrócone.
Wysłałam kilkanaście wiadomości mailowych, dzwoniłam na infolinię. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi.
Proszę o jak najszybsze uregulowanie sprawy!