Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-01 godz: 12:46Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.B.
Rezygnacja z zamówieniaDostawca usługi nie odpowiada na maile i nie anulował zamówienia które zostało złożone w sobotę 29.11 i do tej pory ma status przed pakowaniem.
2025-12-01 godz: 12:13Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlN.K.
Zwrot środków Temat: Skarga do Rzecznika Praw Konsumenta – sklep Charlotte Butik / PayPo / zamówienie 172058 Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o pomoc i interwencję w sprawie sklepu Charlotte Butik, który – moim zdaniem – naruszył moje prawa jako konsumenta oraz doprowadził mnie do niezasadnego zadłużenia wobec usługi odroczonej płatności PayPo. W dniu 14.10.2025 r. złożyłam(em) zamówienie nr 172058 w sklepie Charlotte Butik, korzystając z płatności odroczonej PayPo. Po dokonaniu zakupu sklep poinformował mnie, że towar jest niedostępny i oczekują na dostawę. W kolejnych dniach otrzymywałam(em) sprzeczne lub zwodnicze informacje dotyczące terminu realizacji. Z powodu braku realizacji zamówienia zdecydowałam(em) się je anulować. Sklep przyjął anulację, jednak nie przekazał tej informacji do PayPo, przez co w systemie PayPo nadal widnieje zobowiązanie do zapłaty za towar, którego nigdy nie otrzymałam(em). Obecnie posiadam niesłusznie naliczone zobowiązanie, które naraża mnie na konsekwencje finansowe, mimo że transakcja została anulowana i w rzeczywistości nie doszło do jej realizacji. Proszę o podjęcie działań wyjaśniających oraz o pomoc w doprowadzeniu do anulowania tego zobowiązania w PayPo. Uważam, że działania sklepu mogą stanowić nieuczciwą praktykę rynkową, a nawet nosić znamiona wyłudzenia, poprzez pobieranie płatności za towar, którego nie posiadają i nie dostarczają. Proszę o informację o dalszych krokach oraz możliwej interwencji w tej sprawie. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-12-01 godz: 12:03Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Brak zwrotu pieniędzy i brak towaru4 listopada zakupiłam 2 pary spodni i kurtkę. Za to zamówienie zostały pobrane pieniądze z karty, po czym dostałam maila, że jedna z tych spodni nie przyjdą i dostanę zwrot na kartę. 2 pozostałe rzeczy przyszły, ale zwróciłam jej w sklepie. Do dnia dzisiejszego nie mam ani pieniędzy za zwrócone rzeczy ani za rzecz, której nigdy nie otrzymałam. Dzwoniłam na infolinię 5 razy. Za każdym razem pracownik potwierdza zaistniałą sytuację i mówi, że postara się sprawę przyspieszyć i oczywiście nic się nie dzieje. Oczekuję uczciwości w realizacji i zwrotu moich pieniędzy. Sytuacja identyczna dotyczy również zwrotu o numerze 1ZISH560G5J4 - tu zwrot otrzymałam częściowo, więc również tutaj mam braki.
2025-12-01 godz: 10:26Publiczna
Otwarta
ZakupZamówiłam odkurzacz samochodowy płacąc blikiem z bezpłatną przesyłką a wy chcecie jakąś zapłatę , co jest grane skoro miała być darmowa
BRAK ZWROTU PIENIĘDZYDnia 3 grudnia 2024 otrzymałam paczkę bez zamówionego kompletu. Zgłaszałam to telefonicznie oraz SMS, zostałam zapewniana że komplet zostanie dosłany, w między czasie zwróciłam do sklepu inny komplet z osobnego zamówienia numer 132976 oraz pozostałą rzecz która została do mnie wysłana ( pewnie na odczepne ) Upominałam się o zwrot codziennie, 28 grudnia Pani odpisałam na SMS że dostanę pieniądze 30 grudnia, to była ostatnia wiadomość. Niestety do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu. Nikt nie odbiera, nie odpisuję
2025-12-01 godz: 09:05Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.T.
Byroza [zmienione przez moderatora]Po zakupie dwóch swetrów niby z kaszmiru za łączną kwotę 358,20zł, okazało się, że towar został przysłany z Chin, bez metek i dowodu zakupu, bardzo kiepskiej jakości, zwrot możliwy tylko do Chin, koszt to około 170,00zł, firma kurierska nie podjęła zwrotu, ponieważ adres to tylko miejsce kontenera, a powrót paczki nieodebranej, także jest płatny. Po wielu wiadomościach otrzymałam informację, że są skłonni zwrócić mi 50% kwoty zakupu.
2025-12-01 godz: 08:59Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.K.
naruszenie zasad parkowaniaDzień Dobry. Proszę o pomoc. Otrzymałem już trzecie upomnienie z firmy Parkdepot. Twierdzą ,że parkowałem w dniu 04.03.2025 w obiekcie parkingowym piastowska 11 58-200 Dzierżoniów pojazdem o numerze rej. DDZ3V50 i straszą opłatą 150zł plus koszty upomnienia. Pojazd DDZ3V50 nigdy nie był moją własnością ani nigdy nie byłem w Dzierżeniowie. Próbowałem skontaktować się z tą firmą. Otrzymałem informację ,że mam podać czyje to auto lub jeśli je sprzedałem to komu. Jestem zastraszany kolejnymi wyższymi karami. Na pytanie skąd mają moje dane adresowe otrzymałem info z CEPIKU .
2025-12-01 godz: 08:53Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.W.
UWAGA na wymiany/zwroty! Oskarżenie o uszkodzenie Zamówienie kurtki Pitbull Amalia, rozm. S (21.11.2025). Kurtka okazała się za duża. W dniu 27.11.2025, po 5-minutowym przymierzeniu w domu (w obecności świadków!), starannie spakowałam i odesłałam produkt na wymianę na rozmiar XS. ​29.11.2025 otrzymałam maila ze sklepu, w którym odmówiono mi wymiany, twierdząc, że kurtka jest USZKODZONA przeze mnie! Jest to absolutna nieprawda. Kurtka została spakowana bez żadnych wad, na co mam świadków. ​W odpowiedzi na moje żądanie zwrotu pieniędzy lub wymiany i moje pytania o dowody, sklep nie przesłał żadnej wiarygodnej dokumentacji ani nie odpisuje na maile(zdjęcia uszkodzenia, stanu paczki przy odbiorze). ​OSTRZEGAM przed problemami z obsługą posprzedażową! Sklep unika odpowiedzialności i przerzuca winę na klienta, by nie zrealizować wymiany. Sprawa zostanie skierowana do Rzecznika Praw Konsumentów. Nie polecam zakupów, jeśli z góry zakładacie możliwość wymiany/zwrotu.
2025-12-01 godz: 06:39Publiczna
Otwarta
Transakcja przebiegła, towaru brak – nie polecamZakupiłam produkt u sprzedawcy Modneiww poprzez Facebook (obsługa zamówienia przez Selmo). z dnia 10.11.2025, zostało przeze mnie opłacone – posiadam potwierdzenie płatności oraz status „opłacone i w trakcie realizacji”. Mimo upływu czasu zamówienie nie zostało wysłane, a sprzedawca nie odpowiada na wiadomości. Brak jakiejkolwiek informacji o realizacji lub zwrocie środków. Kontakt ze strony sprzedawcy całkowicie się urwał. Opisuję publicznie, ponieważ uważam, że takie praktyki są nieuczciwe wobec klientów. Zalecam ostrożność przy zakupach u tego sprzedawcy, dopóki sytuacja nie zostanie rozwiązana, a zamówienia nie będą realizowane terminowo. Podkreślam, że opinia została wystawiona z powodu braku odpowiedzi i jakiejkolwiek reakcji sprzedawcy mimo upływu ponad 14 dni od dokonania płatności. Próby kontaktu pozostały bez odzewu, co odbieram jako zbywanie klienta oraz niewywiązywanie się z zawartej umowy sprzedaży. Zgodnie z art. 543¹ Kodeksu cywilnego sprzedawca ma obowiązek wydać rzecz niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 30 dni, natomiast w transakcjach zawieranych na odległość obowiązuje zasada rzetelnej i terminowej realizacji świadczenia. Brak wysyłki i brak odpowiedzi po uregulowaniu należności stanowi naruszenie praw konsumenta oraz niewykonanie umowy. Opinia zostanie usunięta dopiero wtedy, gdy zamówienie zostanie zrealizowane lub otrzymam zwrot środków. Do tego czasu mam prawo publicznie informować innych klientów o zaistniałej sytuacji, ponieważ uważam ją za istotną z punktu widzenia bezpieczeństwa zakupów.
2025-12-01 godz: 06:27Publiczna
Otwarta
Nękanie bezpodstawnymi wezwaniami do zapłatyzapisałam się na kurs tańca do szkoły Łap taniec Barbara Mieszkalska w Zielonej Górze, opłaciłam lekcje za miesiąc i stwierdziłam że kurs nie jest dla mnie. Napisałam maila w którym powiadomiłam szkołę o rezygnacji z dalszych lekcji tańca. W odpowiedzi dowiedziałam się że podobno zaakceptowałam jakiś ukryty regulamin w systemie płatności, który mówił o tym że mimo iż rezygnuje muszę opłacić jeszcze miesiąc kursu na który nawet nie uczęszczałam. Przez rok jestem nękana przez tą panią powiadomieniami e-mail o płatności za kurs na który nie uczęszczam. Na prośbę o wypisaniu mnie z tego i wyjaśnienia że napisałam maila z rezygnacją pani stwierdziła że podpisałam regulamin i muszę zapłacić. Sprawdzałam przepisy w tej kwestii i wiem że taki regulamin jest niezgodny z prawem. Cyt: Szanowni Państwo, Niniejszym wzywam Państwa do natychmiastowego zaprzestania kierowania wobec mnie roszczeń dotyczących rzekomej płatności za miesiące, w których nie korzystałam z zajęć Państwa szkoły tańca. Informuję, że umowa została przeze mnie skutecznie wypowiedziana, a Państwa żądania dotyczą świadczeń nienależnych w rozumieniu art. 410 § 2 Kodeksu cywilnego, gdyż nie doszło do wykonania usługi. Zapis regulaminu, który próbują Państwo stosować, nakładający obowiązek zapłaty za kolejne miesiące po rezygnacji, stanowi klauzulę abuzywną, która — zgodnie z art. 385¹ Kodeksu cywilnego — nie wiąże konsumenta. Podobne postanowienia były wielokrotnie uznawane przez UOKiK za niedozwolone, m.in. w decyzjach dotyczących szkół językowych, sportowych i usług abonamentowych. W związku z powyższym żądam: 1. usunięcia mnie z systemu oraz anulowania wszelkich bezpodstawnych zgłoszeń o płatność, 2. zaprzestania wysyłania powiadomień, 3. potwierdzenia na piśmie zakończenia sprawy i braku jakichkolwiek roszczeń z Państwa strony. W przypadku dalszego kierowania do mnie bezpodstawnych żądań, będę zmuszona zwrócić się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów oraz rozważyć zgłoszenie sprawy do UOKiK w związku z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów. Właścicielka firmy zignorowała moją wiadomość i dodatkowo wpisała mnie do powiadomień SMS o płatności. Narusza także zasady RODO. Poprosiłam o wypisanie mnie z tych powiadomień ale brak reakcji. W sprawie mam zachowaną całą korespondencję z właścicielką jako dowód.