KoszulkaTowaru nie mam. Brak kontaktu telefonicznego i mailowego. Były próby wielokrotnego dzwonienia i wysyłania maila. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Usługa MODIVOclub GOLD w dniu 17 kwietnia 2025 r. dokonałam zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sklepie HalfPrice w Focus Bydgoszcz. Była to jedna z pierwszych takich transakcji realizowanych w tym sklepie, a podczas jej przeprowadzania trzy pracownice próbowały wspólnie sfinalizować sprzedaż( w tym Pani Menager). Ostatecznie otrzymałam jedynie paragon — bez kodu aktywacyjnego ani PIN-u.
Nie zostałam poinformowana, że do prawidłowego korzystania z usługi potrzebne będą dodatkowe dane. Przeciwnie — pracownice zapewniły mnie, że usługa została aktywowana i będzie działać automatycznie na wszystkich portalach.
W późniejszym czasie okazało się, że zostałam wprowadzona w błąd z powodu niewiedzy pracowników sklepu. Brak kodu aktywacyjnego i PIN-u uniemożliwił mi skorzystanie z opłaconej usługi.
Dnia 26 kwietnia 2025 r. ponownie zgłosiłam się do sklepu w celu wyjaśnienia sprawy. Pani Manager po obejrzeniu nagrań z monitoringu potwierdziła, że na kamerach widać, iż pracownik wręcza mi jeden paragon, który chowam do portfela wraz z zakupioną usługą MODIVOclub GOLD, a następnie dokonuję kolejnego zakupu, obejmującego sukienkę i zabawkę.
Mimo ustaleń z monitoringu, Pani Manager próbowała przekonywać mnie, że dane aktywacyjne wydrukowały się później podczas kolejnych zakupów, i że rzekomo je otrzymałam. Była to próba obrony sklepu mimo oczywistego błędu personelu.
Dodatkowo Pani Manager zadzwoniła do mnie tego samego dnia, zapewniając, że osobiście zajmie się sprawą i oddzwoni w poniedziałek — tak się nie stało.
Podczas rozmowy usiłowała mnie przekonać, że usługa jest aktywna na moim koncie HalfPrice, a w razie potrzeby mogę udać się do sklepu i tam sprawdzać stan zaoszczędzonych środków. Jednak HalfPrice nie jest moim głównym miejscem zakupów — korzystam przede wszystkim z platform Modivo i eobuwie, na których usługa nie została aktywowana.
Co więcej, sugestia, że powinnam regularnie udawać się do sklepu stacjonarnego, aby sprawdzać saldo środków, wydaje się zupełnie nieadekwatna do obecnych czasów, w których większość usług obsługiwana jest zdalnie i elektronicznie. Mając pod opieką dwójkę małych dzieci, takie rozwiązanie jest dla mnie nie tylko niepraktyczne, ale wręcz absurdalne. Oczekuję dostępu do usługi zgodnie z jej warunkami, bez konieczności podejmowania dodatkowych, nieuzasadnionych działań.
Ponadto, uważam, że Pani Manager powinna zostać odpowiednio przeszkolona w zakresie obsługi systemu informatycznego, gdyż obserwując jej zmieszanie podczas obsługi transakcji przy kasie, widać, że nie potrafi skutecznie przeprowadzić takiej sprzedaży. Jest to sytuacja, która nie powinna mieć miejsca w profesjonalnym punkcie sprzedaży.
Bardzo żałuję, że zdecydowałam się na zakup usługi w sklepie stacjonarnym, gdyż doprowadziło to do poważnych komplikacji. Straciłam pieniądze i obecnie bardzo trudno jest uzyskać pomoc oraz rozwiązanie sprawy.
W związku z powyższym:
Proszę o niezwłoczne wygenerowanie i przekazanie mi nowego kodu aktywacyjnego oraz PIN-u umożliwiających pełne korzystanie z usługi MODIVOclub GOLD.
Wnoszę o rekompensatę za brak możliwości korzystania z usługi oraz za czas i nerwy poświęcone na próbę wyjaśnienia tej sytuacji.
Zakup został dokonany:
• Data zakupu: 17 kwietnia 2025 r.
• Sklep: HalfPrice – Focus Bydgoszcz
Sprawa nr 5023Witam. Niestety opinie o sklepie przeczytalam po fakcie. Kupiłam bazę psi patrol, przysłali maila z nr wysyłki, oczywiście nie istniejący. Napisalaam maila, bez odpowiedzi. Zgłaszam sprawę na policję jesli nie otrzymam zwrotu pieniędzy.
Chce zwrot pieniędzy Dostałam inne zamówienie , a niższej kwocie wartości towaru . Nie mam jak z powrotem odesłać i nie ma odpowiedzi ze strony firmy
3459Wszelkie poszkodowane osoby proszę o kontakt: [dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu środkówZłożyłam zamówienie na Komplet set the got my love Belluci w kwocie 360 zł plus koszty przesyłki, Pro formę opłaciłam 07 kwietnia 2025r., do dnia 07 maja br. nie otrzymałam ani zamówienia ani zwrotu środków, po wielokrotnych monitach (sms) o produkt otrzymywałam sms, że czekają na dostawę i tak przez miesiąc. Odstąpiłam od umowy i poprosiłam o zwrot środków. Nie otrzymałam zwrotu.
brat zwrotu środków30.03. Zamówiłam kurtkę, której nie mam do dzisiaj. Pisze do nich maile i za każdym razem piszą mi ile mają zapłacić, jednak na tym się to kończy. [słowo usunięte przez moderatora] jakich mało, zapłaciłam 109,99zł, zwrotu mam 89,99zł. [słowo usunięte przez moderatora] mnie na 20zł. [słowo usunięte przez moderatora] z ich strony, nie można się doprosić o zwrot całości, z jakiej racji [słowo usunięte przez moderatora] mnie na 20zł? Jestem pewna, że niestety nie jestem jedyna. 25.04. zwrot 89,99zł, 25.04. pisałam maila dołączając screeny ile zapłaciłam za kurtkę to mi pisze ile mają dopłacić. Napisałam 20zł co wynika z screenów i tak codziennie ich pytania o kwotę do dnia dzisiejszego
Nieuczciwa praktyka, brak zwrotu pieniędzy.Firma ta nie zwróciła mi pieniędzy za usługę pobrania w kwocie 740 zł . Usługę kurierską zamówiłem przez stronę wybierzkuriera.pl.
Incydent ciągnie się od 2024 roku i do tej pory nie ma żadnego odzewu ani od firmy ani jej właścicieli . Liczę bardzo że za sprawą Konsumersi.pl mój problem w końcu się rozwiąże.
W załącznikach dodaję scan-y, stron zamówienia, fakturę, szczegóły doręczenia przesyłki i kwoty pobrania.
Brak wysłanego towaru po miesiącu czasu Zostałam [słowo usunięte przez moderatora] przez firmie pilkomania. 2 kwietnia zamówiłam u nich bazę z psiego patrolu. Następnego dnia otrzymałam wiadomość że przesyłka niby została wysłała. Czas oczekiwania pisało 5-15 dni ponieważ wybrałam przesyłkę firmą InPost. Pisałam do nich dwa razy e-maila co z moją przesyłką gdzie jest. Odpowiedź tylko że mają opóźnienia i przepraszają. Dziś natrafiłam na opinie o tej firmie. Wszystko jasne że to oszuści. Chce odzyskać swoje pieniążki ponieważ towar nie dotarł do mnie w wyznaczonym czasie, nie będę opłacać żadnego cła o którym piszą inni klienci. Minął już dobry miesiąc od zamówienia. Numeru przesyłki jak nie było nadanej tak nie ma. Jestem na końcówce ciąży i nie chce się denerwować że dotrze do mnie jakiś badziew. Przesyłkę opłaciłam z góry przelewem więc żądam zwrotu tych pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za oddaną przesyłkę.W dniu 05.04.2025r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym Olaroka Fashion spodni firmy MISS BONBON w kwocie 165zł plus przesyłka 15zł, zapłacone BLIKIEM. Po otrzymaniu paczki okazało się, że spodnie były innej marki, niezgodne z zamówieniem i jeszcze z felerem-zaciągnięta nitka na lewej kieszeni. Spodnie zostały zwrócone w dniu 11.04.2025r. na adres zwrotów sklepu Olaroka Fashion wraz z formularzem zwrotu. Okres 14 dni na zwrot minął 25.04.2025r. i do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Raz udało mi się dodzwonić na nr telefonu z regulaminu sklepu i poinformowałam Panią, że oddaję spodnie, bo są niezgodne z zamówieniem i powiedziałam, że za późno przeczytałam negatywne opinie o jej sklepie i że mam nadzieję, że mi odda pieniądze. Następnie jak dzwoniłam to już nikt nie odebrał telefonu, raz nagrałam się na pocztę, ale potem była już pełna. Wysłałam na e-maile sklepu informacje o zwrocie i smsy na drugi nr telefonu firmy. Sklep nie odpowiada, a co dzień na facebooku widać aktywność sklepu i przyciąga reklamami i promocjami następnych klientów [słowa usunięte przez moderatora]. W najbliższym czasie zgłaszam sprawę na policję i mam nadzieję, że się uda odzyskać pieniądze.