Brak zwrotu środków za zwrócony towarDnia 9 października 2024 wystawiona korekta do zwrotu towaru. Potwierdzono otrzymanie korekty oraz podano dane wraz z numerem konta do zwrotu środków.
Kilkurotnie pisalalam mail z prośbą o zwrot.
Dodzwonić się do firmy nie można telefonicznie. Po przez aplikację WhatsApp również nie odpowiadają.
Wartosc korekty 415.50 PLN brutto
Oczekuję zwrotu środków
Brak zamówienia i zwrotu pieniędzy 2 października 2024r.zamowilam i opłaciłam towar cena 254 PLN + przesyłka łącznie 269,99 PLN. 22.10.2024 wysłałam email do opisywanej firmy prosząc o przesyłkę do końca tygodnia lub zwrot środków.30.10.2024 otrzymałam odpowiedź,że otrzymam zamówiony towar najpóźniej na początku przyszłego tygodnia,czyli po 1 listopada.Po tym terminie ponownie wysłałam email z prośbą o zwrot pieniędzy.Do dzisiaj 14.11.2024 brak towaru oraz pieniędzy.Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak wysyłki towaru i kontaktu30 października zamówiłam 2 projektory, do dnia dzisiejszego nie mam mojego zamówienia, brak odpowiedzi na meila. Wysłałam dzisiaj odstąpienie od umowy mówiłem, niestety tam jest tylko automatyczna odpowiedź. Przeszukałam internet i okazuje, że jest kilka forum, na których ludzie również nie otrzymali sprzętu i zgłaszają pozwy na policję. Proszę o natychmiastowy zwrot gotówki.
Brak zwrotu za przesłane rzeczyW środę 20 października kupiłam ubrania w sklepie internetowym Mohito. Zaraz po otrzymaniu zamówienia na drugi dzień dokonałam zwrotu:
Spódniczki, spodni i 3 sukienek. Zapakowałam w ten sam karton, w orginalne folie , które rzeczy były zapakowane.
Zwroty pieniedzy dostawałam pojedynczo za różne rzeczy. W międzyczasie kontaktowałam się czemu tak to wygląda , stwierdzono, że taka jest polityka firmy, ze rzeczy przechodzą w różnych miejscach weryfikację, w różnych działach.
Niestety za jedną z sukienek nie otrzymalam zwrotu w ogóle. W firmie twierdzą, że tej sukienki nie było- stwierdzili to po 16 dniach od otrzymania paczki. Jest to niemożliwe, bo sukienka była w przesyłce na 100%, zapakowana w oryginalnym worku foliowym. Na infolinii jestem zbywana, że odezwa się e-mailem. Mija już termin w którym powinni wykonać zwrot i nagle twierdzą, ze sukienki nie było w przesyłce. Jest to w 100% niemożliwe.
Być może sukienka zaginała w trakcie weryfikacji w różnych miejscach Zdjęć, ani filmu z otwierania paczki, że mogą udostępnić- tak twierdzą.
Proszę o pomoc w załatwieniu sprawy. Niby to koszt 120 zł, ale zawsze..Nie mam zamiaru ponosić kosztów za czyjś bałagan.
Do tej pory naprawdę lubiłam zakupy w tym sklepie.. Także jestem w szoku całego zajscia.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], brak towaru, brak zwrotu środkówBrak realizacji zamówienia nr #1500041988. Brak zwrotu środków. Bardzo, wręcz niemożliwy kontakt.
Zakupiony towar, dres 8.10.2024 do dnia dzisiejszego nie dotarł. Poprosiłam o zwrot środków- Brak odpowiedzi. Na wiadomości mailowe odpowiadają z bardzo dużym opóźnieniem. Bagatelizują problem. Telefon wyłączony.
Na potwierdzenie moich słów, screeny korespondencji.
Brak dostawy23.10.2024 zlożylam zamowienie i zapłaciłam 265, 49 zł za komplet dresowy. 25.10.2024 otrzymałam informację, że dostawa dotrze do 14 dni. Mimo kilku prób kontaktu i upominania się o towar lub zwrot środków nie otrzymałam do dzisiaj czyli do 14.11.2024 ani towaru ani zwrotu pieniędzy ani żadnej informacji wyjaśniającej.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzyW sierpniu dokonałam dwóch zakupów w firmie Catalina. Niestety jeden musiałam zwrócić. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy. Mimo kilku informacji że zwrot został zatwierdzony a 29.10 otrzymałam informację, że przelew zostanie wykonany w ciągu dwóch dni. Nadal do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków.
2024/10/26/SP2890Zamówienie z września , anulowane 02.11 jednak do dziś środki nie zostały zwrócone Totalna porażka .
Sprawa nr 3137 [UWAGA! Tytuł zmieniony przez moderatora]Witam,
Znów zwracam się do was, ponieważ po waszej interwencji dosyłam maila od tej firmy że paczka zostanie dostarczona w terminie zgodnym z regulaminem.
Otóż problem jest w tym, że regulaminu nigdzie nie ma a firma która miała dostarczyć paczkę ( firma DPD) nie ma u siebie paczki o numerze, który dosyłam w mailu ..
Proszę o dalszą pomoc
Brak wysyłki oraz kontaktu Zamówienie złożone 04.11.24, w piątek (08.11.24) podobno zamówienie zostało wysłane. Od 6 dni żadnej informacji co z zamówieniem, żadnego maila z linkiem do śledzenia. Kilkukrotnie próbowałam się dodzwonić to po wysłaniu sms numer nagle jest zajety od wczoraj. Oczekuję natychmiastowego wysłania zamówienia albo zwrotu pieniędzy.