Plus (Polkomtel sp. z o.o.)

Usługi telekomunikacyjne

Plus (Polkomtel sp. z o.o.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-02-22 godz: 20:32
Od
avatar-urlŁ.G.
Publiczna
Otwarta

Zawarcie umowy abonamentu dzial utrzymania klient

Umowa abonamentu wypowiedziana 18.11.2024 ok godz 9.30. O godz 12 byl telefon z dzialu utrzymania klienta czy jednak zmienie zdanie co do abonamentu. oczywiście odmówiłem zdecydowanie. ok godz 21 byl kolejny telefon z dzialu obslugi klienta z propozycja abonamentu. odmowilem kolejny raz i zostalem uswiadomiony ze usluga abonamentowa zakonczy sie dopiero w styczniu. W grudniu zaplacilem niby ostatnia fakture za uslugi. w styczniu poszedlem do oddzialu plusa zeby sie dowiedziec kiedy zostanie wylaczona usluga abonamentowa i dowiedzialem sie ze w dniu 18.11.2024 zostala zawarta umowa abonamentu na ten sam konkretny numer tylko ze przez infolinie. oczywiscie od listopada nie mialem pojecia ze umowa zostala zawarta bez mojej zgody. w oddziale plusa zostala zlozone kolejne wypowiedzenie umowy , która nigdy nie byla zawarta . teraz sa mi wystawiane faktury za miesiace w ktorych umowa nie powinna byc kontynuowana ale faktury placilem. wysylane sa korekty faktur z ktorych wynika ze powinienem zaplacic dodatkowo do juz oplaconej faktury. Oczekuje anulowania faktur korygujacych i zakonczenia tej bezprawnej umowy abonamentu bez narazania mnie na kolejne koszta.(czytaj więcej)

2025-02-14 godz: 08:22
Od
avatar-urlR.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak podłączenia usługi iternetu i telewizji

Umowa została zawarta w dniu 11/01/2025. Około 4 dni później kurier dostarczył sprzęt. Została też umówiona usługa podłączenia sprzętu na dzień 21.01. przez techników w godzinach 17-19. W dniu 21.01 godzinie 18.00 zadzwoniłem na nr 601102601 ze nikt się nie pojawił. Operator Plus przyjął zgłoszenie. W kolejnych dniach wielokrotnie dzwoniłem w celu ustalenia wizyty techników i nic. Operator plus nie potrafił mi pomóc tłumacząc się ze nie jest władny nad podwykonawcą. W dniu 30.01 w związku z powyższym wysłałem na maila kontakt@polsatbox.pl, wypowiedzenie umowy. W kolejnych interwencjach telefonicznych ustaliłem ze nic takiego nie ma i nadal jest szansa ze ktoś do mnie podjedzie podłączyć usługe. Obecnie nie ma ani Internetu ani telewizji w domu.. (czytaj więcej)

2025-02-06 godz: 19:53
Od
avatar-urlG.B.
Publiczna
Zamknięta

Gwarancja

Zakupiłam telefon fold 4 w maju 2023 roku . Kilka razy oddałam do naprawy bo telefon był jakiś cały czas awaryjny to wyświetlacz to głośnik nie działał. Zawsze telefon nosiłam do salonu plusa i oni go gdzieś wysyłali i wracał ale zaraz znowu z nim coś było. W końcu siadł całkiem wyświetlacz i postanowiłam sama pójść do serwisu samsunga i tam się dowiedziałam że telefon nie ma gwarancji od maja 2023 do maja 2025 tak jak go zakupiłam, tylko do stycznia 2025 gdyż telefon został po raz pierwszy uruchomiony w styczniu 2023 czyli ktoś go wlaczyl pół roku wcześniej nim go kupiłam więc moim zdaniem sprzedali mi telefon używany. Napisalam reklamację i mi napisano ze mam ich gwarancję więc co mnie obchodzi ze Samsung mi daję pół roku krócej a telefon był włączony żeby sprawdzić czy jest dobry . Co mam robić (czytaj więcej)

2025-01-29 godz: 11:13
Od
avatar-urlG.S.
Publiczna
Zamknięta

Problem z routerem od firmy Plus

1. Brak połączenia z siecią 5G – router miał obsługiwać sieć 5G, jednak od początku użytkowania nie łączy się z nią. Nawet konsultanci infolinii potwierdzili, że urządzenie nie łączy się z 5G, mimo że w pierwszej lokalizacji mieszkałam bezpośrednio przy przekaźniku obsługującym tę sieć. Po przeprowadzce do mniej zatłoczonego obszaru problem nie ustąpił. 2. Problemy z wieloma podłączonymi urządzeniami – gdy do routera podłączone są więcej niż dwa urządzenia, zaczyna on „wariować”, przerywa połączenie, a korzystanie z internetu staje się niemożliwe. Nie mogę jednocześnie używać telefonu i oglądać filmu online. 3. Częste zaniki internetu – połączenie internetowe często przestaje działać, zwłaszcza w nocy, mimo że router powinien działać stabilnie. 4. Brak skutecznej naprawy – router był dwukrotnie wysyłany do serwisu, jednak za każdym razem zwracano mi go z informacją, że „wszystko powinno działać prawidłowo”. W rzeczywistości problemy nie ustąpiły. 5. Opinie pracowników Plusa – wielokrotnie w salonach Plusa słyszałam od pracowników, że ten model routera „jest problematyczny”, „nie powinien być sprzedawany” i „lepiej było wybrać inny model”. Firma Plus odmawia przyznania, że problem leży po stronie urządzenia, pomimo licznych zgłoszeń i ewidentnych wad routera. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], ponieważ sprzedano mi urządzenie, które nie spełnia podstawowych funkcji określonych w umowie. Oczekiwania: Rozwiązanie umowy bez dodatkowych kosztów z uwagi na niezgodność towaru z umową oraz zwrot środków zapłaconych dotychczas za router. (czytaj więcej)

2024-09-26 godz: 12:12
Od
avatar-urlD.W.
Publiczna
Zamknięta

wymuszające techniki

Dnia 08 lutego 2024 roku, zawarłem ze spółką pod firmą Polkomtel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, NIP: 527-10-37-727 („Operator”), umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr 2024/02/08/20002089 („Umowa”). Oświadczeniem doręczonym operatorowi w dniu 18 maja 2024 roku, odstąpiłem od Umowy (ze skutkiem z dniem pierwszego dnia roboczego od dnia doręczenia Operatorowi tamtego oświadczenia, tj. z dniem 20 maja 2024 roku), powołując się na art. 493 par. 1 kodeksu cywilnego (niemożność świadczenia wzajemnego) - numer dokumentu 20002089/240518/250. Przy składaniu ww. oświadczenia w porozumieniu z konsultantem, ustalono pisemną (na wskazany przeze mnie adres do korespondencji) formę udzielenia odpowiedzi (co zostało odnotowane w dokumencie nr 20002089/240518/250). Stosownie do art. 106 par. 2 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.), jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że została ona uwzględniona.  W wyżej wskazanym ustawowym terminie (30 dni) nie otrzymałem odpowiedzi w ustalonej formie (tj. pisemnie na adres wskazany do korespondencji), co zgodnie z ww. ustawą Prawo Telekomunikacyjne oznacza, że moje odstąpienie od umowy zostało przez Operatora uwzględnione. Ponadto, po upływie ww. ustawowego terminu udzielenia odpowiedzi, pracownicy operatora wiele razy wydzwaniali do mnie, i stosując psychologiczne techniki wywierania wpływu, próbowali przymusić mnie do zapłaty pieniędzy, a na skrzynkę pocztową otrzymywałem wiadomości oznaczone jako „windykacyjne”. Z tej przyczyny, dnia 21 lipca 2024 roku, udałem się do punktu konsultacyjnego Operatora z zamiarem złożenia pisemnego wyjaśnienia o treści jak wyżej (zgodnie z formą do kontaktu ustaloną przy składaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy odnotowaną w dokumencie nr 20002089/240518/250), gdzie otrzymałem informację, iż nie mogę złożyć pisma Operatorowi, gdyż taka możliwość została zablokowana w systemie odnośnie mojej osoby. Z tej przyczyny, dnia 22 lipca złożyłem operatorowi drogą e-mailową wyjaśnienie sytuacji o treści jak wyżej. Niedopuszczalna jest sytuacja polegająca na tym, że operator wydzwania do mnie i przysyła mi co chwile e-maile, próbując wymusić na mnie zapłatę pieniędzy. Spory rozstrzygają Sądy Powszechne. Próba wymuszania i zastraszania przez wiodącego operatora ogólnopolskiego nie powinna mieć miejsca w demokratycznym Państwie dodatkowo będącego strukturą Unii Europejskiej. Dla mnie sytuacja jest jednoznaczna. Przepis jest jasny (30 dni na udzielenie odpowiedzi), fakty są oczywiste (brak potwierdzenia nadania odpowiedzi w ustalonej formie). Jeżeli operator uważa inaczej, to od tego jest Sąd. Natomiast proszę, aby więcej operator nie wydzwaniał do mnie, nie przysyłał mi sms-sów, oraz e-maili o charakterze opisanym wyżej, mającym znamiona stalkingu. Ja jestem prawnikiem, świadomym przepisów. Natomiast, gdy takie sytuacje mają miejsce w odniesieniu do ludzi, którzy nie znają się na prawie, to przecież Ci ludzie są zwyczajnie zastraszani i przymuszani do płacenia pieniędzy, bez uprzedniego sądowego stwierdzenia należności. Na marginesie, te stalkingowe wiadomości "windykacyjne" opatrzone są frazą: "Wspieramy Stowarzyszenie Lepsza Polska", a na mieście wiszą banery reklamowe spółki zależnej z hasłami: "rzetelność, zaufanie", itp. - rzygać się chce.(czytaj więcej)

2024-02-13 godz: 15:30
Od
avatar-urlJ.T.
Publiczna
Rozwiązana

Uszkodzony ekran

Zakupiony 13 grudnia 2022 r. Aparat Samsung Galaxy ZFlip4 po kilku miesiącach tj.lipiec 2024 został zgłoszony do reklamacji z tytułu uszkodzonego ekranu w miejscu składania,który się przetarł. Oprócz tego aparat się przegrzewał. Po naprawie za kilka miesięcy znowu powtórzyła się ta sama usterka tj 29.stycznia 2024 r został oddany do punku z prośbą o zwrot pieniędzy lub zamianę na inny model. Odpowiedz Polkomtel w dniu 12 lutego jest negatywna że nie przysługuje pomimo dwukrotnej reklamacji. W tym czasie nie mogę korzystać z opłacanych wciąż usług jak np internet 5 G. Operator nie oferuje żadnej rekompensaty. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy. Aparat jest wciąż na gwarancji i dodatkowo ubezpieczony. Dyskomfort z usuwaniem i wygrywaniem danych oraz niemożliwością korzystania z aparatu jest nie do przyjęcia. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-01-10 godz: 11:24
Od
avatar-urlR.J.
Publiczna
Rozwiązana

Kara za zerwanie umowy przeniesienia numeru

Witam serdecznie. Około 1,5 roku może 2 lata temu chciałem przenieść numer telefonu do sieci Plus gdzie poszedłem do placówki zlokalizowanej w Bogatyni gdzie po wybraniu pakietu jaki mi się podobał, przeszła Pani ze mną do dalszych czynności związanych z przeniesieniem numeru po czym powiedziano mi żebym przyszedł popołudniu ponieważ weryfikacja trochę potrwa. Tak też zrobiłem. Po ponownym przyjściu zostałem poinformowany że moja macierzysta sieć czyli play odmówiła przeniesienia numeru nie podając przyczyny czyli umowa, jak na mój prosty rozum myślę, nie została zawarta🤷‍♂️ następnie udałem się do placówki play żeby się dowiedzieć czym była spowodowana odmowa i dowiedziałem się że numer został przepisany na żonę przy założeniu formuły rodzinnej. Jakiś czas po tym zrobiłem cesje numeru w sieci play aby był tylko i wyłącznie na mnie i sprawę w sieci Plus zostawiłem ponieważ przy cesji numeru dostałem korzystniejszą ofertę tzn. Że nr. Telefonu jest nieprzerwanie od wielu lat w tej samej sieci. Po paru miesiącach zaczęły mi przychodzić listy że jestem dłużnikiem plusa na ponad 1000zł za zerwanie umowy🤯 dzwoniłem na infolinię w celu rozwiązania problemu i zostawałem odsyłany do placówki w celu naprawienia błędów popełnionych przez obsługę, gdzie pani odsyłała mnie z kwitkiem że muszę to sam załatwić więc dzwoniłem znowu i tak w kółko. Przyznam że po czasie dałem sobie spokój i organizacją które chciały ściągnąć ze mnie domniemany dłóg tłumaczyłem że nie zapłacę za coś co finalnie nie doszło do skutku. Pragnę jeszcze zaznaczyć że na infolinii przyznali mi rację że numer nie został przeniesiony. Dziś zadzwoniła do mnie firma zajmująca się ściągnięciem długu że Sąd orzekł że muszę zapłacić 1500zł. Nie wiem za bardzo co mam robić😥 proszę pomóżcie 🙏(czytaj więcej)

2023-12-01 godz: 06:31
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Rozwiązana

Nieuczciwy konsultant w salonie Plus

Pan w plusie doradził aby zwiększyć limit internetu i przepisać go na moją mamę ( dołączyć do faktury z telefonami ) ponieważ będzie taniej . Przed podpisaniem nowej umowy mama płaciła abonament + dwa urządzenia około 150 zł a ja za internet około 60 zł . Po podpisaniu nowej umowy mama miała mieć jedną fakturę na około 250 zł ( dwa urządzenia dwa abonementy i internet ) a ja miałam mieć zrobiona rezygnacja z internetu . Niestety place ja i płaci mama . Nie złożono u mnie dyspozycji o rezygnacji z internetu . Minęło od podpisania umowy dwa miesiące. Płaciłam ostanie dwa rachunki bo myślałam że taki jest okres rozliczeniowy od rezygnacji i byłam bardzo w szoku gdy dostałam kolejna fakturę za internet . Tak samo pan zrobił z cyfrowym Polsatem. Też nie złożył rezygnacji i gdy pojechałam zdać sprzęt okazało się że muszę złożyć rezygnację bo umowa nadal widnieje . Gdyby nie to że trzeba zdać sprzęt też byłabym nie świadoma . Razem z mamą chcemy zrezygnować z tego operatora za to że nie zostało dokonane to co byli słownie ustalone. Podpisywałam dużo dokumentów ja i mama a oddano mi tylko zawarcie umowy na internet i tv (czytaj więcej)

2023-10-31 godz: 09:12
Od
avatar-urlP.B.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot telefonu w ciągu 14 dni od zawarcia umowy

Zamówiłem telefon w sieci Plus. Po otrzymaniu stwierdziłem że źle zamówiłem i zrobiłem zwrot a zamówiłem z też samsunga ale z większą pamięcią wewnętrzna i ramem. Odesłałem telefon z którego zrezygnowałem. Plus po kilku dniach stwierdził że telefon który otrzymali ma rysy, których jestem pewien że nie było. I domagają się ode mnie 1300 zł za naprawdę. Powiedziałem że mogę odkupić w takim razie po.obnizonej kwocie ten telefon ale napewno nie będę płacić pieniędzy gdzie wiem że telefon był ok. Powiedzieli ze odstąpiłem od umowy to teraz mam tylko im zapłacić nic więcej ich nie interesuje. Kwotę sobie doliczyli do rachunku bieżącego. Żadnego protokołu odbioru od kuriera nie ma .żadnych tak naprawdę dowodów nie ma tyle że zdjęcie jakiegoś telefonu z rysą co śmiem twierdzić że napewno nie był to telefon który odesłałem. (czytaj więcej)

2023-10-23 godz: 17:01
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Rozwiązana

Zawyżona faktura

Podczas przelotu z Warszawy do Barcelony miałem przesiadkę w Zurychu. Telefon włączył się na około 40 sekund i w tym czasie przyszly mi powiadomienia via sms 1)Że wykorzystałem 40%,2)80%, i po kilku minutach 100% limitu na dane cyfrowe. Nadmieniam ,że nie odebrałem ani nie wysłałem żadnej wiadomości przez internet. Po czym dostałem taką wiadomość: Plus: Wystawilismy fakture 2309200701225 na 278.30 zl. Zaplac do 06/10/2023 na www.plus.pl/platnosc, w aplikacji iPlus lub na konto 03124069600601000023823737 Po powrocie do Polski zadzwoniłem do BOK Plusa z informacją, że będę składał reklamacje w związku z zawyzona fakturą i proszę o biling.i informacje dlaczego zablokowano mi możliwość prowadzenia rozmów i korzystania z internetu w Hiszpanii. Przysłano biling , który nie wyszczególnia jakim sposobem wykorzystałem limit na przesył danych. I dlaczego kosztuje to 278.30 zł. Ponieważ nie wyslano mi żadnej informacji o tak wysokim koszcie. Nadmieniam ,że posiadam drugi telefon z numerem hiszpańskim . Sieć Lowi - Vodafone. ,z której przyszło mi powiadomienie o tym ,że jestem poza Unia Europejska i korzystanie z internetu lub rozmowy telefoniczne maja podwyższony koszt. Telefon z numerem hiszpańskim również uruchomił się na lotnisku w Zurychu w tym samym czasie. Różnica jest taka ,że nie otrzymałem informacji o jakiejkolwiek dopłacie czy podwyższeniu faktury. Typ umowy z Vodafone i Plus jest porównywalny. W związku z powyższym proszę o pomoc i interwencję w mojej sprawie. Czuje się oszukany i uważam żądanie zapłaty tak wysokiej faktury beż faktycznego użycia danych i bez ostrzeżenia za skandal i grabież. Bardzo proszę o pomoc bo czuje się bezradny i żałuję, że zawarłem z tą siecią umowę na dwa lata. Pozdrawiam. (czytaj więcej)