2023-10-23 godz: 17:01
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Rozwiązana

Zawyżona faktura

Podczas przelotu z Warszawy do Barcelony miałem przesiadkę w Zurychu. Telefon włączył się na około 40 sekund i w tym czasie przyszly mi powiadomienia via sms 1)Że wykorzystałem 40%,2)80%, i po kilku minutach 100% limitu na dane cyfrowe. Nadmieniam ,że nie odebrałem ani nie wysłałem żadnej wiadomości przez internet. Po czym dostałem taką wiadomość: Plus: Wystawilismy fakture 2309200701225 na 278.30 zl. Zaplac do 06/10/2023 na www.plus.pl/platnosc, w aplikacji iPlus lub na konto 03124069600601000023823737 Po powrocie do Polski zadzwoniłem do BOK Plusa z informacją, że będę składał reklamacje w związku z zawyzona fakturą i proszę o biling.i informacje dlaczego zablokowano mi możliwość prowadzenia rozmów i korzystania z internetu w Hiszpanii. Przysłano biling , który nie wyszczególnia jakim sposobem wykorzystałem limit na przesył danych. I dlaczego kosztuje to 278.30 zł. Ponieważ nie wyslano mi żadnej informacji o tak wysokim koszcie. Nadmieniam ,że posiadam drugi telefon z numerem hiszpańskim . Sieć Lowi - Vodafone. ,z której przyszło mi powiadomienie o tym ,że jestem poza Unia Europejska i korzystanie z internetu lub rozmowy telefoniczne maja podwyższony koszt. Telefon z numerem hiszpańskim również uruchomił się na lotnisku w Zurychu w tym samym czasie. Różnica jest taka ,że nie otrzymałem informacji o jakiejkolwiek dopłacie czy podwyższeniu faktury. Typ umowy z Vodafone i Plus jest porównywalny. W związku z powyższym proszę o pomoc i interwencję w mojej sprawie. Czuje się oszukany i uważam żądanie zapłaty tak wysokiej faktury beż faktycznego użycia danych i bez ostrzeżenia za skandal i grabież. Bardzo proszę o pomoc bo czuje się bezradny i żałuję, że zawarłem z tą siecią umowę na dwa lata. Pozdrawiam.


Wiadomości [1]

2023-10-23 godz: 19:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]