- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiłam telefon fold 4 w maju 2023 roku . Kilka razy oddałam do naprawy bo telefon był jakiś cały czas awaryjny to wyświetlacz to głośnik nie działał. Zawsze telefon nosiłam do salonu plusa i oni go gdzieś wysyłali i wracał ale zaraz znowu z nim coś było. W końcu siadł całkiem wyświetlacz i postanowiłam sama pójść do serwisu samsunga i tam się dowiedziałam że telefon nie ma gwarancji od maja 2023 do maja 2025 tak jak go zakupiłam, tylko do stycznia 2025 gdyż telefon został po raz pierwszy uruchomiony w styczniu 2023 czyli ktoś go wlaczyl pół roku wcześniej nim go kupiłam więc moim zdaniem sprzedali mi telefon używany. Napisalam reklamację i mi napisano ze mam ich gwarancję więc co mnie obchodzi ze Samsung mi daję pół roku krócej a telefon był włączony żeby sprawdzić czy jest dobry . Co mam robić