2025-01-29 godz: 11:13
Od
avatar-urlG.S.
Publiczna
Zamknięta

Problem z routerem od firmy Plus

1. Brak połączenia z siecią 5G – router miał obsługiwać sieć 5G, jednak od początku użytkowania nie łączy się z nią. Nawet konsultanci infolinii potwierdzili, że urządzenie nie łączy się z 5G, mimo że w pierwszej lokalizacji mieszkałam bezpośrednio przy przekaźniku obsługującym tę sieć. Po przeprowadzce do mniej zatłoczonego obszaru problem nie ustąpił. 2. Problemy z wieloma podłączonymi urządzeniami – gdy do routera podłączone są więcej niż dwa urządzenia, zaczyna on „wariować”, przerywa połączenie, a korzystanie z internetu staje się niemożliwe. Nie mogę jednocześnie używać telefonu i oglądać filmu online. 3. Częste zaniki internetu – połączenie internetowe często przestaje działać, zwłaszcza w nocy, mimo że router powinien działać stabilnie. 4. Brak skutecznej naprawy – router był dwukrotnie wysyłany do serwisu, jednak za każdym razem zwracano mi go z informacją, że „wszystko powinno działać prawidłowo”. W rzeczywistości problemy nie ustąpiły. 5. Opinie pracowników Plusa – wielokrotnie w salonach Plusa słyszałam od pracowników, że ten model routera „jest problematyczny”, „nie powinien być sprzedawany” i „lepiej było wybrać inny model”. Firma Plus odmawia przyznania, że problem leży po stronie urządzenia, pomimo licznych zgłoszeń i ewidentnych wad routera. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], ponieważ sprzedano mi urządzenie, które nie spełnia podstawowych funkcji określonych w umowie. Oczekiwania: Rozwiązanie umowy bez dodatkowych kosztów z uwagi na niezgodność towaru z umową oraz zwrot środków zapłaconych dotychczas za router.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]