2025-02-14 godz: 08:22
Od
avatar-urlR.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak podłączenia usługi iternetu i telewizji

Umowa została zawarta w dniu 11/01/2025. Około 4 dni później kurier dostarczył sprzęt. Została też umówiona usługa podłączenia sprzętu na dzień 21.01. przez techników w godzinach 17-19. W dniu 21.01 godzinie 18.00 zadzwoniłem na nr 601102601 ze nikt się nie pojawił. Operator Plus przyjął zgłoszenie. W kolejnych dniach wielokrotnie dzwoniłem w celu ustalenia wizyty techników i nic. Operator plus nie potrafił mi pomóc tłumacząc się ze nie jest władny nad podwykonawcą. W dniu 30.01 w związku z powyższym wysłałem na maila kontakt@polsatbox.pl, wypowiedzenie umowy. W kolejnych interwencjach telefonicznych ustaliłem ze nic takiego nie ma i nadal jest szansa ze ktoś do mnie podjedzie podłączyć usługe. Obecnie nie ma ani Internetu ani telewizji w domu..


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]