- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiony 13 grudnia 2022 r. Aparat Samsung Galaxy ZFlip4 po kilku miesiącach tj.lipiec 2024 został zgłoszony do reklamacji z tytułu uszkodzonego ekranu w miejscu składania,który się przetarł. Oprócz tego aparat się przegrzewał. Po naprawie za kilka miesięcy znowu powtórzyła się ta sama usterka tj 29.stycznia 2024 r został oddany do punku z prośbą o zwrot pieniędzy lub zamianę na inny model. Odpowiedz Polkomtel w dniu 12 lutego jest negatywna że nie przysługuje pomimo dwukrotnej reklamacji. W tym czasie nie mogę korzystać z opłacanych wciąż usług jak np internet 5 G. Operator nie oferuje żadnej rekompensaty. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy. Aparat jest wciąż na gwarancji i dodatkowo ubezpieczony. Dyskomfort z usuwaniem i wygrywaniem danych oraz niemożliwością korzystania z aparatu jest nie do przyjęcia. Oczekuję zwrotu pieniędzy.