2024-02-13 godz: 15:30
Od
avatar-urlJ.T.
Publiczna
Rozwiązana

Uszkodzony ekran

Zakupiony 13 grudnia 2022 r. Aparat Samsung Galaxy ZFlip4 po kilku miesiącach tj.lipiec 2024 został zgłoszony do reklamacji z tytułu uszkodzonego ekranu w miejscu składania,który się przetarł. Oprócz tego aparat się przegrzewał. Po naprawie za kilka miesięcy znowu powtórzyła się ta sama usterka tj 29.stycznia 2024 r został oddany do punku z prośbą o zwrot pieniędzy lub zamianę na inny model. Odpowiedz Polkomtel w dniu 12 lutego jest negatywna że nie przysługuje pomimo dwukrotnej reklamacji. W tym czasie nie mogę korzystać z opłacanych wciąż usług jak np internet 5 G. Operator nie oferuje żadnej rekompensaty. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy. Aparat jest wciąż na gwarancji i dodatkowo ubezpieczony. Dyskomfort z usuwaniem i wygrywaniem danych oraz niemożliwością korzystania z aparatu jest nie do przyjęcia. Oczekuję zwrotu pieniędzy.


Wiadomości [1]

2024-02-13 godz: 22:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]