Brak zwrotu za rezygnację z zamówieniaZamówienie zostało zgłoszono w dniu 22.02.2025r. Paczkę odebrałam w dniu 25.02.2025r. Niestety żaden przedmiot nie pasował. Przygotowałam zwrot i dopiero wtedy sprawdziłam opinie oraz zaniepokoił mnie brak telefonu w celu kontaktu bezpośredniego.
Wysłałam zwrot na podany adres (odbiór 06.03.2025) oraz e-mailowo oświadczenie rezygnacji z zakupu (04.03.25) z informacjami jakie sprzedawca wymaga.
06.03.2025 sprzedawca odpisał w sprawie procesu postępowania podczas zwrotu zamówienia. Do tej pory brak informacji e-mailowej, brak odpowiedzi z messengera z Facebooka. Sądząc po licznych zgłoszeniach problem się powtarza.
reklamacja opon - jakościowaOpony klasy ,,premium,, okazały się bublem. Nie wytrzymały nawet gwarancji .Zaznaczam, iż mamy opony zimowe na zmianę - te były używane jako ,,letnie,, Bardzo mało kilometrów na nich zrobiono - jeździł na nich starszy pan - bardzo dobry kierowca. Po okresie 2 lat bieżnik zaczął zmieniać kolor na brązowy,po jakimś czasie zaczęły się łuszczyć - kruszyć i pękać . Reklamowaliśmy je - niestety reklamacja odrzucona -bez odwołania!!- uszkodzenia mechaniczne.ps.Wystarczy spojrzeć na bieżnik, opony nie zużyte a stan masakra, zmurszałe albo to nalewki , nie wiem .
Oczekuję zwrotu pieniędzy za ów bubel.
Brak zwrotu pieniędzy Dwa tygodnie temu zwrot płaszcza został dostarczony do sklepu. Żadnego potwierdzenia, brak odpowiedzi na maile, brak zwrotu pieniędzy. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za oddany towarZamówiłam spodnie przez stronę internetową w sklepie Charlotte Fashion. (ul. Wybickiego 7A - magazyn, 41-303 Dąbrowa Górnicza (POLSKA). Produkt nie spełniał moich oczekiwań i zostaw zwrócony w stanie nienaruszonym. Zwrot został odnotowany i otrzymał nr 41574 i pozytywnie rozpatrzony. Pieniądze miały trafić na konto w ciągu 14 dni, ale nie wpłynęły. Zostały wysłane 3 e-maile z przypomnieniem, ale nadal pieniądze nie wpłynęły na konto.
Towar niezgodny z ofertą w internecieW firmie ELMOT zakupiłem skuter Zipp vanilla 110
Transakcji dokonałem online. Ofertę znalazłem na portalach internetowych takich jak OtoMoto, OLX.
Oferta dotyczyła "nowego" skutera, jednak zdjęcia były tylko poglądowe. Brak zdjęć rzeczywistych. W ramach zakupu firma oferowała przegląd zerowy, kartę gwarancyjną, oraz instrukcję obsługi skutera. Szczegóły transakcji takie jak negocjacje ceny i rodzaj transportu dokonaliśmy telefonicznie. Opłatę dokonałem przelewem. Transport pan Piotr (właściciel firmy) zaoferował z firmy.
Towar do mnie dotarł z widocznym przebiegiem ponad 100 km, widoczne na nim były uszkodzenia transportowe.
Największym jednak minusem okazało się brak przeglądu zerowego, brak karty gwarancyjnej, oraz brak instrukcji obsługi. Dodatkowo towar odbiegał od opisu zawartego na portalach internetowych. Odmówiłem przyjęcia towaru w takim stanie, natomiast kierowca zdjął towar i powiedział że on jest tylko pracownikiem i takie rzeczy trzeba uzgadniać z szefem.
Zadzwoniłem do właściciela firmy z którym wcześniej uzgadnialiśmy transakcje telefonicznie, stwierdził on że instrukcja obsługi mogą sobie wydrukować z internetu, a faktura jako dowód zakupu jest gwarancją.
Kierowca bez żadnego protokołu odbioru, bez mojej zgody na przyjęcie towaru, pozostawił skuter i po prostu sobie odjechał.
Po kilku godzinach pan Piotr przysłał mi maila z informacją że dośle mi te dokumenty, jeżeli uiszczę dodatkową opłatę 350 zł.
Jestem bardzo niezadowolony z takiego podejścia firmy do klienta.
Na dzień dzisiejszy skuter stoi. Bałbym się nim jeździć bez przeglądu zerowego. A jak wiadomo taki przegląd to dla mnie dodatkowe koszty.
Mam zamiar zwrócić towar do firmy.
Brak realizacji zamówienia. Zamówienie złożone 11.02.2025
Meble miały być Wysłane w ciągu 5 dni. Po wielu wiadomościach wysłanych do firmy i zbywaniu, nadal nie otrzymałam zamówienia, nr tel nie działa, co chwilę piszą, że meble zostaną wysłane, że skontaktują się z firmą kurierską, a zero rezultatu.
Boje się że nie odzyskam zwrotu pieniędzy i będę składać sprawę na policję.
Zwrot pieniędzyZakupiłam z mamą 3tyg. temu dwa płaszczę wartości 420zł. Płaszczę niestety były za małe. Na drugi dzień zostały odesłanę. Panie nie odpowiadają na żadne wiadomości, zero odpowiedzi z ich strony. To nie są małe pieniądze w dzisiejszych czasach. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Zwrot środków
Piszę bardzo zaniepokojona działaniami firmy Stone Skirts Anna Szczygielska” ul. Białostoczek 22A, 15 – 869 Białystok NIP 5423071300 oraz numer REGON 200745573. Dokonałam zakupu w sklepie "stone skirt" dn. 22/01/2025 roku. Zamówienie zostało zwrócone i dostarczone do firmy dokładnie 3/02/2025 roku przed upływem dwóch tygodni (zamówienie otrzymałam 24/01/2025 roku). Do dzisiaj tj. 07/03/2025 roku nie otrzymałam zwrotu środków na konto. Firma odpisuje na emaile, że mają wydłużone zwroty i pomimo moich licznych próśb pieniędzy nadal nie otrzymałam. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
Z wyrazami szacunku
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot za zamówienie 1500058840 zakupiłam u Państwa dres, który następnie zwróciłam – paczka dotarła do Państwa 18.02.2025. Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulaminem Państwa sklepu, zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, czyli najpóźniej do 03.03.2025.
Do tej pory nie otrzymałam należnej kwoty. W związku z tym wzywam Państwa do natychmiastowego dokonania zwrotu środków na moje konto. W przypadku dalszego opóźnienia rozważę podjęcie odpowiednich kroków prawnych.
Proszę o pilną odpowiedź i niezwłoczne uregulowanie należności.
[usunięte przez moderatora] naliczenie rekalkulacji składki ocDzień dobry. Zakupiłem samochód marki Peugeot 407 z silnikiem 1,6hdi od handlarza w dniu 22.01.2025r.. OC było wykupione przez poprzedniego właściciela w Unext (WEFOX) otrzymałem od tej firmy rekalkulację na kwotę 6344.38zl. Więc natychmiast wypowiedziałem umowę OC przez portal mubi i dostałem powiadomienie o przekazaniu tego wypowiedzenia w dniu 03.03.2025r. W dniu 07.03.2025r. Otrzymałem smsa od tej firmy że mam im w dniu dzisiejszym czyli jw. wpłacić kwotę 6344.38 za polisę inaczej oddadzą sprawę do windykacji. Natomiast w e-mailu otrzymałem wiadomość że za użytkowanie OC w okresie od 22.01.2025 do 03.03.2025 r. czyli trochę ponad miesiąc mam im zapłacić 1156,07zl. Gdzie za cały rok ubezpieczenia zapłaciłem 1300 zł w innej firmie. Jest to według mnie naruszenie i niezgodne z obowiązującym prawem działanie lichwiarskie. Skontaktowałem się z tą firmą i zaoferowałem za ten okres maksymalnie 200 zł gdzie w okresie całego roku wyniosłoby kwotę 2400 zł. A to stawka i tak większa od średniej. Proszę o zapoznanie się z działalnością tej firmy gdyż kto wie ile osób może być w taki sposób [słowo usunięte przez moderatora]. Dziękuję z wyrazami szacunku [dane usunięte przez moderatora]