Wymiana towauProszę o wymianę biustonoszy z rom. S na M
Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
Nie otrzymałam towaruDokonałam wpłaty i nie otrzymałam towaru.Nikt nie odbiera telefonu.Proszę o zwrot pieniędzy.
brak mozliwosci zwrotuProdukt totalnie niezgodny z opisem - generalnie badziewie. Bez żadnych metek więc nawet nie można sprawdzić składu. Brak adresu do zwrotu. Brak kontaktu ze strony sklepu.
Zmiana numeru bez zgodyWitam. Od 3 czerwca mam podpisana umowę z play. Otrzymałam numer [dane usunięte przez moderatora] po osobie która była przez dziesiątki osób poszukiwana. Mój przelew poszedł na jej konto w innym banku. Zgłosiłam chęć zmiany nr po wcześniejszej mojej zgodzie na inny numer. Play przyznał mi rację podał 4 numery które miały być dla mnie zarezerwowane. Okazały się zajęte. Do tej pory nie mam możliwości podania zmienionego beż mojej zgody numeru instytucjom, szkoła,sądom, pracodawcą. Straciłam 4 możliwości zmiany zatrudnienia, kontakt z osobami , przychodniami, szkołami,bankami, nie mam normalnego numeru. Play odsyła mnie z infolini do salonu. W salonie mnie wyśmiali ze Play chce mieć spokój. Zaproponowałam by dano mi mój nr z którego na kartę korzystam na ten abonament też nie ma możliwości. Nie mam jak korzystać z numeru. Jestem osobą która nie zapamięta tego numeru który bez mojej zgody zmieniono. Od 16 lipca rozpatrują kolejne reklamację, nagranie mam jak poniżają mnie pracownicy Zabrze platan. Chcę tylko mieć normalny numer! Straciłam pracę, dostęp do bankowości, urzędów....
brak dostawy towaru15.07.2024 kupiłam i zapłaciłam za łóżko, którego do tej pory nie dostałam. Po 14 dniach wysłałam odstąpienie od umowy, jednakże nikt nie odpisał na moją wiadomość. Nie mam kontaktu z właścicielka sklepu [dane usunięte przez moderatora] Jeśli nie dostanę zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie podejmę wszystkie możliwe kroki prawne
Brak zwrotu pieniędzyCzekałam na zamówienie 1,5 miesiąca (zamówienie złożone dn. 27 maja 2024). Sukienki źle leżały, więc je zwróciłam. Teraz czekam na zwrot pieniędzy od 20 dni, pomimo zapewnień mailowych o zleceniu zwrotu do działu księgowości. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy w wysokości 400,80 zł.
Po opiniach innych klientów, które niestety przeczytałam już po zakupie, zastanawiam się jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje.
Brak odpowiedzi na listy, brak adresu do zwrotuZamówiłam i opłaciłam zakup 2 sukienek na kwotę 308 zł. Od razu po zamówieniu wysłałam list, że rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot pieniędzy. Nie otrzymałam odpowiedzi. Dziś odebrałam przesyłkę - rozmiar jest nieodpowiedni, już o jakości materiału nie wspomnę. Nie otrzymałam paragonu czy też faktury. Chcę zwrócić produkt ale nie mogę otworzyć strony i uzyskać jakichkolwiek informacji. Wysłałm kolejny list na adres annakrakowbutik@gmail.com - cisza
Anulowanie zamów Brak informacji o tak długiej wysyłce.
Są pisane e-maile komplety brak odpowiedzi. Oczekuję anulowanie zamówienia i zwrotu pieniędzy!!
Brak dostawy zamówionego oraz opłaconego zamowieniZamówiłem przedmiot od firmy joy box , zrobiłem przelew dopłacając za dostawę 25dni . Firma wysłała paczkę opcja tańsza pomimo tego czas na dostawę towaru deklarowany przez firmę już dawno minął ( za ten moment to już ponad 70 dni) . Po kontakcie e-mail z firmą ciągle wysyła te same wiadomości a paczka po sprawdzeniu śledzenia dalej nie jest w Polsce oraz od ponad miesiąca status się nie zmienia ( pewnie zaginęła ) pomimo wielu e-maili upomnień firma nie chce oddać pieniędzy za zamówienie
Brak zwrotu pieniędzyPo odstąpieniu od umowy nie otrzymałam zwrotu środków. Infolinia firmy nie istnieje, a z supportu nikt się nie odzywa. Na chatach odpowiadają tylko boty i przekierowują do artykułów, które w niczym nie pomagają. Firma ogłosiła tymczasową upadłość, ale deklaruje, że nie zmienia się nic w sposobie działania