DYSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

DYSON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Szanowna Państwo chciałabym uzyskać wsparcie w kwestii uzyskania zwrotu środków, które pokryłam za usługę - która nie została wykonana. Mianowicie, zgłosiłam naprawę sprzętu na infolinii w firmie DYSON, zlecenie zostało przyjęte i uzyskując na adres email link do wykonania płatności za tę usługę (taka procedura) - opłaciłam. Po tym kurier odebrał spakowanu sprzęt. Cała ta procedura odbyła się w trzy dni - śledząc historie otrzymałam: 1. Pierwszą wiadomość - że rozpoczęła się naprawa sprzętu. 2. Druga wiadomość - zakończyła się naprawa sprzętu. 3. Wystawiono fakturę na kwotę 599 zł. 4. Dostałam informację, że odesłano sprzęt. Byłam pewna, że został naprawiony niestety przy odbiorze przesyłki i otwarciu paczki w środku znajdował się dokument z opisem wykonanych czynnosći „zwrot do klienta bez naprawy” (w zał. do treści email). Zdziwiona, że mimo to została wystawiona faktura, zadzwoniłam na infolinie i uzyskałam odpowiedź - zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych i już 12 września się rozpoczął. Dopytałam czy musze złożyć jakiś wniosek, ale Pan zapewniał że u nich działa tylko infolinia i wszystko już automatycznie się rozpoczęło. W ciągu 14 dni dzwoniłam na ifolinie i pytałam o tą sprawę kilka razy - cały czas zapewniano że zwrot nastąpi w ciągu tych 14 dni. Minęło 14 dni zwrot nie nastąpił i ponownie zadzwoniłam na infolinie. Pani powiedziała, że ta wpłata za tą usługe nie została u nich zaksięgowana i że mam się skontaktować ze swoim bankiem. W moim banku nic takiego nie widzieli, a wręcz Pan twierdził, że nie widzi żadnej zablokowanej transakcji i że on przyjmie ode mnie zgłoszenie i założy spór, ale nie obiecuje i nie oczekiwałby pozytywnego rezultatu i jedynie co doradził, abym napisala email do dyson z załaczeniem potwierdzenia opłaty o zwrot środków. Tak zrobiłam i uzyskałam odpowiedź - w zał. treść korespondecji email. Proszę o pomoc i może nakierunkowanie mnie jak uzyskać od nich zwrot piniędzy.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Nie zwrócone środki za zamówienie anulowane przez

Nie zwrócili Państwo środków za prostownicę koszt 2149 zł zamówienie z dnia 12.12.2024 anulowane przez Państwa w dniu 17.12.2024 wystąpiłam o zwrot środków do tej pory ich nie otrzymałam , kilkukrotnie dzwoniłam na infolinię zakładali Państwo sobie nr ponagleń do działu księgowego i w dalszym ciągu nie mam zwróconych środków na konto. Obracają Państwo moimi środkami [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], wnoszę o Pilny zwrot tych środków. Kontakt z Państwem to dramat, kliknięcie zwrotu środków w dziale księgowym nie jest jakimś trudnym zadaniem trwa moment, podobno już tyle ponagleń skierowaliście do działu księgowego odnośnie mojej sprawy, efektów brak.(czytaj więcej)

Publiczna
Rozwiązana

Anulowanie zamówienia brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry, 25.08.2024r dokonałem zakupu odkurzacza firmy Dyson za kwotę 3169zł dnia 27.08 otrzymałem informacje ,że z przyczyn technicznych zamówienie zostało anulowane i nastąpi zwrot pieniędzy do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałem a po kilku mailach z firma dyson oraz rozmowach telefonicznych stwierdzili jednak ,ze przelew odetnie do nich nie dotarł. Załączam potwierdzenie przelewu z mojego konta oraz potwierdzenie przesłania przelewu z firmy pośredniczącej "Przelewy24'(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy

odesłałam urządzenie aeroprostownica tzn odstąpiłam od umowy zakupu zgodnie z regulaminem firmy. Do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Towar odesłany 26.06.2024. Liczne maile i telefony do firmy nie przynoszą rezultatu, ciągle otrzymuję informację iż "sprawdzają". wartość towaru to 2199 PLN(czytaj więcej)