- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

DPD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dnia 27.10.2025 zamówiłam przesyłkę do paczkomatu firmy DPD. Jak się okazało przesyłka ta była w dwóch częściach. Firma DPD nie podjęła działań mających dostarczenie owych paczek, nie było możliwości przekierowania ani nie zostawili paczki w punkcie odbiorów obok [sklep żabka]. Mało tego, nie było ich nawet w miejscowości, do której miała być ona dostarczona. Skoro na stronie mam możliwość odbioru przesyłki poprzez paczkomat i na stronie udaje mi się tak zamówić, kurier odbiera paczkę od nadawcy to dlaczego paczka do mnie nie dociera? W paczce był limitowany produkt, którego przez firmę DPD już nie mogę zamówić. Zwykłe lenistwo, a nie brak możliwości rozwiązania. W załączeniu status przesyłki.(czytaj więcej)