Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-22 godz: 14:30Publiczna
Zamknięta
Niekompletne zamówienie Zamówienie z Erli, sprzedawca pod pseudonimem zakupiątko, zakupiłam basen z różnymi akcesoriami ale akcesoriów brak, sprzedawca nie odpowiada na nic, wsparcie Erli również nic nie daje, jest to nie wywiązanie się z umowy, żądam dosłania zbędnych akcesoriów ale z takim kontaktem prędzej dodzwonię się do prezydenta.
2025-07-22 godz: 12:44Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 5426 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamawiałam na stronie internetowej: https://goldengift.pl/kontakt, bon podarunkowy, dla mamy, o wartości 900zl. Mama zarejestrowała bon na stronie i czekała na kontakt. Dostała wiadomość, odpowiedziała i dalej cisza. Bon zamawiany i rejestrowany był w tamtym roku a do tej pory nie zostało ustalone wykorzystanie go i nie ma możliwości skontaktowania się z biurem. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-07-22 godz: 07:45Publiczna
Zamknięta
brak paragonu, brak kontaktuMinęły prawie trzy miesiące od momentu zakupu butów Nike Air Force 1 DV7762-103, zamówienie nr 31795 z dnia 26 kwietnia 2025 r. za kwotę 299 zł. Do dziś nie otrzymałam żadnego dowodu zakupu – ani paragonu, ani faktury. Ponadto buty noszą ślady nieoryginalności, co może świadczyć o sprzedaży podróbek, a jest to czyn zabroniony i karalny (art. 305 ustawy Prawo własności przemysłowej oraz art. 286 Kodeksu karnego). Po dwóch miesiącach umiarkowanego użytkowania (3 razy w tygodniu, zamiennie z innymi butami), buty wykazują poważne wady: jeden z nich się rozkleił, w drugim odchodzi zewnętrzna warstwa. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu (zarówno mailowych, jak i telefonicznych), nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
2025-07-22 godz: 07:42Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środkówDnia 4 czerwca zakupiłam na Amazon produkt. Jednak pomyliłam sie i po otrzymaniu go odesłałam bez rozpakowywania. 13 czerwca Amazon potwierdził, że otrzymał produkt i rozpoczyna zwrot. Jednak do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu. Kontaktowałam się z Amazon i otrzymałam potwierdzenie realizacji zwrotu. Jednak zwrot nie dotarł. Kontaktowałam się ponownie i powiedzieli, że zwrot jest zablokowany u nich i nie mogą nic zrobić. Odwołałam sie i ponownie otrzymałem wiadomość o zleceniu zwrotu jednak zwrotu ciągle brak.
2025-07-22 godz: 04:55Publiczna
Zamknięta
Zwrot środków za niezrealizowany zakupZamówienie zostało przeze mnie anulowane ponieważ firma nie wysłała towaru w podanym na stronie terminie. Od dnia 30.06 nie chcą zwrócić środków odpisując tylko, że sprawa została przekazana do działu księgowości. Kwota sporu to 707,40 zł.
2025-07-21 godz: 15:21Publiczna
Zamknięta
Zmiana miejsca pobytu w dniu dotarcia do Turcji W czwartek rozpoczęliśmy urlop i wynikła bardzo przykra sytuacja a mianowicie po dotarciu do Hotelu Eftalia Village po sprawdzeniu paszportów oraz rezerwacji zawartej w pobranych dokumentach z biura podróży powiedziano nam że mamy pójść do hotelu SENZA bez podania przyczyny. Po dotarciu do hotelu SENZA który miał być od Eftalia Village 150 metrów okazało się że jest dużo dalej a pokój który nam zaoferowano był trzy osobowy a jak by dostawiono dostawkę to nie było by miejsca w pokoju i nie było nawet podwójnego łóżka dla małżonków. W umowie od samego początku były podane cztery osoby. Po bardzo długich negocjacjach i próbach nawiązania kontaktu z rezydentem który totalnie Nas olał, bo jak stwierdziła wszystko załatwiać na czacie. Kazano nam początkowo dopłacić 300 euro do innego pokoju a zakończyło się na 100euro. Mamy na to potwierdzenie wpłaty i to nie My powinniśmy to załatwiać a rezydent Tui. To nie na tym polega żeby na początku urlopu tak się denerwować. Rozmawialiśmy z kimś z Polski i miał tak samo tylko się wykłócał i nie dopłacał nic. Taka sama sytuacja. Cała ta organizacja wyjazdu to jest jedna wielka klapa. Rezydent jak by nie istniał. W niczym nie pomaga tylko czat i czat tak twierdzi. Rezerwacja była na Eftalię Village a znależliśmy się w SENZA gdzie jest rezydent żeby pomóc. W piątek poszliśmy pieszo na Eftalię Village Eftalię. Dzieci płakały że mieliśmy mieć to wszystko na miejscu a nie chodzić albo czekać na busa. To jest Nasz wakacyjny czas i nie ma ceny a Tui łamie umowę i zmieniają nam Hotel z którego wszędzie jest dalej i do morza. Mnóstwo załatwiania i dopłata 100 euro do jak twierdzą większego pokoju a do tamtego co proponowali nie weszło by już czwarte łózko. Za wszystko proponują 1000 zł. Złamanie warunków umowy. Cena wycieczki to 13404zł.
2025-07-21 godz: 13:32Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za odesłany towar – Szanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie braku zwrotu środków przez firmę Stone Skirts za odesłany towar w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość (numer zamówienia: #1500070442). Zgodnie z obowiązującym prawem, sprzedawca ma obowiązek dokonania zwrotu płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrotu towaru. Mimo że produkt został przeze mnie odesłany i otrzymałam zapewnienie od firmy, że środki zostaną zwrócone, do dnia dzisiejszego (tj. ponad ustawowy termin) pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Kontaktowałam się mailowo z firmą. W dniu 17 lipca 2025 r. wysłałam pilną wiadomość (załączam jej treść), w której poinformowałam, że sprawa jest dla mnie bardzo ważna z uwagi na termin płatności wobec firmy PayPo – niedotrzymanie go skutkuje naliczeniem karnych odsetek i ryzykiem wpisania mnie do rejestru BIK jako nierzetelnego płatnika. Pomimo moich próśb, firma nie skontaktowała się ze mną telefonicznie ani nie dokonała zwrotu środków. Proszę o interwencję w tej sprawie. W załączeniu przesyłam kopię korespondencji mailowej jako dowód podjętej próby rozwiązania sprawy bez udziału instytucji zewnętrznych. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-20 godz: 23:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.G.
Nieuczciwa praktyka ZofiaModa_sklep@zofiamoda.comW dniu 18 stycznia 2025 r. złożyłam zamówieniena dwie sukienki na łączną kwotę 294,98 zł. Przesyłka miała być dostarczona w ciągu 14 dni. Ponieważ sklep nie zrealizował zamówienia w terminie, w dniu 11 lutego złożyłam mailowo zapytanie, kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Uzyskałam informację, iż dostawa odbywa się w terminie, który średnio wynosi ok. 14 dni (+/- 3 dni). Sporadycznie czas dostawy może wynieść do 30 dni. W dniu 18 lutego 2025 r. Zażądałam zwrotu pieniędzy na podane konto. Sklep powołując się na regulamin serwisu dostępny pod adresem: https://zofiamoda.com/regulamin, ewidentnie unika zwrotu pieniędzy licząc na to, że klient odpuści. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówione i nie dostarczone sukienki . Proszę o interwencję.
2025-07-20 godz: 16:37Publiczna
Zamknięta
CLM250708-5211Witam, pisze w sprawie operatora Orange,nie chca przyjąć telefonu do naprawy choć mam wykupiony serwis w trakcie przedłużania umowy w 2022roku i brania nowego modelu telefonu, byla wtedy mowa ze ubezpieczenie to jest na urzadzenie które biorę, czyli samsunga s22. Zgłosiłam to przez infolinię bo tak w salonie kazali ,potem dostałam odpowiedź od firmy bolttech ze ubezpieczenie to dotyczy innego modelu (modelu ktory brałam w u innego operatora w 2018 roku) Dla mnie to sprawa kompletnie niezrozumiała,niemająca składu i ocierającą sie o [słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc, bo nie po to place do tej pory za to ubezpieczenie zeby mnie w konia robić.
2025-07-18 godz: 10:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.M.
Zwrot pieniędzy Kupiłam przez internet komplet, który niestety okazał się za mały Dokonując zwrotu liczyłam również na zwrot pieniędzy Czekałam określoną ilość dni...po upływie tego czasu napisałam do firmy odnośnie informacji czy mój zwrot dotarł i kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków na konto podane w dołączonej karcie zwrotu Niestety firma nie ma odzewu już 2 miesiąc