- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

HOKA ADRIAN ZIUBIŃSKI

Zamówiłam buty i niestety są to chińskie podróbki. Pisałam w sprawie zwrotu pieniędzy i na jaki adres odesłać te buty. Nie ma żadnej odpowiedzi na moje e-maile. Telefon nie odpowiada. Z tego co mi wiadomo handel podróbkami jest karalny. Chce odzyskać swoje pieniądze.(czytaj więcej)
Dzień dobry, proszę o pomoc w uzyskaniu adresu do zwrotu zakupionego towaru, w dniu 23.09.25r zakupiłam buty damskie Adidas samba OG, opłaciłam towar blikiem, okazało się że Adidasy nie są oryginalne, chcę odesłać zakupiony towar, niestety od tygodnia nie mogę skontaktować się z firmą aby przesłała mi adres do zwrotu. Przesyłam na wskazany adres sklep@jokercycle.pl odpowiednie dokumenty i zapytania już kilkakrotnie i nie mam żadnej informacji zwrotnej. Proszę o pomoc, firma prowadzi nie uczciwą politykę, zaraz minie czas na dokonanie zakupu. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Witam Poproszę o pomoc przy zwrocie pieniędzy za zamówienie obuwia w złym rozmiarze. Obuwie niestety ma krzywo umieszczony napis po boku stąd podejrzenie o brak oryginalności. Obuwie jest większe niż podana długość wkładki w opisie. Sprzedawca nie odpowiedział na żadne maile ani nie udzielił informacji jak przeprowadzić zwrot. Brak kontaktu. dziękuję (czytaj więcej)
Witam, w dniu dzisiejszym dokonaliśmy zakupu butów w sklepie internetowym Jokercycle.pl. Omyłkowo wybraliśmy błędny rozmiar. Po weryfikacji strony zapaliła się nam lampka (niestety dopiero po zakupie) i przeczytaniu opinii klientów, chcemy anulować zamówienie - odstąpić od tej umowy i otrzymać zwrot pieniędzy, o czym powiadomiliśmy sklep poprzez zgłoszenie i maila. Z opinii wynika, że sklep wprowadza do obrotu podrabiane produkty, utrudnia wymiany i zwroty, nie ma kontaktu telefonicznego. Od firmy oczekujemy anulowania zamówienia po odstąpieniu od umowy, zwrotu pieniędzy oraz odpowiedzi na maila.(czytaj więcej)
Szanowni Państwo, dnia 11.04.2025 zawarłam z Państwem umowę sprzedaży na odległość, dokonując zakupu produktu o wartości 299 zł. Dnia 12.04.2025 złożyłam oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827, z późn. zm.). Zgodnie z art. 32 tej ustawy, mają Państwo obowiązek niezwłocznego zwrotu płatności, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Produkt nie został do mnie wysłany, a więc nie występuje obowiązek jego zwrotu z mojej strony. W związku z powyższym wzywam do zwrotu kwoty 299 zł na numer rachunku bankowego, który mają państwo w odstępstwie od umowy na waszym mailu, nie później niż w terminie 3 dni od otrzymania niniejszego wezwania. W przypadku braku zwrotu środków w wyznaczonym terminie, poinformuję o sprawie miejskiego rzecznika praw konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a także złożę zawiadomienie na policję o podejrzeniu popełnienia przestępstwa oszustwa (art. 286 Kodeksu karnego). Z poważaniem. (czytaj więcej)
Chce zwrocic hajs,bo dowiedzialem sie ze to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Nie ma kontaktu zadnego z nimi,chce zwrocic pieniedzy i tyle(czytaj więcej)
Zamówiłam ze sklepu internetowego Jokercycle.pl buty , odebrałam przesyłkę 14 grudnia po przymierzeniu okazało się że są za małe i postanowiłam zrobić zwrot. Od 15 do 16 grudnia prosiłam w kilku mailach o adres na który mam wysłać paczkę dopiero po wklejeniu do wiadomości informacji jakie mam prawo do odstąpienia od umowy dostałam adres na który odesłałam buty z załączonymi dokumentami , czekałam cierpliwie do 8 stycznia 2025 za zwrotem 395 zł na konto i do dnia dzisiejszego się nie doczekałam, pomimo że ze sklepu dostałam informację że pieniądze zostaną w ciągu kilku dni przelane na moje konto.(czytaj więcej)