BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODDANE ZAMÓWIENIEDnia 31.07.2024r. przesłałam do sklepu Reserved formularz zwrotu (zwrot numer 116620056).
Zwrot został dostarczony do sklepu dnia
5 sierpnia 2024r.
Numer przesyłki zwrotnej - IN POST - 600000687483000023084516.
Wielokrotnie próbowałam skontaktować się z konsultantem drogą mailową. Przesłałam również wszystkie informacje, o które proszono w informacji zwrotnej (która zresztą za każdym razem wyglądała tak samo).
Bez skutku.
Po 45 minutowym czasie oczekiwania na połączenie udało mi się uzyskać dostęp do konsultantki [dane usunięte przez moderatora]. Po rozmowie z konsultantką dnia 26.08.2024 r otrzymałam informację ze sprawa zostanie załatwiona w przeciągu góra 5 dni. Poniżej mail który otrzymałam 27.08.2024r.
"Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta,
uprzejmie informujemy, że sprawa zostałą skierowana do Działu Zwrotów w celu dalszej weryfikacji.
Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informację zwrtotną 1-5 dni roboczych.
Przepraszamy za niedogodności.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Miłego dnia,
[dane usunięte przez moderatora]"
Do teraz nie mam żadnej informacji ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie153,97 zł.
Zwrot ma nadal status nowy.
Podałam wszelkie niezbędne informacje i mailowo i telefonicznie już wiele dni temu.
Dokonałam zwrotu dwóch sukienek z zamówienia nr 142175143
Cały czas jestem odsyłana przez jakiegoś robota chyba bo w kółko przysyła mi to samo, że maja 14 dni na zwrot pieniędzy.
Indeksy sukienek: 9910O-07X-M-1, 9910O-09X-M-1.
Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie wraz z kosztami przesyłki oraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia następującego po upływie 14-dni od odstąpienia od umowy do dnia zapłaty środków, które powinny mi zostać zwrócone.
Zwrot pieniędzy Witam
Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony asortyment do sklepu , sprawa już toczy się od 19.07. w sierpniu otrzymałam meila zwrotnego od firmy celem podania danych do przelewu - taki wysłałam
Mamy wrzesień pieniędzy za zwrócony towar nie otrzymałam
Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy na konto z należnymi odsetkami + koszty przesyłki jakie poniosłam
Proszę o pomoc w rozpatrzeniu sprawy
Brak zwrotu środkówTowar zwrócony, zwrot zaakceptowany, FV korekta i informacja o zwrocie środków z 12 lipca. Jest 5 września i brak zwrotu środków. Podejmowano próby kontaktu mailowego i telefoniczne. Bezskutecznie.
Brak kontaktu z firmą20.08.2024 zamówiłem koszulkę od firmy Szafa Medyka, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówienia, nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Numer podany na stronie internetowej firmy nie istnieje. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów transakcji oraz rekompensaty za problem związany z zamówieniem.
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy W dniu 02.08.2024r. Wysłałem odstąpienie od umowy kupna produktu, które według regulaminu powinno być uznane. Następnie dopiero 19.08. Dostałem odpowiedź od tej firmy, że zostało zaakceptowane.( lecz musiałem się o to oprosić i ciągle pisać czy został zwrot zaakceptowany). Dzisiaj jest 05.09.2024r. A zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Proszę o zwrot środków na konto.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru Od ponad 30 dni czekam na zwrot środków za zwrócone towary. Sprawa dotyczy dwóch zamówień. Otrzymałam faktury korygujące a środków brak.
Oczekuję że pieniądze zostaną natychmiast zwrócone ponieważ ja dopełniłam umowy i dokonałam zwrotu towaru w przeciągu 5 dni od ich otrzymania.
Brak zwrotu środków Witam ,
Proszę o pomoc nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony towar
Towar zwrócony 09.07 odebrany przez firmę. Stone skirts cały czas odpisuje na maile przeprasza za opóźnienia w wypłacie pieniędzy za zwrócony towar argumentując problemy techniczne systemowe powołujac się że zgłosili się z pomocą do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
Firma powinna zwrócić mi pieniądze za towar uważam że z należnymi odsetkami, do tej pory firma przesyła tylko maile z przeprosinami. Dodam że czas oczekiwania na zamówiony towar był też znacznie dłuższy niż w opisie.
Brak zwrotu środków 608 zł za zwrócone sukienki14.07.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym https://modacatalina.pl/ na sukienkę Anastasia 319 zł i Claudia 289 zł.
Zamówienie otrzymałam 18.07.2024.
21.07.2024 został zarejestrowany zwrot zamówienia (na każdą sukienkę formularz zwrotu ze względów technicznych wypełniony był osobno; nie było możliwości dodania kolejnego wiersza z opisem produktu w jednym; R/Mod/2024/07/21/43540 oraz R/Mod/2024/07/21/43541).
25.07.2024 zwrot został dostarczony kurierem do firmy (posiadam potwierdzenia nadania i dostarczenia). Kwota do zwrotu to 608 zł.
21.07.2024 napisałam dodatkowo email do firmy z informacją o powyższym.
26.07.2024 otrzymałam email o przetwarzaniu zwrotu (ale tylko jednego - R/Mod/2024/07/21/43540; na temat R/Mod/2024/07/21/43541 zero informacji do dziś).
12.08.2024 wysłałam ponowny email z zapytaniem o stan przetwarzania zwrotów. Odpowiedź otrzymałam 13.08.2024 - lakoniczną, że zwrot R/Mod/2024/07/21/43540 został zaakceptowany i środki zostaną zwrócone w trakcie kilku dni. O R/Mod/2024/07/21/43541 nadal zero informacji.
Jest 4.09.2024 a zwrotu należnej kwoty ani śladu.
Zakupów dokonywałam jako zarejestrowany użytkownik, ale teraz moje konto w sklepie zostało usunięte. Nie mogę się ani zalogować ani odzyskać konta przez opcję zapomnianego hasła.
Telefon kontaktowy podany na stronie 531 55 73 73 jest nieczynny - nigdy nie odpowiada.
Żądam zwrotu środków za zwrócony towar zgodnie z podanym przez sklep regulaminem. Jeśli nie nastąpi to nadal, podejmowane będą kolejne kroki w celu odzyskania należności.
Poszkodowanych osób jest znacznie więcej niż jedna. Jest to wątpliwe, że sprawa jest kwestią przeoczenia. Pełne dane firmy ze strony www to:
ModaCatalina
CATALINA sp. z o.o.
Bylew 17,
62-563 Licheń Stary
NIP: 665 304 82 16
REGON: 522044000
KRS: 0000972265
531 55 73 73
sklep@modacatalina.pl
Brak towaru i kontaktu z firmąZamówiłam koszulkę 21.08.2024. Do tej pory ani koszulki, ani zwrotu pieniędzy. Numer telefonu podany na stronie nie istnieje. Brak odpowiedzi na maile.
Sklep nie zwraca pieniędzy za zwrócony produkt Sklep zapewnia , że można kontaktować się poprzez infolinię jak i mailowo , wszelkie próby niestety były nie udane sklep FASARDI nie odbiera telefonu i nie odpowiada na maile
Poczytałam opinie dopiero po zamówieniu i na Facebooku w opiniach większość klientów została przez nich oszukana i nie otrzymali oni zwrotu pieniędzy za odesłany towar
Dostałam maila , że zwrot został rozpatrzony pozytywnie i na tym się skończyło zero odzewu zwrotu i kontaktu z nimi
179,40 zł Taką kwotę są mi winni proszę o pomoc i ukaranie tej firmy bo wyłudza pieniądze od ludzi