Brak płatności za zwrócony towarZamówiony towar w sklepie StacjaVapera, epapierosy z liquidem bez nikotyny (0%). Wszystkie produkty, które otrzymałem, były z nikotyną. Po próbach kontaktu (mail oraz telefon) przygotowałem paczkę i według regulaminu w terminie 14 dni nadałem zwrot na adres firm kurierem InPost. Od tego czasu zero odezwu ze strony właściciela, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maila. Według inpostu, paczka została odebrana.
Oczekuję jedynie zwrotu pieniędzy za odesłany towar. Odesłany nienaruszony, tak jak przyszedł.
W załączniku zdjęcie produktów, screen zamówienia, screen i zdjęcie paczki z odesłanym towarem oraz wyciąg z telefonu prób kontaktu. Próbował również znajomy z innego telefonu z podobnym skutkiem.
Info o mailach + nr paczki i zamówienia:
wt 18.03 16:59 - mail o chęci zwrotu
czw 20.03 07:35 - mail przypominający
wt 25.03 08:24 - mail z informacją o zwrocie
śr 16.03 13:25 - mail z próbą kontaktu
Zamówienie StacjaVapera nr 68719
nr przesyłki inpost 644230619570107116585054
Brak pieniędzy że zwrotu towaruWitam 25 września 2024r zamówiłam w danej firmie "FADARDI" :
sukienkę koszulowa AZRA1662 roz L cena 191.19
Ciepła sukienkę z wycięciem F1719 BLACK roz L cena 103.34
Odesłałam w ciągu 2 dni, ponieważ rozmiar mi nie odpowiadał. Do dnia dzisiejszego nie zostały mi zwrócone pieniądze. Napisalam mnóstwo emila, zero odpowiedzi. Telefon podany na stronie, wogole nie odpowiada. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Brak przesyłki 20.04 przesyłka opłacona. Od tamtej chwili brak kontaktów. Nie można dodzwonić się na infolinię, bot twierdzi że moje zamówienie nie istnieje, na maile brak odpowiedzi
Niewywiązywanie się z umowy Przedmiotem sprawy jest dom w zabudowie bliźniaczej. Po zakupie okazało się, że drzwi frontowe są źle wstawione przez co zostały uszkodzone. Deweloper początkowo chciał je wymienić, ale po przekalkulowaniu kosztów z tym związanych postanowił uciąć kontakt. Oczekuję wymiany drzwi na nowe na koszt firmy lub zwrot pieniędzy wartości drzwi.
Zwrot pieniędzy 23.10.2024r. zakupiłam 2 komplety dresowe na stronie stoneskirts.pl 06.12.2024 moje zamówienie zostało wysłane. Niestety oba komplety były za duże. Dlatego odesłałam je 13.12.2024 r. W dbiu 17.12.2024 otrzymałam informację, że w ciągu 14 dni środki zostaną zwrócone. Niestety do dnia dzisiejszego tj. 25.04.2025 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, mimo licznych zapytań mailowych o ich zwrot. Oczekuję, że w końcu otrzymam zwrot pieniędzy w kwocie 539 zł.
Brak kontaktu , towaru i pieniędzy Dnia 12.04 zamówienie zostało złożone przez męża legginsy oraz bluzka. Po tygodniu nadal brak towaru napisałam kilka maili dostałam odpowiedź na jednego z nich że paczka zostanie wysłana do mnie na drugi dzień później moje wiadomości były już ignorowane. W dniu 24.04 dostał mąż maila ze zostaną zwrócę środki mu w ciągu 24 godzin. Minęły 24 godziny środków nadal brak. Brak jakichkolwiek wiadomości ze strony sklepu. Jestem ugodowa rozumiem okres świąteczny i opóźnienia ale ignorowanie mnie i moich wiadomości i telefonów jest nieprofesjonalne. Chciałabym odzyskać pieniądze.
brak zwrotu pieniędzysprawa dotyczy braku zwrotu pieniędzy za zamówienie ze Sklepu Stone Skirts. 26 marca dostałam informację od sklepu, że zwrot został zaakceptowany. Po 14 dniach nie otrzymałam pieniędzy na konto,więc wysłałam maila z zapytaniem o wyjaśnienie sytuacji. Otrzymałam informację o opóźnieniach w płatnościach. Po tygodniu znów wysłałam maila z pytaniem co z płatnością. Otrzymałam odpowiedź , że w związku z intensywnym rozwojem firmy płatności są opóźnione i do 25 kwietnia zostanie mi wysłany zwrot kosztów. Mamy 25 kwietnia, nie mam pieniędzy na koncie. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy na konto.
Zwrot pieniędzyOczekiwanie na zwrot pieniędzy za odesłany towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy - 188,10 zł.
Zamówienie numer UVGBMWOY z dnia 28.02.2025 zostało wysłane dnia 26.03.2025 (po mailu przypominającym). Dzień później, 27.03.2025, odesłałam towar z formularzem zwrotu firmą InPost na adres wskazany na stronie Monologo.pl.
Przesyłka została dostarczona 31.03.2025, na co mam potwierdzenie w aplikacji InPost.
22.04.2025 wysłałam mail do bok@monologo.pl z prośbą o zwrot pieniędzy. Nie otrzymałam odpowiedzi ani przelewu na konto wskazane w formularzu zwrotu.
Oczekuję zwrotu w wysokości 188.10 zł.
Pilkomania Zamówienie złożone dnia 11.12.2024r., zgodnie z regulaminem dostawa do 20 dni roboczych. Po napisaniu upominającego maila 31.01.2025r, czyli już po terminie do dostarczenia, sklep zapewnia że paczka jest w drodze. Mieli także wysłać link do śledzenia paczki, którego nie otrzymałam. Do dzisiaj brak informacji o paczce. W związku z nie dotrzymaniem warunków umowy chciałabym otrzymać zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłam towar w terminie i nie otrzymałam
Zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.