Brak pieniędzy za zwrot Dokonałam zwrotu towaru w listopadzie i do dziś nie mam zwrotu środków. Początkowo byl kontakt z firmy haia.pl, gdyż zostałam poproszona o numer konta do zwrotu i od wysłania tego konta brak kontaktu i pieniędzy. Wysłałam około 570 zł ! Dzwoniłam do UOKiK ale Pani skierowała mnie na policję, gdyż firma ta nie ma NIP. Wybieram się na policję i proszę wszystkich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]o to samo. Firma pomimo wielu takich sytuacji nadal prowadzi stronę internetową!
Sprawa nr 4245 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem zestaw wkretarki z firmy Milwaukee za 500 zł a przysłali mi plastikową wkretareczke za 50 zł
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!! Nie ma żadnych danych do zwrotu paczki żadnego kontaktu
Jak wysyłam maila z którego "niby" dostałem potwierdzenie orzesylki to przychodzi zwrotna wiadomość że nie można wysłać maila
Proszę o pomoc
Uszkodzona dachowkaZamowiłem w firmie dachowkę creaton koda zapłacilem przy odbioże,, na 11 paletach, okazało się że dużo dachówki jest uszkodzonych nie odmalowanych, dachówki wadliwie zapakowane na dodatek churtownią zaniżyla celowo o 22 metry kwadratowe rachunek po to żeby była atrakcyjna cena nie stety musałem domuwic 33 łupki czyli strutkonik 22 mkwadratowe dachówki podstawowej 8 dachówki skrajnej dwa gąsiory i 6 metrów rynny i dopłacic 3100 zł co wigule już mi się nie opłaca na dodatek 30 % dachówki jest obitej poprostu w opakowaniu po 4 sztuki jedna obiła drugą, prawie wszystkie są nie domalowane firma się wypiela nawet niechcą przyjechać na komisyjne rozpakowanie twierdzą że przy odbioże. Podpisdłem że wszystko jest w pożądku ,na dymienie że po przeprowadzeniu wywiadu okolicznościowego okazało się że firma jest z tego [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] teraz twierdzą że jest błond w projekcie radzę omijać tych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] z daleka
Wysłano towar niezgodnie z zamówieniem. Otrzymałem towar niezgodnie z zamówieniem. Zgodnie z treścią rozmowy telefonicznej z sprzedawcą, której nagranie posiadam, towar został przygotowany losowo, bez żadnej informacji o zmianie zamówienia. Zamówiłem towar Source Ultimate 3L, a otrzymałem towar o nazwie Source Wildepacka Divite 3l. Sprzedawca odmawia odbioru towaru na swój koszt.
Brak zwrotu środków na konto Dzień dobry,
Dokonałam zwrotu zakupionego zestawu dresowego w kwocie 414.30 zł.
23.01 wysłałam meila z zapytanie kiedy zostaną rozliczone środki ze zwrotu.
Dostałam informację od Pana [dane usunięte przez moderatora], że na zwrot mają 14 dni.
30 stycznia otrzymałam wiadomość „ Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość.
Zwrot został zlecony 25 stycznia, proszę o sprawdzenie konta bankowego, z którego zostało składane zamówienie. ;)
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts „
Niestety środków na koncie nie było. Poprosiłam o potwierdzenie przelewu.
Na to Pan mi odpisał „ Na stornie PayPo przeczytałem, że zwrot może iść do nawet 5 dni roboczych, więc prosiłbym poczekać do następnego tygodnia i dać znać jak sytuacja wygląda. ;)
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Ponownie poinformowałam Pana , że nie mam rozliczonego zakupy z psy po i muszę płacić już zakup z własnych środków. Dostałam odpowiedz 5 lutego „ Przepraszamy za opóźnienie w zwrocie środków oraz wszelkie związane z tym niedogodności. W związku ze zmianą platformy płatniczej i brakiem możliwości dokonania zwrotu przez system Przelewy24, prosimy o podanie numeru rachunku bankowego, na który możemy wykonać zwrot środków. „ wraz z prośbą o prośbę numerku rachunku bankowego. Podałam swoje dane i rachunek do zwrotu.
Otrzymałam meila 7 lutego „ Super, dziękuję bardzo.
Przekazałem informację do działu księgowego.
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Po czym środki nie wróciły do dzisiaj na konto. 10 lutego dostałam znów meila w odpowiedzi „ Dzień dobry,
Zwrot zostanie dzisiaj zrealizowany, przepraszam najmocniej za opóźnienie. ;)
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Więc znów zapytałam gdzie są moje środki i ponownie dostałam meila dnia 13.02 „ Dzień dobry,
W systemie widzę, że zwrot został wykonany 25.01. Prosiłbym o sprawdzenie czy pieniądze do Pani dotarły.
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]Stone Skirts ”
Niestety do dzisiaj 14.02 nie mam ani przelewu ani środków na koncie.
Bardzo proszę o pomoc gdyż z tą firmą nie ma kontaktu telefonicznego.
Brak dostawy Zamówienie zostało opłacone dnia 10.02.2025r. Generalnie zostało przekazane że zamówienie zostanie dostarczone do końca tego tygodnia, oczywiście tak się nie stało. Najpierw kurier miał odebrać w środę, wczoraj dzwoniłam i powiedział pan że wyjedzie wczoraj i otrzymany maila. Zero z państwem kontaktu, zero maila potwierdzającego płatność czy odebranie wysyłki czy też przygotowywanie wysyłki i zaczyna mnie to denerwować. Proszę w końcu o określenie się kiedy zamówienie zostanie wysłane.
Brak zwrotu środków21 listopada zamówiłem kartę graficzną w sklepie WeHandleIT. Zostałem poinformowany o długim czasie oczekiwania (nawet do 3 tygodni). Po miesiącu czekania zaczęło się kombinowanie, informowanie o opóźnionej dostawie. Czekałem cierpliwie, jednak po nowym roku zostałem poinformowany iż firma nie jest w stanie przewidzieć daty dostawy kart, w związku z czym proponują zwrot środków. Zgodziłem się, jednak zwrotu nie otrzymałem do dzisiaj (14 luty), pomimo wielokrotnych prób kontaktu z mojej strony i zapewnień firmy, że już za chwilę na pewno prześlą środki. Obecnie numer, który kontaktował się ze mną odpowiada jako niepoprawny, a mail firmowy odsyła zwrotkę, z informacją że domena firmy nie istnieje. Niestety prawdopodobnie doszło tutaj do próby [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], mam jednak wszystkie dane firmy, więc tak czy inaczej ufam że właściciel firmy nie uniknie odpowiedzialności.
Zwrot pieniędzy Zwróciłam całe zamówienie zgodnie z regulaminem w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, lecz nie otrzymałam do tej pory pieniędzy za zwrot, choć firma miała na to 14 dni roboczych a dzisiaj t.j. 14.02.2025 mija 21-szy dzień roboczy. Wg firmy kurierskiej InPost, przez którą dokonywałam zwrotu, paczka została odebrana dnia 17.01.2025 i od tego momentu zero kontaktu, zero informacji co z pieniędzmi. Oczekuje jak najszybszego zwrotu, gdyż inaczej sprawa trafi na policję.
Brak zwrotu pieniedzy na konto po przetworzonym pc8.01 dokonałam w sklepie internetowym Breuninger zakupu. Towar okazał sie na mnie za duzy i spakowałam go w oryginalne opakowanie, wszystko dołączyłam i 22.01 zgłosiłam zwrot i wysłałam na podany na stronie adres. 28.01 zwrot zostal zatwierdzony i pomyślnie przetworzony i dostalam maila w tej sprawie. Zwrot środków powinien wpłynąć na konto, ale tak do dziś (14.02 ) się nie stało. Wymienilam maile z Dzialem Obslugi klienta ale te informacje zwrotne to formułki z automatu, który mnie informuje, że potrzebuje jeszcze czasu żeby odnieść się do mojego “pytania”. Ja nie zadaję pytań tylko proszę o zwrot moich pieniędzy do których mam prawo. Firma zobowiązała sie do ich wypłacenia! Bardzo prosze o pomoc w tej sprawie. Na trustpilot okazało się, że takich osób jest więcej i jest to polityka firmy i jej sposób dzialania! Skala tego działania jest porażająca! Nigdy nikt mnie nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w internecie, robie mnósto zakupów a sklep wyglądał na totalnie legit i godny zaufania.
Prosze o pomoc
[dane usunięte przez moderatora]
Brak reakcji na reklamacjęW związku z koniecznością reklamowania (gwarancja) zegarka smartwatcha w dniu 20.01 próbowałem się skontaktować telefonicznie z ORLEN VITAY gdzie wspomniany zegarek zostal zakupiony, niestety jednak to nie było możliwe ponieważ cały czas oczekiwanie i po ok 1h się poddałem, a że w regulaminie widnieje zapis że należy się skontaktować z call center lub wysłać towar z opisem to też tak uczyniłem czyli wysłałem paczkę z załączonym pismem zawierającym wszystkie niezbędne informacje zgodnie z regulaminem. W dniu 22.01 paczka została doręczona ale nikt nie raczył odpisać poinformować o statusie itd. dlatego w dniu 03.02 zadzwoniłem i dowiedziałem się że zgłoszenie nie zostało przyjęte ponieważ paczka jest gdzieś na magazynie i nikt nie informuje "ich" że coś przyszło (to po co takie zapisy we własnym regulaminie) i dopiero w tym momencie łaskawa Pani przyjęła zgłoszenie (nie musiałem ale próbowałem się dodzwonić wcześniej ale to było nie możliwe dlatego skorzystałem z opcji „…lub odesłać reklamowany produkt…”). W dniu 10.02 ponownie zadzwoniłem bo nadal liczyłem że uda się to załatwić po ludzku. Ponownie otrzymałem informacja że to nie od "nich" zależy że to serwis itd. (tylko co ja mam z tym wspólnego?! – w momencie zakupu nikt nie mówił że w razie reklamacji będę miał problem z kilkoma podmiotami) ale otrzymałem obietnicę że w ciągu kilku godzin najpóźniej następnego dnia będę miał informację. Oczywiście kolejna obietnica „na wiatr” i w dniu 12.02 ponownie zadzwoniłem i tak samo dowiedziałem się to jest w serwisie i jak będzie informacja to będzie.
Na dzień dzisiejszy minął niespełna miesiąc od momentu doręczenia przesyłki i żadnej informacji. Wszystkie czego próbowałem się dowiedzieć wynikało z mojej inicjatywy ani razu nikt nie kontaktował się ze mną.
Zgodnie z prawem konsumenckim reklamacja została rozpatrzona pozytywnie po braku odpowiedzi. Oczekuje zatem zwrotu pieniędzy bądź zegarka takiego jak ten reklamowany .