Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-09 godz: 20:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.A.
Brak zwrotu pieniędzy Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za buty które zwróciłam Kontakt z firmą niemożliwy
2025-05-09 godz: 11:23Publiczna
Rozwiązana
Brak numeru przesyłki w bazie DPDSprzedawca informuje, że wysłał przesyłkę ale nie ma jej w bazie przewoźnika DPD.
2025-05-09 godz: 07:43Publiczna
Zamknięta
brak kontaktu ze sklepem, brak zwrotu pieniędzyNie otrzymałam żadnego zwrotu 119,99 zł. Oni piszą, że zrobili zwrot, ale nic od nich nie otrzymałam na swój nr konta: [dane usunięte przez moderatora]
2025-05-08 godz: 14:30Publiczna
Zamknięta
dywaniki samochodowe evaZamówiłem dywaniki eva do peugeot 208. W zamówieniu telefonicznym uwzględniono 20% bonifikatę co zostało potwierdzone sms. Po dokonaniu z mojej strony zaliczki / 100 zł/zmieniono kwotę do zapłaty z pominięciem zagwarantowanej zniżki co jest jawnym [słowa usunięte przez moderatora] z waszej strony. Napisałem do was maila w tej sprawie ale bez waszej reakcji. Proszę o zwrot 20% kwoty z kwoty jaką wam zapłaciłem. Czekam na pilną odpowiedz w innym wypadku podejmę dalsze działania.
2025-05-08 godz: 13:31Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu Ubranie zostało zamówione podwójnie (początkowo podałam zły kod z karty kredytowej jednak zostały pobrane pieniądze). Po kontakcie z firmą dostałam informację że produktu nam nie odbierać i dostanę zwrot. Paczka została zwrócona 18.02.2025 i od tamtego czasu brakuje zwrotu środków. Z firmą wymieniłam już 5 maili i za każdym razem dostaje informację że zwrot pieniędzy nastąpi do końca tygodnia. Na mój ostatni mail nie dostałam już odpowiedzi. Wzywam do uregulowania zwrotu!
2025-05-08 godz: 13:22Publiczna
Zamknięta
Zakup ławki Zakupiłam ławkę cmentarną, zamówienie opłacone. Po dwóch tygodniach zero odzewu od firmy. Nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonu (zgłasza się skrzynka pocztową). Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar który nie dotarł.
2025-05-08 godz: 13:05Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zamowieniaWitam zamówiłam na pilkomania zabawkę o wartości 169,98zl 13 kwietnia Niestety do dziś zamówienie nie doszło i nie odpisują na maile Proszę o pomoc
2025-05-08 godz: 08:09Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zamówiłam sukienkę w sklepie stone skirts, którą zwróciłam zgodnie z zasadą zwrotu. Zwrócony towar został odebrany przez sklep 07.04.2025. 14 dni od tego terminu powinnam była otrzy,ać zwrot w wysokości 229,99zł. Po kilku ponagleniach otrzymalam przeprosiny i obietnicę zwrotu do 07.05.2025. Kwota nadal nie wpłyneła na moje konto i sklep chce przedłużać mozliwość zwrotu. Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy.
2025-05-08 godz: 07:12Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
KoszulkaTowaru nie mam. Brak kontaktu telefonicznego i mailowego. Były próby wielokrotnego dzwonienia i wysyłania maila. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2025-05-08 godz: 06:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.B.
Usługa MODIVOclub GOLD w dniu 17 kwietnia 2025 r. dokonałam zakupu usługi MODIVOclub GOLD w sklepie HalfPrice w Focus Bydgoszcz. Była to jedna z pierwszych takich transakcji realizowanych w tym sklepie, a podczas jej przeprowadzania trzy pracownice próbowały wspólnie sfinalizować sprzedaż( w tym Pani Menager). Ostatecznie otrzymałam jedynie paragon — bez kodu aktywacyjnego ani PIN-u. Nie zostałam poinformowana, że do prawidłowego korzystania z usługi potrzebne będą dodatkowe dane. Przeciwnie — pracownice zapewniły mnie, że usługa została aktywowana i będzie działać automatycznie na wszystkich portalach. W późniejszym czasie okazało się, że zostałam wprowadzona w błąd z powodu niewiedzy pracowników sklepu. Brak kodu aktywacyjnego i PIN-u uniemożliwił mi skorzystanie z opłaconej usługi. Dnia 26 kwietnia 2025 r. ponownie zgłosiłam się do sklepu w celu wyjaśnienia sprawy. Pani Manager po obejrzeniu nagrań z monitoringu potwierdziła, że na kamerach widać, iż pracownik wręcza mi jeden paragon, który chowam do portfela wraz z zakupioną usługą MODIVOclub GOLD, a następnie dokonuję kolejnego zakupu, obejmującego sukienkę i zabawkę. Mimo ustaleń z monitoringu, Pani Manager próbowała przekonywać mnie, że dane aktywacyjne wydrukowały się później podczas kolejnych zakupów, i że rzekomo je otrzymałam. Była to próba obrony sklepu mimo oczywistego błędu personelu. Dodatkowo Pani Manager zadzwoniła do mnie tego samego dnia, zapewniając, że osobiście zajmie się sprawą i oddzwoni w poniedziałek — tak się nie stało. Podczas rozmowy usiłowała mnie przekonać, że usługa jest aktywna na moim koncie HalfPrice, a w razie potrzeby mogę udać się do sklepu i tam sprawdzać stan zaoszczędzonych środków. Jednak HalfPrice nie jest moim głównym miejscem zakupów — korzystam przede wszystkim z platform Modivo i eobuwie, na których usługa nie została aktywowana. Co więcej, sugestia, że powinnam regularnie udawać się do sklepu stacjonarnego, aby sprawdzać saldo środków, wydaje się zupełnie nieadekwatna do obecnych czasów, w których większość usług obsługiwana jest zdalnie i elektronicznie. Mając pod opieką dwójkę małych dzieci, takie rozwiązanie jest dla mnie nie tylko niepraktyczne, ale wręcz absurdalne. Oczekuję dostępu do usługi zgodnie z jej warunkami, bez konieczności podejmowania dodatkowych, nieuzasadnionych działań. Ponadto, uważam, że Pani Manager powinna zostać odpowiednio przeszkolona w zakresie obsługi systemu informatycznego, gdyż obserwując jej zmieszanie podczas obsługi transakcji przy kasie, widać, że nie potrafi skutecznie przeprowadzić takiej sprzedaży. Jest to sytuacja, która nie powinna mieć miejsca w profesjonalnym punkcie sprzedaży. Bardzo żałuję, że zdecydowałam się na zakup usługi w sklepie stacjonarnym, gdyż doprowadziło to do poważnych komplikacji. Straciłam pieniądze i obecnie bardzo trudno jest uzyskać pomoc oraz rozwiązanie sprawy. W związku z powyższym: Proszę o niezwłoczne wygenerowanie i przekazanie mi nowego kodu aktywacyjnego oraz PIN-u umożliwiających pełne korzystanie z usługi MODIVOclub GOLD. Wnoszę o rekompensatę za brak możliwości korzystania z usługi oraz za czas i nerwy poświęcone na próbę wyjaśnienia tej sytuacji. Zakup został dokonany: • Data zakupu: 17 kwietnia 2025 r. • Sklep: HalfPrice – Focus Bydgoszcz