Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-13 godz: 12:52Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.S.
Oszustwo 26.08.2024 opłacono zamówienie 2 koszulek. Wysyłka miała być wciągu 24h. Do dnia dzisiejszego nie ma koszulek oraz kontakt z firmą jest niemożliwy. Telefon nie działa, a na maila nie odpowiadają. W mediach społecznościowych jest dużo osób oszukanych przez tą firmę. Sprawa oszustwa i wyłudzenie pieniędzy zgłoszone na policję. Jeżeli ktoś również został oszukany przez firmę Szafa Medyka lub Strefa koszulek, to ta sama osoba tylko zmieniła nazwę a w KRS istnieje teraz pod nazwą Centrum koszulek może zgłosić to na policję. Im więcej zgłoszeń tym szybciej odzyskamy nasze pieniądze.
2024-09-13 godz: 12:34Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 9 sierpnia dokonałam zwrotu zamówienia (zakup online gwarantuje ustawowo możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość) . Zamówienie dotarło do firmy w dniu 12 sierpnia - mam potwierdzenie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego pisania w tej sprawie. Jeden raz otrzymałam taką odpowiedź: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 06.09 bieżącego roku. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od września system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts" 9 września minął, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma! Czuję się okradziona i wzywam firmę do natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2024-09-13 godz: 12:25Publiczna
Zamknięta
Nie dostałam zamówienia 09 września 2024 roku,zamówiłam sukienkę. Było jasno i wyraźnie napisane że czas wysyłki to 1/2 dni. Próbowałam kontaktować się telefonicznie to nikt nie odbiera. Drogą e-mail również nikt nie odpisuje. Nie chce już nic od nich . Tylko zwrot gotówki.
2024-09-13 godz: 07:30Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu18 lipca dokonałam zakupu produktów które na mnie nie pasowały. W związku z prawem miałam możliwość odesłania ich w ciągu 14 dni. 24 lipca nadałam przesyłkę za pośrednictwem przewoźnika DPD. Otrzymałam potwierdzenie od sklepu ze paczka dotarła i pieniądze zostaną zwrócone na moje konto. Minęły juz prawie 2 miesiące i zwrotu pieniędzy nie otrzymałam mimo wielokrotnego upominania się. Tydzien temu otrzymałam informacje ze platnosc zostala przekazana do ksiegowosci a platnosci nie ma. Prosze o poradę co mogę zrobić w takiej sytuacji aby odzyskać skutecznie pieniądze.
2024-09-13 godz: 04:27Publiczna
Zamknięta
Zwrot towaruTowar który zamówiłam jest dużo za mały tabela rozmiarów była inna niż produkt który zamawiałam . Dodam że mam już podobny produkt i wiedziałam że damy rozmiar będzie dobry myślę że jest pomyłka w rozmiarze . Zwróciłam towar ale nikt go nie odebrał i wraca do mnie . Nie mogę się dodzwonić i na maila nie odpisują jak mam zwrócić towar .
2024-09-12 godz: 20:10Publiczna
Zamknięta
Zamówienie nr 8981Zakupiłem towar, miał zostać wysłany w ciągu 24 godzin. Dostałem nr listu przewozowego przesyłki, która nie istnieje. Oczekuję pełnego zwrotu poniesionych kosztów.
2024-09-12 godz: 17:03Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy24 czerwca zamówiłam płytki ze sklepu. Na stronie internetowej podano, że czas dostawy wynosił 14-21 dni. Jednak płytki nie dotarły w określonym terminie. Początkowo sklep komunikował się prawidłowo. Opowiedzieli mi o problemach z dostawcą i obiecali, że płytki będą wkrótce u mnie. W rezultacie 1 sierpnia poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Następnego dnia zostałam poinformowana, że zamówienie zostało anulowane, przesłali mi korektę faktury i poprosili o wskazanie konta, na które należy dokonać zwrotu. Pieniądze nadal nie dotarły (minął już ponad miesiąc). Przedstawiciele sklepu przestali się kontaktować: nie odpowiadają na listy, nie odbierają telefonów.
2024-09-12 godz: 16:50Publiczna
Zamknięta
Nieudany zakup drzwi w sklepie ComfortZamówiłam w sklepie w Gdańsku (Shuberta 102a) dwie drzwi Porto z montażem w kwietniu: jedne ukryte, drugie zwykłe z kolekcji loft z metalową ościeżnicą. Przy zamówieniu zaznaczyłam, że drzwi ukryte powinny być montowane w dwóch etapach: najpierw ościeżnica, a potem, gdy mój budowlaniec ją zamontuje - drzwi. Konsultanci nie mieli z tym problemu. W sklepie nawet omówiliśmy, że jeśli będę potrzebować zamontować ościeżnicę wcześniej, mój budowlaniec może odebrać ją osobno. Na początku wszystko szło nieźle. Po około miesiącu (w maju) mój budowlaniec odebrał ościeżnicę i drzwi. Zadzwoniłam do montażysty, aby umówić się na termin montażu (tak, klient sam musi dzwonić i umawiać się z montażysta z Komfortu!). Montażysta powiedział, że nie będzie instalował ościeżnicę osobno, ale po moich protestach, że tak uzgodniliśmy w sklepie, zgodził się. Ostatecznie przyjechał, zamontował ościeżnicę i zawiesił na niej skrzydło drzwi. Gumowe uszczelki, klamkę itp. nie zamontował, twierdząc, że zrobi to w drugim etapie. Nie byłam na miejscu, był tylko mój budowlaniec. Kiedy nadszedł czas zdjęcia drzwi do malowania, budowlaniec poinformował mnie, że montażysta z Komfortu uszkodził gwint w wkrętach. Moja pomyłka: powiedziałam, że to nie jest pilne i powiem mu, kiedy wróci, żeby dokonczyć sprawe. Po malowaniu i próbie ponownego zamontowania drzwi przestały się zamykać. Montażysta z Komfortu przyjechał i powiedział, że to wina mojego budowlańca, że zepsuł śruby i powinnam zapłacić około 150-200 zł za nowe śruby, wtedy on będzie mógł wszystko naprawić. Zgodziłam się, ale nie udało mu się odkręcić śrubów z uszkodzonym gwintem. Mój budowlaniec specjalnie przyjechał (remont był już zakończony) i odkręcił te śruby. Montażysta z Komfortu przyjechał znowu, coś pokręcił, chodził dookoła, i powiedział, że zmienił zdanie, nowe śruby nie pomogą, i nie wie, co zrobić. W międzyczasie przyjechały drugie drzwi (nie ukryte, z metalową ościeżnicą). Ten sam montażysta montował je przez trzy i pół godziny (przy tym ciągle prosił mnie o trzymanie różnych rzeczy lub podanie ich), a kiedy niemal je zamontował, okazało się, że języczek drzwi nie pasuje do otworu w ościeżnicy. To znaczy drzwi się nie zamykają. Montażysta chodził dookoła, dzwonił, żeby się poradzić, nawet oglądał filmy na YouTube. Nic nie pomogło. Powiedział, że trzeba zgłosić reklamację. Zostawił w środku pokoju część ościeżnicy, mnóstwo śmieci, powiedział, że na razie nie można tego ruszać, ponieważ nie wie, co będą wymieniać po reklamacji (drzwi czy ościeżnicę) i poszedł. W sprawie drzwi ukrytych powiedziałam, że skonsultuję się niezależnie, i na tym się rozstaliśmy. Kilka godzin później montażysta zadzwonił do mnie ponownie, zauważył filozoficznie, że nie ma sensu szukać winnych tego, że moje drzwi ukryte się nie zamykają, i zaproponował wyłamanie ościeżnicy i zainstalowanie jej na nowo. Twierdził, że później naprawi nawet ściany. Zdziwiła mnie taka hojność, wolałam skontaktować się z Komfortem, opisałam im sytuację i poprosiłam o wysłanie innego montażysty do konsultacji. Wypełnili drugą reklamację i obiecali się skontaktować. Mniej więcej po 30 dniach otrzymałam odmowę reklamacji drzwi ukrytych (twierdząc, że to moja wina, drzwi po montażu nie mogą być zdejmowane) i potwierdzenie reklamacji drzwi zwykłych, ale bez podania terminu, kiedy je naprawią. Po tym nastała cisza. Na telefony do sklepu odpowiadają, że należy skontaktować się z działem reklamacji. Dział reklamacji nie odpowiada na e-maile, a dodzwonienie się tam jest niemożliwe. Podsumowując: 1. Minęło 5 miesięcy od zamówienia drzwi, żadna z nich się nie zamyka, na drzwiach nie ma klamek, w środku pokoju leży jedna z części metalowej ościeżnicy (zajmuje połowę pokoju). 2. Minęły ponad 2 miesiące od uznania reklamacji, ale kiedy naprawią wadliwe drzwi - nikt nie wie. 3. Co robić z drzwiami ukrytymi - nie wiadomo.
2024-09-12 godz: 09:40Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu towaru kupionego on-line Zakupiłam urządzenie przeciw szczekaniu psa. Urządzenie zupełnie nie działało na mojego wyżła niemieckiego, więc przed upływem 14 dni skontaktowałam się z firmą informując o chęci zwrotu. Nadałam urządzenie w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi częściami, które znajdowały się w nim w momencie zakupu. Po kilku dniach otrzymałam produkt z załączona informacją o braku możliwości uznania zwrotu bo wg sprzedawcy produkt nosi wyraźne ślady użytkowania. W razie czego dysponuję zdjęciami. Sam produkt wątpliwy, chińskiej jakości, niestety o dostępności takich samych urządzeń na aliexpress (za ok 60 zł) zorientowałam się już po zakupie urządzenia z firmy FHU WS., za które zapłaciłam prawie 300 zł! Oczekuje zwrotu środków
2024-09-12 godz: 09:21Publiczna
Zamknięta
ZWROT KOSZTÓW brak zwrotu środków pomimo terminu, który upłynał 28 sierpnia. Towar odesłany w terminie- odbiór zwrotu potwierdzony przez ''sklep''. Wystawione wezwanie do zapłaty z terminem do 10 września - również po terminie. Brak odzewu ze strony''firmy""