Zwrot pieniędzy anulowanie zamówienia Proszę o zwrot pieniędzy na konto i anulowanie tego zamówienia inaczej sprawa będzie zgłoszona do organów ścigania jest więcej chętnych.
Brak wysyłki odkurzacza Zamówiłam odkurzacz wysyłka nie zostaje wysłana pomimo zapytania brak kontaktu z firmą. Chciała bym zwrot pieniędzy na kwotę 170 zł z dokonałam płatności blik za odkurzacz. Oszukują ludzi nie wysyłają towaru lub wysyłają zepsuty lub całkiem inny niz w opisie.prosze bardzo o pomoc w odzyskaniu pieniędzy od tych [słowo usunięte przez moderatora].
Zwrot kosztów Dzień dobry 9.05 zakupiłam na prezent dla dziecka na urodziny wieże z autami psiego patrolu j12.05:dostałam smsa że została wysłana napisałam kiedy będzie jednak już bez odzewu napisałam meila odpowiedź dołączona aktualnie nie ma odpowiedzi numer zajęty paczki po numerze nie można odnaleźć jestem załamana bo urodziny tuż tuż a teraz zostałam bez pieniędzy i bez prezentu muszę coś szybko pomyśleć . Dlatego zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Jeszcze opłaciłam kuriera bo miało być pewne i szybciej
Brak zwrotu srodków za odwołany koncertSprawa dotyczy braku zwrotu pieniędzy za odwołany koncert. W dniu 23 marca 2025 w Krakowie miał odbyć się koncert "Wodecki Symfonicznie - Lubię wracać tam gdzie byłem już..". Na dwa dni przed wyznaczoną datą wydarzenia dostałem maila od firmy Make Music, z informacją o odwołaniu koncertu. Poinformowali również, że osoby, które chcą by zwrócili im pieniądze są zobowiązane do poinformowania ich o tym droga mailowa, w ciągu 14 dni. W przysłanym do mnie mailu była również informacja, że zwrot środków nastąpi w ciągu 21 dni roboczych. Niestety, mimo, ze mijają już prawie 2 miesiące pieniędzy firma nie zwróciła. W ubiegłym tygodniu, 14 maja po kolejnej już próbie kontaktu dostałem maila o treści "Bardzo dziękuję za wiadomość. Przelew w dniu dzisiejszym zostanie zrealizowany" - niestety do dnia dzisiejszego pieniędzy na koncie nie ma, ta wiadomość to ewidentna gra na zwłokę. Proszę zatem o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Rezygnacja z zamówienia/brak dostawyw dniu 29.04.2025 zamówiłam w sklepie internetowym pilkomania.pl "Urządzenie 3 w 1 Miara dalmierz laserowy z podświetlanym wyświetlaczem 60M" o wartości 154,99zł + przesyłka kurierska DPD 19,99zł zapłacona szybkim przelewem. Na stronie internetowej podany czas dostawy to 5-15 dni roboczych. w dniu 13.05.2025 chcąc zorientować się jaki jest status zamówienia, wysłałam do sklepu maila z zapytaniem o status i przewidywany czas dostawy - otrzymałam informację, że paczka jest "bezpieczna w drodze" oraz że dotrze w terminie podanym na stronie sklepu,a także że otrzymam linka z numerem do śledzenia przesyłki. Takiego maila nie otrzymałam do dnia dzisiejszego, termin dostawy podany na stronie sklepu minął w dniu wczorajszym tj. 20.05.2025r. W związku z tym poprosiłam ponownie o informację oraz link do śledzenia paczki. W odpowiedzi zostałam zbyta krótkim komunikatem, że otrzymam informację jak tylko przewoźnik zaktualizuje dane... Niestety opinie o sklepie nie pozostawiają złudzeń (nie sprawdziłam ich wcześniej). Zostałam oszukana, jeśli zamówienie w ogóle dotrze to prawdopodobnie będzie to w czasie w którym już nie będę potrzebować produktu jak i pewnie wątpliwej jakości (sugeruje się opiniami klientów). W związku z niedotrzymaniem terminów chcę odstąpić od umowy oraz żądam zwrotu środków w kwocie 174,98zł taką samą drogą jak opłaciłam pierwotnie zamówienie.
Brak zwrot pieniędzy za zwrócony przedmiot
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie braku zwrotu środków pieniężnych za zamówienie złożone na platformie Amazon. Mimo podjęcia wielu prób kontaktu oraz spełnienia wszystkich obowiązków po stronie konsumenta, nie udało mi się doprowadzić do pozytywnego rozwiązania sprawy, a moje środki finansowe pozostają przetrzymywane przez firmę Amazon.
17 marca 2025 roku złożyłem zamówienie na słuchawki (Apple AirPods Pro 2) poprzez platformę Amazon.pl. Przesyłka została odebrana dnia następnego, tj. 18 marca 2025 r., z paczkomatu InPost. Po kilku dniach użytkowania, 21 marca podjąłem decyzję o ich zwrocie, korzystając z dostępnej procedury zwrotu. 24 marca przesyłka została nadana i dostarczona do centrum zwrotów Amazon za pośrednictwem InPost.
1 kwietnia 2025 r. otrzymałem wiadomość e-mail od Amazon, w której poinformowano mnie, że zwrócone przeze mnie produkty nie odpowiadają przedmiotom zamówionym. W treści wiadomości wskazano również, że liczba problemów z moimi zamówieniami „wykracza poza normę” i może stanowić naruszenie warunków użytkowania. Po przeczytaniu wiadomości uświadomiłem sobie, że popełniłem błąd – przez nieuwagę odesłałem inne, bardzo podobne słuchawki, które również posiadałem. Tego samego dnia skontaktowałem się z działem obsługi klienta Amazon, aby wyjaśnić pomyłkę.
Podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Amazon poinformowano mnie, że mogę przesłać właściwy produkt ponownie. Otrzymałem wiadomość ze szczegółami zwrotu, jednak była ona sformułowana nieprecyzyjnie i zawierała błędną informację, jakoby powodem zwrotu był fakt, że produkt „nie spełnił moich oczekiwań”, co nie było zgodne z rzeczywistością. Zależało mi na dokładnym wyjaśnieniu sytuacji, dlatego ponownie skontaktowałem się telefonicznie z konsultantem, który potwierdził, że mogę odesłać prawidłowy produkt.
Zgodnie z zaleceniem, 7 kwietnia 2025 roku nadałem ponownie przesyłkę ze słuchawkami – tym razem były to właściwe słuchawki, dobrze zabezpieczone w zastępczym pudełku, ponieważ oryginalne opakowanie zostało wcześniej odesłane z błędnym zwrotem. 8 kwietnia otrzymałem potwierdzenie od firmy InPost, że paczka została dostarczona do centrum zwrotów Amazon. Od tego momentu nie otrzymałem żadnej informacji od Amazon na temat postępu w sprawie zwrotu środków.
25 kwietnia, po ponad dwóch tygodniach oczekiwania, skontaktowałem się z działem obsługi klienta, aby zapytać, dlaczego środki nie zostały jeszcze zwrócone. W odpowiedzi otrzymałem ogólny komunikat, że zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 14 dni, ale w niektórych przypadkach może to potrwać dłużej. Zapewniono mnie również, że jeśli nie otrzymam żadnej informacji do dnia 8 maja, mam ponownie się skontaktować.
Cierpliwie czekałem i zgodnie z zaleceniem, 10 maja 2025 roku skontaktowałem się z Amazon. W wiadomości napisałem, że minął już miesiąc od dostarczenia przesyłki, a środki nadal nie zostały zwrócone. Otrzymałem odpowiedź, że sprawa zostanie zbadana i że mam poczekać kolejne 72 godziny, do dnia 13 maja po godzinie 16:45.
Ponieważ do tego czasu nie otrzymałem żadnych nowych informacji, 15 maja zadzwoniłem na infolinię Amazon. Konsultant poinformował mnie, że dział obsługi klienta nie jest w stanie nic więcej zrobić i zalecił, abym napisał wiadomość bezpośrednio na adres mailowy: ofm@amazon.pl – czyli ten sam, z którego pochodziła pierwotna informacja o błędnym zwrocie.
Niezwłocznie zastosowałem się do zaleceń i 15 maja napisałem wiadomość z dokładnym opisem sytuacji. 17 maja otrzymałem odpowiedź, w której Amazon podtrzymał swoją wcześniejszą decyzję, informując, że nie mogą wydać zwrotu pieniędzy, dopóki nie otrzymają „prawidłowego produktu”. Poproszono mnie także o kontakt w przypadku, gdybym chciał odwołać się od tej decyzji.
18 maja odpowiedziałem, podkreślając, że zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami wysłałem prawidłowy produkt, a jedyną różnicą było inne opakowanie – co wynikało z faktu, że oryginalne zostało wcześniej błędnie odesłane. Zapytałem, kto i w jaki sposób weryfikował paczkę, skoro nie otrzymałem od Amazon żadnego potwierdzenia przyjęcia przesyłki. Zwróciłem uwagę, że przez ponad miesiąc byłem zbywany ogólnikowymi odpowiedziami i deklaracjami, które nie doprowadziły do rozwiązania sprawy.
20 maja otrzymałem kolejną wiadomość od Amazon, w której podtrzymano decyzję o braku zwrotu środków, z argumentacją, że „prawidłowy produkt nie został otrzymany”. Jednocześnie poinformowano mnie, że nie będą już odpowiadać na kolejne wiadomości dotyczące tej sprawy.
Jestem przekonany, że moja paczka została doręczona zgodnie z instrukcjami, a produkt w niej zawarty był zgodny z zamówieniem. Dopełniłem wszystkich obowiązków jako konsument – zarówno przy pierwotnym, jak i skorygowanym zwrocie. W mojej ocenie Amazon zaniechał prawidłowej weryfikacji drugiej przesyłki, a odpowiedzialność za brak zwrotu nie leży po mojej stronie.
Z uwagi na wyczerpanie wszystkich dostępnych mi środków kontaktu z firmą oraz brak realnej chęci rozwiązania problemu przez Amazon, proszę Państwa o pomoc w doprowadzeniu do zwrotu środków pieniężnych, do których jestem uprawniony jako konsument.
Na dole załączam zrzuty ekranu z powiadomieniami powtórnego zwrotu od InPost.
Z góry dziękuję za wsparcie i interwencję.
zmiana rezerwacji26.04.2025 poprośiłam o zmiane rezerwacji ,czyli rezygnacje z wycieczki jednej osoby do tej pory sprawa nie została załatwiona a dziś jest 21.05.2025 . Dzwoniąc do firmy otrzymuję ciagle odpowiedz że
jeszcze niedostali odpowiedzi żeby zrealizować zmianę rezerwacji .Zgdziłam się ze za zmianę rezerawcji ponisę koszty 1020 , ale boję się że niedługo ta cenna się zmieni przy opieszałości firmy,, wakacje.pl 'Dodatkowo zakupiłam bagaż rejestrowany do 10 kg i zapłaciłam 380zł po czym na drugi dzien dostałam wiadomosć ze muszę dopłać 130 zł za bagaż.
Cena za dodatkowy bagaż 10 kg wyciągnieta z kosmosu.
Otrzymałem produkt niekompletny i złej jakosciZamówiłem drewniany domek ogrodowy 3 x3m,dostarczono mi domek 3x2m(mniejszy)
Deski połamane i dziurawe.Zglosiłem problem do ECO HORIZON.Na początku mówili,że wymienią (doślą) wadliwe deski,zglosiłem również,że desek jest za mało.Sam muszę dzwonić i prosić o informację w mojej sprawie,zero zainteresowania z ich strony.
Zaplacilem gotówką i nie otrzymałem żadnego potwierdzenia zaplaty(pieniądze dostał kierowca w dniu dostawy).Kierowca twierdził,że otrzymam paragon na emaila,zaś właściciel, że kierowca powinien mi dać,no i tak się traktuje klientów
brak zwrotu kwoty za anulowane przez Sklep zamówieZamówienie złożone i opłacone w dniu 18/04/2025, niezrealizowane przez Sklep pomimo dostępności towaru. Po wezwaniu w dniu 25/04/2025 i 28/04/2025 do wyjaśnienia (przedłużający się status "w realizacji"), zamówienie zostało anulowane w całości przez Sklep w dniu 28/04/2025 (towar nadal dostępny na stronie internetowej) z informacją mailową o zwrocie środków w ciągu 2-5 dni roboczych. W dniu 08/05/2025 wysłane do Sklepu wezwanie do zwrotu środków. Ostatnia odpowiedź z 12/05/2025 o problemach technicznych i zapewnienie o zwrocie środków. Do dnia 20/05/2025 (ponad miesiąc od dnia wpłaty) kwota 729,97 zł nie została zwrócona.
Brak przesyłki28.04.2025r zamówiłam produkty kosmetyczne za 269,91 zł na stronie sklepu COHOMSHOP, reklamy sklepu pojawiają się na Facebooku. Dostałam potwierdzenie zamówienia z informacją, że za pomocą ,,bezpiecznej dostawy" paczka dotrze w ciągu 8-10 dni a o wysyłce poinformują mailem. Pisałam do nich kilka razy z pytaniem o przesyłkę, później z prośbą o zwrot środków-brak jakiegokolwiek odzewu a dzisiaj mamy20.05.25r. Obawiam się, że ten sklep to zwykli naciągacze. Liczę, że odzyskam jednak pieniądze.