Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-26 godz: 08:13Publiczna
Otwarta
Brak otrzymania zamówienia 25 stycznia zakupiłam w tej firmie przez internet pościele dla moich dzieci, pomimo wielokrotnych ponaglenie i zapytań o datę wysyłki zostałam zwodzi a że już wysłali i nadal nie otrzymałam towaru. Nikt nie odbiera pisanego na stronie telefonu, a jak napisałam sms to otrzymałam informację że jest to osoba głucho niema. To wygląda na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-02-26 godz: 07:46Publiczna
Otwarta
brak zwrotu środków - zamówienie #100097922W dniu 7.02.2025 zwróciłam zakupioną kurtkę w sklepie internetowym jemiol.com (nr zam. #100097922 wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, 10.02.2025 towar został dostarczony do sklepu, czyli minęło już 14 dni na zwrot środków, ja nie otrzymałam do dzisiaj tj. 26.02 przelewu. Kontaktowałam się kilkukrotnie telefonicznie i na czacie sklepu, wysyłałam e-maile gdzie zapewniano mnie, że w ciągu 14 dni otrzymam zwrot środków. Jako klient zrobiłam co mogłam. Oczekuję zwrotu środków tj. 2105,60 zł
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez GlovoDnia 4 lutego zamówiłem przez aplikację Glovo 3 porcje pierogów z cebulką. Dostałem tylko jedną porcję taką jaką zamówiłem i 2 porcje bez cebulki. Niestety dwie osoby nie zjadły tych pierogów suchych, bo nie takie było zamówienie i musiałem je wyrzucić. Pomijając fakt, że przez tą aplikację nie idzie złożyć reklamacji tylko trzeba napisać maila i czekać 3 dni na odpowiedź tak też zrobiłem. Niestety w aplikacji jest błąd i wysłali do restauracji, że ja chcę jedne pierogi z cebulką i 2 bez. Dlatego restauracja zrobiła dokładnie to co Glovo jej przekazało. Niestety Glovo nie chce wziąć odpowiedzialności za swój błąd i nie chcą mi zwrócić pieniędzy za złe zamówienie. Nie idzie się z nimi w żaden sposób dogadać ich propozycja zwrotu w postaci 4,5 zł jest co najmniej żenująca i obrażająca. Żądam od nich pełnego zwrotu za dwie porcje pierogów i nie chcą tego zwrócić twierdząc, że to ja źle złożyłem, zamówienie mimo iż im wysyłałem dowód zrzutu z aplikacji, że błąd jest po ich stronie. Dalej nie możemy dojść do porozumienia. Uważam, że zostałem przez nich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 45 zł minus 4,5 zł, to w dalszym ciągu powinni mi oddać 40,50 zł i tego zwrotu oczekuję od nich. w załącznikach załączam dyskusję z emaila plus zrzuty ekranu z mojej aplikacji i co wyświetliło się w restauracji.
2025-02-25 godz: 15:35Publiczna
Otwarta
Brak rzeczowej reakcji na wiadomosci wysyłane do sZamówienie złożone w dniu 01.02.2025. Od poczatku lutego jestem zwodzona, że moje zamówienie jest już w drodze, przy czym ostatnio dostałam wiadomość, że zaszła jakaś pomyłka i zamówienie w drodze nie jest. Link do śledzenia paczki nie działa (paczka o danym numerze nie istnieje). Wymiana maili ze sklepem jest nierzeczowa, mimo kilkukrotnego oświadczenia, że odstępuje od umowy i zadam zwrotu pieniędzy, do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy. Każą mi pisać na jakieś kolejne maile, których w regulaminie sklepu (w zakładce dot. Zwrotu/reklamacji) nie ma - regulamin kieruje na głównego maila sklepu.
2025-02-25 godz: 14:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za nierealizowane zamówienieW dniu 23.12.2024 złożyłem wymienione w tytule zamówienie na kwotę 1198 zł. Sklep kilkukrotnie przekładał realizację zamówienia. Finalnie 27.01.2025 złożyłem dyspozycje anulowania zamówienia ze względu na długi czas realizacji. Następnego dnia poinformowano mnie że w przeciągu 14 dni zostanie zrealizowany zwrot środków pieniężnych. Do dziś nie otrzymałem zwrotu a kontakt z sklepem się urwał - nie odpowiadają na maile oraz nie odbierają telefonu.
2025-02-25 godz: 13:27Publiczna
Zamknięta
zwrot pieniędzy za bubelW dniu 21.02.2025r.odesłałam paczkę o nr. podanym wyżej jako zwrot z umową odstąpienia od umowy sprzedaży szczotki samoprostującej do włosów. Towar był zepsuty , opakowanie stare , porozrywane a szczotka okazała się MEGA BUBLEM!!! podałam w umowie odstąpienioa swój numer konta i prośbę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Adres odbioru towaru toi Soul Path Solutions ul. Sokołowska 1 C 05-090 Wypędy. Mój zwrot został odebrany 23.01.2025r. godz. 1343. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Telefon podany na strpnie odbiera [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z akcentem wschodnim , który traktuje klienta jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie udzieli informacji, zbywa i rozłącza rozmowę. Na adres email wysyłałam kilkakrotnie prośbę o zwrot moich pieniędzy. W dalszym ciągu cisza. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wysyłają buble, uszkodzony towar a doprosić się o zwrot swoich pieniędzy jest bez szans! Zrobiłam wszystko co klient mógł zrobić. Po otrzymaniu przesyłki zaraz odesłałam towar, dołączyłam pismo o odstąpieniu od umowy , podałam swój numer rachunku i dołączyłam wniosek o zwrot pieniędzy! Nic nie zostało do dnia dzisiejszego zrobione. Firma mnie lekceważy i ignoruje. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy za bubel wraz z należnymi odsetkami za zwłokę oraz przeproszenia za tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]traktowanie mnie
2025-02-25 godz: 12:05Publiczna
Otwarta
Reklamacja, ew. wadliwy regulaminW dn. 15.02.2025 poprzez platformę internetową ERLI zakupiłem jałowe kompresy medyczne. Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Paczkę zwróciłem. Firma obiecuje zwrot kosztów zamówienia, natomiast nie chce pokryć poniesionych przeze mnie kosztów przesyłki zwrotnej powołując się na regulamin. Albo więc źle interpretują regulamin, albo regulamin jest niezgodny z prawem. Chyba nie może tak być aby ewidentna pomyłka firmy, lub jej celowe działanie, narażała klienta na koszty. W załączeniu kopia korespondencji reklamacyjnej z firmą ERLI
2025-02-25 godz: 11:50Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za odesłany towarW grudniu 2024 r. zamówiłam w ww. sklepie ubrania, które nie spełniły moich oczekiwań. Odesłałam je w wymaganym terminie i otrzymałam potwierdzenie procesowania zwrotu (na początku stycznia). Od tego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep zapewnia, że zrealizuje zwrot w kolejnych terminach, ale tak się jednak nie dzieje. Mailowe monity, ani wezwania do zapłaty nie przynoszą żadnego skutku, poza kolejnymi pustymi zapewnieniami o zwrocie w innym terminie.
2025-02-25 godz: 11:37Publiczna
Otwarta
brak dostawy węgla i zwrotu zapłatyPo interwencji na portalu Konsumersi otrzymałem zwrot pieniędzy (1300zł.) za niezrealizowaną i anulowaną przez sprzedawcę umowę internetową. Zgodnie z regulaminem Sprzedawcy w pkt.III ust.14 w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego art. 493-495 w szczególności dotyczy obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta. Interweniowałem, ponieważ w mojej ocenie sprzedawca był [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](niezrealizowane kilkukrotnie terminy dostawy) oraz brak realizacji zwrotu opłaty.
2025-02-25 godz: 10:14Publiczna
Otwarta
Błędny opis przedmiotu Zakupiłam na aukcji wkłady do długopisu 3D jednak z opisu nie wynikało że są to wkłady do konkretnego modelu długopisów opis był nieprecyzyjny i podane parametry w ogłoszeniu również. Sprzedawca uważa że ma rację i nic w sprawie zwrotu nie chce zrobić. Oczekuje zwrotu pieniędzy ponieważ wkłady nie pasują do mojego długopisu bo są za grube.