Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-27 godz: 06:25Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków i brak węgla Dnia 24 stycznia 2024 roku zakupiłam węgiel za który do dziś nie otrzymałam zwrotu gotówki węgla oczywiście również nie ma . Byłam długo zwodzona że pieniążki zostaną zwrócone ale po ponad 8msc wiem że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
2024-09-27 godz: 02:18Publiczna
Otwarta
informacje na stronie wprowadzają w błąd Dzień dobry, zamówiłam garnitur damski w cenie w promocji159 zł (oryginalna cena 320zł). Informacje na stronie sugerują, że ubrania są szyte w Polsce (siedziba w Krakowie, polscy projektanci). Po zapłaceniu zamówienia okazało się, że towar jest wysyłany z Chin. Nie zamówiłabym towaru, gdybym miała tę świadomość. Ponadto wydłużył się czas oczekiwania na przesyłkę- na stronie jest informacja o 5-9 dniach, w mailu już 17 dni roboczych. Chcę odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrot pieniędzy.
2024-09-26 godz: 20:07Publiczna
Otwarta
Niewłaściwy towar Zakupiłam u was klocki LEGO marvel 9.09.2024r. dziś tj 26.09 otrzymałam od was przesyłkę. I tu moje zdziwienie, kiedy to po pierwsze musiałam za nią zapłacić opłaty celne a po drugie klocki nie są oryginalne mało tego brakuje nawet do nich opakowania. Towar który został przesłany jest niewłaściwy. Nie zamówiłam chińskiej podróbki jaką otrzymałam. Na stronie nie jest opisane że to towar niskiej jakości a przedstawiony jest jako oryginalne klocki LEGO Marvel . Również zdjęcia nie są realne. W moim zamówieniu brakuje nawet opakowania. Nie taki produkt zamawiałam dlatego zadam odstąpienia od umowy i zwrotu poniesionych kosztów zarówno towaru wysyłki jak i opłaty celnej o której nie było nic wspomniane na stronie. Jakby było tego mało nie otrzymałam nawet paragonu za zakup. Jest to nieuczciwa praktyka i oszustwo konsumenta.
2024-09-26 godz: 18:09Publiczna
Otwarta
Zamówienie #MP23795 sukienka lniana Liza3 września 2024 zamówiłam w sklepie internetowym MOKOSZ lnianą sukienkę koloru khaki w rozmiarze 3XL, zapłaciłam i otrzymałam potwierdzenie zamówienia na maila. Ponieważ dostawa się przedłużała i link do śledzenia przesyłki był nieaktywny, pisałam maile do firmy, pytając o realizację zamówienia. 19 września odebrałam paczkę od kuriera. Okazało się, że towar jest niezgodny z opisem i nie spełnia moich oczekiwań w zakresie tkaniny, rozmiaru i kroju. Ponieważ mieszkam na terenie powodziowym, nie mogłam się natychmiast skontaktować z firmą MOKOSZ. Zrobiłam to 23 września. Opisałam powody, dla których chcę dokonać zwrotu zakupionej sukienki. Poprosiłam o pomoc w realizacji zwrotu, ponieważ ze względu na powódź mam problem z internetem. Otrzymałam kurtuazyjnego maila z prośbą o zdjęcia zakupionej rzeczy. Wysłałam wymagane fotografie. Dostałam maila z ofertą obniżki ceny o 10% i zatrzymania rzeczy. Odpowiedziałam negatywnie i ostrzegłam, że zgłoszę oszustwo internetowe (ponieważ na stronie głównej sklepu widnieje informacja o siedzibie w Łodzi, gdy w informacjach o polityce zwrotu towaru jest mowa o odesłaniu poza granice Polski, a koszt może osiągnąć nawet 260 zł!). Odpowiedzią było milczenie. Sprawdziłam na FB. Jest wiele osób w podobnej sytuacji. Oczekuję wskazówek umożliwiających zwrot towaru i odzyskanie pieniędzy (99,95 zł).
2024-09-26 godz: 15:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.B.
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 9 września dostałam maila że sklepu Catalina, że rozpoczęło się przetwarzanie mojego zwrotu. 26 września mija 14 dni roboczych na zwrot-234 zł a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Próbowałam dzwonić, jednak bezskutecznie-telefon jest niedostępny. Wysłałam maila również zero odzewu. Oczekuję od firmy zwrotu środków, inaczej skontaktuje się z rzecznikiem konsumenta.
2024-09-26 godz: 12:12Publiczna
Otwarta
wymuszające technikiDnia 08 lutego 2024 roku, zawarłem ze spółką pod firmą Polkomtel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa, NIP: 527-10-37-727 („Operator”), umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych nr 2024/02/08/20002089 („Umowa”). Oświadczeniem doręczonym operatorowi w dniu 18 maja 2024 roku, odstąpiłem od Umowy (ze skutkiem z dniem pierwszego dnia roboczego od dnia doręczenia Operatorowi tamtego oświadczenia, tj. z dniem 20 maja 2024 roku), powołując się na art. 493 par. 1 kodeksu cywilnego (niemożność świadczenia wzajemnego) - numer dokumentu 20002089/240518/250. Przy składaniu ww. oświadczenia w porozumieniu z konsultantem, ustalono pisemną (na wskazany przeze mnie adres do korespondencji) formę udzielenia odpowiedzi (co zostało odnotowane w dokumencie nr 20002089/240518/250). Stosownie do art. 106 par. 2 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004r., Nr 171, poz. 1800 ze zm.), jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że została ona uwzględniona.  W wyżej wskazanym ustawowym terminie (30 dni) nie otrzymałem odpowiedzi w ustalonej formie (tj. pisemnie na adres wskazany do korespondencji), co zgodnie z ww. ustawą Prawo Telekomunikacyjne oznacza, że moje odstąpienie od umowy zostało przez Operatora uwzględnione. Ponadto, po upływie ww. ustawowego terminu udzielenia odpowiedzi, pracownicy operatora wiele razy wydzwaniali do mnie, i stosując psychologiczne techniki wywierania wpływu, próbowali przymusić mnie do zapłaty pieniędzy, a na skrzynkę pocztową otrzymywałem wiadomości oznaczone jako „windykacyjne”. Z tej przyczyny, dnia 21 lipca 2024 roku, udałem się do punktu konsultacyjnego Operatora z zamiarem złożenia pisemnego wyjaśnienia o treści jak wyżej (zgodnie z formą do kontaktu ustaloną przy składaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy odnotowaną w dokumencie nr 20002089/240518/250), gdzie otrzymałem informację, iż nie mogę złożyć pisma Operatorowi, gdyż taka możliwość została zablokowana w systemie odnośnie mojej osoby. Z tej przyczyny, dnia 22 lipca złożyłem operatorowi drogą e-mailową wyjaśnienie sytuacji o treści jak wyżej. Niedopuszczalna jest sytuacja polegająca na tym, że operator wydzwania do mnie i przysyła mi co chwile e-maile, próbując wymusić na mnie zapłatę pieniędzy. Spory rozstrzygają Sądy Powszechne. Próba wymuszania i zastraszania przez wiodącego operatora ogólnopolskiego nie powinna mieć miejsca w demokratycznym Państwie dodatkowo będącego strukturą Unii Europejskiej. Dla mnie sytuacja jest jednoznaczna. Przepis jest jasny (30 dni na udzielenie odpowiedzi), fakty są oczywiste (brak potwierdzenia nadania odpowiedzi w ustalonej formie). Jeżeli operator uważa inaczej, to od tego jest Sąd. Natomiast proszę, aby więcej operator nie wydzwaniał do mnie, nie przysyłał mi sms-sów, oraz e-maili o charakterze opisanym wyżej, mającym znamiona stalkingu. Ja jestem prawnikiem, świadomym przepisów. Natomiast, gdy takie sytuacje mają miejsce w odniesieniu do ludzi, którzy nie znają się na prawie, to przecież Ci ludzie są zwyczajnie zastraszani i przymuszani do płacenia pieniędzy, bez uprzedniego sądowego stwierdzenia należności. Na marginesie, te stalkingowe wiadomości "windykacyjne" opatrzone są frazą: "Wspieramy Stowarzyszenie Lepsza Polska", a na mieście wiszą banery reklamowe spółki zależnej z hasłami: "rzetelność, zaufanie", itp. - rzygać się chce.
2024-09-26 godz: 11:28Publiczna
Otwarta
Rekompensata za poniesione kosztyFirma Play w ramach rozwiązania braku dostępu do internetu zasugerowała odebranie duplikatu karty SIM. Karta nie została wydana w 2 salonach Play. W Środzie śląskiej i we Wrocławiu na ul. Granicznej. Karty mi nie wydano z powodu wewnętrznej blokady. Zapewniano mnie przez infolinię iż nie ma przeszkód w wydaniu karty. Poniosłem koszty na bezskuteczną podróż do salonów oddalonych o 15 km od miejsca zamieszkania. Wystawiłem zadanie rekompensaty za podróż i niewykorzystany pakiet internetu. Play odmawia. Rzecznik praw konsumenta potwierdził moje prawo do odszkodowania. W związku z lekceważącym podejściem do długoletniego klienta jakim jestem zrezygnowałem z ich usług internetu mobilnego.
2024-09-26 godz: 09:14Publiczna
Otwarta
Opóźnienie paczki, brak kontaktu z firmą24 września, po godzinie 10, zamówiłam bluzę męską, w firmie "Centrum Koszulek". Na dzień dzisiejszy (26.09), nie dostałam żadnej informacji zwrotnej, co się dzieje z zamówieniem. Właściciel obiecuje na stronie, że wysyłka w 24 godziny, zostałam oszukana. Rozumiem opóźnienia, ale jeśli komuś zależy na klientach, to od razu informuje mailowo. Kontakt telefoniczny, po wybraniu numeru, sekretarka mówi, że numer nie istnieje. W jaki sposób ja mogę odzyskać paczkę, albo pieniądze? Przeczytałam opinie w Internecie i jestem załamana. Nie pojadę pół Polski, do Torunia, żeby nawiązać kontakt z właścicielem. W czym jest problem? Dlaczego ktoś przywłaszczył moje pieniądze?
2024-09-25 godz: 16:35Publiczna
Otwarta
brak paczkiwitam kupiłem paczkę 19 września. tego samego dnia wysłałem przelew i w moim banku tego samego dnia dostałem potwierdzenie że przelew już doszedł, dzisiaj jest 25 a nadal paczka do mnie nie przyszła a na stronie nie zmienił się jej status oczekiwania na przelew, pisałem wiele maili dzwoniłem ale nikt nie odbiera .Prosiłbym o pomoc .Oczekuje wobec firmy aby jak najszybciej wysłała mi paczkę lub zwróciła mi kasę na moje konto . Pozdrawiam
2024-09-25 godz: 12:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.P.
zwrot pieniędzy za zwrócony towarwedług pierwszego zamówienia powinno być zwrócone 718zł a drugiego 598zł towar ze zwrotem został wysłany 26.07.2024 a dostarczony 29.07.2024 ogodz 11.00 a drugi zwrot został wysłany 5.08.2024 adotarczony 6.08.2024 o godz 10.42. do tej pory otrzymałem zwrot w kwocie 249zł i nie wiem skąd ta kwota. W obu zwrotach zostały załączone formularze zwrotu pobrane online. wobec powyższego oczekuję zwrotu pozostałej kwoty 1067zł.