Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-11-01 godz: 12:56Publiczna
Rozwiązana
Nieuznany zwrotPrzyczyna: Nieuznany zwrot jednej pary butów (kupionych online), które pomimo, ze nie noszą śladów użytkowania, nie zostały przyjęte do zwrotu. Answear.com twierdzi, że były użyte w zakresie wyższym niż to potrzebne do przymierzenia i stwierdzenia czy są dobre. Co to właściwie oznacza? Jest na to spisany odpowiedni regulamin? Ja natomiast przymierzyłem buty i chodziłem w nich po mieszkaniu, aby stwierdzić czy rozmiar jest ok i czy są wygodne. Co zostało zrobione: Złożyłem jedno odwołanie od pierwszej decyzji, która była negatywna. Czego oczekuję: Przyjęcia zwrotu i wypłacenia równowartości butów na moje konto.
2023-11-01 godz: 07:06Publiczna
Rozwiązana
Przedłużenie umowy Dnia 30.08.2023 Pan R Konsultant Klienta Play drogą telefoniczną złożył mi ofertę na przedłużenie umowy z Play. W trakcie rozmowy której mam nagranie Pan R potwierdził obecna wysokość abonamentu jaka płacę oraz zaproponował przedłużenie umowy z nowym telefonem. Niestety cena jaką podał Pan R (415 pln brutto) była dla mnie za wysoka. Pan R jednak po kilku chwilach obniżył cenę. Najpierw na 350 zł a ostatecznie na 320 zł informując mnie kilkukrotnie, że jest to cena ostateczne. Ofertę mam na piśmie jako wiadomość e-mail. Zgodziłem się na te warunki. Natomiast we wrześniu Play wystawił mi rachunek na kwotę 445 pln brutto. Od razu zgłosiłem reklamacje. Po niespełna 2 tygodniach została ona odrzucona. W kolejnej reklamacji poprosiłem o nagranie rozmowy z Panem R. Zostało mi oni przesłane i po raz kolejny odrzucona reklamacja. Odwołałem się od decyzji z drugiej reklamacji informując ze z nagrania wynika, że to ja mam racje i prosiłem o kontakt z działem reklamacji jak i z samym Panem R który składał mi ta ofertę. Po raz trzeci Play odrzucił moja reklamacje i zamknął mi drogę do kolejnych rozmów twierdząc, ze wszystko ja prawidłowo. Nikt się z Play. Ie skontaktował ze mną telefonicznie i oczywiście Pan R również nie zadzwonił. Na dowód mojej racji posiadam ofertę na piśmie (e-mail) od Pana R oraz nagranie naszej rozmowy z Play. Umowa została zawarta tylko przez telefon. Jedyny podpis jaki złożyłem to przy odbiorze paczki z nowym telefonem. Oczekuje od firmy Play aby utrzymała warunki jakie złożył mi Pan R. Jeśli okaże się ze oferta została złożona błędnie to wnoszę o rozwiązanie umowy. Zwrócę nowy telefon i proszę o powrót do poprzednich warunków.
2023-10-31 godz: 17:46Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.L.
Rozpatrzenie reklamacji negatywnie Kupiłam etui Guess w sklepie fonmix w Częstochowie dnia 19.09.2023 nosiłam je równe 7 dni zareklamowałam ze względu na to że boki etui zaczęły czernąć, pierwsza reklamacja przebiegła pozytywnie mimo że trwała prawie 3 tygodnie mimo że na początku mówili że to będzie około tygodnia, odebrałam etui z reklamacji 17.10.2023r. Po czym po 3 dniach znów taka sama sytuacja, więc zareklamowałam na nowo etui i w dniu wczorajszym 30.10.2023r. Otrzymałam informację od firmy sprzedającej mi etui że reklamacja przebiegła negatywnie i nie zwrócą mi pieniędzy. W rozpatrzeniu reklamacji zostało napisane że „naturalne zużycie nie jest zaliczane” ale to nie jest naturalne zużycie jeżeli po 3 dniach etui zaczyna ciemnieć i jest szare zamiast różowe. Jakie mam szanse na odzyskanie pieniędzy? Etui kosztowało 189zł
2023-10-31 godz: 16:06Publiczna
Rozwiązana
odrzucona reklamacjaDnia 20.10.2023 r. dostarczony został do mnie narożnik przez pracownika merkury market. Pracownik ile mógł , 15 metrów doniósł części narożnika ofoliowane pod schody do wejścia do domu. Po 2h wraz z rodziną wnieśliśmy w 3 osoby narożnik do domu, odpakowaliśmy i jak się okazało na części narożnej były 2 dziury. Oczywiście odrazu zadzwoniliśmy do merkury w Tarnowie, Pan przekazał informację, żeby na dzień następny podjechać i złożyć reklamację bo dziś na to nie mają czasu. Tak zrobiliśmy będąc pewnym, że producent przyjmie tą reklamację. Niestety tak się nie stało. Oczywiście wina jest po naszej stronie bo nie sprawdziliśmy narożnika w tym samym momencie kiedy go przywieźli i napewno to my go uszkodziliśmy. Opakowanie - folia była nie uszkodzona w chwili wnoszenia i rozpakowywania. Narożnik warty 5 tys złotych z dziurami jakby był zrobiony ze starego koca 10 letniego, który rozwala się JESZCZE GO NIE UŻYTKUJĄC. Dopiero dziś po otrzymaniu decyzji przeczytałam opinię o Państwa sklepie i widzę, że nie tylko ja jedna mam taki problem. Wszystko jest cacy dopóki towar już nie jest ich. Nie jestem w stanie pojąć jak produkt za tyle pieniędzy może przyjść w takim stanie i czemu zawsze Państwo obarczają winą klienta. To my wszystko źle a wy wszystko super. Nie proszę Państwo nie zgadzam się z tą decyzją i nie mam zamiaru użytkować narożnika który kosztował mnie 2 wypłaty i przyszedł uszkodzony. Chciałabym odwołać się od tej decyzji, jest ona dla mnie zatrważająca. To tak jakby zakupiony telewizor był zepsuty - tak samo jest z narożnikiem - po odpakowaniu okazało się, że jest on zepsuty - i nie życzę sobie żeby Państwo obarczali mnie za to winą.
2023-10-31 godz: 15:08Publiczna
Rozwiązana
Niezrealizowane zamowienie0Nik nie potrafi mi odpowiedziec gdzie jest moje zamowienie. Czas realizacji dob5 dni roboczych a tymczasem ja nadal nie mam zamiwienia. Nie odpisuja na maile nie odbierają telefonow.
2023-10-31 godz: 13:30Publiczna
Rozwiązana
Zwrot wadliwego towaruWitam, dnia 09.30.2023 zakupiłam przez stronę internetową BarberStory.pl Bab.masz.Barbers' trymer Skeleton BOOST+ GOLD na kwotę 517,28. Otrzymałam niestety wadliwy towar, który nie nadaję się do użytku. Nie działał poprawnie. Po kontakcie z firmą kazano mi go odesłać na reklamację, ponieważ użyłam go kilka sekund. Oczywiście wysłałam go na własny koszt za 20,99 zł. Po dwóch tygodniach zwrócono mi ten trymer ale nie został naprawiony. Niestety po wielokrotnym kontakcie mailowym z tą firmą znów kazano mi go odesłać na własny koszt na reklamację. Oczywiście musiałam wydać kolejne pieniądze na zwrot otrzymanego wadliwego sprzętu. Prosiłam o zwrot pieniędzy za sprzęt i za koszty wysyłki, ponieważ to jest nie uczciwe, że ja oddając nowy towar użyty tylko kilka sekund bo nie dało się na nim pracować, a firma odsyła mi go nie naprawionego. Po czym piszą mi, że kolejny raz mam go wysłać na reklamację i niestety ponoszę kolejne koszty i straty z tego tytułu bo nie mam ani sprzętu ani pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za trymer i koszty wysyłki, ponieważ gdyby odesłano mi naprawiony trymer nie byłoby tego wszystkiego. Towar jest już u sprzedawcy, a ja tylko proszę o zwrot moich pieniędzy. Pozdrawiam,
2023-10-31 godz: 09:12Publiczna
Rozwiązana
Zwrot telefonu w ciągu 14 dni od zawarcia umowyZamówiłem telefon w sieci Plus. Po otrzymaniu stwierdziłem że źle zamówiłem i zrobiłem zwrot a zamówiłem z też samsunga ale z większą pamięcią wewnętrzna i ramem. Odesłałem telefon z którego zrezygnowałem. Plus po kilku dniach stwierdził że telefon który otrzymali ma rysy, których jestem pewien że nie było. I domagają się ode mnie 1300 zł za naprawdę. Powiedziałem że mogę odkupić w takim razie po.obnizonej kwocie ten telefon ale napewno nie będę płacić pieniędzy gdzie wiem że telefon był ok. Powiedzieli ze odstąpiłem od umowy to teraz mam tylko im zapłacić nic więcej ich nie interesuje. Kwotę sobie doliczyli do rachunku bieżącego. Żadnego protokołu odbioru od kuriera nie ma .żadnych tak naprawdę dowodów nie ma tyle że zdjęcie jakiegoś telefonu z rysą co śmiem twierdzić że napewno nie był to telefon który odesłałem.
2023-10-31 godz: 01:04Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.K.
brak zwrotu środków za zwrot towaruzamówiłam wl sklepie haia.pl 3 sukienki. Ubrania okazały się być na mnie za małe, dlatego zgodnie z regulaminem udostępnionym na stronie sklepu zwróciłam towar po 2 dniach od jego otrzymania.. Paczka nadana przez DPD wróciła do mnie po 3 dniach, ponieważ sklep jej nie odebrał. telefon podany na stronie sklepu jest nieaktywny.. sklep posiada ogrom negatywnych komentarzy informujacych o braku zwrotu pieniędzy za zwroty. Oczekuje od Firmy, iż zgodnie z regulaminem przyjma zwrot i zwrócą mi pieniądze za towar.
2023-10-30 godz: 19:18Publiczna
Rozwiązana
Odmowa reklamacjiW dniu 19.07.2023r. dokonałem zakupu obuwia marki Nike Premier III poprzez stronę internetową R-Gol.com, w dniu 09.10.2023r. dokonałem reklamacji z uwagi na pęknięcie wierzchniej warstwy zamszu na czubku obuwia. Z rozpatrzeniem reklamacji byłem przetrzymywany do ostatniego dnia. Otrzymałem odpowiedź w dniu 25.10.2023r. 1. Szanowny Kliencie, nie zostały stwierdzone wady w obuwiu. Uszkodzenie ma charakter mechaniczny. Więcej informacji przedstawiliśmy w dokumencie dołączonym do butów. Całość wyślemy na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. W związku z tym reklamacje uważamy za niezasadną. Kolejna odpowiedź w dniu w 26.10.2023r : 2. Szanowny Kliencie, dziękujemy za informacje. Rozumiemy, że nie zgadza się Pan z naszym stanowiskiem, trudno oczekiwać zrozumienia dla negatywnej odpowiedzi, kiedy sam fakt złożenia reklamacji wiąże się z oczekiwaniem pozytywnego zakończeniem sprawy. Jednak należy mieć świadomość, że sprzedawca nie odpowiada za zdarzenia losowe mające na boisku piłkarskim. W piłkę nożną wpisane jest ryzyko uszkodzenia rzeczy, bowiem w trakcie gry dochodzi do wielu zdarzeń, które mogą trawle uszkodzić obuwie. Poprzednia reklamacja nie stanowi przedmiotu sprawy. Nieodebranie paczki nie zmieni naszego stanowiska. Paczkę otrzymaliśmy 11.10. informacja, zatem została przekazana w ciągu 14 dni. Sposób obliczenia terminu został określony w K.C. Art.111 . Chciałbym podkreślić, że to poraz drugi zakupione obuwie w tym sklepie, w poprzednim również doszło do tego samego pęknięcia zamszu i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i środki zostały zwrócone na konto. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2023-10-30 godz: 08:44Publiczna
Rozwiązana
Trzy nie uznane reklamacjeZwracam sie z prosba o zalatwienie sprawy w sprawie zakupionego oobuwia. PUMA CAVEN DIME FC - 239,99. Buty zakupilem w sklepie 50 STYLE we Włocławeku ulica. Klinskiego 3 w dniu 28.03.2023r. Pierwsza reklamacja z dnia 27.08.2023r. - reklamacja odrzucona. 2 reklamacja z dnia 15.09.2023r. - reklamacja odrzucona. Uzasadnienie obuwie zakupione 28.03.2023r. po 5 miesiącach użytkowania popękały podeszwy. Do obuwia dostała się woda podczas chodzenia. Obuwie i popękanie podeszwy nie wystapilo w skutek zlego uzytkowania tylko z wadliwego materialu obuwia i od tego podeszwa bardzo popekala, powstala dziura w dwoch miejscach. W obuwiu takim nie da sie chodzic dlatego prosze o przychylne podejscie do sprawy z poważaniem