Anulowanie zamówienia W dniu dzisiejszym zamoeilam w aplikacji empik biografie zmarłego Matthew Perry.
Od rana na stronie empik cena biografi co cheile zmieniała cenę. Począwszy od 34.99 zł, następnie 40.22.zl (za ta cene zakupilam) , obecnie 51,99 zł.
Moje zamówienie zostało anulowane pomimo, że na chwilę składania zamówienia książka była dostępna (na stanie magazynowym). Obecnie w dalszym ciągu mogę zamówić ale już za wyższa cenę.
Skontaktowałam się z infolinią empik i usłyszałam, że moje zamowienienzostalo anulowane w związku z dużym zainteresowaniem książką i empik nie mógł zrealizować moje zamówienia bo nie było już książki.
Skoro nie było już książki to na stronie powinnam mieć taką informację.
Obawiam się, że książka była ale z racji ogromnego zainteresowania (12 tys. użytkowników przeglądało w dniu dzisiejszym.pozycje.biografii) empik wykorzystał moment na zarobek i złe traktowanie swoich klientów. Skoro zamówiła i zamówienia zostało przyjęte do realizacji, a następnie anulowane to jest zła praktyka.i źle trakwoanie klienta. Kupujący posiadając informacje na sklepie internetowym o dostępności książki nawet w przypadku braku nakładu nie ponosi.odpowiedzialnosci za niespójność systemu. Ja się obawiam jednak tego, że poprzez anulowanie mojego zamówienia po niższej cenie zmuszają mnie poniekąd do kupna książki po wyższej cenie.
Brak realizacji zamówienia Dzień dobry!
Dokonałam zamówienia w sklepie internetowym futrakaribu.pl. Na stronie część produktów była w cenach regularnych część oznaczona jako „promocja”. Faktycznie rabaty były duże, bo najbardziej przeceniony produkt był o 89%. Zamówiłam 5 czapek wełnianych z pomponem. Wg praw konsumenta zawarcie umowy odbywa się po potwierdzeniu zamówienia i w takiej sytuacji przyjęcie oferty dla sklepu jest wierzące i powinno zostać zrealizowane. Mam na mailu potwierdzenie zamówienia, oraz ze zamówienie zostało przekazane do realizacji. Rano dostałam SMS, ze na stronie wystąpił błąd i zamówienie zostało wstrzymane a pieniążki zwrócone na konto. Jestem świadoma, ze taki błąd dla firmy może być kosztowny ale jako klient nie raz spotkałam się z wietrzeniem magazynów i tak dużymi promocjami. Klient nie musi się domyślać czy coś jest błędem. Tutaj wyraźnie umowa została zawarta. Próbowałam się kontaktować z Karibu smsowo oraz mailowo jednak zostałam za każdym zignorowana. Zero odpowiedzi. Oczekuje od firmy zrealizowania tego zamówienia.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.
Pozdrawiam,
Niekompletne opłacone zamowienieZrobiłam zamówienie za łączna kwotę 9444,94 opłaciłem niestety nie dotarły mi trzy artykuły. Gdy zgłosiłam problem na stronie na czacie momentalnie zablokowano mi konto. Cały czas zajmują się ta sprawa a minął tydzień
Nie mogę dokonać zwrotu pońieważ konto mam zablokowane . Pisza na czacie, ze mogę odesłać tylko na swój koszt i ubezpieczyć bo może nie dotrzeć. Co teraz? Po 14 dniach zwrotu już nie mogę dokononac
Reklamacja smyczy27,02,2023 - Zakupiłam smycz „flexi” (s-15kg) w sklepie „kakadu zoo” (Avenida Poznań). Firma działa pod NIP:524-27-77-396. Sprzedawca poinformował że są gwarancją 2 lata.
Po 4 mieś. zauważyłam przetarcia na taśmie spowodowane blokadą smyczy ( w najcześciej używanym miejscu). Przetarcia od blokady intensywnie pogarszały stan taśmy. 19.10.2023 odnalazłam pudełko i paragon - udałam się do sklepu oby złożyć smycz na reklamację. ( Przy tym mam dojazd do sklepu w koszt 24zł - mieszkam za miastem)
Sprzedawca zabrał nam smycz - co spowodowało że Ja i mój Pies pozostali bez smyczy.
Po tygodniu wydano nam list. Niewiadomo od kogo, nie posiada on regomu i kontaktów. Informuje list mnie o tym że: NA OBUDOWIE smyczy stwierdzono zadrapania oraz otarcia - jest to nieprawidłowe używanie produktu zgodnie z przeznaczeniem oraz instrukcją. Z TAKIM STWIERDZENIEM JA NIE ZGADZAM SIĘ.
Proszę wyjaśnić sprawę.
Oczekują wymiany smyczy na inną.
Z Poważaniem
Rezygnacja z zakupuDzisiaj 28 października w sklepie Biedronka na ul Teligi w Krakowie dokonałem zakupu boczku między boczkiem artykułami które były w cenie promocyjnej ktoś włożył produkt też boczek ale o innej z innej firmy i o innej cenie przy kasie otrzymała informację że nie mogę zrobić zwrotu gdyż produkty jak to nazwano z chłodni nie podlegają zwrotowi nie zgadzam się z taką decyzją też na półce powinny znajdować się produkty tylko i wyłącznie danej firmy i w danej cenie nie każdy podczas zakupów potrafił dokładnie przeczytać ceny wartości firmy dlatego powinna być możliwość zwrotu przy kasie a taki możliwości jak się uzyskałem wiadomość nie ma dlaczego
Hotpoint Ariston Aqualtis W gwarancji roszerzonejProsze Państwa,Zostałam oszukana przez Whirlpool Polska Appliances Sp z o.o. i przez podwykonawcą AGD Kontakt 24 Naprawa SPRZĘTU- Płocka 15 A PL-01-231 WARSZAWA. Mam pralkę kupioną zaledwie rok temu w gwarancji rozszerzonej w Media Expert. Pralka od wielu tygodni pokazywała błąd F05. Przed zaakceptowaniem mojego zgłoszenia Serwis Whirlpool prosił o wykonanie pewnych czynnosci, którę po kolej zrobiłam - np. wyczyszczenie filtra, węzy itp. Pan z AGD Kontakt 24, kiedy wszedł 27.10.2023 o godzinie 15.50 do domu powiedział od razu że zostałam poinformowana o ewentualnych odpłatności i że nie dotyka pralki do póki sie nie zgodzę zapłacić. Trochę zaskoczona mówię że pralka nie działa i niech zobaczy najpierw o co chodzi, a nie że z góry decyduję że muszę płacić. Pan w zaledwie 5 sekund odpalił pralkę i już stwierdził że coś blokuję pralkę w rury odpływowej, i co robi? Wyciąga jakieś małe kłaki (które widać na zdjęciu) i odłącza kompletnie od rury i od ściany złącze i wokół rury przyczepią jakąś taśmę i wsadza z powrotem do ściany (jak widać na zdjęciu). Twierdząc że to nie zależy od pralki tylko od złego montażu, nb którego ja nie zrobiłam ale ponoszę odpowiedzialność (?!?!). Jeszcze do tego kiedy mu powiedziałam że przecież to nie ja montowałam i że ten złączać jest częścią pralki, bo to dobrze pamiętam że technicy kiedy przyszli wyjęli tą częśc plastikąwą która łaczy pralkę do rury odpływowej w ścianie z siatki gdzie jest gwarancja i instrukcja pralki. Pan beszczelnie odpowiada mi że on nie jest hydraulikiem ale tylko zajmuję się pralkami(!?) i że złączać jest za mały na taką pralkę i on nie wymieni bo Whirlpool mu nie zapłaci za taką naprawe. Prosze Państwo ten cały interes kosztowało mnie 275 PLN!To absurd! Za co ja zapłaciłam tyle? Jeszcze, w tonie paternalistycznym, dostałam parę uwag że następnym razem muszę tupać nogą do Serwisu Whirlpoola i kłócić się z nimi że pralka nie działa i tyle, bez wykonania czynności które zostały mi zlecone. Problem w tym że jeżeli tych czynności bym nie zrobiła to Serwis nie zamówił by mi żadnego technika. Teraz bym chciała wiedzieć jeżeli te kłaki wejdą w rury w ścianach to będę musiała całą ścianę kłuć????Zgłaszam tą całą zaistniałą sytuację do was i wymagam odszkodowanie i zwrot tych pieniędzy ale nie od Media Expert jak Pan F twierdzi, tylko od Whirlpoola któręgo zamówił takięgo nie profesionalnego podwykonawce.
Z poważaniem.
Odrzucenie naprawy na gwarancjiWitam,
26 .07.2022 zakupiłam odkurzacz Roborock H7 w Media Expert , na początku pracował oki, ale od marca 2023 pomimo systematycznego czyszczenia i mycia filtrów zaczął podczas odkurzania wyłączać się. W kwietniu zgłosiłam go do naprawy na gwarancji. Naprawili, ale pracował głośniej. nie zgłaszałam tej usterki skoro był po naprawie. Na początku września zaczął się podczas pracy ponownie wyłączać. Zgłosiłam do serwisu Jamicon , bo tam jest naprawa znowu ten sam problem 3 października 2023 - dostałam informację, że jest wydłużony czas naprawy. 26 października zadzwonił do mnie Pan z firmy Jamicon czy była obudowa pęknięta odpowiedziałam, że nie , to odpowiedział , że muszą to wziąć na siebie, gdyż za długo nie była paczka otwierana i nie mogli złożyć reklamacji do kuriera. Dzisiaj dostałam diagnozę naprawy sprzętu i dostałam szoku. Wszystko na mój koszt, bo napisali, że sprzęt ma zatarty silnik turbiny na wskutek zabrudzenia. Dołączone jest zdjęcie tej turbiny, tylko pytanie jeśli myję filtry co drugi dzień, to tez mam turbinę czyścić ? Przecież jeśli odkręciłabym tę pokrywę do czyszczenia, to tez odrzucono by z powodu naruszenia i zerwania gwarancji. Odpisałam, że nie zgadzam się z diagnozą, bo ja systematycznie co 2 dni czyszczę ten sprzęt, myję filtry i wymieniam na zapasowe, które też zakupiłam dodatkowo. Proszę Państwo pomóżcie mi, dla mnie jest to takie oszustwo, bo dają nam gwarancję, wiem, że mechaniczne uszkodzenia nie podlegają naprawy, ale to, że ja mam czyścić silnik z kurzu to mnie rozwaliło. Oczekuję wymiany sprzętu na nowy lub porządnej naprawy, bo odkurzacz jest bardzo fajny i podręczny. Naprawy się troszkę boję, bo sklecą na chwilę i stanie się to samo , skoro już drugi raz oddałam go z tego samego powodu.
Z poważaniem
Zablokowany port optyczny licznika energiiDzień dobry,
Jestem prosumentem i chciałbym mieć możliwość kontroli tego ile prądu zużywam, ile oddaję do sieci i jak wygląda bilans. Mam narzędzie, które pozwala bezinwazyjnie czytać dane licznika przez port optyczny i kontrolować to co dzieje się z moim prądem, jednak mój licznik (oraz większość liczników w Polsce) ma zablokowany wspomniany port optyczny. To powoduje, że nie mogę w świadomy i prosty sposób korzystać z prądu w domu oraz kontrolować rozliczeń jakie otrzymuję z PGE. Jestem przekonany, że każdy powinien mieć dostęp do swoich danych i porty optyczne w licznikach energii powinny być odblokowane, jak ma to miejsce w przypadku domów bez instalacji PV. Takiego problemu nie ma w większości krajów UE - np. Niemcy, Czechy.
Jestem przekonany, że ograniczanie dostępu do tych informacji narusza moje prawa jako klienta PGE oraz konsumenta.
Bardzo proszę o odblokowanie mojego licznika oraz liczników osób, które wskażę (rodzina), a które również mają instalację PV.
Dziękuję.
Z poważaniem,
Ubezpieczenie samochodu Witam,w lutym br.chciałem ubezpieczyć samochód w firmie PZU skuszony bonusem,który miałem otrzymać w postaci niższej opłaty za oc w kwocie 200.00pln.Niestety oczekiwałem określony czas i bonusu nie otrzymałem.Wobec takiej postawy PZU -postanowiłem wypowiedzieć umowę,co uczyniłem 16 lutego 2023r.,w uzasadnieniu podałem przyczyczynę tej decyzji (samochód ubezpieczyłem w innej firmie.PZU przekazało moją sprawę firmie windykacyjnej,która to firma,,bombarduje"mnie telefonicznie ponagleniami do zapłaty nie istniejących zaległości.Wobec powyższego -proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.Dziękuję.
Nie uznana reklamacjaOddałam obuwie do reklamacji z powodu pękniętych podeszw i odprutego materiału. Po tygodniu dostałam informację że obuwie mam odebrać z salonu ponieważ nie uznano roszczeń reklamacyjnych i że nie stwierdzono wad za które salon odpowiada. Oczekuje zwrotu pieniędzy za obuwie.