- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

ANSWEAR.COM SPÓŁKA AKCYJNA

Składałam reklamacje odnosnie butow, ktore kupilam ponad rok temu, ale nie minal jeszcze czas na reklamacje. Buty pomimo tego ze byly zakladane i uzytkowane we wlasciwy sposob, przetarly sie z tylu i nie da rady w nich chodzic bo plastikowe elementy wbijaja sie w stope. Reklamacja byla rozpatrzona negatywnie(czytaj więcej)
Przyczyna: Nieuznany zwrot jednej pary butów (kupionych online), które pomimo, ze nie noszą śladów użytkowania, nie zostały przyjęte do zwrotu. Answear.com twierdzi, że były użyte w zakresie wyższym niż to potrzebne do przymierzenia i stwierdzenia czy są dobre. Co to właściwie oznacza? Jest na to spisany odpowiedni regulamin? Ja natomiast przymierzyłem buty i chodziłem w nich po mieszkaniu, aby stwierdzić czy rozmiar jest ok i czy są wygodne. Co zostało zrobione: Złożyłem jedno odwołanie od pierwszej decyzji, która była negatywna. Czego oczekuję: Przyjęcia zwrotu i wypłacenia równowartości butów na moje konto.(czytaj więcej)