Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zakupy. 16.10.2023 roku zakupiłam w firmie meblehandmade 2 łóżka za cenę 2698 zł. Zapłaciłam blikiem i czekałam na realizację jednak na FB trafiłam na grupę gdzie ludzie zaczęli pisać że nie ma ani towaru ani pieniędzy więc nie chcąc ryzykować anulowałam zamówienie 24.10.2023 i wysłałam im 24.10.2023 rezygnację z zamówienia pani je odebrała 27.10.2023 i napisała że zwrot pieniędzy mogę się spodziewać na następny tydzień ale niesty kontakt się urwał pani nie odpisuje na wiadomości ani nie odbiera telefonu a zwrotu pieniędzy również nie ma.
Fotel Gamingowy z podświetleniem LEDWitam
Zamówiłem fotel gamingowy z podświetleniem LED ze sklepu Media Expert
Już od samego początku były problemy po odebraniu przesyłki i złożeniu okazało się że fotel nie jest sprawny po czym został odesłany do naprawy (Taki jaki przyjechał taki odesłałem)
zaczynamy od momentu że wgl. zadnej informacji nie dostawałem jak się "ma fotel"
dzwoniłem na infolinie za każdym razem (ok.20razy) byłem informowany że zaraz opiekun się odezwie w sprawię fotelu - nic i nikt się nie odzywał więc fotel przyjechał bez informacji że jest "Gotowy"
wróciłem otworzyłem chciałem złożyć okazało się że fotel nie przyjechał kompletny ( bez podstawy siedzenia (bez krzyżaka, kółek i tych stelarzy co łączą krzyżaka z siedziskiem) oraz że fotel nie został wcale naprawiony tak uszkodzony jak był tak wrócił i jeszcze nie kompletny :( zaznaczę że fotel został oddany 15.09.2023r "do naprawy" i do tego momentu nie dostałem go kompletnego :(
O/wDnia 04.09.23 zakupiłam w rej firmie onile swetr, opłaciłam z góry
Mamy 06.11.23 w dalszym ciągu brak towaru
Czas oczekiwania 21dni minął
Kontak telefoniczny - brak
Kontakt mailowy -tragiczny, odpisują po kilku dniach, jak już odpisza to zganiaja winę na kuriera, albo że paczka pi drodze się zawieruszyła itp
Chciałam odstąpić od umowy lecz na tego maila odpowiedzi nie uzyskałam
Posiadam wszystkie maile z tą firmą tzn w imieniu tej firmy odpowiada kto inny
Czuje się oszukana
Domagam się zwrot pieniędzy
Nie dotrzymanie warunków umowyWitam. Mam problem z firmą play. Chodzi o to, że w związku z przedłużeniem umowy Pani z play zaoferowała mi ofertę na numery które mam play. Aneks do umowy odbywał się telefonicznie. Play nie dotrzymuje warunków umowy. Abonamat jest 2 razy większy niż jest, bo teraz Play stwierdziło, że nie mogą zaproponować mi takiej oferty. Przyznali się do błędu pracownika ale reklamacji nie uwzględnili. Reklamacja była zgłaszana kilku krotnie i za kazdem razem odrzucona.a warunki które proponują nadal nie są dla mnie stafakcjonujace, bo ml być abonament 700 zł za 3 numery a po ich rabatach i wogole juz pi tej reklamacji bwdzie 1200zl. Oczekuje aby firma dotrzymała warunków umowy o których była umowa podpisując umowę teledonicznie
Odrzucona reklamacja Kupiłem klucz udarowy nr jak 0439414 2023 07 28 .padło lozysko naderwala się przy baterii obudowa oddałem do sklepu 21.09.2023 Na reklamację 25 09 2023r dostałem.sms ze serwis nawiąże kontakt ze mną. 26.10 2023r zadzwonilem ma inolinie bo nikt sie nie odzywal i juz zaczelem sie niecierpliwic co z moim sprzętem okazuje sie ze klucz jest na sklepie nie naprawiony i z odmową gwarancji czzego nie wiedzialem i sklep lidl oraz parkside serwis nie poinformował mnie .po kilku telefonach i wizytach w sklepie dopiero 2listopada dostałem informacje że klucz nie naprawia ale ja już duzo wczesniej to odebralem .bo klucilem sie ze niedotrzymania 2 tyg oznacza że zaakceptowali reklamację i zwrócą pieniadze lub nowy sprzęt. To mi z opóźnieniem smsy wysłali.ze sprzet nie naprawia moze jest do odebrania w sklepie.zenada prosze o pomoc
Zakończenie usługi telefon na kartę W dniu 17.06.2023r. poszedłem do salonu Play celem wyjaśnienia braku możliwości połączeń telefonicznych pomimo istniejących środków na kącie. Tam dowiedziałem się, że zmienił się regulamin usługi. Pytałem wtedy, dlaczego nie zostałem o tym powiadomiony. Odpowiedź była krótka, że zostałem powiadomiony pisemnie i SMSem. Wtedy nic takiego nie kojarzyłem., ale po namyśle zapytałem jak mogę odzyskać swoje pieniądze z konta. Poinformowano mnie, że mogę odzyskać pieniądze, ale pomniejszone o 20 PLN. Wyraziłem zgodę na ten proceder po czym dostałem dwa dokumenty jeden o wyłączeniu numeru i drugi z numerem mojego konta bankowego na które miały być przelane pozostałe pieniądze z konta telefonicznego. Ponieważ pieniądze nie wpłynęły na konto poszedłem poraz kolejny do salonu Play, gdzie dostałem odpowiedź, że to może potrwać nawet dwa miesiące. W dniu 19.08.23r. poraz kolejny zawitałem w salonie, gdyż dalej pieniędzy na koncie nie było. Znów jakieś pokrętne odpowiedzi w mojej sprawie i poraz kolejny przyjęto numer mojego konta bankowego. Niestety to nic nie zmieniło. W dniu 08.10.2023r złożyłem w tej sprawie reklamację do Play. W dniu 31.10.2023r otrzymałem zdumiewająco nieprzychylną dla mnie odpowiedź nieuzasadnionej reklamacji. A co za tym idzie kwota 139.53 PLN, która mi się uzbierała przepadła. Najbardziej dotknęła mnie informacja od konsultanta obsługi klienta "przykro mi, że dotychczasowa obsługa nie spełniła pana oczekiwań"
Reklamacja obuwiaObuwie które zostało zakupione w sierpniu uległo rozpruciu. Pomimo prośby o znalezienie transakcji powiedziano mi że nie ma takiej możliwości. Miałam podobną sytuację w innym sklepie gdzie bez problemu przyjęto towar do reklamacji.Posiadam zeznanie świadka który również ma zakupione obuwie tego samego dnia.
Brak zwrotu środków po reklamacji2 miesiące temu zostały zakupione i opłacone leki z apteki na stronie apteka.sloneczna24.pl.
Zamówienie nie zostało zrealizowane, do sklepu nie dało się dodzwonić, a maile były bez odpowiedzi.
Po wielu próbach kontaktu udało się telefonicznie zareklamować zakup. Apteka przyjęła zgłoszenie i zobowiązała się do zwrotu środków jednak termin na zwrot minął, a pieniądze nie wpłynęły na konto, z którego poszły środki na zakupy. Na infolinię sklepu nie da się dodzwonić, maile nadal pozostają bez odpowiedzi.
Zwracam się z prośbą o pomoc.
W Internecie sklep ma dużo negatywnych opinii, w których setki osób twierdzą, że są w tej samej sytuacji, niektórzy od kilku lat.
Załączam maile ze szczegółami zamówienia, potwierdzenie płatności oraz potwierdzenie przyjęcia reklamacji.
Odrzucona reklamacjaPo zakupie obuwia sportowego w dniu 12.06.2023 po około 4 miesiącach została złożona reklamacja ponieważ obuwie, które jest przeznaczone do grania w piłkę nożna rozkleiło się przy podeszwie na obydwu butach po około 4 miesiacach. Po 14 dniach od złożenia reklamacja została odrzucona gdyż w piśmie otrzymanym przez Martens sport stwierdzono, ze obuwie było źle użytkowane i poddane na duże namoczenie przez wodę i było prane w pralce ponieważ ładnie pachnie i jest za czyste. jak również stwierdzono ze było jeszcze użytkowane po rozklejeniu cos jest nieprawdą, bo jak można grać w uszkodzonych butach, po z a tym przy zakupie tegoż obuwia sprzedawca zaproponował szampon do czyszczenia, dezodorant do butów oraz woreczki które wchłaniają wilgoć i brzydki zapas wiec gdzie tu logika pisma na którym stwierdzono pranie w pralce. Raczej rzeczoznawca z firmy Martens to chyba osoba, która nie potrafi ocenić szkody oraz uszkodzenia obuwia jak to raczej bywa w takich firmach z czym miałem do czynienia nie raz ponieważ sam pracowałem w sprzedaży obuwia około 10 lat i wiem jak rozstrzyga się takie sytuacje. w Złączniku przesyłam pismo oraz dowód zakupu. Z góry dziękuję za pomoc jak również pozytywne rozpatrzenie sprawy i zwrotu kosztów zakupu, nie interesuje mnie wymiana ponieważ już nie zakupie obuwia i innych artykułów w tej sieci. Z poważaniem klient
odrzucenie reklamacjiSprzedawca odrzucił reklamację z uzasadnieniem, że uszkodzenia wynikają z intensywnej eksploatacji obuwia w trudnych warunkach o agresywnych podłożach a także specyfiki chodu użytkownika. Buty nosił syn w drodze do szkoły, po chodniku.
Zakupione 25.03.2023.
Dla mnie ewidentnym jest, że materiały są słabej jakości a sprzedawca umywa ręce.
Czy pozostaje mi tylko droga sądowa?