Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów

Centrum Zaopatrzenia Fryzjerów

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2023-10-31 godz: 13:30
Od
avatar-urlB.G.
Publiczna
Otwarta

Zwrot wadliwego towaru

Witam, dnia 09.30.2023 zakupiłam przez stronę internetową BarberStory.pl Bab.masz.Barbers' trymer Skeleton BOOST+ GOLD na kwotę 517,28. Otrzymałam niestety wadliwy towar, który nie nadaję się do użytku. Nie działał poprawnie. Po kontakcie z firmą kazano mi go odesłać na reklamację, ponieważ użyłam go kilka sekund. Oczywiście wysłałam go na własny koszt za 20,99 zł. Po dwóch tygodniach zwrócono mi ten trymer ale nie został naprawiony. Niestety po wielokrotnym kontakcie mailowym z tą firmą znów kazano mi go odesłać na własny koszt na reklamację. Oczywiście musiałam wydać kolejne pieniądze na zwrot otrzymanego wadliwego sprzętu. Prosiłam o zwrot pieniędzy za sprzęt i za koszty wysyłki, ponieważ to jest nie uczciwe, że ja oddając nowy towar użyty tylko kilka sekund bo nie dało się na nim pracować, a firma odsyła mi go nie naprawionego. Po czym piszą mi, że kolejny raz mam go wysłać na reklamację i niestety ponoszę kolejne koszty i straty z tego tytułu bo nie mam ani sprzętu ani pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za trymer i koszty wysyłki, ponieważ gdyby odesłano mi naprawiony trymer nie byłoby tego wszystkiego. Towar jest już u sprzedawcy, a ja tylko proszę o zwrot moich pieniędzy. Pozdrawiam, (czytaj więcej)