Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-12-04 godz: 10:50Publiczna
Rozwiązana
Naprawa wadliwego produktu Zakupiłem trzy amerykanki (łóżka do spania dla dzieci) jedno z nich posiada wadę wynikająca z winy producenta. Boczki w jednej z nich są krzywe oraz ruszają się na boki, oraz brak sprężyn w części mebla, Siadając na zasłane łóżko siedzisko się zapada. I jest problem z wystawieniem rachunku za kupiony towar. Po zgłoszeniu problemu pan, który wykonywał te meble stwierdził, że wymieni boczki, pisząc, że będzie w środę, później, że w niedzielę następnie, że jest hory itd. Wszystkie plagi egipskie go dotykają… Do dnia dzisiejszego nie mogę się dogadać z producentem, więc bardzo PROSZĘ O POMOC W TEJ SPRAWIE. Oczekuję naprawy wadliwego towaru (amerykanki) lub zwrotu gotówki. Koszt zakupu trzech Amerykanek to 3700 PLN, więc kwota niemała. Bardzo proszę o pomyślne i niezwłoczne załatwienie mojej sprawy. PS. Mieszkam we Wrocławiu meble kupowałem na placu Świebodzkim
2023-12-04 godz: 10:31Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlT.P.
Nieuczciwą praktyka - promocja na zabawkiW dniu dzisiejszym udałem się na zakupy do Lidla skuszony promocja "zabawki i gry drugi minus 50%" Po wybraniu produktów, przy kasie okazało się z promocji wykluczone jest LEGO. Żaden komunikat ani w gazetce ani przy produktach o tym nie mówi. Pani kierownik przyniosła regulamin w którym faktycznie jest wykluczenie LEGO. Regulamin z lista produktów ma 21 stron. Komunikacja sklepowa nie mówi o żadnych wykluczeniach. Marka LEGO jest najbardziej rozpoznawalną marka zabawek jaka jest w Lidlu. Niestety klient ma mozliwosc dopiero przy kasie dowiedzieć się że produkt nie jest objety promocją. Jest to wprowadzania w błąd klientów. Konkurencja (biedronka) na wszystkich plakatach informuje o wykluczeniach (np. LEGO). Dziecko wybrało sobie 2 zestawy LEGO i przy kasie dowiaduje się że nie może ich kupić. Jestem świadomym klientem i czytam wszystkie gwiazdki ale w tym przypadku Lidl nie komunikuje właściwie promocji nie informując o wykluczeniach. W taki sposób można zrobić promocje Napoje -50% a w regulaminie wykluczyć colę i pepsi aby tylko sciagnsc klienta do sklepu. Wielu ludzi nawet nie zauważy że promocja się nie nabiła. Proszę o interwencję. Załączam zdjęcia z gazetki i komunikacji sklepowej
2023-12-01 godz: 19:55Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.K.
Brak zwrotu środkówSzanowni Państwo, Uprzejmie proszę o przeprowadzenie kontroli w sklepie internetowym Arturo Vicci (https://arturovicci.pl/), który zarówno wobec mnie jak i innych konsumentów (z którymi mam kontakt) dopuścił się prawdopodobnie oszustwa w postaci braku zwrotu środków za zwrócony towar zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie sklepu on-line. Przedmiotem zamówienia a następnie zwrotu były Trapery czarne wiązane Rozmiar: 40 w kwocie 319,00 zł. W załączeniu przesyłam korespondencję ze sklepem, którego pracownik sam potwierdził w jakim terminie powinny być zwrócone środki, a po upływie tego terminu, nadal gra na zwłokę twierdząc, że moje zgłoszenie zostaje przekazane do działu księgowości. Do dnia dzisiejszego sklep nie odpowiada na moje maile, nie otrzymałam również informacji o odrzuceniu zwrotu ani samego zwrotu. OPIS: Dnia 14.10.2023 r. dokonałam zakupu przez internet za pośrednictwem strony https://arturovicci.pl/ o wartości 319,00 zł (kwota nie zawiera kosztu dostawy). Paczka została odebrana przeze mnie z paczkomatu w Warszawie przy ul. Sztuk Pięknych 1 w dniu 16.10.2023 r. (paczkomat nr WAW475M) Dnia 24.10.2023 r. nadałam przesyłkę zwrotną korzystając z prawa odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Przesyłka została odebrana przez sklep Arturro Vicci dnia 26.10.2023 r. (załączam zrzut ekranu z aplikacji inpost). Od dnia 4 listopada dopytywałam mailowo kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, ponieważ przypadkiem trafiłam na opinie Google, gdzie było bardzo dużo negatywnych komentarzy. Otrzymałam mailową informację z malia sklep@arturovicci.pl, że sklep ma 14 dni na zwrot środków. Kolejne zapytania do sklepu wysłałam 13 i 15 listopada. Odpowiedź otrzymałam dopiero 17 listopada o treści "Pani dane zostały przekazane do działu księgowości w celu weryfikacji zwrotu należności" (załączam korespondencję). To była ostatnia wiadomość od sklepu. W mediach społecznościowych dotarłam do innych poszkodowanych. Jedna z nich odzyskała środki dopiero po tym, jak poinformowała sklep, że zgłosiła sprawę na policję i do uokik. Moje kolejne kroki będą polegać na wysłaniu przedsądowego wezwania do zapłaty. Wezwałam również sklep do przekazanie mi informacji na temat sposobu i zakresu przetwarzania moich danych osobowych. W dniu złożenia tego zgłoszenia mija 5 dzień z 30 przyjętych ustawowo. Po tym czasie, jeśli nie otrzymam odpowiedzi, skieruję sprawę do UODO. Co ciekawie, przy nazwie sklepu na Google, pojawiło się słowo "oszust" co rodzi podejrzenie, że moje środki nie zostaną zwrócone polubowną drogą. Z uwagi na moją stratę finansową oraz na naganne postępowanie sprzedawcy sklepu Arturro Vicci, proszę o przeprowadzenie kontroli oraz podjęcie próby odzyskania moich środków.
2023-12-01 godz: 17:51Publiczna
Rozwiązana
Brak możliwości zwrotu towaruNie mogliśmy zwrócić zakupionego chwilę temu mleka modyfikowanego ponieważ regulamin zmieniony w październiku tego roku tego zabrania
2023-12-01 godz: 06:31Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwy konsultant w salonie PlusPan w plusie doradził aby zwiększyć limit internetu i przepisać go na moją mamę ( dołączyć do faktury z telefonami ) ponieważ będzie taniej . Przed podpisaniem nowej umowy mama płaciła abonament + dwa urządzenia około 150 zł a ja za internet około 60 zł . Po podpisaniu nowej umowy mama miała mieć jedną fakturę na około 250 zł ( dwa urządzenia dwa abonementy i internet ) a ja miałam mieć zrobiona rezygnacja z internetu . Niestety place ja i płaci mama . Nie złożono u mnie dyspozycji o rezygnacji z internetu . Minęło od podpisania umowy dwa miesiące. Płaciłam ostanie dwa rachunki bo myślałam że taki jest okres rozliczeniowy od rezygnacji i byłam bardzo w szoku gdy dostałam kolejna fakturę za internet . Tak samo pan zrobił z cyfrowym Polsatem. Też nie złożył rezygnacji i gdy pojechałam zdać sprzęt okazało się że muszę złożyć rezygnację bo umowa nadal widnieje . Gdyby nie to że trzeba zdać sprzęt też byłabym nie świadoma . Razem z mamą chcemy zrezygnować z tego operatora za to że nie zostało dokonane to co byli słownie ustalone. Podpisywałam dużo dokumentów ja i mama a oddano mi tylko zawarcie umowy na internet i tv
2023-11-30 godz: 15:34Publiczna
Rozwiązana
Przesyłka nie dotarła Wysłałem przez tą firmę 4 paczki (opony) w piątek a jest już czwartek. Nie idzie się do nich dodzwonić. Klient jest zniecierpliwiony. Nie wiem co z tymi paczkami się dzieje, to nie możliwe żeby tak długo jechały.
2023-11-30 godz: 10:21Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja -odmowa W prawym i lewym bucie doszło do pęknięc,poprucia, doklejenia nosków, pęknięcia na podeszwach,przemakaja
2023-11-30 godz: 07:56Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowy W dniu 31. 10.2023 dokonałam zwrotu towaru informując firmę w wiadomości e-mail o odstąpieniu od umowy . Towar został odesłany , jednak firma nie zwróciła środków , mimo iż dwukrotnie dzwoniłam
2023-11-29 godz: 13:02Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlT.M.
Próba oszustwa - faktura korygującaENEA S.A. w dniu 02 listopada 2023 roku wystawiła korektę do faktury za pobór energii elektrycznej w okresie od 01 luty do 31 marca 2023 roku, żądając ode mnie dopłaty do tejże faktury w kwocie 1.550,97 PLN. Pierwotną fakturę wystawili w dniu 04 kwietnia, a opłacona została przeze mnie w pełnej wysokości (2.841,88 PLN) w dniu 18 kwietnia 2023 roku. W dniu 06 listopada poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK ENEA) napisałem prośbę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji i w dniu 15 listopada 2023 roku otrzymałem odpowiedź, że prawidłowo wystawili fakturę korektę, gdyż wcześniej nieprawidłowo naliczyli mi opłatę (zgodnie z przepisami zużyłem więcej energii niż 3 tys. kWh, tak więc przeliczyli mi teraz całość poboru po najwyższej możliwej stawce i stąd dopłata). Niestety poza samym wyliczeniem kwoty dopłaty i pismem zwrotnym na moje zapytanie, które załączam nie ma żadnego potwierdzenia w postaci dokumentu faktury korekty. Co najgorsze, z przedstawionych w piśmie ENEA z dnia 15 listopada wyjaśnień wynika, że wartość faktury korygującej powinna wynosić około 500 PLN, a nie jak mnie obciążają 1.500 PLN (wynika to z wyliczenia n podstawie wyjaśnień z pisma). Napisałem zatem w dniu 21 listopada br. ponowną proiśbę o wyjaśnienie wyliczenia kwoty dopłaty na poziomie około 1500 PLN, a w dniu 28 listopada otrzymałem lakoniczną odpowiedź, że podtrzymują swoje stanowisko - nadal bez dokumentu faktury korygującej, którego nie mogę się doprosić, jak również jakichkolwiek dodatkowych wyjaśnień z ich strony.
2023-11-29 godz: 09:54Publiczna
Rozwiązana
Uszkodzenie16 października zamówiłam łóżko które przyszło uszkodzone oraz siłowniki do otwierania Skrzyni niesprawne po tysiącach e-mail oraz telefonów dalej nie mam siłowników niestety pieniądze zabrane łóżko uszkodzone a doprosić się polubownie Noe można tłumaczę ze jeśli bym chciała łóżko niesprawne to zamówiłabym używane ale jeśli kupuje coś nowego to fajnie by było mieć sprawne . Pani która odbiera telefonu obewa klienta od razu