Zamówione buty są inne, niż przesłane za pobraniemZamówiłam przez internet buty firmy Tommy Hiffinger, a otrzymałam buty innej firmy. Zamiast ze skóry są z PVC w cenie 265 zł, które zapłaciłam przy odbiorze, zanim otworzyłam zawartość paczki. Napisałam do firmy o odebranie przesłanych podróbek swoim kurierem oraz zwrot zapłaty.
Brak wysyłki opłaconego zamówienia, brak kontaktuZamówiony i opłacony produkt nie został wysłany pomimo uzyskania w wiadomości email informacji o potwierdzeniu wysyłki.
Po kilku dniach przez telefon poproszono mnie o godzinę na wyjaśnienie tematu i oczekiwaniu na telefon zwrotny, który niestety nie nastąpił. Następnego dnia nikt nie odbierał telefonu. Brak odpowiedzi na wysłany email. Brak kontaktu, brak przesyłki, brak zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu środow za zwrócony twoarTowar przyszedł o rozmiar za duży. Sklep nie zezwala ja wymiany tylko na zwrot . W regulaminie jest zapis że zwrot następuje do 14 dni od odebrania od nich paczki. W piątek 1.12.2023 r minęły 14 dni . Mimo ponaglen środki nadal nie wpłynęły a firma tłumaczy się duży wzrostem zamówień.
Nr.zamowienia:956295Problem z reklamacją towaru, który zamówiłem 14-11-2023, towar dotarł częściowo i wadliwy kontakt telefoniczny niczego nie załatwia poczta elektroniczna działa lecz także nie ma żadnych sensownych odpowiedzi, wadliwy towar został odebrany przez kuriera,lecz nie ma żadnych gwarancji że otrzymam to za co zapłaciłem
Zaginiony telefon29listopada przedłużyłam umowę w Play kurier miał dostarczyć umowę wraz z telefonem.Przywiózł tylko umowę w papierowej kopercie powiedział że telefon przyjdzie w innej paczce.Ja byłam w pracy i dokumenty podpisała mama.Wczoraj dzwoniłam do Play oni twierdzą że telefon jest dostarczony i umywają ręce.Dpd i kurier mówią że była tylko koperta z dokumentami i żeby Play się z nimi skontaktowało w sprawie reklamacji.Play odmawia.Raty za telefon będę mi doliczać do rachunku a telefonu nie mam.
Zwrot pieniędzyDzień dobry,
w sierpniu br. kupiłem w sklepie lodowylabedz.pl komplet bielizny jedwabnej, po jego otrzymaniu, gdy okazało się, że produkt nie spełnia moich oczekiwań, 7 września wysłałem maila do w.wym. firmy z żądaniem zwrotu pieniędzy. Po długiej wymianie maili firma zgodziła się na zwrot 100% pieniędzy po tym jak odeślę do Chin na własny koszt zakupiony towar. 19 września wysłałem produkt, numer przesyłki RR548024971PL. 4 października sprzedawca otrzymał moją paczkę. Od tego czasu jestem przez cały czas zwodzony informacjami, że zwrot pieniędzy został przyznany tylko "drobne" kłopoty po stronie sprzedawcy ciągle opóźniają realizację mojej reklamacji. Ostatnią wiadomość od sprzedawcy otrzymałem 23 listopada o treści "Skontaktowałem się z działem finansowym, aby przyspieszyć zwrot pieniędzy za zamówienie. Prosimy o cierpliwość". W odpowiedzi poinformowałem firmę o tym iż kieruję sprawę do UOK. Całą korespondencją dysponuję i w razie potrzeby mogę ją przesłać.
Z poważaniem
Opłata za parking - nieuczciwa praktyka rynkowaW dniu 4.12.2023 r. zaparkowałem przy ul. Puławskiej 39 w Warszawie, na wolnym miejscu. Nie było mnie ok. 15 minut. Po powrocie za wycieraczką znalazłem „Wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej”. Rzekomo zaparkowałem w niedozwolonym miejscu, a do tego na prywatnym terenie firmy Kubara Lamina S.A. Wszystko pięknie, tylko skąd miałem wiedzieć, że to prywatny teren, na którym obowiązują jakieś dodatkowe opłaty? W miejscu gdzie zaparkowałem nie było ani zakazu postoju, ani żadnej dodatkowej informacji o dodatkowych opłatach. Tego rodzaju prawidłowe poinformowanie o warunkach parkingu (w tym naliczeniu opłaty) jest obowiązkiem po stronie firmy. Brak wywiązania się z tego obowiązku powoduje, że zgodnie z art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego można je uznać za niedoręczone konsumentowi przed zawarciem umowy, wobec czego niewiążące konsumenta. Jeżeli nawet warunki parkingu zostały prawidłowo doręczone i umowa dot. parkingu została zawarta, to kara umowna za naruszenie umowy może być rażąco wygórowana i stanowić klauzulę niedozwoloną z art. 385(3) pkt. 17 Kodeksu cywilnego.
Chyba najważniejsze w tej sprawie jest to, że brak dostarczenia prawidłowej informacji o warunkach parkingu można uznać za zaniechanie wprowadzające w błąd polegające na pominięciu istotnych informacji potrzebnych do podjęcia decyzji dotyczącej umowy. Jak mogłem wiedzieć, że parkuję w jakimś specjalnym miejscu jeśli w pobliżu nie było takiej informacji (załączam zdjęcia potwierdzające ten fakt)? W efekcie nic nie wiedziałem ani o rzekomo niedozwolonym miejscu parkowania, ani o ewentualnych opłatach. A to może oznaczać nieuczciwą praktykę rynkową stosowaną przez firmę Kubara Lamina S.A. (art. 6 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym).
Żądam 2 rzeczy: anulowania wystawionego wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej ORAZ niezwłocznego wprowadzenia na terenie odpowiedniego oznakowania, które w sposób nie budzący wątpliwości dostarczy konsumentom informację potrzebną do zawarcia umowy na parkowanie.
Załączam zdjęcie wezwania oraz zdjęcia zaparkowanego samochodu, które zrobiłem na miejscu zdarzenia.
Uszkodzona komoda Witam, zamówiłam komode na stronie biedronka home. Komoda przyszła uszkodzona i zaraz zadzwoniłam na infolinię. Pani stwierdziła że wyślą etykietę zwrotną skoro towar przyszedł uszkodzony.
Po jakieś chwili dostałam e-maila żebym dosłała zdjęcia i stwierdzili ze towar będzie naprawiony przez wymianę części. Oczywiście na naprawę się nie zgadzam bo towar jest wadliwy i nie byl używany. Biedronka upiera się przy naprawie gdzie jasno napisałam że się na nią nie zgadzam.
oszukana oferta z play14 listopada zadzwonił do nas konsultant z sieci play i zaproponował korzystniejszą ofertę za usługi telekomunikacyjne w celu obniżenia dość dużych rachunków , rachunki miały zostać obniżone o kwotę 100zł brutto , umowa została zawarta przez telefon .. w rozmowie z konsultantem oferta o obniżenie rachunków o podaną kwotę wyżej padła kilkukrotnie . Niestety rachunki w nowej ofercie są wyższe o ponad 100zł a play umywa ręce. każda rozmowa z konsultantem jest nagrywana i chcieli byśmy pozyskać nagranie które było by dowodem oszustwa lub otrzymać taką ofertę jaką proponował nam konsultant
Ubezpieczenie play 360Witam mam problem z ubezpieczeniem play 360od dnia mojego zgłoszenia czyli 17.10.2023 firma Digital uchyla się ciągle od naprawy moje wyświetlacza acz kolwiek od początku umowy ubezpieczenie było opłacane do dnia 17.11.2023 firma nie chce naprawić telefonu ani zwrócić kosztów opłacanego ubezpieczenia z mojej strony zostało wysłane do nich faktura za październik jak i umowa na której jest wszystko zawarte z ich strony ciągle jest ta sama odpowiedź ze telefon nie posiada takowej usługi i ze telefon nie podlega naprawie w ramach play 360 a umowa na numer kończy się 16. 02.2024 od firmy oczekuje naprawy wyświetlacza bądź nowego sprzętu ewentualnie zwrotu kosztów poniesionych z opłacaniem ubezpieczenia