Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-11-28 godz: 12:25Publiczna
Rozwiązana
Brak kontaktu z firmą w pytaniu zwrotu towaruNa stronie LoveSilk niema żadnego formularza fo rejestracji zwrotu, tak samo jak nie żadnej info o tym, jak ten zwrot dokonać. Adres jest tylko siedziby, nie mam informacji, czy to też jest adres do zwrotu. Zwrócić zamieram spódnicę, która jest za duża! Pisałam do LoveSilk maile pod info@lovesilk.pl, wypełniałam formularz kontaktowy, pisałam na Facebooku i Instagramie firmy, dzwoniłam wielokrotnie pod nr, wskazany na stronie i jestem beszczelnie ignorowana już od dwóch tygodni. Proszę o Pilny kontakt i o uregulowanie sprawy. Jeśli to zgłoszenie nic nie zmieni, zwrócę się do swojego prawnika. Nie pozdrawiam.
2023-11-28 godz: 10:50Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlT.S.
Towar nie został dostarczony.Zamówilem odkurzacz wraz z workami w Media Markt dnia 2023-11-21. Towar był umówiony na dostawe na kolejny dzień. Towar do dzisiaj nie dotarł na wskazany adres (28.11.23). Pisalem email w tej sprawie, nie odpisali. Dzwonilem dzisiaj do nich. Pani z obsługi klienta stwierdzila że to nie ich sprawa, ze musze kontaktować się z firmą kurierską. Nie mam zamiaru tego robić, bo według polskiego prawa, to sprzedawca odpowiada za towar do momentu odebrania przez klienta. Od firmy Media Markt oczekuje aby zaczeli przestrzegać polskie prawo. Oczekuje dostraczenia towaru, albo zwrotu pieniędzy.
2023-11-28 godz: 09:39Publiczna
Rozwiązana
Wifi collingDzień dobry w ostatnim czasie przeniosłem nr telefonu swój i żony do sieci Orange do sieci Play, ogólnie mamy 5 nr telefonów całą rodzina , przy podpisaniu umowy rozmawiając z przedstawicielem Play w salonie korzystałem z informacji odnośnie pakietów rozmawiając z przedstawicielem firmy Play, po uzgodnieniu wszystkich żeczy odnośnie ilości internetu w pakietach połączeń darmowych padło na wybór telefonów dla mnie i zony warunkiem wyboru telefonu było aby obslugiWal wifi colling możliwość rozmowy poprzez wifi gdy nie mamy zasięgu , pan przedstawiciel zaproponował nam modele telefonów które wyszukał na liście obsługujących właśnie to wifi colling zgodziliśmy się gdyż odpowiadały n pod kwestią finansową jak i wizualna . Ja pracuję w ochronie jestem osobą niepełnosprawną cierpię na schorzenia związane z narządem jestem na recie chorobowej ale dorabiam sobie jako pracownik ochrony w firmie zajmującej się produkcją sadzonek owocowych jak i samymi owocami. Tam gdzie znajduje się moja firma jest bardzo kiepski zasięg telefoniczny nie tylko sieci Play ale i innych operatorów dlatego telefon miał posiadać wyżej wymienioną usługę rozmów poprzez wifi akurat znajduje się w jego zasięgu , jest to oczywiście sieć wifi zakładowa , Po pierwszej próbie rozmów w pracy okazało się że mój telefon nie łączy się poprzez tą usługę , po skończeniu służby wróciłem do domu i pojechaliśmy z żoną do salonu Play aby pan przedstawiciel coś zaradził bo ja nie znam się aż tak mocno w tych sprawach stwierdził że nie mamy uruchomionej tej opcji w telefonach , po próbie włączenia tej usługi stwierdził że operator nie aktywował nam jeszcze tej usługi i że nam ją włączy ale aktywacja będzie trwała do 24 godzin , pojechaliśmy do domu i czekaliśmy aż usługa się aktywuje , o dziwo na drugi dzień pojechałem do pracy i dalej nie działa usługa , Po wyjściu z pracy na drugi dzień znowu pojechaliśmy do salonu Play ale tym razem pan przedstawiciel opisał nasza sprawę i w formie reklamacji wysłał ją do weryfikacji odpowiedź przyszła po kilku dniach że po stronie Play jest wszystko w porządku , pojechaliśmy znowu do salonu tym razem pan przedstawiciel stwierdził że może jest to wina karty SIM i wydał mi nową ale procedura aktywacji karty też miała trwać 24 godziny , Więc znowu pojechaliśmy do domu o czekaliśmy do następnego dnia ale wymiana karty też nie przyniosła wymaganego efektu , następny dzień znowu do salonu i pan przedstawiciel napisał odwołanie od reklamacji ale za każdym razem odpowiedź była taka sama ze strony firmy play jest wszystko w porządku a ja gdy jestem w pracy jestem odcięty od świata , Proszę o wstawienie się w mojej sprawie ja sumiennie płacę za usługi sieci Play , Chcę tylko korzystać z usług o które poprosiłem podczas podpisywania umowy i w końcu za nie płacę, z góry dziękuję i liczę na pomoc ,
2023-11-28 godz: 07:39Publiczna
Rozwiązana
Anuszka sprzedaje chore psy "na czarno"W kwietniu 2023 u pana ze Świdnika, prowadzącego hodowlę psów zakupiłam suczkę pudla, która po 5 dniach zdechła w klinice na parwowirozę. Za jej ratowanie zapłaciłam rachunek ponad 800 zł. Zamiast zwrotu kosztu zakupu suczki otrzymałam pieska z tego samego miotu, również chorego, co przyniosło kolejny rachunek na 1.200 zł.Na umowie kupna mam gwarantowane otrzymanie rodowodu, którego do tej pory nie dostałam. Od hodowcy oczekuję zwrotu leczenia suczki 800 zł oraz rodowodu pieska.
2023-11-28 godz: 07:22Publiczna
Rozwiązana
Sprzedaż uszkodzonych kół bez pokwitowania21kwietnia 2022 zakupiłam od firmy Goldi z Drezdenka 8 kompletnych kół przez internet z Oto moto za łączną sumę 1.200 zł.22 kwietnia otrzymałam za pobraniem 8 starych opon na pordzewiałych felgach.Od razu zgłosiłam reklamację telefonicznie, lecz zostałam wyśmiana.Zgłosiłam więc problem do Wojewódzkiej Inspekcj Handlowej w Gorzowie Wielkopolskim. Następnie opublikowałam film na YOUTUBE i wystawiłam firmie negatywną opinię na GoWork.pl, po czym otrzymała zgłoszenia od dziesiątaków osób tak samo oszukanych jak ja, i ta liczba ciągle rośnie. W kwietniu 2023 zgłosiłam sprawę do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Świdniku, ale jak do tej pory nie uzyskał on kontaktu z właścicielem tej firmy. Od firmy oczekuję zwrotu co najmniej 50% moich kosztów z 1.200 zł, czyli 600 zł.
2023-11-27 godz: 19:45Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pobrania SmartKurier nie zwrócimy mi wcześniej pobranej kwoty 800. Firma przekazuje informacje ,że do 30 dni roboczych pieniądze zostaną zwrócone. Do dnia dzisiejszego a minęło już ponad 3 miesiące pieniędzy nie odzyskałam. Po meilowych wiadomościach wiem tyle że może zaraz będą ponieważ czekają na zaksięgowanie. Niestety pieniędzy jak nie było tak nie ma. Oczekuje aby firma oddała mi moje pieniądze.
2023-11-27 godz: 09:27Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.S.
RMA 101325194W dn.17.10.23r zgłosiłam reklamację odkurzacza ETA Steam Naster dostałam informację że kurier zabierze odkurzacz /była to kolejna reklamacja wadliwego produktu/.Po 2 dniach dostałam informację że odkurzacz dotarł do serwisu,i przez nastepne 14 dni robocze nic więc zaczełam ponaglać telefonicznie przez infolinię ,za 2 dni dostałam paczkę w której było inne urządzenie nawilżacz powietrza.Trzy razy zgłaszałam na infolinię że dostałam inne urządzenie ,prosiłam o kontakt telefoniczny opiekuna w celu wyjaśnienia sprawy,w końcu dostałam informację że kurier odbierze przesyłkę a mój odkurzacz trafił ponownie do serwisu w celu ponownego sprawdzenia sprzętu. O tego czasu upłynęło już 2 tygodnie i nic, dzwonie na infolinię to mi mówią że wyjaśniają sprawę a opiekun pisze mi meile z przeprosinami a odkurzacza jak nie było tak nie ma ,ja za ten odkurzacz zapłaciłam i to jest mój sprzęt a że wadliwy to już inna sprawa jestem wściekła i nie potrafię zrozumieć dlaczego nie chcą się przyznać że pomylili urządzenia i mój odkurzacz poszedł do kogoś innego kto okzał się być nie uczciwym i sobie go przywłaszczył.Prosze o zwrot sprzętu ,a jak nie to pieniędzy za sprzęt ,ponieważ ja zostałam bez odkurzacza idą święta potrzebuję zagarnąć dom.
2023-11-27 godz: 09:10Publiczna
Rozwiązana
Awizo bez próby doręczeniaNiedawno przeprowadziłam się na wieś w rejon poczty 21-007 Mełgiew. Jestem emerytką, większość zakupów robię prze internet.Od pierwszych dni zamiast paczki znajdowałam awizo, lecz po moich telefonach zostały mi doręczone. Ostatnia paczka była duża ok 30 kg. 2 listopada pani listonosz doręczyła mi malutką paczkę, a na pytanie o tą dużą stwierdziła, że jeszcze jej nie ma,może jutro dojdzie.@ godziny później otrzymałam wiadomość, że mogę ją odebrać z poczty odległej o ok 3,5-4 km.W rozmowie telefonicznej pani kierowniczka stwierdziła, że listonoszka była u mnie, ale mnie nie zastała, co nie jest zgodne z prawdą. Ponowne doręczenie nie jest możliwe ze względu na wielkość paczki, a doręczycielka dysponuje małym samochodem. Złożyłam reklamację na stronie internetowej poczty polskiej i po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, że nic w tej sprawie nie zrobią.Za to nawet list polecony nie został mi parę dni temu doręczony, chociaż byłam cały czas w domu. Na stronie internetowej tej poczty można przeczytać negatywne opinie, że poczta rozwozi awiza bez próby doręczenia, zamyka drzwi w godzinach urzędowania. Rada gminy również odmówiła zajęcia się tą sprawą, chociaż poczta mieści się w tym samym budynku. Dlatego poszukuję innej instytucji, która mogła by nam- mieszkańcom małej wsi jakoś pomóc. Poczta ma monopol na dostawę listów i przesyłek poleconych i niestety jesteśmy na nią skazani.Proszę przeczytać opinie zamieszczone na Google- Poczta Mełgiew i o zajęcie się tym problemem.
2023-11-25 godz: 16:59Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.P.
Problem z usługą, reklamacją oraz kontaktem MEDzień dobry, Bardzo bym prosił o pomoc w mojej sprawie i możliwie nagłośnieniu kontrowersyjnego zachowania Media Expertu. Zaczynając od początku, zamówiłem w sklepie internetowym Media Expert zmywarkę razem z ich usługami "Pakiet Pełen Komfort (Zmywarka) - montaż w zabudowie meblowej". Niestety pojawił się bardzo duży problem z kompetencjami "fachowców" którzy przywieźli zmywarkę. Podłączyli zmywarkę bez montażu cokołów, przez co przy otwieraniu haczyła o meble i nie dało się jej otworzyć, na dodatek okazało się że źle ją podłączyli tak że nie mogła wypompować wody oraz uszkodzili inne połączenia przy zlewie. Montażyści sprawdzili jedynie czy się włącza i wzięli ode mnie podpis że wykonali usługę (nie było co z nimi się kłócić bo i tak od samego początku nie chcieli jej podłączać i mówili że spieszą się do kolejnego klienta, uznałem że jak się włączyła to będzie działała, myliłem się bo później całą noc bałem się czy nie wycieknie z niej woda której zmywarka nie mogła wypompować). W tym momencie zaczyna się cyrk z Media Expert, poprosiłem o zwrot kosztów usługi która została skopana (na szczęście od razu zrobiłem zdjęcia i filmy), oraz zwrot kosztów fachowca który naprawił ich "montaż". Wstępnie Media Expert nie chciał się zająć sprawą ponieważ technicy wysłali im zdjęcie mojego podpisu oraz uruchomionej zmywarki, na szczęście moje zdjęcia od razu pokazały ich partactwo. Media Expert po wielu kontaktach wstępnie zgodziło się na zwrot pieniędzy, niestety jak się dopiero teraz okazało po ponad 3 miesiącach, wysłali pieniądze na jakieś cudze konto, w międzyczasie wykazując kompletnie karygodne podejście do klienta gdzie ignorowali moje zgłoszenia, nie chcieli nawet sekundy czasu poświęcić na wyjaśnienie co się zadziało oraz nie pociągnęli do żadnej konsekwencji partaczy którzy uszkodzili u mnie podłączenia przy zlewie. W tym momencie po raz ostatni kontaktowałem się z nimi 20 listopada w celu wyjaśnienia gdzie moje pieniądze zostały wysłane ale nikt nie wrócił już z odpowiedzią. Jakie są przyczyny sprawy?: Spartaczona usługa, uszkodzenia podłączonych rur oraz niedziałająca zmywarka. Jak doszło do zdarzenia?: Zamówienie usługi gdzie montażyści nie powinni dotykać drogiego sprzętu. Zapomniałem dodać że jeden z monterów uczył się u nas jak się podłącza zmywarki a drugo obserwował i ochrzaniał go jak coś zrobił nie tak. Co zostało do tej pory zrobione?: Po uszkodzeniach spowodowanych monterami, zamówiłem prawdziwego fachowca który po nich wszystko naprawił. Ze strony Media Expertu nie zostało zrobione nic. Wysłali podobno gdzieś przelew ze zwrotem kosztów usługi ale nie na rachunek z którego była kupowana zmywarka. Czego oczekujesz od firmy?: Przede wszystkim przeprosin za marnowanie czasu, godziny spędzone na infolinii oraz proszenie się o jakąkolwiek pomoc z ich strony. W tym momencie nie mam już siły walczyć z nimi. Wstępnie jak zakładałem reklamacje, oczekiwałem zwrotu kosztów usługi oraz kosztów technika który naprawił fuszerkę monterów, chciałem również usłyszeć czy powzięli jakiekolwiek kroki wobec tych monterów, ponieważ oni nie powinni nawet zbliżać się do tak drogich urządzeń. Ramy czasowe: Kupienie zmywarki razem z usługą: 14.08 Montaż oraz zgłoszenie reklamacji: 16.08 Przesłanie zdjęć i filmów z dowodami partactwa: 21.08 Od tego momentu co mniej więcej 2 tygodnie pisałem do nich o rozwiązanie sprawy oraz później o wyjaśnienie gdzie są przesłane pieniądze, dopiero 20 listopada po wielu prośbach podesłali mi potwierdzenie przelewu gdzie okazało się że wysłali to na jakiś dziwny numer (nie powiązany z zakupem). Od razu jak to zobaczyłem to odpisałem im żeby wyjaśnili skąd ten numer został wzięty ale do tej pory nie doczekałem się odpowiedzi z wyjaśnieniem. Z Państwa strony prosiłbym bardzo o pomoc w ruszeniu czegokolwiek oraz nagłośnieniu jakie praktyki stosuje Media Expert wobec klientów którzy w dobrej wierze kupili od nich usługę z wiele mówiącą nazwą "Pakiet Pełen Komfort". Jestem pewien że Media Expert po raz kolejny będzie próbował się wykpić i stwierdzić że to nie jest ich problem, ale posiadam maile z reklamacjami które do nich wysyłałem i rozpisywałem się dokładnie o co chodzi, gdzie albo nie odpowiadali albo udawali że nie rozumieją o co chodzi. Pozdrawiam,
2023-11-25 godz: 14:14Publiczna
Rozwiązana
problem z komputronikiem2023-08-18 zamówiłem hulajnoge elektryczna Acer Electrical Scooter 5 czarna za 1 849 zł. Po tygodniu doszla do sklepu w ktorym ja odebralem. Gdy odebralem hulajnoge po tygodniu walki z nia by sie wlaczyla oddalem ja na reklamacke, zaproponowano naprawe. po 1.5 miesiacu oczekiwan dostałem ja spowortem jednak bez paru elementow oraz zauwazylem niedzialajace funkcje takie jak swiatla wiedz 2 dni pozniej w poniedzialek oddalem ja kolejny raz. Dostałem w tedy wiadomosc z centrali komputronika ze rekojmia jako zwrot pieniedzy jest niemozliwa poniewaz to pierwsza gwarancja po uplywie gwarancji czy jej zrealizowaniu, dolaczylem w pdf. Mija 1.5 miesiaca znow przychodzi do mnie rzekomo naprawiona hulajnoga jednak od tygodnia nie moga sa w stanie wysłac śrub montazowych ktorych zapomnieli dolacyzc na serwisie