Zwrot pieniędzyWitam, 27 mają odesłałam buty ponieważ był nieodpowiedni rozmiar. Otrzymałam wiadomość że przesyłka dotarła i pieniądze zostaną mi zwrócone , niestety tak się nie stało. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale bez skutecznie. Prośbę o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy.
Brak zwrotu środkówZakup dokonano 23.07.
Były dwie próby doręczenia, które ze względu na moją nieobecność nie były skuteczne. Nie miałam możliwości przekierowania przesyłki, gdyż wysyłający podał tylko moje imię i nazwisko i adres. Ale tego dowiedziałam się od DPD po wielu wykonanych telefonach. Do przekierowania w aplikacji potrzebny był numer telefonu lub e-mail. Udało mi się zdobyć nr telefonu do kuriera, dzwoniłam, pisałam nic to nie dało. Towar wrócił do nadawcy 27.08. Do dziś nie ma zwrotu środków. Osoba z infolinii twierdzi, że jest błąd natury systemowej i nie mogą zaksięgować zwrotu towaru mimo, że jest na magazynie. Oczekuję na szybki zwrot pieniędzy z odsetkami ustawowymi.
Danuta Kaprykowska
Realizacja zamówienia Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na 4 koszulki. Na stronie dodatkowo była informacja, że przy zamówieniu powyżej 600 złotych dostanę jeszcze dodatkowo jeden produkt gratis. Przyszły mi tylko 3 koszulki, czyli brakuje jednej zakupionej oraz dodatkowego gratisowego produktu. Próbowałam kontaktować się ze sklepem poprzez e-mail, stronę internetową, intragram, SMS - niestety wszystkie próby bez odzewu. Nie dostałam ani produktu, ani zwrotu kosztów. Zamówienie zostało opłacone i złożone 15 sierpnia 2025 r.
Brak zwrotu pieniędzy Towar zwrócony do firmy 10.08.
Odebrany została 12.08.
Brak zwrotu pieniędzy do dn dzisiejszego w wysokości 643.50 + dodatkowo ustawowe odsetki. próbowałam sprawę kikukrotnie załatwić polubownie... niestety bez skutku
dodatkowa opłata parkingowaW dniu 04.09.2025 zaparkowałam samochód pod sklepem Biedronka w Pszczynie przy ul. Szymanowskiego Pobrałam bilecik i zrobiłam zakupy w sklepie moja opłata parkingowa obowiązywała od godz.11.54 do godz.13.24 a o godz.12.15 został wystawiony mandat .Wysłałam drogą mailową zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem mandatu i biletu parkingowego ale nie zostało ono uznane .Oczekuję od firmy IT PARKING anulowania mandatu bo moim zdaniem nie ma podstaw do ukarania mnie bo bilet parkingowy posiadam ,wysłałam go i tym samum udowodniłam ze był ważny.
Norr.plDokonałam zakupu w sklepie internetowym norr.pl 04.08.2025, przy produkcie została zawarta informacja, że realizacja zamówienia trwa ok 20 dni roboczych. Cierpliwie czekałam 20 dni, do tej pory brak kontaktu ze strony sklepu o postępie zamówienia/wysyłce. Od tygodnia próbuję dostać jakąkolwiek informację zwrotną, sklep nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów. Proszę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
Zamówienie 12435 numer produktu 4114 Deska do serwowania Yumi 32 cm OYOY,
Problem z zwrotem pieniędzy5 czerwca zamówiłam 2 pary spodni, zamówienie zostało przyjęte oraz opłacone przeze mnie po miesiącu czasu nie otrzymałam paczki ani żadnej informacji na jej temat, postanowiłam napisać 3 lipca i otrzymałam wiadomość że paczka może być u mnie w ciągu 2 tygodni bo się okazało że Panie sprzedają przedmioty których tak naprawdę nie mają na stanie w sklepie. Odczekałam kolejne 2 tygodnie paczka oczywiście nadal do mnie nie dotarło i 5 sierpnia napisałam że żądam zwrotu pieniędzy - Pani z Modneiww zapewniała mnie że paczka na drugie dzień zostanie do mnie nadana ale już zrezygnowałam i odmówiłam przesyłki a poprosiłam o zwrot pieniędzy, Pani odpisała mi dopiero 11 sierpnia że prosi o dane do zwrotu oczywiście podałam je od razu po otrzymaniu wiadomości, ale Pani z owego sklepu nie spieszyła się z przyjęciem reklamacji i dopiero 19 sierpnia otrzymałam wiadomość że mój zwrot został dopiero w tym dniu anulowany i że muszę czekać jeszcze 14 dni roboczych. Termin przypadał na 8 wrześnie niestety pieniędzy nie otrzymałam po próbie kontaktu z sklepem niestety nie ma żadnych zwrotnych informacji, żadnego kontaktu.
REKLAMACJAW STYCZNIU 2025 ZAMÓWIŁAM KLOCKI LEGO. PO OTRZYMANIU I ROZPAKOWANIU PACZKI, OKAZAŁO SIĘ, ŻE TOWAR JEST NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM ( OTRZYMAŁAM POMPKĘ USB). ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ, KTÓRA DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE ZOSTAŁA ROZPATRZONA, PONIEWAŻ ADRES PODANY DO ZWROTÓW I REKLAMACJI JEST POŚREDNIKIEM I SAM NIE MA KONTAKTU Z WŁAŚCIWYM SKLEPEM OD KTÓREGO KUPIŁAM TOWAR.
POMIMO CZĘSTEGO KONTAKTU Z POŚREDNIKIEM NIC W MOJEJ SPRAWIE NIE ZOSTAŁO ZROBIONE.
OD FIRMY OCZEKUJĘ ZWROTU PIENIĘDZY.
Rezygnacja z towaruZakupiłam zmywarke w sklepie internetowym,która jest pod zabudowę,a potrzebuje zwykłej, nie mogę jej zwrocic ponieważ minęło 16 dni od zakupu,nie wiedząc ni zalogowałam się na konto sklepu i teraz nie mogę zwrócić towaru zmywarka jest fabrycznie zapakowana,nie była uzywana
Brak zwrotu środków za zamówienie17.05 zamówiliśmy szafke RTV Nicole która miala być wysłana w ciągu 24-48h
Po kilku kontaktach ze sklepem zostaliśmy zapewnieni o ponagleniach na magazynie oraz szybkiej wysyłce.
Po 2 tygodniach otrzymalismy informacje (mailowo) ze możemy zrezygnować z zamówienia .
Wypełniliśmy formularz i wysłalismy do sklepu dnia 17.06 (dokument w załączeniu)
Od 17.06 wielokrotnie kontaktowaliśmy się ze sklepem mailowo, telefonicznie oraz na facebooku z zapewnieniem rychłego zwrotu środków. Do tej pory środków nie otrzymalismy.