Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-05 godz: 11:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.P.
Przysłaliście nie ten towar, odesłałem go z powrotDzień dobry, zamówiłem towar w MediaExpert, zamiast słuchawek otrzymałem klawiaturę. Skontaktowałem się z Państwem za pomocą poczty elektronicznej i uzgodniliśmy zwrot niewłaściwego towaru oraz wysyłkę moich słuchawek. Minął tydzień, a nie otrzymałem odpowiedzi na moje e-maile. Reklamacja RMA101728443 Zwrot towaru Inpostem -> https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000757493636016704578
2024-09-05 godz: 10:36Publiczna
Otwarta
Zwrot środków/odstąpienie od umowy Witam, Pan[dane usunięte przez moderatora] w poprzednim zgłoszeniu odpisał „proponuję usunięcie sprawy i czekanie na odpowiedź na mailu”. Rzetelnie do tego podszedłem z racji że jestem chętny do ugody i oznaczyłem zgłoszenie jako „sprawa załatwiona” Niestety, sprawa wcale nie jest załatwiona i nawet nikt nie raczył się na maila odezwać. Czego by pan sobie nie myślał, to jest pan zwyczajnie nieprofesjonalny. To nie sztuka coś sprzedać ale też jakoś się dogadać i zająć takimi sprawami sumiennie Liczę że tym razem zabierze się pan za to zgłoszenie Pozdrawiam
2024-09-05 godz: 09:16Publiczna
Otwarta
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODDANE ZAMÓWIENIEDnia 31.07.2024r. przesłałam do sklepu Reserved formularz zwrotu (zwrot numer 116620056). Zwrot został dostarczony do sklepu dnia 5 sierpnia 2024r. Numer przesyłki zwrotnej - IN POST - 600000687483000023084516. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się z konsultantem drogą mailową. Przesłałam również wszystkie informacje, o które proszono w informacji zwrotnej (która zresztą za każdym razem wyglądała tak samo). Bez skutku. Po 45 minutowym czasie oczekiwania na połączenie udało mi się uzyskać dostęp do konsultantki [dane usunięte przez moderatora]. Po rozmowie z konsultantką dnia 26.08.2024 r otrzymałam informację ze sprawa zostanie załatwiona w przeciągu góra 5 dni. Poniżej mail który otrzymałam 27.08.2024r. "Dzień dobry, bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta, uprzejmie informujemy, że sprawa zostałą skierowana do Działu Zwrotów w celu dalszej weryfikacji. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informację zwrtotną 1-5 dni roboczych. Przepraszamy za niedogodności. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Miłego dnia, [dane usunięte przez moderatora]" Do teraz nie mam żadnej informacji ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie153,97 zł. Zwrot ma nadal status nowy. Podałam wszelkie niezbędne informacje i mailowo i telefonicznie już wiele dni temu. Dokonałam zwrotu dwóch sukienek z zamówienia nr 142175143 Cały czas jestem odsyłana przez jakiegoś robota chyba bo w kółko przysyła mi to samo, że maja 14 dni na zwrot pieniędzy. Indeksy sukienek: 9910O-07X-M-1, 9910O-09X-M-1. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie wraz z kosztami przesyłki oraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia następującego po upływie 14-dni od odstąpienia od umowy do dnia zapłaty środków, które powinny mi zostać zwrócone.
2024-09-05 godz: 08:21Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
Zwrot pieniędzy Witam Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony asortyment do sklepu , sprawa już toczy się od 19.07. w sierpniu otrzymałam meila zwrotnego od firmy celem podania danych do przelewu - taki wysłałam Mamy wrzesień pieniędzy za zwrócony towar nie otrzymałam Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy na konto z należnymi odsetkami + koszty przesyłki jakie poniosłam Proszę o pomoc w rozpatrzeniu sprawy
2024-09-05 godz: 08:18Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środkówTowar zwrócony, zwrot zaakceptowany, FV korekta i informacja o zwrocie środków z 12 lipca. Jest 5 września i brak zwrotu środków. Podejmowano próby kontaktu mailowego i telefoniczne. Bezskutecznie.
2024-09-05 godz: 08:05Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.D.
Brak kontaktu z firmą20.08.2024 zamówiłem koszulkę od firmy Szafa Medyka, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówienia, nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Numer podany na stronie internetowej firmy nie istnieje. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów transakcji oraz rekompensaty za problem związany z zamówieniem.
2024-09-05 godz: 05:18Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy W dniu 02.08.2024r. Wysłałem odstąpienie od umowy kupna produktu, które według regulaminu powinno być uznane. Następnie dopiero 19.08. Dostałem odpowiedź od tej firmy, że zostało zaakceptowane.( lecz musiałem się o to oprosić i ciągle pisać czy został zwrot zaakceptowany). Dzisiaj jest 05.09.2024r. A zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Proszę o zwrot środków na konto.
2024-09-04 godz: 21:14Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru Od ponad 30 dni czekam na zwrot środków za zwrócone towary. Sprawa dotyczy dwóch zamówień. Otrzymałam faktury korygujące a środków brak. Oczekuję że pieniądze zostaną natychmiast zwrócone ponieważ ja dopełniłam umowy i dokonałam zwrotu towaru w przeciągu 5 dni od ich otrzymania.
2024-09-04 godz: 19:01Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków Witam , Proszę o pomoc nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony towar Towar zwrócony 09.07 odebrany przez firmę. Stone skirts cały czas odpisuje na maile przeprasza za opóźnienia w wypłacie pieniędzy za zwrócony towar argumentując problemy techniczne systemowe powołujac się że zgłosili się z pomocą do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Firma powinna zwrócić mi pieniądze za towar uważam że z należnymi odsetkami, do tej pory firma przesyła tylko maile z przeprosinami. Dodam że czas oczekiwania na zamówiony towar był też znacznie dłuższy niż w opisie.
2024-09-04 godz: 16:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.D.
Brak zwrotu środków 608 zł za zwrócone sukienki14.07.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym https://modacatalina.pl/ na sukienkę Anastasia 319 zł i Claudia 289 zł. Zamówienie otrzymałam 18.07.2024. 21.07.2024 został zarejestrowany zwrot zamówienia (na każdą sukienkę formularz zwrotu ze względów technicznych wypełniony był osobno; nie było możliwości dodania kolejnego wiersza z opisem produktu w jednym; R/Mod/2024/07/21/43540 oraz R/Mod/2024/07/21/43541). 25.07.2024 zwrot został dostarczony kurierem do firmy (posiadam potwierdzenia nadania i dostarczenia). Kwota do zwrotu to 608 zł. 21.07.2024 napisałam dodatkowo email do firmy z informacją o powyższym. 26.07.2024 otrzymałam email o przetwarzaniu zwrotu (ale tylko jednego - R/Mod/2024/07/21/43540; na temat R/Mod/2024/07/21/43541 zero informacji do dziś). 12.08.2024 wysłałam ponowny email z zapytaniem o stan przetwarzania zwrotów. Odpowiedź otrzymałam 13.08.2024 - lakoniczną, że zwrot R/Mod/2024/07/21/43540 został zaakceptowany i środki zostaną zwrócone w trakcie kilku dni. O R/Mod/2024/07/21/43541 nadal zero informacji. Jest 4.09.2024 a zwrotu należnej kwoty ani śladu. Zakupów dokonywałam jako zarejestrowany użytkownik, ale teraz moje konto w sklepie zostało usunięte. Nie mogę się ani zalogować ani odzyskać konta przez opcję zapomnianego hasła. Telefon kontaktowy podany na stronie 531 55 73 73 jest nieczynny - nigdy nie odpowiada. Żądam zwrotu środków za zwrócony towar zgodnie z podanym przez sklep regulaminem. Jeśli nie nastąpi to nadal, podejmowane będą kolejne kroki w celu odzyskania należności. Poszkodowanych osób jest znacznie więcej niż jedna. Jest to wątpliwe, że sprawa jest kwestią przeoczenia. Pełne dane firmy ze strony www to: ModaCatalina CATALINA sp. z o.o. Bylew 17, 62-563 Licheń Stary NIP: 665 304 82 16 REGON: 522044000 KRS: 0000972265 531 55 73 73 sklep@modacatalina.pl