Brak potwierdzenia zakupuPo wpłaceniu przez PayU za buty Cantabar cena 149,95 zł.brak potwierdzenia zakupu i terminu dostawy na maila. Natomiast na tel. sms przyszła wiadomość "Twój koszyk w mokosz-piotrkowska.comzostał porzucony". brak kontaktu ze sprzedawcą. Skoro nie doszło do transakcji niech zwrócą poprzez PayU pieniądze.
Zwrot pieniedzyPaczka według waszego maila została wysłana . Minęło 7 dni .
Nie ma kontaktu
Telefon podany nieaktywny
Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy .
Widzę że nie jestem pierwszy
3045117895605250 to jest numer tej niewidzialnej paczki
Brak zwrotu kosztów Po kilku wiadomościach ponaglających nie ma zwrotu środków na konto. Zostaje non stop zbywana. Zwrotów były dwa. 14 dni minęło, a zwrotu ani widu ani słychu.
Sprawa nr 3262 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem ciuchy bluzy spodnie kurtki za przeszło 1400 zł
Brak koszulki zwrot do tej pory nie został wysłany
Inne kolory koszulek
Inne rozmiary spodni
Brak kontaktu ze sprzedającym
Sprzedający zamiast poinformowac że niema danej rzeczy wkłada w paczkę i liczy że kupujący weźmie to nie patrzeć na inny kolor inny rozmiar.
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieDnia 4go października 2024 złożyłem zamówienie 206421 na kwotę 1988.00 PLN. Zgodnie z informacją dostawa miała zostać zrealizowana pomiędzy 9-10 października.
Dnia 15 październik, w związku z brakiem dostawy, oraz brakiem moźliwości uzyskania informacji o stanie zamówienie wysłałem maila z prośbą o anulację i zwrot gotówki. Otrzymałem e-maila zwrotnego z prośbą o podanie numeru konta na który ma zostać dokonany zwrotu oraz terminem 14 dni na dokonanie zwrotu.
Zwrot nie został wykonany, a od tego czasu sklep nie odpowiedział ani na maile proszące o informacje dotyczące zwrotu pieniędzy (4ty i 6ty listopada) ani na maila z wezwanie do zapłaty (13ty listopada).
Dokumentacja mailowa w załącznikach.
Problem ze zwrotem pieniędzyZłożyłam zamówienie w dniu 6.09. Ze względu na zły rozmiar odesłałam sukienkę. W dniu 13.09 zwrot został zarejestrowany 13.09 pod numerem R/Mod/2024/09/13/44620 a przesyłka ze zwracanym towarem dotarła 17.09. Nic się od tego czasu nie zadziało. Po mojej interwencji mailowej w dniu 21.10 otrzymałam email z informacją, że zwrot został zatwierdzony do wypłaty jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Klikukrotnie otrzymałam informację, że przelew zostanie zrealizowany w ciągu 2 dni. Wysłałam 10.11 pismo z wezwaniem do zapłaty, w odpowiedzi otrzymałam propozycję wymiany na bon. Pomimo wysłania wiadomości, że nie chcę bonu tylko zwrotu pieniędzy nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, pieniędzy również nie. Telefon podany na stronie nie istnieje.
Sprawa nr 3258 [tytuł zmieniony przez moderatora]Podjąłem ofertę firmy Pomocni w zakresie opieki nad osobą starszą. Kierując się informacja na stronie, na którą zostałem przekierowany, na stronę z cennikiem, ograniczając usługę poszukiwania opiekuna do okresu 2 tyg. Nie zwróciłem uwagi na dopisek petitem, że to cena za abonament autoodnawialny. W konsekwencji byłem miesięcznie obciążany kwotą należną za 2 tyg, do czasu gdy się zorientowałem - kilka miesięcy. W tym czasie nie otrzymywałem i nie sledziłem ofert, co mogłoby wzbudzić jakieś podejrzenia. W korespondencji z firmą otrzymałem jedynie aroganckie odesłanie do wielostronnych regulaminów, przez zawarte nieścisłości niezrozumiałych zapewne i dla prawników.
Uwaga na tę firmę!!! To [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora], co jest szczególnie obrzydliwe gdy dotyczy ludzi na prawdę potrzebujących pomocy.
Zarządałem zwrotu bez powiadomienia pobranych opłat za okres braku ofert. Otrzymałem aroganckie odpowiedzi odsyłajace do labiryntu regulaminów ukrywających zasadniczy sens warunków finansowych.
Wstyd i hańba, jeżeli nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To obowiązkiem, co najmniej moralnym, są moralnie uczciwe praktyki rynkowe, a nie zaledwie zgodne z prawem konsumenckim.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówieniaW dniu 21.10.24 został odebrany przez firmę Stone Skirts zwrot zamówienia. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Po kilku mailach i zgłoszeniu poinformowaniu ich o zgłoszeniu do UOKiK dostałam informację, że przekazali sprawę do działu księgowości (było to 12.11). Od tamtej pory nadal milczą. Nie ma odpowiedzi na kolejne maile (poza automatem) ani nie ma zwrotu pieniędzy! Proszę o pomoc w ich odzyskaniu
Sprawa nr 3256 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem buty Nike tydzień temu. Do tej pory brak kontaktu ze strony firmy , brak jakiego kolwiek odzewu . Oczekuję zwrotu kosztów butów. Posiadam wszystkie potrzebne dowody zakupu .
Brak zwrotu środków za zwrot zamówienia W dniu 7.11 zwróciłam do Fasardi zamówienie. Otrzymałam potwierdzenie na maila o przyjęciu zwrotu oraz prośbę o potwierdzenie faktury korygującej na kwotę 115,99 zł.
Do tej pory pieniądze nie zostały zwrócone a do firmy nie można się dodzwonić .