Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-03 godz: 07:16Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie 9.11, czas na realizację 5 dni. Towar nie wysłany. 18.11 wysłano maila o anulowaniu zamówienia jak sklep kazał przez SMS. Pierwotnie informowali że zwrot nastąpi do 28.11, następnie do 2.12. Mimo wielokrotnych próśb o zwrot moich pieniędzy (taka samą formą płatności czyli blik na numer telefonu podawany w korespondencji) nie zrobili tego. [usunięte przez moderatora] Sprawa również trafi na policję, IH oraz UOKiK. [usunięte przez moderatora]
2025-12-03 godz: 05:36Publiczna
Otwarta
Towar zakupiony nie została dostarczonyW lipcu na stronie internetowej w sklepie o nazwie Attirra zakupilam towar, dokonałam wpłaty, do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałam Po licznych meilach do właściciela strony sklepu otzrymuję tylko informacje że rozpatrują reklamację u przewożnika i mają na to 90 dni, niestety towar nie został wogóle wysłany bo nie mam nr przesyłki , a 90 dni już dawno minęło
2025-12-03 godz: 01:01Publiczna
Otwarta
Reklamacja brak zwrotu [usunięte przez moderatora] przysłany towar niezgodny z opisem. Następnego dnia odesłany zwrot z całą dokumentacja zdjęciami wnioskiem. Pieniądze pobrane przez kuriera przy przesyłce. Za zwrot opłacone z mojej kieszeni. A w dodatku nie mam ani zwrotu pieniędzy 265zl ani towaru bo został odesłany. Zero kontaktu. Nie odpisują na email to już trwa ponad miesiąc. A jest 14 dni na zwrot pieniędzy na konto. Oczekuje zwrotu moich pieniędzy! Nie zostawię tego tak ja pracuję na to żeby mieć. [usunięte przez moderatora]
2025-12-02 godz: 17:48Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Wysłany towar był niezgodny z tym na zdjęciu dostałam totalnie inną bluzkę. Odesłałam towar mam powiedzenia odesłania towaru. Na wszelki wypadek zrobiłam też zdjęcia ubrań paragonów. Jestem gotowa wejść na drogerię sądową.
2025-12-02 godz: 08:51Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówieniaPomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić.
2025-12-02 godz: 08:10Publiczna
Otwarta
Problem z odbiorem zamówienia Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. [usunięte przez moderatora] nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję.
2025-12-02 godz: 07:53Publiczna
Otwarta
umowa świadczenia usługW październiku 2025 podpisałam umowę na świadczenie usług internet stacjonarny łącznie z Polsat Box. Usługa miała być wykonana w ciągu 1-2 tygodni.Nadmieniam ,że posiadam w domu światłowód .Kurierem otrzymałam ruter.Monter ,który miał skonfigurować internet z ruterem mimo moich dziesięciokrotnych monitów umówił się sms 2 krotnie i nie przyszedł bez żadnego powiadomienia. Dzisiaj rano dzwoniłam i usłyszałam ,że oni mogą tylko monitować bo firma ,która wysyła montera jest firmą zewnętrzną.Proszę mi powiedzieć ,czy mogę zrezygnować z tej umowy na dostarczenie internetu lub co mogę jeszcze zrobić ,bo czuję się bezsilna.pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2025-12-02 godz: 07:28Publiczna
Zamknięta
Zakup pelletDzień dobry w dniu 09-11-2025 zakupiłem Pellet drzewny Olczyk ® 1050kg na stronie https://dobrygroszek.com/ po wcześniejszym założeniu konta na ich stronie. Otrzymałem wszelkie informacje i fakturę do zapłaty nr konta. Po opłaceniu dostałem informację że zakup jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki. następnie przyszła informacja że towar oczekuje na kuriera i wysyłka może opóźnić się o kolejne 3 dni i tak dostałem dwa email . Po kontakcie i prośbie o konkretny termin dostałem informację że towar oczekuje w magazynie na kuriera. Po kilku dniach napisałem pismo ponaglające z prośbą o wysłanie towaru z datą do 04.12.2025 lub odstąpieniu od umowy i zwrot należności.W tym samym dniu dostałem informację ze w ciągu 1-3 dni towar ma być wysłany ale do dziś nie został nadany a strona przestała działać.
2025-12-02 godz: 07:21Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzy Złożyłam zamówienie na stronie Charlotte fashion dnia 15 października 2025r po miesiącu oczekiwania i wysyłania e-maili zdecydowałam się na rezygnację z zamówienia i wypełniłam ich protokół odstąpienia od umowy z datą 25 listopad. Do dnia dzisiejszego, czyli 2 grudnia nie otrzymałam żadnego potwierdzenia, iż formularz został zaakceptowany. Brak towaru oraz brak zwrotu pieniędzy zmusza mnie do innych metod. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-12-01 godz: 21:55Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone i opłacane 1 listopada, nigdy nie wysłane. Upominając się o wysyłkę otrzymałam informację, że nie zanotowali wpłaty. Po tygodniu nagabywania ich stwierdzili, że odnaleźli wpłatę i wyślą towar. Czekając 2 tygodnie poprosiłam o zwrot pieniędzy, gdyż towaru jak nie było, tak i nie ma. Informując firmę, że zgłoszę sprawę odpowiednim służbą dostałam wiadomość SMS, że zwrot dojdzie w przeciągu 2 dni. Niestety pieniądze niestety pieniądze nie trafiły na moje konto.