Zwrot do Chin kosztuje więcej niż całe zamówienieZa cenę markowych ubrań otrzymałam koszulę, która wygląda jak z second handu i jest wykonana z bardzo słabego materiału.
Na niej od początku nie było żadnej metki, a żeby w ogóle rozpocząć proces zwrotu, wymagają, żeby wszystkie metki były na miejscu i żeby wysłać paczkę do Chin.
Zwrot okazał się dla mnie niemożliwy, ponieważ przysłano mi koszulę, jakby była już noszona i bez metek. Wysyłka do Chin jest bardzo droga i nie daje gwarancji zwrotu pieniędzy.
Na e-maile odpowiadają bardzo długo, a przez pewien czas ich adres info@zarenfeld.com
w ogóle nie działał [usunięte przez moderatora]
Chciałabym otrzymać pełny zwrot kwoty zamówienia, a koszt wysyłki powinien być po ich stronie.
Na ich stronie internetowej podany jest adres w Niderlandach, a nie w Chinach.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot zamówienia Dnia 17 października odesłałam zwracany produkt do sklepu La Rochell, a według informacji z systemu przewoźnika przesyłka została odebrana przez sklep 20 października.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków.
8 listopada otrzymałam od sklepu La Rochell informację, że zwrot zostanie wkrótce zrealizowany, jednak do tej pory pieniądze nie wpłynęły na moje konto.
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie sprawy.
Zwrot pieniędzy za biletyDzień dobry,
W ubiegłym roku zakupiłam bilety na koncert który miał się odbyć w tym roku 16 lutego w Olsztynie. Firma Trinity odwołała koncert i obiecała zwrot pieniędzy. Do dnia dzisiejszego ich nie otrzymałam.
Pisałam maile, dzwoniłam, prosiłam, pisałam wezwanie do zapłaty i nic. Sprawa trwa rok. Wiem, że jest więcej osób [usunięte przez moderatora]. Ja straciłam 218 zł. Ale inny stracili kwoty dwa albo i trzy razy większe
Tydzień temu znów zaczęli wysyłać maile że bilety są anulowane i że przepraszają. Zapytałam i co dalej, kiedy zwroty -cisza.
Chciałabym bardzo odzyskać te pieniądze ale chciałabym również żeby firma przestała istnieć [usunięte przez moderatora].
Zdaję sobie sprawę że oni i tak znajdą sposób żeby kontynuować swoją "działalność" ale zawsze warto próbować i nagłaśniać.
Pozdrawiam
[usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy Chciałabym zgłosić problem dotyczący sklepu internetowego sprzedającego odzież.
3.11.25 r. złożyłam zamówienie w sklepie. Po dokładnym sprawdzeniu opinii zauważyłam, że wiele osób zgłasza brak dostawy towaru i podejrzenia oszustwa.
W związku z tym 5 listopada 2025 r. wysłałam do sklepu wiadomość o anulowaniu zamówienia oraz odstąpieniu od umowy.
Towar nigdy nie został do mnie wysłany, sklep nie podał numeru nadania ani potwierdzenia wysyłki. Mimo wielokrotnych prób kontaktu i zobowiązania ze strony sprzedawcy, do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Płatność była realizowana przez PayPo, dlatego równolegle zgłosiłam reklamację i proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy. Sklep zwleka ze zwrotem środków, mimo że zamówienie nie zostało zrealizowane w żadnym stopniu.
posiadam:
– potwierdzenie złożenia zamówienia,
– wiadomość o odstąpieniu od umowy z 5 listopada,
– korespondencję ze sklepem potwierdzającą zwłokę i brak wysyłki.
Problem ze zwrotem towaruZakupiłam w tej firmie urządzenie pod nazwą Glukometr, a otrzymałam zwykly pulsksymetr. Dałam się niestety nabrać. Gdy chciałam zwrotu pieniędzy to okazało się że mogę zwrócić towar,ale do Chin. W regulaminie mają "ładnie " napisane że bezproblemowy zwrot,ale na tym koniec. Gdy próbowałam się z nimi porozumieć to automat ciągle powtarza to samo,że mogę zwrócić towar na własny koszt, ale bez gwarancji zwrotu środków. Brak adresu w Polsce,chociaż na stronie wskazują że to polska firma. Koszmar! Próbowałam różnych sposobów, ale niestety bez rezultatu. Chcę tylko zwrotu kwoty
Dostawa zbyt małej ilości zamówionego produktu Dnia 30.09.2025r. zamówiłam 3 sztuki perfum. Zamówienie zostało natychmiastowo opłacone online (łączna kwota 137.50 zł).
W dniu 03.10.2015 r. otrzymałam zamówienie, ale niekompletne - zamiast 3 produktów, w opakowaniu znajdował się jeden.
Niezwłocznie skontaktowałam się z biurem obsługi i zamówienie zostało rzekomo poddane ponownej weryfikacji. Od tego momentu jestem traktowana zupełnie niepoważnie. Przypominam się o zaistniałej sytuacji co tydzień i z taką samą częstotliwością jestem zwodzona, że produkty zostaną w ciągu kilku dni wysłane, co oczywiście nie ma miejsca. Początkowo twierdzili, że transakcja przebiegła zgodnie z planem i nie doszło z ich strony do błędu, ponieważ w systemie widnieje, że wysłali 3 perfumy, co jednak nie jest prawdą. Po kilku tygodniach upominania się o "swoje" w końcu otrzymałam odpowiedź, że wyślą 2 zaległe perfumy. Nie wysłali do tej pory. Sytuacja trwa 2 miesiące.
Rozumiem, że trudno udowodnić taką nieścisłość, ale myślę, że choćby waga przesyłki może być potwierdzeniem. Zupełnie inną wagę będzie miała przesyłka zawierająca jeden perfum, a inną - trzy.
Oczekuję od firmy natychmiastowego wysłania 2 sztuk perfum lub zwrotu gotówki.
Nieuczciwa polityka zwrotu towaru Na stronie internetowej sklepu Byroza Warsaw kupiłam sweter z kaszmiru o wartości 229 zł (był przeceniony!!!). Nazwa firmy sugerowała, że to butik warszawski. Otrzymałam towar z Chin, niezgodny z zamówieniem. Sweter z plastiku i do tego rozmiar dużo mniejszy! Zgodnie z polityką zwrotów firmy wystąpiłam o formularz zwrotu i dowiedziałam się koszt przesyłki zwrotnej stanowi równowartość zamówienia tj. 230 zł. Firma nie informuje o tym na swojej stronie!!! Po tym incydencie czytałam opinie o sklepie na forach internetowych i nie jestem jedyną osobą, która straciła w ten sposób pieniądze. Oczekuję wskazania przez tę firmę adresu do wysyłki zwrotu na terenie Polski i zwrotu środków.
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 28 lipca 2025 roku złożyłam zamówienie na 2 sukienki na łączna kwotę 528 zł. Zamówienie okazało się nie trafione i w dniu 7 sierpnia zgłosiłam zwrot przez arkusz na stronie sklepu CATALINA i w tym samym dniu wysłałam paczkę pocztą priorytetową. Otrzymałam na e-maila potwierdzenie zwrotu które zostało zarejestrowane u nich po nr R/mod/2025/07/07/55538. Po mojej interwencji w dniu 21 sierpnia otrzymałam wiadomość że zwrot został zaakceptowany i za kilka dni otrzymam zwrot pieniędzy, jednak po wielu moich interwencjach i ich obietnicach zwrotu pieniędzy nie otrzymałam do dnia dzisiejszego.
Zwrot towaruW dniu 1.11.br. zakupiłem, poprzez stronę internetową ducencen.com, buty reklamowane jako "oryginalne australijskie buty ortopedyczne".
Przesyłkę, po dokonaniu zapłaty, odebrałem 5.11 od kuriera firmy Pocztex.
Tego samego dnia, po obejrzeniu przesłanych butów postanowiłem je zwrócić.
Zgodnie z "Polityką zwrotu" określoną na stronie sprzedającego akceptowany jest taki zwrot, ale żeby go dokonać należy skontaktować się z działem obsługi (service@ducencen.com) w celu uzyskania adresu na jaki ma być dokonany zwrot. Tak też uczyniłem i tego samego dnia, zamiast adresu, otrzymałem informację, że sprawa została przekazana do wyjaśnienia, do działu obsługi klienta. Ponieważ uważałem, że nic w tej sytuacji nie trzeba wyjaśniać, poprosiłem ponownie o podanie adresu do zwrotu i znowu dostałem informację, że sprawę przekazano do działu obsługi.
Do dnia dzisiejszego jednak nie otrzymałem tego adresu, a moje kolejne ponaglenia pozostały bez odpowiedzi.
Oczekuję więc od sprzedającego niezwłocznego przesłania mi dokładnego adresu do zwrotu zakupionego towaru i tym samym zrealizowania przysługującego mi prawa odstąpienia od zakupu.
Brak zwrotu należnościDnia 06.11.2025 dokonałam zwrotu zamówienia nr 10429. Paczka została odebrana przez sprzedawcę 07.11.2025, na co mam potwierdzenie. Dnia 21.11.2025 minął ustawowy czas na zwrot środków, do tej pory ich nie otrzymałam. Sprzedający nie odpisuje na wiadomości e-mail.
Proszę o niezwłoczny zwrot należności.