zakup ciężkomisiówczekam na informację w sprawie realizacji mojego zamówienia, do firmy nie można sie dodzwonić, nie odpowiada na maile do niej wysyłane.
czekam na informację czy przesyłka do nie trafi czy została przekazana do realizacji czy mam odstąpić od umowy. na śledzeniu przesyłki utrzymuje się stan z 11 grudnia, a waga przesyłki jest podana jako 0,01 kg, podczas gdy oba misie ważą 2,2 kg. Złożyłam zamówienie przez internet i opłaciłam zamówienie, nie otrzymałam żadnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia tylko informacje o zrealizowanej płatnosci na PayU dla pana firmy i nic wiecej. Prosze o odpowiedź
brak kontaktu brak wysyłkiDokonałam zakupu w sklepie Box -sklep z natychmiastowa płatnością, brak potwierdzenia wysyłki i brak kontaktu ze strony firmy, telefon jest nieczynny.
Opóźnienie dostawy/ brak kontaktu z firmą Od 2 tygodni czekam na dostawę ekogroszku. Dostawą miała być zrealizowana zaraz po dokonaniu płatności. Zaraz miną 2 tygodnie a firma nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na maila.
Bajkowe wnętrza [zmienione przez moderatora]Dzień dobry,
W dniu w ok. 22 listopada 2025 złożyłam zamówienie na stronie www.bajkowewnetrza.pl.
Po kilku dniach weszłam na stronę w zakładkę regulamin i przeczytałam, że czas realizacji wynosi nawet 20 dni roboczych + wysyłka. Wysłałam do firmy maila, że jeżeli nie uda się wysłać przesyłki do 4-5.12, to rezygnuje z zamówienia. Zwróciłam również uwagę, że w widocznym miejscu nie ma informacji o tym, ile potrwa realizacja, a powinna być. Znaczna większość firm ma taką w miejscu wybierania formy dostawy. Firma krótko mi odpowiedziała, że wszystko jest w regulaminie. W ogóle nie odniosła się do tego, że utrudniają klientowi otrzymanie informacji o czasie dostawy.
Zrezygnowałam z zamówienia 5.12 i poinformowałam, że czekam na zwrot środków. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moją rezygnację z zamówienia, do której mam prawo. Zamówienie nie było personalizowane.
Dzisiaj (16.12) otrzymałam maila, że jest wydłużony czas oczekiwania na zamówienie - to jednoznacznie wskazuje na to, że firma zignorowała moją rezygnację z zamówienia.
Na stronie widnieje wielokrotnie powtarzana informacja, że szyją w Polsce. To pozwala myśleć, że czas realizacji będzie sprawy. Wg badań średnio wynosi do 3 dni w branży dziecięcej. Klient powinien dostać informację w widocznym miejscu o czasie realizacji, a nie musieć szukać tego w regulaminie.
W internecie znalazłam negatywne opinie na temat firmy: że nie wysyłają towaru i jest problem z odzyskaniem pieniędzy. To wszystko bardzo mnie martwi [usunięte przez moderatora].
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy.
Z wyrazami szacunku
Frytkownica beztłuszczowaNie dotarła ta która była zamówiona,za te pieniądze to na pewno bym nie kupiła, [usunięte przez moderatora]. Miała być dwukomorowa i przeszklona. 5 lat gwarancji, energooszczędna. Brak paragonu i gwarancji. [usunięte przez moderatora]nadaje się żeby zgłosić sprawę na policję. Z poważaniem nie zadowolona klientka.
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócone produkty. Telefon jest nieaktywny na maile praktycznie nie odpisują. Firma wymyśla dziwne historie że nie wiedzą co zostało zwrócone, że nie wiedzą czy mają oddać pieniądze bo ich pracownik tego nie zaznaczały otwierając zwrot itp. [usunięte przez moderatora] proszę na nich uważać bo z pieniędzmi można się pożegnać.
brak zwrotu pieniędzy za zwrot towarów w terminieZamówiłam sobie sukienki w sklepie haia.pl- 8.09.2025 , po przymierzeniu dwie postanowiłam zwrócić. Towar odesłano 12.09, a wg przewoźnika został dostarczony 15.09. Kontaktowałam się wielokrotnie z firma, a od momentu odesłania towarów brak kontaktu zwrotnego. Pisałam maile z zapytaniami, pisałam mailowe wezwanie do zapłaty (21.10), wysłałam również pismo listem poleconym na adres firmy, lecz nie zostało odebrane. Oczekuje zwrotu pieniędzy w kwocie 279,98zł wraz z ustawowymi odsetkami.
Brak towaru, żadnego kontaktu 10.12.2025 kupiłem "Zestaw 3 lalek z zespołu K-Pop Łowczynie Demonów" do dnia dzisiejszego towar do mnie nie dotarł, nr telefonu nie istnieje, kilkanaście wysłanych e-maili z mojej strony - zero odpowiedzi, status pokazany jako wysłany InPost kurier, nie mam żadnej informacji od InPost czy to mailowej czy telefonicznej czy w aplikacji, zaraz zrobię zwrot, podejrzewam że i tak już środków nie odzyskam, [usunięte przez moderatora], niestety. Proszę o pomoc.
Brak zamówionego towaruW dniu 2.12.2025 zamówiłam klocki minecraft, zamówienie zostało natychmiast opłacone. W ogłoszeniu widoczna jest informacja, że wysyłka nastąpi w przeciągu 1-5 dni. 9 grudnia otrzymałam maila, że przesyłka jest już w drodze ale brak w wiadomości numeru listu przewozowego. Do dziś, tj. 15.12 przesyłka nie dotarła. Firma nie odpisuje na wiadomości mailowe, telefon podany do kontaktu pozostaje nieczynny.
Płatność wyższa niż oferta firmy wysłana do mnieW dniu 18.11.2025 otrzymaliśmy od firmy interioro informację o naszym zamówieniu : zlewozmywaki smeg. W informacji napisano cenę brutto : 1078 zł, koszt przesyłki 0.00 zł. Pod informacją podpisał się Pan [usunięte przez moderatora](bez nazwiska) z zespołu obsługi klienta. Zlewozmywak dotarł do nas 11.12.2025 i kurier dostarczający zamówienie przywiózł do opłacenia fakturę na 1169 zł. Dzwonilismy do firmy z reklamacją ale nie została ona uwzględniona,wysłaliśmy również informację przesłaną nam na temat ceny,bez reakcji. Proszę o zwrot nadplaconej kwoty.