Zamówienie w sklepie Sky-Shop.plDzień dobry,
W sierpniu zamówiłam buty w sklepie internetowym Shoeslab.
Numer zamówienia: 7244
Kwota do zapłaty: 299,00 zł
Metoda płatności: Szybkie płatności Online
Sposób dostawy: InPost.
Zamówione produkty:
# Nazwa Symbol Ilość Suma
1 Adidas Superstar - Białe
Rozmiar wybór: 37-23,5cm EG4958 1 299,00 zł
Sprawa nr 6163 [zmieniony przez moderatora]Zamówiłam buty, jak czytam teraz po opiniach miałam szczęście że w ogóle dotarły, ale po tym jak okazały się za duże, kontakt ze sklepem NIE ISTNIEJE. Nie ma informacji gdzie wysłać paczkę tylko żeby do nich napisać, wysłałam już 4 maile, Gmail ma to do siebie że pokazuje iż te maile dotarły, ale są zwyczajnie olewane. Gdy pisałam maila kiedy otrzymam zamówienie dostałam odp następnego dnia, teraz cisza i nie ma tematu. Buty kosztowały 350zl, więc nie mam zamiaru tego tak zostawić. Mój błąd że nie poczytałam opinii jednak to dalej nie jest powód żeby to tak zostawić! Nie kupowałam towaru z myślą żeby [usunięte przez moderatora]! Chce odesłać buty na wskazany przez nich adres i otrzymać zwrot gotówki!
PaczkaPaczka została nadana 29.10 Dnia 30.10 została wydana do doręczenia i do tej pory widnieje taki status. Na infolinii nie byli w stanie odpowiedzieć co jest powodem takiej sytuacji oraz kiedy można sie spodziewać dostarczenia przesyłki. Na reklamację też nie odpowiadają. Oczekuje natychmiastowego doręczenia przesyłki lub wypłaty rekompensaty
zwrot pieniędzy za zwrócony towar Zwróciłam towar do stradivarius, w dniu 16.10.25r.otrzymali moja paczkę zwrotną i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Brak odpowiedzi na maila ze strony firmy.Numer zwrotu 6000202014.Prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy za zwrócony towar.
Zwrot środków Złożyłam zamówienie 18 września-48 dni temu po czym zamówienie anulowałam ze względu iż po miesiącu nie otrzymałam zamówionego towaru- jeansy rzekomo były dopiero szyte…gdzie zamówiłam identyczny produkt poprzez inną stronę i otrzymałam 3 dni później. Zapewniano mnie że od anulacji otrzymałam zwrot do 14 dni. Dziś mija 18 dni i cisza… nie ma ani zwrotu ani jakiejkolwiek informacji od tej firmy.
Kpina!!!!
Oczekuję jak najszybszego zwrotu za towar którego nie otrzymałam!
ZWROT ZA ZAKUPIONE BILETYWITAM. W DNIU 02.05.2024 ZAKUPIŁEM BILETY NA KONCERT MUZYKI FILMOWEJ JUNIOR -GDYNIA. KONCERT ZOSTAŁ PRZEŁOŻONY. PO WIELU PRÓBACH KONTAKTU W DNIU 05.08.2025 WYSŁAŁEM PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY. DOSTAŁEM INFORMACJĘ, ŻE SPRAWA ZOSTAŁA PRZEKAZANA DO PANA [dane usunięte przez moderatora] Z KTÓRYM NIE MA KONTAKTU. PROSZĘ O POMOC W ROZWIĄZANIU MOJEJ SPRAWY.
ODWOŁANY KONCERTWITAM. W DNIU 10.05.2023 ZAKUPIŁEM BILETY NA KONCERT DISNEY KSIĘŻNICZKI. KONCERT ZOSTAŁ PRZEŁOŻONY I DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE MA WIADOMOŚCI CO DALEJ. W DNIU 14.05.2024 ZŁOŻYŁEM REKLAMACJĘ I PROŚBĘ O ZWROT PIENIĘDZY ZA BILETY. DOSTAŁEM TYLKO ODPOWIEDŹ ŻE ZWROT ZOSTANIE ZLECONY W PÓŹNIEJSZYM TERMINIE. DALEJ NIC NIE OTRZYMAŁEM I NIE MAM INFORMACJI CO SIĘ W TEJ SPRAWIE DZIEJE. W DNIU 5.08.2025 WYSŁAŁEM DO EVENTIM PRZEDSĄDOWE WEZWANIE DO ZAPŁATY I DALEJ DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE MAM INFORMACJI CO DALEJ. ZASTANAWIAM SIĘ NAD ZŁOŻENIEM POZWU DO SĄDU ALE CHCIAŁBYM PROSIĆ PAŃSTWA O POMOC W POLUBOWNYM ROZWIĄZANIU SPRAWY. JEDYNE CO OCZEKUJĘ TO ZWROT PONIESINYCH KOSZTÓW ZA BILETY. PROSZĘ O POMOC.
Sprawa nr 6157 [zmieniony przez moderatora][usunięte przez moderatora] działalności sklepu internetowego telfy.pl, prowadzonego przez [usunięte przez moderatora]. Dokonałem zakupu telefonu Samsung Galaxy S25+ 5G o wartości 3549,00 zł.
Pomimo upływu deklarowanego czasu realizacji (3–5 dni) oraz ponawianych prób kontaktu, towar nie został dostarczony. Sklep przesyłał jedynie ogólnikowe odpowiedzi e-mailowe, a kontakt telefoniczny był niemożliwy.
W dniu 21 października 2025 r. wysłałem do przedsiębiorcy pisemne wezwanie przedsądowe do zwrotu wpłaconej kwoty (doręczone 22.10.2025), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo wyznaczenia terminu i kilkukrotnego przypomnienia.
Ostatnia korespondencja (27.10.2025) wskazuje, że przedsiębiorca unika wykonania obowiązku, a w odpowiedziach używa zwrotów mających znamiona zastraszania („wezwanie do natychmiastowego usunięcia treści”, „pozew o naruszenie dóbr osobistych”).
Z ustaleń wynika, że właściciel prowadzi również drugi sklep internetowy – blue-phone.pl, w którym pojawiają się bardzo podobne opinie klientów dotyczące braku realizacji zamówień i braku zwrotów środków. Może to świadczyć o systemowym charakterze działania, które w mojej ocenie narusza zbiorowe interesy konsumentów. Sprawa została zgłoszona do odpowiednich organów. Zwrot wpłaconej kwoty, zwrot za poniesione koszty porady prawnej, zadośćuczynienie z racji strat moralnych.
Brak zwrotu środków Firma zobowiązanie się od maja tego roku oddać pieniążki za zwrócony towar do dnia dzisiejszego brak środków za zwrot . Wiadomości zwrotne są kpiną bardzo przepraszają do końca każdego tygodnia sprawa będzie załatwiona do dnia dzisiejszego nie jest .
Próba wyłudzenia nienależnej opłaty dodatkowejW dniu 18.03.2025 o godzinie13.25 zarejestrowałem postój na parkingu , darmowy postój przysługiwał do godz.15.25. W regulaminie jest wyraźnie zapisane, że wystarczy zarejestrować postój bez pobierania poświadczenia. Znając praktyki firmy ( już raz miałem podobną sprawę) pobrałem poświadczenie z parkomatu. Otrzymałem wezwanie do uiszczenia opłaty dodatkowej informujące, że w wyniku kontroli o godz.14.02, stwierdzono brak opłaty/rejestracji. Nie odpowiedziałem, na to wezwanie, ponieważ uznałem, że to błąd systemu. Otrzymałem wezwanie do zapłaty z logo BIK datowane na 24.10.2025 z doliczonymi kolejnymi opłatami dodatkowymi.