Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-09 godz: 10:39Publiczna
Otwarta
Nieprzyjęcie odstąpienia od umowy w ciągu 14 dniDnia 9.10.2025 podpisalam umowe z Play. Niestety internet (router + antena) w obecnym miejscu zamieszkania nie spełniał moich wymagań. Miałam 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, co tez zrobiłam. Dnia 22.10.2025 nadałam paczke zwrotną ze sprzętem i dołączyłam w niej odstąpienie od umowy (wzór był wysłany razem z umową - nie tworzyłam własnego odstąpienia). Numer przesyłki inpost 695998000502234143562296. Niestety Play nie przyjął mojej rezygnacji, do tego w odpowiedzi na wiadomości pisze, że jeżeli teraz ma przyjąć moją rezygnacje naliczy kare umowną. Dalej wysyła mi FV za internet, gdzie ja nawet nie mam sprzętu, żeby z niego korzystać.
2025-12-08 godz: 21:23Publiczna
Otwarta
Brak możliwości zwrotu towaruSukienka, którą otrzymałam jest inna niż na zdjęciu; jest krótsza, zrobiona z innego materiału i prześwitująca. Zwrot utrudniony. Chociaż firma opisuje się jako polska marka odzieżowa i niby mieści się w Warszawie na ul Chmielnej, zwrot należy przeprowadzić na swój koszt do Chin. Kontakt mailowy prawdopodobnie z botem z Chin. Próbuję mailowo porozumieć się z firmą,ale idzie to bardzo topornie. Proponują mi dziwne rozwiązania, np. zostawić sobie sukienkę, a oddadzą mi 30% jej wartości w co kompletnie nie wierzę. Sukienka do niczego mi się nie przyda, a koszt zwrotu za granicę przekracza 100 zł i też wydaje mi się że nie udadzą mi pieniędzy.
2025-12-08 godz: 20:54Publiczna
Otwarta
Oszustwo przez internet Firma przyjęła zamówienie. Pieniądze zostały przelane 18listopada tego roku , a zamówienia dalej nie ma. Strona nie odpowiada na wysyłane wiadomości.
2025-12-08 godz: 17:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.C.
Zwrot pieniędzy Zamówiłam kilka sukienek , kilka zostawiłam kilka odesłałam. Przesyłka dotarła do sprzedawcy 09.10.25 do dziś zwrotu pieniędzy brak. Kontakt z firmą średni na maile nie odpowiadają a jeżeli odpowiedzą to piszą że zwrot będzie w ciągu dwóch dni i tak już kilka miesięcy.
2025-12-08 godz: 14:42Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu sprzętu po reklamacjiW dniu 3 listopada została złożona reklamacja na odkurzacz. W dniu 19 listopada miał być dostarczony towar po reklamacji, ale dotarł odkurzacz innego klienta, co zostało zgłoszono. Do dnia dzisiejszego sprawa nie została rozwiązana, sprzęt innego klienta został zabrany, a mój tak i nie wrócił do mnie. Na infolinii konsultant codziennie twierdzi że nie wiedzą gdzie jest mój odkurzacz, a maila dostaje, że odkurzacz niby dalej jest w serwisie. Oczekuję na zwrot odkurzacza albo pieniędzy
2025-12-08 godz: 12:35Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.Z.
Brak zwrotu pieniędzy Zwróciłem towar 2 tygodnie temu , sklep nadal nie zwrócił pieniędzy. To był zakup online.
2025-12-08 godz: 07:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.K.
Bankomat wpłatomat zablokował moje środki do życiaWitam jestem posiadaczem konta w banku PKO BP po czym wpłaciłem swoje środki do życia , do wpłatomatu zostały mi one zablokowane poprzez wpłatomat mieszczący się w Kazimierz Wielkiej w siedzibie Banku były to moje środki do życia ! Zadzwoniłem na infolinię poinformowałem o tej sytuacji , po czym Pani powiedział mi że niestety ale te wpłatomaty tak mają i blokują środki poprzez jakiś błąd we wpłatomacie i nic z tym nie może zrobić , zostałem bez pieniędzy , chciałbym prosić o pomoc w tej sprawie chcę żądać odszkodowania i zadość uczynienia w tej sprawie …. Pozdrawiam
2025-12-07 godz: 14:17Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie zamówieniaW dniu 17.11.2025r. do sklepu dotarł zwrot mojego zamówienia nr 339946. W dniu 31.11. minęły dwa tygodnie od otrzymaniu zwrotu przez firmę a ja w dalszym ciągu nie otrzymałam zwrotu należności. 1.12 wysłałam maila z zapytaniem, kiedy otrzymam pieniądze, lecz do dzisiejszego dnia, tj. 7.11 nie otrzymałam odpowiedzi. Po sprawdzeniu na stronie firmy zamówienie ma status "zwrot-przelew", jednak pieniądze do tej pory nie dotarły. Proszę o pomoc. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2025-12-07 godz: 10:55Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po anulacji zamówienia Witam. Zamówiłem pellet we wskazanej firmie, w dniu 10.10.2025, po zbyt długim czasie oczekiwania złożyłem rezygnację z zamówienia w dniu 5.11.2025 niestety do dnia dzisiejszego nie dostałem zwrotu środków. Po wielu telefoniach zostałem zwodzony, że w najbliższych dniach dostanę zwrot środków ale do dziś dnia środków nie otrzymałem. Oczekuję zwrotu środków wraz z rekompensata za ten czas. W załączniku dołączam maile.
2025-12-07 godz: 09:57Publiczna
Otwarta
Reklamacja produktuNa podstawie ustawy o prawach konsumenta zgłosiłam niezgodność towaru z umową. Opis wady: Produkt jest wadliwy i nie nadaje się do celu, do jakiego jest przeznaczony. Magnesy są zbyt słabe, by utrzymać rzęsy na powiece, a ich wyprofilowanie uniemożliwia prawidłową aplikację. Ponadto produkt wykonany jest w sposób powodujący dyskomfort podczas próby noszenia, co całkowicie wyklucza jego użytkowanie. Wady te istniały w chwili zakupu. Widoczne opinie na stronie są wyłącznie pozytywne - średnia ocen 5.0 Ja jako klient nie miałam możliwości wystawić żadnej opinii. Nie ma widocznego adresu czy numeru telefonu. Produkt nie nadaje się do użytku. Zgłosiłam reklamację. Dostałam informację, że źle zakładam produkt - jednak to nie jest tego typu problem. Po prostu produkt nie jest zgodny z opisem. Chcę odesłać produkt i otrzymać zwrot pieniędzy.