Problem ze zwrotem pieniędzy Przyszłam do mnie sukienka z złej jakości i do tego w innym kolorze niż zamawiałam. Napisałam więc z zapytaniem o zwrot i dostałam odpowiedź że aby rozwiązać tą sprawę to chcą zaoferować mi 100% kredytu sklepowego o wartości mojego zamówienia, który mogę wykorzystać na wybór dowolnych innych produktów z ich kolekcji. Odpisałam więc z odpowiedzią że chcę pełny zwrot kosztów oryginalną metodą płatności. Teraz czekam na odpowiedź która powinna się pojawić dzisiaj, bo jak piszą "starają się odpisywać w maks 2 dni".
Brak zmiany statusu zamowieniaPaczka zamówiona ponad tydzień temu. Do tego czasu żadnej zmiany jej statusu, ciągle "do odbioru przez kuriera" . Telefon nie odpowiada, mail nie odpowiada. Jeśli paczka nie dotrze do piątku, sprawa trafia do odpowiednich służb
Sprawa nr 6652 [zmienione przez moderatora]21.10 zakupiłam w firmie Telfy.pl telefon marki Samsung, od razu za niego zapłaciłam. Pan wielokrotnie zmieniał termin dostawy. Po miesiącu wystąpiłam z wezwaniem do zapłaty.Do dnia 17.12 nie mam telefonu, nie mam zwróconych pieniędzy. Pan nie proponuje rozwiązania problemu. [usunięte przez moderatora], ODRADZAM!!!
Oczekuję zwotu gotówki na podane konto.
brak towarunumer zamówienia 781148 zamówienie 7 grudnia 2025 zmiana statusu na wysłane 12 grudnia do dnia dzisiejsego nie mam paczki ani numeru nadania inpostem, brak kontaktu ze sklepem a płatność poszła tpay.
Utrudnienia w zwrocie produktu i jego kosztu24 listopada zamówiłam męski płaszcz w rozmiarze XL. W tytule produktu widniało: "wełniany męski płaszcz". Po 10 dniach roboczych (jasne, była taka informacja) przyszedł zamawiany produkt. Jak się okazało płaszcz jest w rozmiarze damskiego "S". Brak metki, na której powinna być informacja odnośnie materiału z którego był wykonany. Na pierwszy rzut czuć, że z wełną to nie ma nic wspólnego. Płaszcz wysłano z magazynu z Danii. Niezwłocznie zgłosiłam to za pomocą formularza kontaktowego i maila. Na maila odpisano po paru dniach z informacją o opcjach jakie mam. Pierwszą z nich był pełny zwrot, drugą jakiś kupon zniżkowy do sklepu Modario.pl. Odpisałam, że wybieram opcję pełnego zwrotu. I znów po kilku dniach otrzymałam odpowiedź, że powinnam wysłać na jakiś chiński adres siedziby firmy, że ponoszę koszt wysyłki, VAT, cło i w dalszym ciągu proponują zniżkę na nowe zamówienie w ich internetowym sklepie. (Na stronie producenta jest informacja, że koszt zwrotu za towar niezgodny z opisem ponosi producent, zrobiłam screenshota i wyszłam go w mailu). Wiadomość została wysłana 13 grudnia i do tej pory nie dostałam odpowiedzi. Odnoszę wrażenie, że ta zwłoka w odpisywaniu zostanie wykorzystana do tego, aby minął termin zwrotu i abym nie mogła dochodzić swoich praw.
Jestem załamana. Koszt co prawda nie jest wielki, bo chodzi o jakieś 370 zł, ale czytając opinie o tej firmie poszkodowanych jest sporo...
Proszę o pomoc.
Wprowadzenie w błądDokonałem zakupu produktu w sklepie internetowym Livodom (Livedom). Zamówienie dotyczyło artystycznej lampy VitraFauna – motyw żółw.
Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że produkt jest niezgodny z opisem oraz zdjęciami zamieszczonymi na stronie. Jakość, materiały oraz wygląd znacząco odbiegają od oferty – w opisie wskazywano elementy metalowe i szklane, których w rzeczywistości produkt nie posiada.
Dodatkowo sklep nie podał przed zakupem adresu do zwrotu, a informację o konieczności odesłania produktu do Chin przekazano dopiero po złożeniu reklamacji, mimo że firma prezentuje się jako działająca na terenie Unii Europejskiej.
Na stronie sklepu znajdują się także sprzeczne informacje dotyczące procedury zwrotu – w jednym miejscu mowa jest o przekazaniu etykiety zwrotnej, w innym, że sklep nie zapewnia przedpłaconych etykiet. Takie zapisy uniemożliwiają konsumentowi świadome zapoznanie się z warunkami umowy przed zakupem.
Pomimo kontaktu ze sprzedawcą reklamacja nie została uznana, a zaproponowane rozwiązania ograniczały się do częściowych rekompensat zamiast pełnego zwrotu środków.
Sprawa została zgłoszona do Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECC-Net), UOKiK oraz holenderskiego organu ochrony konsumentów ACM.
W załącznikach wysyłam zdjęcia produktu na stronie oraz faktycznie otrzymanego.
Rezygnacja z zakupu/ brak dostarczenia towaruDzień dobry,
2 grudnia kupiłam zabawkę dla dziecka za kwotę 299,99 zł - 319,98 razem z przesyłką. Do tej pory zabawki nie otrzymałam. Chciałabym zrezygnować z zakupu, wysyłałam już informacje do sklepu o odstąpieniu od umowy i prośbę o zwrot środków. Niestety otrzymałam odpowiedź, że przesyłka jest w drodze i nie mogą anulować zamówienia. Ponowiłam odstąpienie i znów dostałam tą samą odpowiedź. Chcę zrezygnować z tego zakupu i chciałabym otrzymać zwrot. Proszę o pomoc
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Firma nie chce zwrócić pieniędzyProśba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
Szanowni Państwo,
zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w odzyskaniu należnych mi środków od sklepu internetowego Moda Catalina, którego siedziba znajduje się pod adresem:
[usunięte przez moderatora]
W sklepie tym zakupiłem dla mojej mamy sukienkę. Niestety produkt okazał się niezgodny z oczekiwaniami i zgodnie z obowiązującymi przepisami zwróciłem towar, prosząc o zwrot pieniędzy. Pomimo spełnienia wszystkich wymaganych procedur oraz wielokrotnych prób kontaktu, sklep nie chce dokonać zwrotu środków i ignoruje moje prośby.
Dodam również, że wielokrotnie zwodzono mnie, że środki zostaną wysłane.
W związku z powyższym bardzo proszę o wsparcie i wskazanie dalszych kroków lub podjęcie interwencji w celu wyegzekwowania należnego mi zwrotu pieniędzy.
Z góry dziękuję za pomoc
brak kontatu w sprawie przesyłkizamówiłem Klocki Kolekcjonerskie Butelka Jack Daniels dostawa miała być w ciągu 1-5 dni zamawiałem 8 grudnia od tamtej pory nie ma kontaktu nie wiadomo co z zamówieniem
oczekuje dostarczenia przesyłki
anulowanie zamówienia
Bardzo proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia.
Sklep nie informuje bezpośrednio o tym, jak długo będzie trwała wysyłka i nie ma kontaktu, telefonu, tylko formularz kontaktowy,po którego wypełnieniu nie mam żadnej informacji,że go wysłałam.
Dopiero po dokonaniu płatności , na mail dostałam informacje jak długo będzie dostarczana przesyłka, chociaż jest to ogólnie dostępny towar. 10- do 45 dni,czyli wysyłka z Chin. Tego nie ma w informacji przy kupowaniu. To jest manipulacja klientem. Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam serdecznie Adriana