Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-10 godz: 09:38Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.M.
Zwrot pieniędzyWitam, 27 mają odesłałam buty ponieważ był nieodpowiedni rozmiar. Otrzymałam wiadomość że przesyłka dotarła i pieniądze zostaną mi zwrócone , niestety tak się nie stało. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale bez skutecznie. Prośbę o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy.
2025-09-10 godz: 09:15Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.K.
DoOBI
Brak zwrotu środkówZakup dokonano 23.07. Były dwie próby doręczenia, które ze względu na moją nieobecność nie były skuteczne. Nie miałam możliwości przekierowania przesyłki, gdyż wysyłający podał tylko moje imię i nazwisko i adres. Ale tego dowiedziałam się od DPD po wielu wykonanych telefonach. Do przekierowania w aplikacji potrzebny był numer telefonu lub e-mail. Udało mi się zdobyć nr telefonu do kuriera, dzwoniłam, pisałam nic to nie dało. Towar wrócił do nadawcy 27.08. Do dziś nie ma zwrotu środków. Osoba z infolinii twierdzi, że jest błąd natury systemowej i nie mogą zaksięgować zwrotu towaru mimo, że jest na magazynie. Oczekuję na szybki zwrot pieniędzy z odsetkami ustawowymi. Danuta Kaprykowska
2025-09-10 godz: 08:58Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.M.
Realizacja zamówienia Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na 4 koszulki. Na stronie dodatkowo była informacja, że przy zamówieniu powyżej 600 złotych dostanę jeszcze dodatkowo jeden produkt gratis. Przyszły mi tylko 3 koszulki, czyli brakuje jednej zakupionej oraz dodatkowego gratisowego produktu. Próbowałam kontaktować się ze sklepem poprzez e-mail, stronę internetową, intragram, SMS - niestety wszystkie próby bez odzewu. Nie dostałam ani produktu, ani zwrotu kosztów. Zamówienie zostało opłacone i złożone 15 sierpnia 2025 r.
2025-09-10 godz: 07:31Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Towar zwrócony do firmy 10.08. Odebrany została 12.08. Brak zwrotu pieniędzy do dn dzisiejszego w wysokości 643.50 + dodatkowo ustawowe odsetki. próbowałam sprawę kikukrotnie załatwić polubownie... niestety bez skutku
2025-09-10 godz: 07:03Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.Ł.
dodatkowa opłata parkingowaW dniu 04.09.2025 zaparkowałam samochód pod sklepem Biedronka w Pszczynie przy ul. Szymanowskiego Pobrałam bilecik i zrobiłam zakupy w sklepie moja opłata parkingowa obowiązywała od godz.11.54 do godz.13.24 a o godz.12.15 został wystawiony mandat .Wysłałam drogą mailową zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem mandatu i biletu parkingowego ale nie zostało ono uznane .Oczekuję od firmy IT PARKING anulowania mandatu bo moim zdaniem nie ma podstaw do ukarania mnie bo bilet parkingowy posiadam ,wysłałam go i tym samum udowodniłam ze był ważny.
2025-09-09 godz: 21:54Publiczna
Otwarta
Norr.plDokonałam zakupu w sklepie internetowym norr.pl 04.08.2025, przy produkcie została zawarta informacja, że realizacja zamówienia trwa ok 20 dni roboczych. Cierpliwie czekałam 20 dni, do tej pory brak kontaktu ze strony sklepu o postępie zamówienia/wysyłce. Od tygodnia próbuję dostać jakąkolwiek informację zwrotną, sklep nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów. Proszę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Zamówienie 12435 numer produktu 4114 Deska do serwowania Yumi 32 cm OYOY,
2025-09-09 godz: 19:55Publiczna
Otwarta
Problem z zwrotem pieniędzy5 czerwca zamówiłam 2 pary spodni, zamówienie zostało przyjęte oraz opłacone przeze mnie po miesiącu czasu nie otrzymałam paczki ani żadnej informacji na jej temat, postanowiłam napisać 3 lipca i otrzymałam wiadomość że paczka może być u mnie w ciągu 2 tygodni bo się okazało że Panie sprzedają przedmioty których tak naprawdę nie mają na stanie w sklepie. Odczekałam kolejne 2 tygodnie paczka oczywiście nadal do mnie nie dotarło i 5 sierpnia napisałam że żądam zwrotu pieniędzy - Pani z Modneiww zapewniała mnie że paczka na drugie dzień zostanie do mnie nadana ale już zrezygnowałam i odmówiłam przesyłki a poprosiłam o zwrot pieniędzy, Pani odpisała mi dopiero 11 sierpnia że prosi o dane do zwrotu oczywiście podałam je od razu po otrzymaniu wiadomości, ale Pani z owego sklepu nie spieszyła się z przyjęciem reklamacji i dopiero 19 sierpnia otrzymałam wiadomość że mój zwrot został dopiero w tym dniu anulowany i że muszę czekać jeszcze 14 dni roboczych. Termin przypadał na 8 wrześnie niestety pieniędzy nie otrzymałam po próbie kontaktu z sklepem niestety nie ma żadnych zwrotnych informacji, żadnego kontaktu.
2025-09-09 godz: 13:20Publiczna
Otwarta
REKLAMACJAW STYCZNIU 2025 ZAMÓWIŁAM KLOCKI LEGO. PO OTRZYMANIU I ROZPAKOWANIU PACZKI, OKAZAŁO SIĘ, ŻE TOWAR JEST NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM ( OTRZYMAŁAM POMPKĘ USB). ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ, KTÓRA DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE ZOSTAŁA ROZPATRZONA, PONIEWAŻ ADRES PODANY DO ZWROTÓW I REKLAMACJI JEST POŚREDNIKIEM I SAM NIE MA KONTAKTU Z WŁAŚCIWYM SKLEPEM OD KTÓREGO KUPIŁAM TOWAR. POMIMO CZĘSTEGO KONTAKTU Z POŚREDNIKIEM NIC W MOJEJ SPRAWIE NIE ZOSTAŁO ZROBIONE. OD FIRMY OCZEKUJĘ ZWROTU PIENIĘDZY.
2025-09-09 godz: 11:53Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z towaruZakupiłam zmywarke w sklepie internetowym,która jest pod zabudowę,a potrzebuje zwykłej, nie mogę jej zwrocic ponieważ minęło 16 dni od zakupu,nie wiedząc ni zalogowałam się na konto sklepu i teraz nie mogę zwrócić towaru zmywarka jest fabrycznie zapakowana,nie była uzywana
2025-09-09 godz: 11:17Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zamówienie17.05 zamówiliśmy szafke RTV Nicole która miala być wysłana w ciągu 24-48h Po kilku kontaktach ze sklepem zostaliśmy zapewnieni o ponagleniach na magazynie oraz szybkiej wysyłce. Po 2 tygodniach otrzymalismy informacje (mailowo) ze możemy zrezygnować z zamówienia . Wypełniliśmy formularz i wysłalismy do sklepu dnia 17.06 (dokument w załączeniu) Od 17.06 wielokrotnie kontaktowaliśmy się ze sklepem mailowo, telefonicznie oraz na facebooku z zapewnieniem rychłego zwrotu środków. Do tej pory środków nie otrzymalismy.