Brak zwrotu za odwołany koncertChodzi o odwołany koncert muzyki filmowej który miał odbyć się 17.11.2024. Został on przełożony na jesień 2025 jednak dostałem informację, iż mogę się starać o zwrot pieniędzy.
pierwszego maila z taką prośbą wysłałem 01.12.2024 roku i cały czas dostawałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do Pana [usunięte przez moderatora]. tylko że ja nie znam takiej osoby a bilety kupowałem od ww. firmy.
W jednym z ostatnich wiadomości zostałem taką oto odpowiedź (cytat): ,,Informuję, że właścicielem firmy jest [usunięte przez moderatora], nie jego pracownik. Pozdrawiam.
Z poważaniem
Obsługa bileterii
TRINITY Media Entertainment Development"
(koniec cytatu)
Oczekiwałbym od firmy obiecanego przez nich zwrotu pieniędzy za bilety.
Brak wysyłki zamówienia i brak zwrotu pieniędzy 8 grudnia 2025 roku złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Bajkowe wnętrza.
Do dzisiaj tj. 21.12.2025. Nie otrzymałam przesyłki pomimo kontaktu ze sklepem.
Na ostatnią wiadomość z prośbą o zwrot pieniędzy dostałam odpowiedź, że wkrótce zostanie zamówienie wysłane.
Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy, [usunięte przez moderatora]
Brak towaru i numeru nadania po 19 dniach Data złożenia i opłacenia zamówienia:
2 grudnia 2025 r.
Kwota: 219.98 zl
Termin realizacji:
Zgodnie z regulaminem sklepu termin ten został rażąco przekroczony (minęło 19 dni).
Przebieg interwencji:
* W dniu 19 grudnia wezwałem sklep do przesłania numeru nadania pod rygorem odstąpienia od umowy.
W odpowiedzi sklep wysłał wymijającą wiadomość o treści:
„zamówienie jest w drodze, jak tylko system przewoźnika zaktualizuje dane, przekażemy dane do śledzenia”.
Obecny status:
Mimo zapewnień, sklep wciąż nie przedstawił dowodu nadania paczki (numeru śledzenia). Istnieje uzasadnione podejrzenie, że towar nie został wysłany, a klient jest celowo wprowadzany w błąd.
Roszczenie:
Natychmiastowe wydanie towaru lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty w związku z niedotrzymaniem warunków umowy.
Brak zwrotu pieniędzy21.10.2025 dokonałem zakupu kawy mielonej na potrzeby firmy w której pracuję. Zamówienie opłaciłem tego samego dnia z prywatnych środków (szybka płatność internetowa BLIK) żeby przyspieszyć czas realizacji zamówienia. Kawa widniała na stronie jako "dostępna w dużej ilości" jednak przez kilka dni nie miałem żadnej informacji o wysyłce. Dwukrotnie byłem zapewniany mailowo że "następnego dnia zamówienie zostanie wysłane" ale tak się nie stało. Firma nie odbiera telefonów. Finalnie wysłałem najpierw rezygnację z zamówienia z prośbą o zwrot pieniędzy, później - zgodnie z prośbą sklepu - dosłałem numer konta (20-11-2025) jednak do dzisiaj nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji od sklepu. 16-12-2025 przesłałem maila z wezwaniem do zapłaty z podanym 7-dniowym terminem oraz wysłałem kopię fizyczną pisma za pomocą kuriera. Przesyłka nie została odebrana, brak odpowiedzi na maila oraz brak pieniędzy do dnia 20.12.2025
praktyki [zmienione przez moderatora]Sklep zielarski internetowy Evita mieszczący się w Szczecinie pod nazwą Aloes nie realizuje zamówień, zwodząc swoich klientów mailami , w których zapewniają o tym jak bardzo dokładają starań, żeby "zadowolić" klienta, że wysyłają produkty w ciągu 48 godzin od zaksięgowanej transakcji, [usunięte przez moderatora]
Status zamówienia zmienia się po ponaglających mailach i to również wymaga czasu, bo telefony pozostają niestety głuche.
Zamówienie zostało złożone 7.12.2025, po kilku mailach od 16.12 jest wreszcie pakowane, niestety do tej pory nie zostało wysłane pomimo wyznaczonego przeze mnie terminu.
Oczekuję zwrotu pieniędzy, produkt mogę kupić w innym sklepie.
Uwaga! [zmienione przez moderatora]Zamówiłem telefon Samsung S25 dnia 6.10.2025, zapłaciłem blikiem z góry. Wysyłka miała być do pięciu dni. Po około pięciu tygodniach od zakupu smartfon nadal nie został wysłany, więc anulowałem zamówienie. Zostałem zapewniony o zwrocie środków, lecz do 20.11.2025 to nie nastąpiło. Za to otrzymałem propozycję podpisania Umowy ugody, wg której pan [usunięte przez moderatora]chciał zwracać mi przywłaszczone MOJE pieniądze w ratach i jeszcze bezczelnie twierdził, że to jedyny sposób. Rzecznik konsumentów oczywiście odradził podpisywanie czegokolwiek z tym panem. 20.11.2025 wysłałem oświadczenie o odstąpieniu. Po najbliższych dniach podejmę następne kroki prawne (wezwanie do zapłaty). Kontakt tylko mailowy i to, od czasu odkrycia prawdy o przywłaszczeniu pieniędzy, bardzo zdawkowy. Telefon głuchy. Formularze kontaktowe bezużyteczne. W ostatnim mailu jakieś głupie pytania o przynależność i zasady działania grupy poszkodowanych przez pana [usunięte przez moderatora], który sam na swoim blogu kreuje się na pokrzywdzonego. To trzeba mieć tupet.
Brak odpowiedzi na reklamacjęZamówiłem sweter w rozmiarze 2XL, a otrzymałem produkt wielkości S. Opakowanie miało naklejkę 2XL, ale otrzymałem towar w rozmiarze jak dla dziecka. Zgłosiłem to do firmy Modario z prośbą o propozycję rozwiązania problemu i po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem na podany na stronie telefon, ale automat odpowiada, że połączenie nie może być zrealizowane. Wcześniej nie było problemu z szybkością odpowiedzi na e-mail i wszystko wskazywało, że firma jest ok. Od momentu pojawienia się problemu zapadła cisza.
Połowa pustej fotoksiazki Witam serdecznie. Zamawiałem fotoksiążkę 60 stron i połowa jest pusta. Zrobiłem projekt na aplikacji, przejrzałem, na każdej stronie było jakieś zdjęcie i zaakceptowałem. Niestety z powodu ich problemów technicznych połowa zdjęć im się nie załadowała i nie wydrukowali. Nie zostałem o tym poinformowany. Zamówienie zrobili o przysłali połowę zdjęć a zapłaciłem za całość. Pisałem do nich z prośbą o wydrukowanie jak się należy na wszystkich stronach lub zwrot pieniędzy lecz mi odmówili i zaproponowali 25%upustu na następne zamówienie. Dlaczego ja mam ponosić koszty za ich problemy techniczne Iza nie wykonanie usługi jak się należy. Zapłaciłem za 60 stron A wydrukowali 32.
Brak zamówienia o kontaktuDnia 15 grudnia zamówiłam przesyłke miała być wysłana do 5 dni roboczych, jest to bardzo ważna pilna rzecz. Piszę maile żadnego numeru do śledzenia, przysyłane są te same wiadomości email mam wrażenie automatycznie. Chce zwrotu pieniędzy i to w trybie natychmiastowym. [usunięte przez moderatora]skoro ma być wysłana to powinna być i dostarczona jak najszybciej. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy nie chce tej paczki nie chce żadnych rabatów tylko moje pieniądze.
Reklamacja kurtki ze zmechaconymi rękawamiZgłosiłam reklamację kurtki zakupionej w dniu 13.01.2025 r. Za ok.330 zł. Kurtka była użytkowana sporadycznie (w przeciągu zaledwie 3,5 miesiąca: połowa stycznia, luty, marzec, listopad) założona była zaledwie kilka razy bo była noszona na zmianę z innymi okryciami wierzchnimi. Nie była nawet prana, a mimo to rękawy wykonane ze ściągacza dzianinowego są bardzo widocznie zmechacone po wewnętrznej stronie. Kurtka nie była tania więc za taką kwotę oczekuje się lepszej jakości niż na 3,5 miesiąca sporadycznego użytkowania. Aktualnie nie nadaje się ona dla mnie do użycia. Wstyd w czymś takim chodzić. Reklamacja złożona 03.12.2025 r została przez sklep odrzucona w dniu 18.12.2025r. Stwierdzono że „zmechacenie ma charakter eksploatacyjny i powstaje w wyniku normalnego użytkowania. Nie stanowi to wady produkcyjnej ani materiałowej lecz jest. Naturalną cechą użytkową tkaniny i nie wpływają na właściwości użytkowe kurtki ani jej funkcjonalność.”
To jak to jest, że posiadam wiele ubrań ze ściągaczami które są wielokrotnie noszone i prane od lat i tych zmechaceń nie posiadają? Ewidentnie to jednak zbyt słaba jakość zastosowanej tkaniny albo zastosowanie nieodpowiedniej do takiego przeznaczenia.
Oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty.