Brak dostarczenia towar i kontaktuWysłałem przelew zgodnie z adresem na sklepie jako przelew od tego czasu zero kontaktu z firmą [usunięte przez moderatora]
Zwrot srodkow29.09.2025 zamówiłam klocki. Dziś mamy 17.11.2025 i zamówienia nadal nie otrzymałam. Ostatni mail od sklepu mam o tym że paczka wysłana. Napisałam reklamację. Odpisali mi że wyślą klocki i 50 zł. Nie zgodziłam się ponieważ czas na wysyłkę już minął. Czas na zwrot również. Ja tych klocków już nie potrzebuje i chce odzyskać swoje pieniążki. Na to już nikt mi nic nie odpisał. Cisza.
Kardigan Miss Chic BeigeDzień dobry,
Sweter został uprany ręcznie, ściśle zgodnie z zaleceniami producenta. Mimo to, po jednorazowym praniu pojawiły się na nim wyraźne, miejscowe odbarwienia, co świadczy o utracie koloru materiału w kilku punktach.
Jestem przekonana, że proces prania przebiegł prawidłowo. Regularnie piorę delikatne wełniane ubrania, w tym często z wykorzystaniem pralki, i nigdy wcześniej nie odnotowałam podobnej sytuacji. W tym konkretnym przypadku, przy praniu ręcznym, zachowałam szczególną ostrożność, aby wyeliminować błędy użytkowe.
Sklep odrzuca moją reklamację, twierdząc, że wada nastąpiła z mojej winy. Z mojej strony, uważam, że jeśli utrata koloru nastąpiła po jednorazowym praniu zgodnie z instrukcją, oznacza to, że produkt nie nadaje się do celu, do jakiego był przeznaczony (czyli nie jest odporny na podstawową pielęgnację). Taka nietrwałość barwnika jest wadą tkwiącą w produkcie, która istniała w chwili wydania (jako wada ukryta). Opinia Techniczna stwierdza, że uszkodzenia powstały na skutek kontaktu z substancją o właściwościach utleniających lub wybielających (np. silne detergenty, kosmetyki, środki dezynfekujące). Wnioski te są jedynie spekulacją i nie stanowią dowodu na błąd użytkowania z mojej strony.
Chciałabym aby firma oddała należność za produkt.
Butik BabeczkaDzień dobry, dokonałam zakupu dwóch sukienek, a nastepnie zwrotu w regulaminowym czasie 14 dni. Niestety, sklep już od kilku dni zwodzi mnie piszaąc, że szukają mojego zwrotu (mam potwierdzenie zwrotu z InPostu, w dniu 3-go listopada). Wydaje sie, że straciłam 400 zł. Bardzo proszę o wspracie mnie w tej sprawie. Pozdrawiam, [usunięte przez moderatora]
Brak oryginalnego opakowaniaWitam. Otrzymałem od Was paczkę....Zewnętrzne opakowanie było uszkodzone... brak oryginalnego opakowania... Proszę o rekompensatę finansowa ze względu na zly opis na witrynie.. miałem jej nie odebrac ale postanowiłem jedank ja odebrać i zobaczyć co to przyszlo...proszę o zwrot gotówki w ramach rekompensaty za paczkę...
Brak zwrotu pieniędzy Kilka tygodni temu zwróciłam sukienkę i do tej pory nie dostalam pieniędzy. Brak kontaktu nie odbierają telefonu i nie odpisują ma maile. [usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniędzy za zamówienie Złożyłam zamówienie na 4 sukienki. 2 sobie zostawiłam, 2 odesłałam. Zwrot dotarł do firmy Haia.pl we wrześniu. Otrzymałam potwierdzenie otrzymania zwrotu sukienek jednak do tej pory nie otrzymałam pieniędzy. Oczekuję zwrotu środków
brak zwrotu pieniędzy FIRMA LA ROCHELLzamówienie zostało zwrócone przez aplikacje wygodnezwroty.pl dnia 21.10.2025 r.
Do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone. Według regulaminu 14 dni na zwrot środków.
Brak odzewu ze strony firmy LA ROCHELL
brak dostawy produktuZamówiłam buty na stronie modny bucik, pomimo że zapłaciłam za produkt dostałam maila z przypomnieniem o zapłacie, napisałam do firmy że opłaciłam przesyłkę wysyłając dodatkowo potwierdzenie przelewu, napisali że ten przypominający mail to musiała być pomyłka.
Zapytałam więc kiedy moja przesyłka zostanie wysłana, ale brak odzewu od dwóch tygodni nie mam ani butów ani zwrotu pieniedzy.
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z opisemW dniu 16.09.2025 zakupiłem w Media Ekspert ekspres KRUPS Sensation Milk
EA912HF0. Przed zakupem przejrzałem kilka ekspresów, ich instrukcje i opisy.
Przed zakupem tego ekspresu użytkowałem dwa inne Krupsy i byłem z nich w pełni zadowolony. Jednak od pierwszej zrobionej w nowym ekspresie
zdziwiłem się, że nawet w ustawieniach maksymalnej objętości kawy, w różnych ustawieniach, sprzęt nie potrafi zrobić więcej niż pół szklanki kaw mlecznych, jeszcze raz sprawdziłem instrukcje i okazało się, że objętości z opisu różnią się diametralnie z rzeczywistością.
Odwiozłem ekspres do serwisu w Gdańsku, by sprawdzili, serwis stwierdził, że ekspres działa prawidłowo, jednak objętości które mają w instrukcjach serwisowych, różnią się od tych w instrukcji obsługi i doradzili bym reklamował ekspres na podstawie niezgodności towaru z instrukcją. Tak też zrobiłem. Eksres za pośrednictwem Media Ekspert trafił do serwsu.. Po tygodniu wrócił z adnotacją, że sprzęt działa prawidłowo, a różnice mìdzy instrukcją a r eczywistymi osiągami zostały sprostowane erratą, co od razu nasuwa pytanie, dlaczego taka errata została wprowadzona, moim zdaniem instrukcja została sporządzona dla pierwszych partii ekspresu, które działały prawidłowo, a następnie, Krups wprowadził zmiany, lub wyprodukował wadliwą partię i by sìę ratować przed stratą, wprowadził erratę, zresztą mniejsza o to, takiej erraty przed zakupem nikt mi nie przedstawił, różnice między rzeczywistą objętoscią, a objętościami z instrukcji
Ro nie 10- 20 %, a prawie 100% w przypadku Latte Machiato, do 70% w przypadku Capuccino, chyba nie można skorygować erratą w której poprostu rezygnuje się z podania objętosci kaw mlecznych, uważam to za drwinę z konsumenta przez Krups-a, a Media Ekspert za współwinnego w tym procederze.
Muszę dodać, że z opisanej ekspertyzy, ekspres z serwisu wrócił niesprawnu, ciekł gdzieś od dołu, zalewając szafki.
Odwołałem się od decyzji, ekspres kolejny raz teafił do serwisu i dziś otrzymałem odpowiedź, że moje rozczenia nie zostaną uwzględnione, pieniądze nie zostaną zwrócone, a ekspres trafi do bezpłatnej naprawy.
Proszoszę o pomoc.
[dane usunięte przez moderatora]