Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-03 godz: 18:20Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Sklep potwierdził, że 6 czerwca 2025 zarejestrował mój zwrot zakupionej sukienki, jednak do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Domagam się natychmiastowego zwrotu pieniędzy
2025-07-03 godz: 17:31Publiczna
Rozwiązana
Zakupiona kameraW Listopadzie 2024r.zakupiłam przez telefon kamerę,która nie działała.Wysłałam mailem rezygnację z zakupu i kamerę odesłałam na podany adres zwrotu.Od tej pory cisza.Winni mi są 150 zł.Nie odbierają telefonu,na maile nie odpowiadają.Zero kontaktu.Tak postępują że wszystkimi klientami.Wysłałam pod adres IMAN WP.iman-pl.com strona Sokołowska 10 brama 17 05-090 Puchały Oczekuję tylko żeby oddali mi moje pieniądze.Pomóżcie.Dziękuję
2025-07-03 godz: 16:19Publiczna
Otwarta
Reklamacja opaski sportowejKupiłem opaskę mi band 7. Opaska po dłuższym i intensywnym użytkowaniu szybko się rozładowywuje. Zgłosiłem reklamację i po ponad 4 miesiącach mi ją oddali mówiąc że wina nie leży po ich stronie. Oczekuje wymiany towaru na nowy albo zwrot pieniędzy.
2025-07-03 godz: 08:40Publiczna
Otwarta
Zwrot środków Proszę o natychmiastowy zwrot gotówki za nieodebrane zamówienie, w przeciwnym razie idę na policję! [słowo usunięte przez moderatora]! Czekam na zwrot gotówki od 9 czerwca. To jest 500zł, a nie 100. Ile osób w ten sposób [słowo usunięte przez moderatora]?!
2025-07-02 godz: 08:59Publiczna
Otwarta
7313430468Reklamacja trwa od 17.05.2025 złożyłem reklamacje pada do ps5 , w miarę szybko zareagowali nadali przesyłkę po jakimś czasie zrobiła się cisza paczka nie przyszła gdy się zainteresowałem okazało się że pada nie zrobili a oddadzą mi zwrot za który zakupie sobie nowy pad ok .nadali sprawę w środę bodajże 25.05.2025 do tej pory pieniędzy nie przelali i mówią za każdym razem na pewno w poniedziałek będą pózniej mówią że we wtorek potem że za kilka dni i tak w kółko.
2025-07-01 godz: 17:29Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu zaliczki 10 marca zrobiłam rezerwacje za domek na wieczór panienski. Tego dnia dokonałam też zaliczki w kwocie 300 zł. Mam potwierdzenie przelewu. Wysłałam również potwierdzenie właścicielowi poczym zrobił rezerwacje. 24 czerwca dowiedziałam się że do usługi wynajęcia domku nie dojdzie gdyż ślub został przełożony. Zwróciłam się do właściciela domku o zwrot zaliczki. Właściciel odpowiedział że nie zwraca zaliczki bo tak się umawialiśmy przez telefon. Żadnego kontaktu poprzez rozmowy z właścicielem nie miałam, tylko kontakt smsowy gdzie wszystko jest opisane. Właściciel bez żadnej podstawy prawnej nie chce mi oddać zaliczki w kwocie 300 zł. Oczekuje zwrotu pieniędzy od właściciela.
2025-07-01 godz: 17:22Publiczna
Otwarta
Umowa z T-mobileOd wielu lat jestem klientem T-mobile. W zasadzie od zawsze miałem uwagi co do uczciwej obsługi klienta przez tą firmę . Ponieważ kwoty były nieduże a i czas potrzebny do ich wyjasnienia był stosunkowo długi - nie opłacało się tego poruszac i drożyć. W chwili obecnej chciałem wyjaśnić czas trwania obecnej umowy i sposób jej rozwiazania. Poprosiłem konsultanta o przesłanie mi odpowiedzi o wskazanie numeru Umowy ( nie posiadam wszystkich i nie mam pewności czy takową podpisałem - bo firma przysyła e maila i traktuje ten fakt za zawarcie umowy ).poprosiłem także o wskazanie punktu w Umowie , który okresla czas trwania Umowy. W odpowiedzi dostałem e maila , który załaczam. Odpowiedziałem ,że to mnie nie satysfakcjonuje bo samo otwarcie załaczników jest praktycznie praca na parę dni a ich analiza to przynajmniej miesiąc. Przesyłam e mail od T- Mobile. W chwili obecnej - noie mam Umów, nie znam ich treści , nie wiem do kiedy jestem zwiazany z Umową i kiedy moge od niej odstąpiić a firma proponuje mi dokonanie pracy niemozliwej do wykonania aby uzyskac odpowieź na te 3 pytania przesyłając dikumenty , które moga być nie wiążące bo ich nie podpisałem ( czego nie moge nawet sprawdzić). Prosze o interwencję i pomoc w negocjacjach z firmą T-mobile , ewentualnie o wyrazenie opinii co do tego jakie mam szanse na proces sądowy z tą firmą w kwestii nielegalnej działalności potentata wobec klienta takiego jak ja 9 jednoosobowa działalność gospodarcza). [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-01 godz: 13:16Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków - brak towaru na magazynie Zakupiłem na stronie firmy wahacz do auta za 670 zł, towar miał być dostarczony w 24h. po 48 zacząłem dzwonić, udał osie dopiero po kilkunastu próbach i dowiedziałem się ze towaru nie ma i będzie za około 3 tygodnie. Poprosiłem o anulowanie zamówienia na co dostałem maila potwierdzającego a środków nie ma mimo iż minęło już 18 dni od anulowania zamówienia i wymieniłem ze sprzedających kilkanaście wiadomości wiadomości, ale z jego strony tylko kłamstwa i zero konkretów, twierdzą ze zwrócili ale potwierdzenia wysłać nie chcą.
2025-07-01 godz: 12:45Publiczna
Otwarta
Niesłuszne odrzucanie zwrotu i odmowa refundacji Proszę o wszczęcie interwencji w sprawie bezpodstawnie odrzuconego zwrotu towaru przez sklep internetowy adidas.pl, co skutkuje obecnie roszczeniem finansowym wobec mnie przez pośrednika płatności Klarna. Dnia 9 kwietnia 2025 r. złożyłam zamówienie nr APL91572185 w sklepie internetowym adidas, które opłaciłam przez Klarna (zamówienie nr Klarna: 7VD7H0MF) na łączną kwotę 699,35 zł. Z uwagi na nieodpowiedni rozmiar produktów, dokonałam ich zwrotu zgodnie z procedurą adidas – przy użyciu dostarczonej etykiety zwrotnej InPost. Zwrot został nadany i dostarczony do magazynu adidas. Mimo tego zwrot został trzykrotnie odrzucony bez merytorycznego uzasadnienia. Z Obsługą Klienta sklepu Internetowego Adidas nie ma logicznego kontaktu, tylko chat na stronie z botem automatycznym, a maile wysyłane automatycznie przez Sztuczną Inteligencję. W efekcie: • firma Klarna wznowiła żądanie zapłaty za produkty, które zostały zwrócone, dodatkowo strasząc mnie windykacją i tym, że nie mogę się już odwołać od tej decyzji, • mimo wielokrotnego kontaktu z adidas, sprawa nie została rozwiązana, • skarga do ECK Polska została odrzucona, ponieważ sprzedawca ma siedzibę w Polsce. Zwracam się z prośbą o podjęcie interwencji wobec sprzedawcy i wsparcie mnie jako konsumentki, która wyczerpała już dostępne środki rozwiązania sprawy we własnym zakresie.
2025-07-01 godz: 12:39Publiczna
Otwarta
Nie otrzymałem towaru Status w śledzeniu jest że towar dostarczony ale ja nic nie dostałem. Piszę już od tygodnia do nich i nikt mi nie odpowiada.