Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-16 godz: 10:17Publiczna
Otwarta
Frytkownica beztłuszczowaNie dotarła ta która była zamówiona,za te pieniądze to na pewno bym nie kupiła, [usunięte przez moderatora]. Miała być dwukomorowa i przeszklona. 5 lat gwarancji, energooszczędna. Brak paragonu i gwarancji. [usunięte przez moderatora]nadaje się żeby zgłosić sprawę na policję. Z poważaniem nie zadowolona klientka.
2025-12-15 godz: 19:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.R.
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócone produkty. Telefon jest nieaktywny na maile praktycznie nie odpisują. Firma wymyśla dziwne historie że nie wiedzą co zostało zwrócone, że nie wiedzą czy mają oddać pieniądze bo ich pracownik tego nie zaznaczały otwierając zwrot itp. [usunięte przez moderatora] proszę na nich uważać bo z pieniędzmi można się pożegnać.
2025-12-15 godz: 18:32Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.K.
brak zwrotu pieniędzy za zwrot towarów w terminieZamówiłam sobie sukienki w sklepie haia.pl- 8.09.2025 , po przymierzeniu dwie postanowiłam zwrócić. Towar odesłano 12.09, a wg przewoźnika został dostarczony 15.09. Kontaktowałam się wielokrotnie z firma, a od momentu odesłania towarów brak kontaktu zwrotnego. Pisałam maile z zapytaniami, pisałam mailowe wezwanie do zapłaty (21.10), wysłałam również pismo listem poleconym na adres firmy, lecz nie zostało odebrane. Oczekuje zwrotu pieniędzy w kwocie 279,98zł wraz z ustawowymi odsetkami.
2025-12-15 godz: 13:34Publiczna
Otwarta
Brak towaru, żadnego kontaktu 10.12.2025 kupiłem "Zestaw 3 lalek z zespołu K-Pop Łowczynie Demonów" do dnia dzisiejszego towar do mnie nie dotarł, nr telefonu nie istnieje, kilkanaście wysłanych e-maili z mojej strony - zero odpowiedzi, status pokazany jako wysłany InPost kurier, nie mam żadnej informacji od InPost czy to mailowej czy telefonicznej czy w aplikacji, zaraz zrobię zwrot, podejrzewam że i tak już środków nie odzyskam, [usunięte przez moderatora], niestety. Proszę o pomoc.
2025-12-15 godz: 13:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.P.
Brak zamówionego towaruW dniu 2.12.2025 zamówiłam klocki minecraft, zamówienie zostało natychmiast opłacone. W ogłoszeniu widoczna jest informacja, że wysyłka nastąpi w przeciągu 1-5 dni. 9 grudnia otrzymałam maila, że przesyłka jest już w drodze ale brak w wiadomości numeru listu przewozowego. Do dziś, tj. 15.12 przesyłka nie dotarła. Firma nie odpisuje na wiadomości mailowe, telefon podany do kontaktu pozostaje nieczynny.
2025-12-15 godz: 13:22Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.J.
Płatność wyższa niż oferta firmy wysłana do mnieW dniu 18.11.2025 otrzymaliśmy od firmy interioro informację o naszym zamówieniu : zlewozmywaki smeg. W informacji napisano cenę brutto : 1078 zł, koszt przesyłki 0.00 zł. Pod informacją podpisał się Pan [usunięte przez moderatora](bez nazwiska) z zespołu obsługi klienta. Zlewozmywak dotarł do nas 11.12.2025 i kurier dostarczający zamówienie przywiózł do opłacenia fakturę na 1169 zł. Dzwonilismy do firmy z reklamacją ale nie została ona uwzględniona,wysłaliśmy również informację przesłaną nam na temat ceny,bez reakcji. Proszę o zwrot nadplaconej kwoty.
2025-12-15 godz: 11:24Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.J.
Brak zamówienia, brak zwrotu, słaby kontakt.23 października napisałam do sklepu o dostępności konkretnego modelu butów, dostałam odpowiedź, że buty są dostępne, a czas oczekiwania na nie wynosi 4/5 dni roboczych jeżeli złożę zamówienie tego same dnia. Zamówienie złożyłam 24 października i od razu je opłaciłam, kwota wynosiła ponad 800 złotych. 3 listopada (poniedziałek) pierwszy raz napisałam do sklepu kiedy mogę się spodziewać wysyłki, dostałam informację, że buty są bardzo trudno dostępne jednak pod koniec przyszłego tygodnia będą dostępne i zostaną wysłane w następny poniedziałek. 12 listopada znów zapytałam o moje zamówienie ponieważ nie dostałam żadnej informacji, 13 listopada dostałam kolejną odpowiedź w uspokajającym tonie, że "buty są już prawie gotowe do wysyłki". 17 listopada napisałam do sklepu o rezygnacji z zamówienia ponieważ nadal nie zostało wysłane, a ja nie byłam o niczym informowana tylko zwodzona. Dostałam odpowiedź, że buty zostaną do mnie wysłane jeszcze tego samego tygodnia i jest to tylko kwestia paru dni, zgodziłam się i upewniłam, że buty zostaną wysłane w konkretnych dniach, niestety 22 listopada po wyznaczonym kolejnym terminie wysyłki, nie otrzymałam ani informacji, ani zamówienia więc definitywnie poinformowałam o tym, że domagam się zwrotu moich środków i anulacji zamówienia, podając od razu wszystkie informacji do zwrotu, dopiero dwa dni później 24 listopada, dostałam kolejnego pięknego maila, że dostanę buty szybciej niż pieniądze i, że teraz to już naprawdę są gotowe do wysyłki, odpisałam, że chcę zwrotu pieniędzy co podkreślałam już we wcześniejszym mailu. 24 listopada moja prośba o zwrot została przyjęta, a ja dostałam informację, że potwierdzenie anulacji zamówienia dostanę na następny dzień, nie dostałam go przez dwa następne dni więc upomniałam się mailowo. 26 listopada dostałam odpowiedź, że potwierdzenia przyjdzie za 2-3 godziny, ale jest już zarejestrowane. Czekałam następne 5 dni, znowu upomniałam się o potwierdzenie (tj. 1 grudnia), ponieważ straciłam całkowite zaufanie do sklepu, po moim mailu dostałam potwierdzenie. 8 grudnia minął już termin w którym miałam odzyskać swoje środki za zamówienie, które nawet do mnie nie dotarło, ale sklep nadal nie wypłacił mi pieniędzy. Sklep odpisał, że mają opóźnienia, ale mam być spokojna bo środki dotrą do mnie bez problemu już jutro. 10 grudnia nadal nie otrzymałam zwrotu, ani żadnych odpowiedzi na moje kolejne maile. Postanowiłam zadzwonić na podany na stronie numer, nikt nie odbierał, ale dostałam sms-a, że osoba po drugiej stronie nie może rozmawiać i pytanie jak może pomóc, opisałam problem i napisałam wprost, że chcę zwrotu pieniędzy, dostałam kolejną świetną odpowiedź, że dzisiaj ktoś na pewno odpowie na moje wiadomości i sytuacja zostanie rozwiązana, a następnie maila o problemach technicznych przez które zwrot otrzymam dopiero w czwartek albo piątek, poprosiłam o natychmiastowy zwrot otrzymałam odpowiedź, że sesje w banku są już zamknięte, kończąc minęły od tego czasy 4 dni, pieniędzy nie ma i kontakt się urwał. Chciałabym przestrzec przed zakupem w tym sklepie, nigdy wcześniej nie miałam takiej sytuacji i tak negatywnych doświadczeń, tyle stresu i traktowania mnie w taki sposób. Niestety nie wszystkie zrzuty ekranu zmieszczą się w załączonym pliku ponieważ tyle to już trwa.
2025-12-15 godz: 09:10Publiczna
Otwarta
Nieterminowe rozliczeniaPrzygoda z firmą handhouse rozpoczęła się 4 lata temu. Dotychczas układała się dobrze. Do momentu w którym firma nie postanowiła w sposób bardzo okrężny i manipulacyjny próbować podnieść czynsz. Po kolei jednak. Dnia 28.05.2025 otrzymałem mail i informacją że najem trwa już 4 lata w związku z czym chcieliby podnieść kaucję. Z oczywistych względów spotkało się to z moim zdziwieniem, wartość powierzonych sprzętów nie wzrosła, zniszczeń w lokalu z mojej winy brak (było zalanie przez sąsiada 2 lata wcześniej, jednak biuro nie poczuło się do odpowiedzialności w wymianie podłogi, pomimo faktu ubezpieczenia mieszkania). Po dłuższej wymianie maili umówiliśmy się na wizytację, na której w dniu 17.07 dokonano dokładnych oględzin mieszkania. Nie zgłoszono żadnych zastrzeżeń co do stanu lokalu. Ku mojemu zdziwieniu dnia 18.08.2025 przesłano informację że jednak chcą podnieść kaucję. W załączniku przesłano gotowy aneks, w którym jednym z pierwszych punktów nie jest podniesienie kaucji, a informacja na temat podnoszenia czynszu, o czym wcześniej nie było mowy. Upomniałem się o wykazanie co wzbudziło ich niepokój i uzasadnienie decyzji. Odpowiedzią którą otrzymałem było wypowiedzenie umowy najmu. Wypowiedzenie należy dodać niezgodne z ustawą (brak wskazania przyczyny, nie zachowanie ustawowych terminów). Po otrzymaniu wszystkich informacji firma reprezentowana przez Pana Jarosława Niemczyka "nabrała wody w usta, przestali odpowiadac na maile i smsy licząc że sprawa sama się rozwiąże. Co z resztą im się udało ponieważ uznałem że nie będę współpracować z nierzetelną firmą. Po ostatecznej zgodzie na rozwiązanie umowy najmu zdałem mieszkanie dnia 03.11.2025. Po upłynięciu ustawowego terminu na zwrot kaucji upomniałem się o ten zwrot. Otrzymałem mail że zostanie ona rozliczona dnia 08.12.2025, tak więc firma zaplanowała nieustawowe rozliczenia. Dnia 08.12.2025 otrzymałem przelew opiewający jedynie na część kaucji. Wysłałem do firmy w tej sprawie już 2 maile oraz 2 SMS Firma do dnia 15.12.2025 nie udziela odpowiedzi i stosuje już wcześniej praktykowaną taktykę "ignoruj problem a sam się rozwiąże. Żądam od firmy odesłania bezprawnie zatrzymanych pieniędzy oraz dotychczasowych rozliczeń za media.
2025-12-15 godz: 09:02Publiczna
Otwarta
Nie poinformowanie o poważnej kolizji samochoduZamówiłem samochód z USA przez tą firmę, poinformowali mnie że raport jest ok i auto warte licytacji więc zostało zakupione 9700 dolarów na ten moment zrobiłem przelew + 2 tys PLN za licytacje(ta kwota jest do zwrotu dla mnie) finalnie auto ma wynieść około 62tys zł pod dom. Dzien po licytacji lub dwa przetłumaczyłem sobie raport i wynika z niego że była szkoda całkowita podczas Poprzedniej kolizji, napisałem o tym do osoby która mną się zajmowała i nic się nie odezwał, następnie napisałem że to jest istotna wada i wprowadzenie mnie w błąd dalej 0 odzewu wczoraj napisałem do tej osoby oraz na meila firmy że chce odstąpić od umowy i chce zwrot całych kosztów, wiadomość przeczytana niema odpowiedzi, jeśli się nie mylę jutro auto wypływa do Polski, chce aby zatrzymać to i zwrócić mi wszystko co do tej pory wydałem . Z góry dziękuję i pozdrawiam.
2025-12-15 godz: 09:01Publiczna
Otwarta
zestaw 3 lalek z zespołu K-pop2.12.2025r zakupiła i opłaciłam zestaw 3 lalek z zespołu K-pop. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki. Po licznych wiadomościach e-mail brak odzewu. Telefon - nie istnieje. Proszę o informację czy przesyłkę otrzymam czy mam żądać zwrotu zapłaty.