zwrot dyskw dniu 29.09. 2025 dokonałem zakupu dysku twardego na stronie internetowej sklepu gebe.
przesyłka została dostarczona w 07.października.
w tym samym dniu dokonałem rejestracji zwrotu przez formularz na stronie internetowej sklepu gebe.
w dniu 8.10.2025 ze sklepu otrzymałem maila o rejestracji zwrotu. aby kontynuować należy wysłać maila na adres @ z zapytaniem o o konieczności podania adresu do zwrotu. o podanie adresu zwrotnego poprosiłem ponownie.
po kilu dniach przyszedł kolejny mail, że zwrot został anulowany. i że zwrot nie może zostać uwzględniony bo zakup zostały zakupiony na firmę . jednak zakup nie został dokonany w ramach czynności zawodowych.
po takim oświadczeniu dostałem informacje ze sklepu gebe, że nie należy kupować zakupu na firmę . jednak JDG to zgodnie z przepisami również jest konsumentem.
także nie rozumiem podejścia firmy, dlatego pozwoliłem napisać do Państwa
oczekiwania - oddanie towaru i zwrot należności
z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy24.09 wysłałam zwrot sukienki. 25.09 zwrot został odebrany. Do dnia dzisiejszego nie mam pieniędzy na koncie ani informacji o rozpatrzeniu zwrotu. Firma nie dpowiada na maile.
Brak dostawy towaruW dniu 8 wrzesnia zamówilismy ekogroszek na kwote 17 250 zł.Do dnia dzisiejszego tj 14 pazdziernik nie otrzymalismy towaru. Brak kontaktu ze sprzedawcą . Wysłalismy pismo [usunięte przez moderatora] o wezwanie do zwrotu pieniedzy .Cisza.Żądamy zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrotDawno minął termin zwrotu pieniędzy za zwrócone sukienki!!! Zwróciłam je w terminie oraz w stanie nienaruszonym więc nie macie podstaw do nie uznania zwrotu. Czytałam opinie o Waszej taktyce [usunięte przez moderatora]. Proszę o natychmiastowy zwrot w kwocie 519.95. Jeśli nie otrzymam zwrotu w ciągu dwóch dni roboczych, zgłaszam sprawę na drogę postępowania sądowego.
Zwrot pieniędzyw dniu 28.09.2025 zakupiłam sweter, który miał być wysłany w ciągu 5 dni, nie został, przeciągali mnie w czasie mówiąc że "w tym tygodniu wyślemy" następnie poinformowali mnie, że nie mają na stanie więc anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot pieniędzy, kasy nie oddali
Zniszczona przesyłkaZostała do mnie nadana przesyłka na palecie zawierająca meble z litego drewna dębowego - Komoda i ława. Przesyłka została przepakowana przez przewoźnika przez co uległa uszkodzeniu. Meble doszły osobno, są pocharatane a w niektórych miejscach mają wgłębienia. Pomimo reklamacji, zdjęć uszkodzeń, zdjęć potwierdzających przepakowanie i zmianę sposobu zapakowania oraz faktury (przesyłka była też za pobraniem co jest dodatkowym potwierdzeniem kosztów) przewoźnik odrzuca reklamację bo moje wyjaśnienia są za ogólne.
Chcę aby firma odebrała odemnie meble, odwiozła do nadawcy i pokryła koszty naprawy.
zwrot pieniędzy za zakupiony komputer DellW dniu 20.06.2025 kupiłem w firmie Amso komputer Dell za kwotę 2136,50 zł. Od początku komputer wykazywał wady przy uruchamianiu. W dniu 30.07 2025 wysłałem komputer do naprawy po raz pierwszy. I tak kilka razy. 23 09 2025 otrzymałem od firmy informację, że reklamowane urządzenie okazało się nienaprawialne, a firma nie posiada takiego komputera na wymianę.W tej sytuacji zdecydowałem się na odbiór pieniędzy. Niestety firma zażądała wypełnienia protokołu zwrotu żądają podana w nim danych wrażliwych. Wypełnienie tego protokołu wymaga posiadania komputera ,a ja z wiyny firmy Amso komputera nie posiadam. Reasumując firma Amso ma komputer, moje pieniądze do których zdążyła się już przyzwyczaić a ja nie mam środków na zakup nowego komputera. Firma może odesłać moje pieniądze na konto, które podałem lub pocztą na adres.
Brak zwrotu pieniędzy Szanowna Państwo
chciałabym uzyskać wsparcie w kwestii uzyskania zwrotu środków, które pokryłam za usługę - która nie została wykonana.
Mianowicie, zgłosiłam naprawę sprzętu na infolinii w firmie DYSON, zlecenie zostało przyjęte i uzyskując na adres email link do wykonania płatności za tę usługę (taka procedura) - opłaciłam. Po tym kurier odebrał spakowanu sprzęt. Cała ta procedura odbyła się w trzy dni - śledząc historie otrzymałam:
1. Pierwszą wiadomość - że rozpoczęła się naprawa sprzętu.
2. Druga wiadomość - zakończyła się naprawa sprzętu.
3. Wystawiono fakturę na kwotę 599 zł.
4. Dostałam informację, że odesłano sprzęt.
Byłam pewna, że został naprawiony niestety przy odbiorze przesyłki i otwarciu paczki w środku znajdował się dokument z opisem wykonanych czynnosći „zwrot do klienta bez naprawy” (w zał. do treści email). Zdziwiona, że mimo to została wystawiona faktura, zadzwoniłam na infolinie i uzyskałam odpowiedź - zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych i już 12 września się rozpoczął. Dopytałam czy musze złożyć jakiś wniosek, ale Pan zapewniał że u nich działa tylko infolinia i wszystko już automatycznie się rozpoczęło. W ciągu 14 dni dzwoniłam na ifolinie i pytałam o tą sprawę kilka razy - cały czas zapewniano że zwrot nastąpi w ciągu tych 14 dni. Minęło 14 dni zwrot nie nastąpił i ponownie zadzwoniłam na infolinie. Pani powiedziała, że ta wpłata za tą usługe nie została u nich zaksięgowana i że mam się skontaktować ze swoim bankiem. W moim banku nic takiego nie widzieli, a wręcz Pan twierdził, że nie widzi żadnej zablokowanej transakcji i że on przyjmie ode mnie zgłoszenie i założy spór, ale nie obiecuje i nie oczekiwałby pozytywnego rezultatu i jedynie co doradził, abym napisala email do dyson z załaczeniem potwierdzenia opłaty o zwrot środków. Tak zrobiłam i uzyskałam odpowiedź - w zał. treść korespondecji email.
Proszę o pomoc i może nakierunkowanie mnie jak uzyskać od nich zwrot piniędzy.
Brak zwrotu kosztów do uznanej reklamacjinowak about hair zwleka ze zwrotem kosztów do uznanej reklamacji z dnia 29.07.2025 r. Przedmiotem reklamacji była usługa fryzjerska, która została przeprowadzona tak nieudolnie, że włosy zostały zniszczone, pozalewane rozjaśniaczem, nowak warunkuje bezpodstawnie oraz bez odniesienia do przepisów prawa kodeksu cywilnego/handlowego napisanie jakiegoś pisma z prośbą o zwrot ww kosztów choć ma obowiązek niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności zgodnie z art 560 KC zlecić zwrot wszystkich kosztów poniesionych na naprawę jej błędów
Brak kontaktu i zwrotu pieniędzy Wysłałem zwrot towaru 29 września z opisem, czemu nie nadaje się do użytku, podałem numer konta do zwrotu opłaty. Paczka zwrotna odebrana przez sklep, jak podaje DPD. Żadnych informacji, telefonów, maili, przelewu... nic... Będę pisał do rzecznika konsumentów, dalej zobaczymy... Podobne 'biznesy' nie powinny istnieć