Gwarancja projektora - błąd sklepu Dziś po rozmowie z bardzo miłą panią z obsługi klienta w RTV Euro AGD dowiedzieliśmy się wraz z żoną, że projektor LG, którego reklamacja (w związku z wadą łapania ostrości) została zgłoszona dnia 3.11.2025 (projektor dostarczony na drugi dzień do sklepu) nadal nie została rozwiązana. Co ciekawe, okazuje się, że państwo wysłaliście projektor do nieodpowiedniego serwisu, co spowodowało jego powrót do państwa i ponowne nadanie tym razem do właściwego serwisu. Dziś mija 29 dzień od dostarczenia projektora. Jak RTV Euro AGD ma zamiar ustosunkować się do popełnionego błędu?
DPM-BCX.RDO-LU.66.501787.2025.BWPrzesłałem do serwisu sprzęt elektroniczny w celu usprawnienia go . Zapakowałem w karton oraz otoczyłem kilkoma warstwami folii bąbelkowej i owinąłem folią streczową . Nadając przesyłkę dopłaciłem za naklejkę z napisem ostrożnie . Paczka dotarła ze zmiażdżoną zawartością do adresata nie wzbudzając podejrzeń gdyż folia bąbelkowa spowodowała powrót opakowania do normalnego wyglądu . Nie mniej jednak zawartość nosiła oznaki jakby kurier postawił na niej coś ciężkiego . Złożyłem w tej sprawie reklamację i otrzymałem odpowiedź odmowną. Oczekuję zwrotu wartości zniszczonego sprzętu w wysokości 299 pln
prośba o kontaktProszę o informację czy zamówienie nr 779363 zostanie wysłane w dniu dzisiejszym ewentualnie jutro. W jaki sposób mogę zrezygnować z zamówienia?
Zwrot środków finansowych25 listopada dokonałam zamówienia u sprzedawcy internetowego Butik Gwiazdeczka wtedy w informacjach na stronie sklepu nie było zapisu o tym że sklep dokonuje zwrotu na kartę podarunkową. Zwracając towar zgodnie żądam zwrotu środków finansowych na konto bankowe a nie w formie bonu podarunkowego który obliguje mnie do dalszych zakupów u tegoż sprzedawcy. Firma nie odpowiada na żadną próbę kontaktu telefonicznego ani w wiadomości Messenger
Zwrot pieniędzy za brak otrzymanego zamówienia Zamówienia dokonałam 15 marca 2025, po kilku moich emailach dowiedziałam się, że produkt, który zamówiłam nie jest już u nich dostępny. Zapewnili, że wykonają zwrot pieniędzy albo zrobią wymianę na inny produkt. Niestety zwrotu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Nr zwrotu: R/GEB/2025/06/25/54319
Sklep nie odpowiada na próby jakiegokolwiek kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy za nie wysłany towar.
brak zwrotu pieniędzyzamówiłam towar w dn. 15.10.2025, który nie spełniał oczekiwań. Dokonałam zwrotu w terminie i zgodnie ze wskazówkami dot. zwrotów i reklamacji na stronie https://olaroka.fashion/zwroty-i-reklamacje/. Towar został odebrany w dn. 30.10.2025. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu za zwrócony zakup. Firma nie odpowiada na maile ani na telefony.
Oczekuję od firmy zwrotu kwoty za zakupiony towar (433 zł)
brak rozpatrzenia reklamacjiw dniu 21.08.2025 r. zakupiłam łóżko na stronie firmy tegre. Otrzymałam inny model łożka i inny kolor (chciałam beżowy, otrzymałam granatowy). Po otrzymaniu produktu w dniu 30.09.2025 r, wypełniłam formularz reklamacyjny. Firma zechciała zdjecia łóżka, wiec je wysłałam. Ządałam zwrotu gotówki za łożko. Od tamtej pory firma nie opdowiada i nie zwróciła mi pieniedzy ani nie odebrała towaru. A ja byłam zmuszona do zakupu innego łóżka. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu pieniedzy. Proszę poczytać też opinie na stronie tegre gowork. [usunięte przez moderatora]Żałuje że wczesniej nie znalazłam tych opini.
Odstąpienie od umowy, odmowa zwrotu kosztu Po wysłaniu pisma z odstąpieniem od umowy na odległość z przysługującym mi 14-dniowym prawem do odstąpieniem od umowy bez podawania przyczyny, otrzymałem wiadomość odmowną ponieważ zakupiłem kurs na jednoosobowa działalność gospodarczą wiec nie przysługuje mi prawo do odstąpienia. Zaznaczam że zakup nie wiąże się w żaden sposób z charakterem prowadzonej przeze mnie działalności gospodarcze dlatego uważam że przysługuje mi według prawa możliwość odstąpienia od umowy.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie 9.11, czas na realizację 5 dni. Towar nie wysłany. 18.11 wysłano maila o anulowaniu zamówienia jak sklep kazał przez SMS. Pierwotnie informowali że zwrot nastąpi do 28.11, następnie do 2.12. Mimo wielokrotnych próśb o zwrot moich pieniędzy (taka samą formą płatności czyli blik na numer telefonu podawany w korespondencji) nie zrobili tego. [usunięte przez moderatora] Sprawa również trafi na policję, IH oraz UOKiK. [usunięte przez moderatora]
Towar zakupiony nie została dostarczonyW lipcu na stronie internetowej w sklepie o nazwie Attirra zakupilam towar, dokonałam wpłaty, do dnia dzisiejszego towaru nie otrzymałam
Po licznych meilach do właściciela strony sklepu otzrymuję tylko informacje że rozpatrują reklamację u przewożnika i mają na to 90 dni, niestety towar nie został wogóle wysłany bo nie mam nr przesyłki , a 90 dni już dawno minęło