Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-11-13 godz: 10:00Publiczna
Otwarta
Zaginiona przesyłkaZgłosiłam zwrot 2 produktów na stronie sklepu, dostałam od sklepu link do formularza na stronie wygodnezwroty.pl. Adres dostawy był tam wklejony automatycznie, ja jedyne co musiałam zrobić, to zapakować towar i włożyć go do automatu DPD. Towar nigdy nie dotarł do sklepu, a sklep Martes uważa, że to mój obowiązek, żeby kontaktować się z firmą kurierską. Firma kurierska twierdzi, że dostarczyła przesyłkę na inny adres niż adres, który był podany przy nadaniu. Jest to inny adres sklepu Martes. Firma Martes twierdzi, że nie dostała tej przesyłki. Firma DPD nie uznała reklamacji, pomimo wyraźnego przyznania się, że dostarczyła paczkę na inny adres niż podany przy nadawaniu paczki. Odwołanie również odrzuciła w całości.
2025-11-13 godz: 09:05Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
Zwrot ubezpieczeniaW lutym wypowiedziałem umowę ubezpieczeniową firmie Dalbogg i zawarłem umowę z firmę Allianz. Od tego czasu próbuję uzyskać zwrot pieniędzy za ubezpieczenie Dalbogg. Wcześniej korespondowałem z firmą Unext która była wyznaczona do reprezentacji firmy Dalbogg w Polsce, niestety nieskutecznie, potem dostałem maila żeby kontaktować się z firmą Diodea, niestety tu również nic się nie działo, do dziś nie odzyskałem pieniędzy. Mam korespondencję mailową, potwierdzenia z systemu o wysłaniu maila, i jego otrzymaniu. Proszę o pomoc w tej sprawie.
2025-11-13 godz: 08:40Publiczna
Otwarta
Rozwiązanie umowyPodczas zakupu usługi internetu mobilnego w punkcie w Złotych Tarasach zostałem zapewniony przez Sprzedawcę, że w razie kłopotów z zasięgiem, będę mogło rozwiązać Umowę, bez żadnych kosztów. Gdy próbowałem to zrobić, o=dostałem odmowę, mimo pisemnego potwierdzenia przez Sprzedającego wprowadzeniu mnie w błąd. Sytuacja wygląda obecnie w ten sposób, że płacę za wadliwą usługę, z której nie korzysta. Odmówiono mi również reklamacji z tytułu rękojmi, mimo, że towar jest obarczony Wadą. Załączam dokument potwierdzający winę Sprzedającego. [dane usunięte przez moderatora]
2025-11-13 godz: 08:30Publiczna
Otwarta
Brak towaru i zrotu środkówDzień dobry, dokonałam zakupu w sklepie intranetowym https://elvane.pl/. Nie otrzymałam towaru ani zwrotu środków. Sklep nie odpowiada na maile i nie odbiera tel. Czy jest realne, aby odzyskać zwrot środków w przypadku, kiedy nie ma żadnego odzewu? Sprawdziłam tę firmę i nie jestem jedyna w takiej sytuacji, tylko nie wie czy inni też to zgłaszają....
2025-11-13 godz: 07:19Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.B.
Brak zwrotu pieniędzy Gdy reklamacja została złożona i przyjęta zapewniano mnie , że otrzymam zwrot pieniążków . Reklamacja została przyjęta 28 Października
2025-11-12 godz: 18:51Publiczna
Otwarta
brak konsultacji i brak kontaktu nr [zmienione przez moderatora]Zamówiłam konsultacje psychiatryczna z dodatkiem ekspres. Na stronie podają informacje że kontakt do 15 minut oczywiście od godz 13:20 do 19:49 nikt się nie odezwał. Wysyłałam maile itd też zero kontu. Wniosłam o zwrot pieniędzy też nikt się nie odniósł. Dopiero gdy wydawało mi się za długo sprawdziłam opinie [usunięte przez moderatora]
2025-11-12 godz: 17:12Publiczna
Otwarta
Anulowanie zakupuZamówienie klocków w sklepie bez rejestracji. Dokonanie wpłaty ( nie otrzymałam potwierdzenia wpłaty). Po przeczytaniu opinii o sklepie okazuje się, że towar najprawdopodobniej będzie wysłany z Chin ( zalezało mi na czasie) . Chce anulować zakup. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zakupu mimo, że mail podałam podczas robienia zakupów. Chce anulować zakup i odzyskać pieniądze bo najprawdopodobniej będę długo czekać na towar o czym nie było informacji podczas zakupu.
2025-11-12 godz: 10:23Publiczna
Otwarta
Reklamacja Dzień dobry właśnie odebrałem telefon z serwisu w Łodzi.Jestem w szoku co wykazała wnikliwa ekspertyza ,brak słów.Oddając do serwisu na wymianę wyświetlacza w raz z baterią polecanego przez producenta na stronie miałem pewność absolutną o rzetelnej naprawie.Jak się okazało telefon wydany po wymianie wyświetlacza oraz bateri NIE POSIADAŁ USZCZELKI ! Pracownicy w serwisie w Łodzi byli w SZOKU.Telefon NIGDY NIE nie sprawiał problemu co za tym idzie nie miał potrzeby naprawy,oddajac go na wymianę wyświetlacza do Waszych techników w firmowym serwisie przeżyłem ZAWÓD.Telefon s23 ultra posiada normę ip 68 ,przy kontakcie z wodą okazało sie że BRAK USZCZELKI ,NAWET ŚLADU PO NIEJ było przyczyną kompletnego zalania telefonu.Do tej pory jestem użytkownikiem wielu sprzętów marki Samsung doceniając ich jakość lecz w tym przypadku jestem ZAWIEDZIONY.Nie wyobrażam sobie innej opcji jak odbiór nowego telefonu.W załączniku przesyłam zdjęcie raportu ,proszę o niezwłoczną reakcję na moją reklamację.
2025-11-12 godz: 09:45Publiczna
Otwarta
Odmowa zwrotu pieniędzy Dnia 28 października złożyłem zamówienie w danym sklepie po czym dostałem wiadomość, że jeden z produktów jest nie dostępny czy chce inny i gdy zapytałem czy produkt na 100% jest jak w opisie dostałem telefon od właściciela sklepu z obelgami w moją stronę i informacją, że ani zamówienia ani zapłaconych pieniędzy nie otrzymam po czym sprzedawca anulował zamówienie. Po upływie 14 dni nie otrzymałem zwrotu pieniędzy więc zadzwoniłem do sklepu z zapytaniem czemu nie ma zwrotu pieniędzy na co usłyszałem, że takiego nr zamówienia ani na takie dane on nic nie ma. A gdy powiedziałem co było zamawiane to Pan odpowiedział żebym szedł sobie na psy on pieniędzy nie odda. Oczekuje natychmiast owego zwrotu pieniędzy
2025-11-12 godz: 09:26Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.H.
Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienieDokonałam zakupu w dniu 18 października na kwotę 414.90 złotych plus koszty przesyłki 6.90. Po dwóch tygodniach oczekiwania podjęłam próby wyjaśnienia. Kilkanaście maili pozostawionych bez odpowiedzi. Czat absurdalnie odpowiada, że towar zostanie wysłany 23 października, co jest datą przeszłą. Zakupy w aplikacji widnieją jako "w przygotowaniu". Pani na infolinii informuje, że nastąpił "Incydent Logistyczny" i proszę czekać zwrócimy pieniądze. Nie podając bliższego terminu zwrotu. Do dnia dzisiejszego tj. 12 listopada nie otrzymałam ani zakupu ani zwrotu pieniędzy ani nawet maila z wyjaśnieniem to w końcu dostanę towar czy pieniądze. Na moje pytanie na czacie, kiedy dostane pieniądze otrzymałam absurdalne "zwrot można zainicjować dopiero po otrzymaniu zamówienia" ale zamówienie nie zostało wysłane.