Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-12-17 godz: 05:03Publiczna
Otwarta
Rezygnacja z zakupu/ brak dostarczenia towaruDzień dobry, 2 grudnia kupiłam zabawkę dla dziecka za kwotę 299,99 zł - 319,98 razem z przesyłką. Do tej pory zabawki nie otrzymałam. Chciałabym zrezygnować z zakupu, wysyłałam już informacje do sklepu o odstąpieniu od umowy i prośbę o zwrot środków. Niestety otrzymałam odpowiedź, że przesyłka jest w drodze i nie mogą anulować zamówienia. Ponowiłam odstąpienie i znów dostałam tą samą odpowiedź. Chcę zrezygnować z tego zakupu i chciałabym otrzymać zwrot. Proszę o pomoc Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-12-16 godz: 18:15Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Firma nie chce zwrócić pieniędzyProśba o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Szanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w odzyskaniu należnych mi środków od sklepu internetowego Moda Catalina, którego siedziba znajduje się pod adresem: [usunięte przez moderatora] W sklepie tym zakupiłem dla mojej mamy sukienkę. Niestety produkt okazał się niezgodny z oczekiwaniami i zgodnie z obowiązującymi przepisami zwróciłem towar, prosząc o zwrot pieniędzy. Pomimo spełnienia wszystkich wymaganych procedur oraz wielokrotnych prób kontaktu, sklep nie chce dokonać zwrotu środków i ignoruje moje prośby. Dodam również, że wielokrotnie zwodzono mnie, że środki zostaną wysłane. W związku z powyższym bardzo proszę o wsparcie i wskazanie dalszych kroków lub podjęcie interwencji w celu wyegzekwowania należnego mi zwrotu pieniędzy. Z góry dziękuję za pomoc
2025-12-16 godz: 14:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.S.
brak kontatu w sprawie przesyłkizamówiłem Klocki Kolekcjonerskie Butelka Jack Daniels dostawa miała być w ciągu 1-5 dni zamawiałem 8 grudnia od tamtej pory nie ma kontaktu nie wiadomo co z zamówieniem oczekuje dostarczenia przesyłki
2025-12-16 godz: 14:28Publiczna
Otwarta
anulowanie zamówienia Bardzo proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia. Sklep nie informuje bezpośrednio o tym, jak długo będzie trwała wysyłka i nie ma kontaktu, telefonu, tylko formularz kontaktowy,po którego wypełnieniu nie mam żadnej informacji,że go wysłałam. Dopiero po dokonaniu płatności , na mail dostałam informacje jak długo będzie dostarczana przesyłka, chociaż jest to ogólnie dostępny towar. 10- do 45 dni,czyli wysyłka z Chin. Tego nie ma w informacji przy kupowaniu. To jest manipulacja klientem. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam serdecznie Adriana
2025-12-16 godz: 13:43Publiczna
Otwarta
zakup ciężkomisiówczekam na informację w sprawie realizacji mojego zamówienia, do firmy nie można sie dodzwonić, nie odpowiada na maile do niej wysyłane. czekam na informację czy przesyłka do nie trafi czy została przekazana do realizacji czy mam odstąpić od umowy. na śledzeniu przesyłki utrzymuje się stan z 11 grudnia, a waga przesyłki jest podana jako 0,01 kg, podczas gdy oba misie ważą 2,2 kg. Złożyłam zamówienie przez internet i opłaciłam zamówienie, nie otrzymałam żadnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia tylko informacje o zrealizowanej płatnosci na PayU dla pana firmy i nic wiecej. Prosze o odpowiedź
2025-12-16 godz: 13:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.W.
brak kontaktu brak wysyłkiDokonałam zakupu w sklepie Box -sklep z natychmiastowa płatnością, brak potwierdzenia wysyłki i brak kontaktu ze strony firmy, telefon jest nieczynny.
2025-12-16 godz: 11:44Publiczna
Otwarta
Opóźnienie dostawy/ brak kontaktu z firmą Od 2 tygodni czekam na dostawę ekogroszku. Dostawą miała być zrealizowana zaraz po dokonaniu płatności. Zaraz miną 2 tygodnie a firma nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na maila.
2025-12-16 godz: 10:27Publiczna
Otwarta
Bajkowe wnętrza [zmienione przez moderatora]Dzień dobry, W dniu w ok. 22 listopada 2025 złożyłam zamówienie na stronie www.bajkowewnetrza.pl. Po kilku dniach weszłam na stronę w zakładkę regulamin i przeczytałam, że czas realizacji wynosi nawet 20 dni roboczych + wysyłka. Wysłałam do firmy maila, że jeżeli nie uda się wysłać przesyłki do 4-5.12, to rezygnuje z zamówienia. Zwróciłam również uwagę, że w widocznym miejscu nie ma informacji o tym, ile potrwa realizacja, a powinna być. Znaczna większość firm ma taką w miejscu wybierania formy dostawy. Firma krótko mi odpowiedziała, że wszystko jest w regulaminie. W ogóle nie odniosła się do tego, że utrudniają klientowi otrzymanie informacji o czasie dostawy. Zrezygnowałam z zamówienia 5.12 i poinformowałam, że czekam na zwrot środków. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na moją rezygnację z zamówienia, do której mam prawo. Zamówienie nie było personalizowane. Dzisiaj (16.12) otrzymałam maila, że jest wydłużony czas oczekiwania na zamówienie - to jednoznacznie wskazuje na to, że firma zignorowała moją rezygnację z zamówienia. Na stronie widnieje wielokrotnie powtarzana informacja, że szyją w Polsce. To pozwala myśleć, że czas realizacji będzie sprawy. Wg badań średnio wynosi do 3 dni w branży dziecięcej. Klient powinien dostać informację w widocznym miejscu o czasie realizacji, a nie musieć szukać tego w regulaminie. W internecie znalazłam negatywne opinie na temat firmy: że nie wysyłają towaru i jest problem z odzyskaniem pieniędzy. To wszystko bardzo mnie martwi [usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy. Z wyrazami szacunku
2025-12-16 godz: 10:17Publiczna
Otwarta
Frytkownica beztłuszczowaNie dotarła ta która była zamówiona,za te pieniądze to na pewno bym nie kupiła, [usunięte przez moderatora]. Miała być dwukomorowa i przeszklona. 5 lat gwarancji, energooszczędna. Brak paragonu i gwarancji. [usunięte przez moderatora]nadaje się żeby zgłosić sprawę na policję. Z poważaniem nie zadowolona klientka.
2025-12-15 godz: 19:41Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.R.
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie Firma nie oddaje pieniędzy za zwrócone produkty. Telefon jest nieaktywny na maile praktycznie nie odpisują. Firma wymyśla dziwne historie że nie wiedzą co zostało zwrócone, że nie wiedzą czy mają oddać pieniądze bo ich pracownik tego nie zaznaczały otwierając zwrot itp. [usunięte przez moderatora] proszę na nich uważać bo z pieniędzmi można się pożegnać.