Projektor Dnia 03.10.2024 zakupiłem towar do dnia dzisiejszego nie został wysłany, zero kontaktu pomimo tego że były wysyłane e-mail do tej "firmy.Prosze o realizację zamówienia lub zwrot pieniędzy.chociaż wątpię w to z tego co czytałem nie jestem już pierwszą osobą która dała się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
niedostarczony towar1. Nie otrzymałam zamówionego i opłaconego towaru.
2. 16 września złożyłam zamówienie i zapłaciłam za dwie kurtki skórzane, w informacji zwrotnej otrzymałam potwierdzenie zakupu oraz informację, że towar zostanie wysłany od 1-3 dni.
18 września otrzymałam informację, że moje zamówienie opuściło magazyn i średni czas dostawy na podany adres wynosi od 7-15 dni roboczych
3. 23 września wysłałam wiadomość e-mail z zapytaniem, kiedy otrzymam zamówione rzeczy.
25 września otrzymałam odpowiedź następującej treści;
Witam [dane usunięte przez moderatora],
Chcemy podzielić się z Tobą dobrą wiadomością: Twoje zamówienie od Anna Krakow jest w drodze i wkrótce je otrzymasz.
Wiemy, jak ważne jest dla Ciebie to zamówienie i chcemy Cię zapewnić, że jego realizacja przebiega sprawnie.
Rozumiemy, że oczekiwanie na zamówienie może wywoływać niepokój, ale jesteśmy tutaj, aby zapewnić Cię, że wszystko jest pod kontrolą i że Twoja paczka dotrze na czas.
3. 3 października wysłałam wiadomość e-mail'ową, że proszę o przesłanie formularza odstąpienia od umowy zakupu i zwrot pieniędzy.
Firma do tej pory nie odpowiedziała na prośbę.
4. W związku z informacjami, które pojawiają się w necie kurtki raczej będą wątpliwej jakości, więc rezygnuje z zakupu i domagam się zwrotu pieniędzy.
Po rezygnacji otrzymałem nie pełna kwotę zwrotuRezygnacji dokonałem natychmiast po wpłacie pieniędzy gdyż okazało się że przesyłka jest z zagranicy i będzie długo trwała. W ofercie było że wysyłka 24 godziny. Zwróciłem się o zwrot pieniędzy w kwocie jaką zapłaciłem, otrzymałem tylko część kwoty, która nie pokryła nawet ceny urządzenia już nie mówię o przesyłce która przecież nie została wysłana. Oczekuje zwrotu pełnej kwoty wpłaconej przezemie
Brak zwrotu środków Zamówienie złożone 9.09 i dotarło bez problemu następnie reklamowane w dwóch ratach:
-12.09 odesłane z uwagi na różnice kolorystyczne, reklamacja została uznana, następnie 17.09 została wystawiona faktura korekta oraz zapewnienie o zwrocie środków do 14 dni - pieniądze do dzisiaj tj. 07.10 nie wpłynęły, brak kontaktu z firmą Fasardi
- 24.09 odesłana druga część zamówienia z uwagi na jakość, podobnie jak w pierwszym przypadku reklamacja została uznana, 30.09 wystawiona kolejna faktura korekta oraz takie samo zapewnienie o zwrocie środków jak w pierwszym przypadku, tutaj co prawda termin jeszcze biegnie aczkolwiek spodziewam się podobnego finału
Proszę o interwencję
Żądam zwrotu moich pieniędzy Dnia 08.09.2024 dokonałam zakupy internetowego w sklepie HS PARTS. Dnia 09.09.2024 otrzymałam maila od nich że moje zamówienie zostało anulowane z powodu niedostępności towaru (a na stronie internetowej ten towar był dostępny, można było zapłacić a okazuje się że towar był niedostępny). W tym mailu była informacja że w związku z tym zwrócą mi pieniądze. Do tej pory nie zwrócili!!! Wysłałam do nich maile kiedy otrzymam zwrot pieniędzy to mnie zbywają albo w ogóle nie odpisują. Telefon który mają podany na swojej stronie www jest niedostępny. Chce odzyskać swoje pieniądze!!! Firma HS PARTS to zwykli [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!! Jeśli nie oddadzą mi moich pieniędzy zgłoszę to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] na policji!!!
Niezgodna zawartosc paczkiW paczce premium za 190 zl, ktoś wsadził,gryzak dla dziecka,mini nozyczki i pudełko piasku ozdobnego ,miała być elektronika, proszę o przesłanie właściwej paczki lub zrobię wam reklamę na fb łącznie ze zdjęciami zawartości jaka otrzymałam lub zwrot gotówki. Jeśli nie rozwiążecie sprawy pozytywnie sprawę również zgłoszę na policję!!!
Przesyłka nr. 1002 685215 834UJ
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i nie kontaktują02.09.2024 córka złożyła zamówienie 1293 na stronie https://vision-hub.pl/
([dane usunięte przez moderatora] – Ciekawszy Dom zarejestrowany w CEIDG pod numerem NIP:
5170434421) i opłaciła 149,99 zl. Ale nie mamy żadnego kontaktu z firmą. Nikt
nic nie wysłał. NA MAILY NIE ODPOWIADAJĄ!
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienieBrak zwrotu środków za odesłane zamówienie
Data złożenia zamówienia: 07.06.2024 13:29:34 Produkt z zamówienia zwrócony w
terminie.
Potwierdzenie przyjęcia zwrotu dnia 27.06 2024 z informacją o zwrocie od 5-14. dni i do tej pory żadnego kontaktu z firma (telefon nie odpowiada) i brak zwrotu pieniędzy na konto.
Brak zwrotu wpłaconych srodków po anulowaniu umowyZamówilem dnia 20.06. 2024 w sklepie internetowym megascena.pl mixer Omnitronic RM-1422FX USB rack. W informacji podane było ,że wysyłka sprzętu odbędzie sie w ciagu 7-14 dni. Niestety sprzętu nie otrzymałem. Skontaktowałem sie ze sklepem i otrzymałem informację, że z przyczyn niezależnych od nich są opóżnienia i że otrzymam sprzęt w pierwszych tygodniach sierpnia. Po kolejnej interwencji otrzymałem informację,że otrzymam go w pierwszych dniach września. Kiedy sprzęt nie dotarł zrezygnowałem z dalszego czejkania. Sklep potwierdził anulowanie zamówienia. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu 1269,-zł. Po dwóch tygodniach od anulowania zamówienia wysłałem mailowo wezwanie do zapłaty, drogą mailową i poczta na dwa adresy, za potwierdzeniem odbioru. Listy nie zostały odebrane. Sklep nie odbiera telefonu i nie odpowiada na wiadomości. Moje oczekiwania to zwrot wpłaconej kwoty
Brak realizacji zamówienia Dokonałam zakupu kompletu dresów dnia 17 września 2024.
Dnia 4.10. 2024 upłynął czas na wysyłkę mojego zamówienia (dres) nr 1500034912 oraz moja cierpliwość w oczekiwaniu na zamówienie. Nie otrzymałam żadnego konkretnego terminu wysyłki a usuwanie komentarzy na profilu Facebook rodzi podejrzenia że takich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] osób jest znacznie więcej…
Niedotrzymanie terminu, brak konkretnych odpowiedzi to znamiona [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Jeżeli dres nie dotrze do mnie w ciągu 3 dni bądź na moim koncie nie zobaczę zwrotu gotówki w przypadku anulowania zamówienia z państwa winy, zakładam z paniami z grupy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez Stone Skirts ( grupa liczy 1300 osób!!) pozew zbiorowy. Środki polubowne zostały niestety wyczerpane. Informuję także że zgłaszam [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na policję i do UOKiK. Praktyki jakich się dopuszczacie są niewiarygodnie bezczelne i proszę mi wierzyć, że sprawę doprowadzę do finału.
Nie pozdrawiam, BW