Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-12 godz: 09:17Publiczna
Zamknięta
zwrot za biletyW maju 2023r zakupiłem na stronie www 2 bilety na kocert W. Kilara w Spodku. Koncert się nie odbył. Pomimo wysyłania 10 maili do Firmy Trinity oraz sms do Pana [dane usunięte przez moderatora], do dnia dzisiejszego nikt mnie nie poinformował jak będzie załatwiona sprawa. To już nie chodzi o te pieniądze ale o to. że Ten pan nadal sprzedaje bilety na koncerty. Wartość zakupu biletów wynosi 278 zł. Oczekuję, że może państwo przekonacie Pana [dane usunięte przez moderatora] aby zwrócił pieniądze.
2025-06-12 godz: 09:05Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.K.
Brak potwierdzenia zwrotu 24.04 został wysłany zwrot obuwia. Kupiłam 2 pary butów z czego jedne okazały się być za duże więc zgłosiłam zwrot do sklepu. Zwrot został wysłany w terminie ale w aplikacji widnieje jako zwrot w drodze (gdzie pan który pracuje na infolinii zapewniał że tak zwrot dotarł do nich). Płatność odbyła się przez PAYPO. Przez brak potwierdzenia zwrotu w aplikacji ,paypo żąda zapłaty całej kwoty , nie pomniejszonej o zwrot. Zgłaszałam że zrobiłam zwrot w aplikacji pay po aale czas na odzew ze strony sklepu minął a ja dostaję ponaglenie zapłaty. Oczekuje potwierdzenia otrzymania zwrotu przez sklep , by móc zapłacić za towar który zdecydowałam się kupić.
2025-06-12 godz: 08:47Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.K.
Reklamacja obuwiaKupiłam buty rzekomo Adidas samba 10.09.2024, po krótkim użytkowaniu obuwia zauważyłam uszkodzenie, postanowiłam złożyć reklamacje do sklepu dnia 21.05.2025. nie uzyskałam żadnej odpowiedzi od firmy czy reklamacja jest uwzględniona i wogole jakie się dalsze postępowania, telefon widoczny na stronie internetowej nie odpowiada. Po następnych mailach do firmy z prośbą o odpowiedzieć została mi wysłana faktura za nowe obuwie na kwotę 619zl (buty które zakupiłam kosztowały 319zl) bez odpowiedzi co to wogole jest. Po kolejnych próbach uzyskania informacji o co chodzi dowiedziałam się że idzie do mnie paczka z nowymi butami, czas dostawy wynosi od 5-14 dni. Termin dostawy paczki oczywiście minął, Stasia paczki w in Post nadal nie ulega zmianie. Firma milczy. Oczuje zwrotu pieniędzy. Podejrzewam również że forma nie sprzedaje oryginalnych butów ponieważ jakością znacznie odbiegają od oryginałów.
2025-06-11 godz: 17:44Publiczna
Zamknięta
WADLIWY PRODUKTW dniu 10/06/2025 zostala do mnie dostarczona kanapka, po dokaldnym obejrzeniu w dniu 11/06/2025 dostrzegla. Dziurke w widocznym miejscu z przodu sofy oraz zmechacenia materiału w jednej z jej czesci, zarowno na siedzisku jak I oparciu.Reklamacja zgloszoma z zadaniem usuniecia wad lub wymiany sofy na towar zgodny z umową czyli bez zadnych wad. Oczywiście odbiór wadliwego towaru jak i dostarczenie nowego na koszt Agata Meble. DODAM że realizacja mojego zamówienia miała być pod koniec czerwca lub na początku lipca, więc nie wiem czy usiłują wepchnąć mi towar, którego nie przyjął ktoś inny ze względu na ww uszkodzenia czy wyrpdukowlai wadliwy. Sofa za 2700 i wadliwa!!!!!
2025-06-11 godz: 08:30Publiczna
Zamknięta
Zwrot za biletyDzień dobry, zakupiłam bilety na koncert Ekipa festiwal w Krakowie ,plus bilety na meet and greet, koszt biletów to ponad tysiąc złotych. Chciałam zwrócić bilety i odstąpić od umowy , ponieważ dziecko skręciło kostkę i nie jesteśmy w stanie pojechać do Krakowa. E bilet twierdzi ,że nie ma takiej możliwości. Nie wiem co zrobić w tej sytuacji ,jednak pieniądze są duże.
2025-06-11 godz: 05:24Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotuWitam, Zamówiłam sukienkę, kiedy w podanym czasie nie przyszła przesyłka zaczęłam pisać wiadomości mailowe, na instagramie i na mesengrze. Żadnej odpowiedzi, zero kontaktu. Telefon jest wyłączony. Na mesengerze mnie zablokowali. Musiałam kupić córce inną sukienkę. Mimo, wielu wiadomości, że jestem już tylko zainteresowana zwrotem nie sukienką, pojawiła się informacja o wysłce. Paczki oczywiście nie odebrałam i została zwrócona do sprzedawcy. Żądam natychmiastowego zwrotu wpłaconej kwoty 404,98 zł.
2025-06-10 godz: 21:19Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zakupiłam hulajnogę elektryczna dałam się [słowo usunięte przez moderatora]!!! Właśnie czytałam opinie paczka miała być wysłana w ciągu 24 godzin dalej cisza ludzie piszą że czekają na paczki po 2-3 miesiące dodatkowo trzeba opłacać cło bo paczki idą nie wiadomo z kad oszuści nie odbierają tel nie odpisują chce odstąpić od umowy i zwrot gotówki jak najszybciej !
2025-06-10 godz: 13:59Publiczna
Zamknięta
Serwis i gwaracjaWitam. Zamówiłem serwis w 16.04.2025 i firma nie odbiera telefonów od tego czasu oraz nie odpisuje na email. Zapłaciłem za to 800 zł. Poniżej podaje dane transakcji oraz numer seryjny mojej pomy B102208250198. Wszystko jest na moje nazwisko pod adresem Janiszowice 17. Szczegóły operacji Numer transakcji: 4469550671 Numer zlecenia (nadany przez odbiorcę): bab28fa7-3aaa-4991-a705-a90fca0366c7 Opis płatności: Opłata za przegląd: B102208250198 Kwota: 800,00 PLN
2025-06-10 godz: 12:05Publiczna
Zamknięta
Zwrot za bilety - odwołany koncertFirma odwołała koncert, na który zakupiłam 9 biletów w łącznej kwocie 621zł. Podałam pełne dane konieczne do zwrotu środków - zgodnie z zaleceniami firmy. W kwestii zwrotu zostałam odesłana do p. [dane usunięte przez moderatora], który jest zupełnie nieosiągalny (nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości). Firma, w której zakupiłam bilety (Trinity Group) umywa ręce i kieruje sprawę wyłącznie do p. [dane usunięte przez moderatora]. Nieustannie wysyłam przypomnienia i ponaglenia mailowe - bez żadnego efektu. Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za zakupione bilety.
2025-06-10 godz: 09:54Publiczna
Zamknięta
Zniszczony bagaż (Skyline Express)Niniejszym zgłaszam skargę konsumencką dotyczącą skandalicznego traktowania pasażera i bagażu, a następnie całkowitego zrzucania z siebie odpowiedzialności przez przewoźnika lotniczego Skyline Express oraz pośrednika, u którego wykupiono wycieczkę – firmę Wakacje.pl. Jest to nie tylko opis mojej indywidualnej, krzywdzącej sytuacji, ale przede wszystkim przestroga dla innych konsumentów i apel o nagłośnienie praktyk, które ewidentnie naruszają prawa pasażerów. Liczę na szeroki odzew po tej publikacji na Państwa portalu. Dnia 13 kwietnia 2025 roku odbyłem lot z Warszawy do Marsa Alam (Egipt) na rejsie Skyline Express o numerze QU 2247. Po przylocie okazało się, że bagaż jednego z członków naszej rodziny, Pana Mariusza Wielgosza, został znacznie uszkodzony. Fakt ten został niezwłocznie zgłoszony na lotnisku w Marsa Alam, gdzie sporządzono stosowny raport uszkodzenia bagażu. Zapewniono nas wówczas, że dalsze działania nie są wymagane z naszej strony i że przewoźnik skontaktuje się z nami w celu rozwiązania sprawy. Załączam kopie sporządzonych raportów. Po upływie półtora miesiąca, nie otrzymawszy żadnego kontaktu, postanowiliśmy ponowić zapytanie do przewoźnika. Nasza wiadomość z 1 czerwca 2025 roku, w której przedstawiliśmy szczegóły sprawy i załączyliśmy raporty, spotkała się z szokującą odpowiedzią od Skyline Express. Przewoźnik poinformował nas, że rzekomy termin na złożenie reklamacji minął 20 kwietnia 2025 roku, mimo że uszkodzenie zostało zgłoszone 13 kwietnia 2025 roku na lotnisku, a my działaliśmy zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. Jest to absurdalne i sprzeczne z informacjami przekazanymi nam na lotnisku. Zostaliśmy celowo wprowadzeni w błąd, co uniemożliwiło nam dochodzenie roszczeń w przewidzianym rzekomo terminie. Co więcej, firma Wakacje.pl, u której wykupiliśmy całą wycieczkę, również całkowicie umywa ręce od sprawy, twierdząc, że kwestia uszkodzonego bagażu ich nie dotyczy. Jako pośrednik, Wakacje.pl powinno czuć się odpowiedzialne za jakość świadczonych usług i wspierać swoich klientów w trudnych sytuacjach, zwłaszcza gdy dochodzi do rażących naruszeń praw konsumenta. Jestem głęboko zbulwersowany postawą zarówno przewoźnika lotniczego Skyline Express, jak i biura podróży Wakacje.pl. Zostałem potraktowany w sposób rażąco niesprawiedliwy, a próby dochodzenia moich praw są skutecznie torpedowane poprzez dezinformację i brak chęci wzięcia odpowiedzialności. Odnoszę wrażenie, że celowo opóźniano sprawę, aby potem zrzucić odpowiedzialność na klienta, powołując się na rzekomo minione terminy. Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w upublicznieniu tej sprawy i nagłośnieniu problemu nieodpowiedzialności przewoźników i biur podróży w zakresie uszkodzonego bagażu. Liczę na Państwa wsparcie w dochodzeniu sprawiedliwości i egzekwowaniu praw konsumentów. PRZESTRZEGAM wszystkich podróżujących przed Skyline Express