Zwrot płatności Dzień dobry, 8 września dokonałam zakupu towaru z firmy pana Tomasza, strona La Rochell. Niestety nie sprawdziłam opinii w internecie i okazuje się że wyżej wspomniana firma to oszuści, przywłaszczający pieniądze bez wysłania towaru. Niezwłocznie skontaktowałam się ze sklepem aby anulować zamówienie ale nie dość że nie odpisują to blokują mnie na wszystkich social mediach. Opinie w Internecie pokazują że to standardowa praktyka ze strony tego sklepu. Obawiam się że kwoty nie odzyskam. Zapłaciłam 463,98 zł za pomocą przelewy24 autopay. Oczekuję pełnego zwrotu gotówki/Proszę o pomoc.
Brak zwrotu pieniędzy po zwrocie Towaru Przyczyna sprawy:
Złożyłam zwrot towaru i zgodnie z ustawą o prawach konsumenta powinnam otrzymać zwrot pieniędzy w terminie 14 dni. Sprzedawca nie wywiązał się z tego obowiązku.
Przebieg zdarzenia:
9 lipca 2025 r. sklep odebrał ode mnie przesyłkę zwrotną,
10 lipca 2025 r. sprzedawca potwierdził jej przyjęcie,
do dnia dzisiejszego (09 września 2025 r.) nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 421,20 zł.
Dotychczasowe działania:
24 lipca 2025 r. wysłałam do sprzedawcy przedsądowe wezwanie do zapłaty, wyznaczając dodatkowy termin. Pomimo tego nie otrzymałam ani pieniędzy, firma potwierdziła przyjęcie wezwania na mailu. Później ponowiłam wezwanie do zapłaty również je potwierdzili, lecz nadal brak zwrotu środków.
Moje oczekiwania:
Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej mi kwoty oraz o podjęcie stosownych działań wobec sprzedawcy, który nie respektuje obowiązków wobec konsumenta.
W załączeniu przekazuję:
potwierdzenie przyjęcia przesyłki zwrotnej,
treść przedsądowego wezwania do zapłaty,
dane zamówienia oraz korespondencję ze sklepem.
Brak zwrotu środków po zwrocie zamowieniaSklep miał trzytygodniowe opóźnienie w wysyłce zamówienia. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się ze sklepem w celu anulowania zamówienia, zostałam zignorowana i zamówienie zostało w końcu do mnie wysłane. Odmówiłam odbioru zamówienia i wróciło ono do sprzedawcy dwa tygodnie temu. Próbowałam ponownie skontaktować się ze sklepem w celu potwierdzenia zwrotu środków - nie ma odpowiedzi.
Brak zwrotu pieniędzy Po kilku dniach od złożenia zamówienia, złożyłam rezygnację zakupu, otrzymałam maila, że środki zostaną wysłane w przeciągu 14 dni. Czas już minął, środków na koncie brak.
brak zapłaty za zwrócony towarDokonałam zwrotu zakupionego towaru i Stone Skirts Anna Szczygielska potwierdziła otrzymanie zwrotu w dniu 11.08.2025 z informacją, że zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni. Mimo 3 monitów nie otrzymałam zwrotu środków za zakupiony i zwrócony towar w wysokości 206,10PLN.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu w/w kwoty na moje konto z którego dokonałam płatności w formie elektronicznej.
Problem ze zwrotem pieniedzyZamówienie złożyłam 23 maja. Stopniowo kompletowałam sobie paczkę. Niestety po jakimś czasie okazało się że z towaru który zamówiłam nie ma nic na stanie. Poprosiłam o anulowanie paczki. 8 lipca została anulowana i w ciągu 30 dni roboczych miałam otrzymać zwrot pieniędzy. Nie otrzymałam do dzisiaj. 2 razy podawałam numer konta . W ostatnim czasie brak kontaktu. Nie odpisują .
Niewysłanie zamówienia na czasZamówienie miało być wysłane w 5 dni roboczych, minęło 11 i nic żadnej informacji, że choćby zostało wysłane , zażądałam anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy, smsem odpowiedziano mi, by kierować sprawę mejlowo, na mejla oczywiście nikt nie odpowiada. Poziom konwersacji SMS jak z 10 latkiem
Reklamacja Gazowy podgrzewacz przepływowy wodyDziś rano zgłosiłam reklamację na przepływowy gazowy podgrzewacz wody. Zaznaczyłam opcję wymiany z uwagi na fakt że zostałam tylko o zimnej wodzie z 2 małych dzieci. Firma odpisała że musi obejrzeć sprzęt i umówi kuriera na jutro (godziny wieczorne) na odbiór zepsutego podgrzewacza. Wiadomo więc że przesyłka do firmy dotrze w najlepszym przypadku w środę a więc dopiero w czwartek ktoś może zobaczy na ten sprzęt. Tak więc jak w piątek ktoś podejmie decyzję czy łaskawie wymieni na nowy to może w przyszłym tygodniu otrzymam wymieniony piecyk. Z tego robi się ponad tydzień bez ciepłej wody bez której przy małych dzieciach naprawdę nie da się funkcjonować.
Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
zawiadomienie o nałożeniu opłaty dodatkowejDnia 01.09.25r zaparkowałem samochód Audi A3 o godzinie 11.10,26s (potwierdze zdjeciem w załączniku). Udajac sie do najbliższego widocznego Parkomatu pobrałem bilet na postój(zdjęcie parkomatu w załączniku). Po powrocie do samochodu w nieprzekroczonym czasie (o godzinie 12.05) zastałem za szybą zawiadomienie o nałożeniu opłaty dodatkowej(nr zawiadomienia 25020245.Biuro Strefy Płatnego parkowania Niestrzeżonego i Parkingów ul Kościuszki 4 twierdzi iz pobrałem bilet z złego parkomatu należącego do innej strefy . Brak oznakowania brak jasnej informacji którą strefe obsluguje dany Parkomat . Nie znam stref danej lokalizacji . Parkomat który obsługuje strefe żekomą z której powinienem pobrać bilet słabo widoczny. Zostałem swiadomie wprowadzony w błąd przez co została na mnie nałożona kara w wysokości 200 PLN (do 7 dni 100PLN)Jest to niepoważne zachowanie przez które zostałem narażony na straty pieniężne oraz nerwyy.Prosze o pomoc w odzyskaniu srodkow pienieżnych oraz podjecie jakiegoś działąnia w tej sprawie
Zwrot sukienkiSprzedawca podaje się za Polską firmę z polskimi produktami zarejestrowana w Anglii. Podaje ,że zwrot zakupionego jest łatwy i bez żadnych problemów. Po zgłoszeniu zwrotu podają dopiero adres gdzie odesłać produkt. Okazuje się ,że trzeba go odesłać na własny koszt gdzie informują o tym ale nie podają ,że ten zwrot jest do Chin. Gdzie ten zwrot jest chyba nie zgodny z prawem unijnym skoro nie był kupowany przez mnie w Chinach . Proszę o jakąś informację co powinnam zrobić w takim przypadku. Z poszanowaniem [dane usunięte przez moderatora]