Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-09 godz: 10:48Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlT.K.
CLM240822-8039Naprawa telefonu z sieci Plus GSM w Digital Care w ramach ubezpieczenia. Telefon trafił do serwisu 26.08.2024, czekał 12 dni roboczych na rozpoczęcie naprawy. Rozpoczęto naprawę. 7 dni roboczych według regulaminu na naprawę. Serwis rozpoczął kolejną naprawę oraz po kilku dniach 3 naprawę. Pod koniec czasu 3 naprawy serwis rozpoczął proces "zamawiania części" - według regulaminu cały proces może przedłużyć się w nieskończoność z tego powodu. Brak informacji oraz odniesienia się do regulaminowego rozpoczęcia naprawy i zakończenia w terminie 7 dni. W toku komunikacji z serwisem i operatorem Plus GSM dowiedziałem się że części były zamawiane 3 krotnie , w różnych odstępach czasu, bez komunikacji ze mną oraz że telefon jest naprawiany w serwisie zewnętrznymi, nie w digital Care. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] z zamawianiem części w celu zatrzymania telefonu w serwisie, mimo rozpoczęcia naprawy i przekroczenia regulaminowego okresu do jej realizacji. Na dzień wpisu 09.10.2024 tel telefon znajduje się 44 dni w serwisie. Oczekuje rozpatrzenia regulaminu w punkcie dotyczącym przekroczenia czasu realizacji naprawy i wykupu nowego telefonu.
2024-10-09 godz: 10:37Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
Nie odzyskałam zwrotu pieniędzyW dniu 29.08.2024r. zamówiłam w sklepie internetowym Catalina 2 sukienki wieczorowe na kwotę 493 zł razem z kosztem wysyłki. W dniu 04.09.2024r. firma ta otrzymała ode mnie zwrot tych sukni (nr zwrotu R/Mod/2024/09/04/44366) i do dnia dzisiejszego pieniędzy od nich nie otrzymałam. Zwodzą... że mogą dać voucher na tą kwotę, ale ja kategorycznie się na to nie zgodziłam! Dałam im czas do zwrotu do dnia 11.10.2024r. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy na konto, z którego został wykonany przelew!
2024-10-09 godz: 10:33Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dnia 18.09.2024 złożone zostało zamówienie, po otrzymaniu którego, 2 z 3 przedmiotów zostało zwróconych. Dnia 22.09.2024 został wygenerowany zwrot, natomiast dnia 24.09.2024 otrzymałam email z informacją o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Do dnia dzisiejszego tj. 09.10.2024 nie otrzymałam zwrotu w postaci pieniędzy. Wielokrotne próby kontaktu telefonicznego nie powiodły się, sprzedawca nie odbiera telefonu, nie odpowiada również na email. Oczekuje i żądam od Sprzedawcy zwrotu pieniędzy, zgodnie z zawartą umową.
2024-10-09 godz: 10:05Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za niedostarczone zamówienie Nie otrzymałam zamówienia od powyższej firmy. Kontaktu oczywiście brak, nikt nie odpowiada na wiadomości poza jedną wiadomością zwrotną, że zamówienie zostanie wysłane. Oczywiście zamówienia brak zwrotu pieniędzy również a numer telefonu który jest podany na stronie sklepu nie odpowiada. Zamówienie zostało opłacone przez PayPo.
2024-10-09 godz: 08:18Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków 23.09.2024 r. wysłałam zwrot sukienek. 24.09.2024 r dostałam potwierdzenie, że zwrot dotarł do firmy i środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. 14 dni minęło i środków na koncie dalej nie ma. Firma nie odpisuje na maile, ani nie odbiera telefonów. Należy mi się zwrot w wysokości 600 zł. Proszę o interwencję
2024-10-08 godz: 22:42Publiczna
Otwarta
Projektor24.09 zamówiłam u państwa projektor proszę o zwrot środków albo wysłanie produktu jeśli nie sprawa zostanie zgłoszona i na maila też nie odpowiadacie
2024-10-08 godz: 12:51Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyDzień dobry, proszę o interwencję w sprawie uchylania się od zwrotu kwoty zapłaconej za zamówienia nr 9566 i 9481. Przedmiotowe zwroty zostały zgłoszone 21 września br., a zaakceptowane przez sklep 24 września br., o czym poinformowano drogą mailową. Natomiast pomimo upływu 14 dni środki nie zostały zwrócone. Do sklepu został wysłany email z wezwaniem do zwrotu środków, jednak brak jest odpowiedzi. Nikt też nie odbiera telefonu. Kwota do zwrotu to 703,82 zł (za 2 zamówienia łącznie). W ostatnich dniach pojawiło się też sporo negatywnych komentarzy dotyczących braku zwrotu pieniędzy przez ten sklep.
2024-10-08 godz: 08:19Publiczna
Otwarta
FSK-792-08/2024Zamówiłam towar i musiałam odesłać sukienkę wysłałam a fasardi do dnia dzisiejszego nie oddał mi pieniędzy zwrot był
2024-10-08 godz: 04:09Publiczna
Otwarta
brak paczkiWitam czekam od 19.09 na paczkę , dziś jest 08.10 i nadal jej nie otrzymałem, pisze cały czas e-maile dziwnie i nikt nie odbiera to naprawdę jest przesada żeby czekać tyle na paczkę , dzwonię pisze i ani nikt nie odbiera, ani nikt nie odpisuje .Prosił był aby firma albo wysłała dziś paczkę albo zwróciła pieniędze na moje konto ponieważ mam dość już czekania . Bardzo Proszę o pomoc bo naprawdę to jest przesada żeby tyle czekać . Pozdrawiam
2024-10-07 godz: 19:11Publiczna
Otwarta
Problem z realizacją 15 września złożyłem zamówienie czas realizacji 3-4 dni do tej pory nie otrzymałem zamówionego towaru od 26 września wisi niby w paczkomacie inpostu notka w trakcie przygotowania.Na maile jaśnie pań nie odpowiada firma . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]