Brak zwrotu za biletyBrak zwrotu za bilet w dn. 08.03.2023 r. zakupiłam bilety na festiwal Trapeton Summer Bash, który miał się odbyć w dniach: 14.07.2023 ─ 15.07.2023, miejsce: Plaża Stogi, ul. Wydmy 1, 80-656 GDAŃSK, Polska. Dnia 11 lipca 2023 r. Eventim wysłała e-mail z informacją, że festiwal jednak się nie odbędzie. Po wielu próbach kontaktu z Eventim (mailowo, poprzez formularz zwrotu, telefonicznie) do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków. Bilety zostały odesłane wedle wytycznych do zwrotu środków. Oczekuję zwrotu pełnej wpłaconej kwoty za bilety.
Firma nie chce przyjąć zwrotu Szanowni Państwo,
niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, dotyczącej zakupu
towaru z zamówienia nr 50112.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz.
827 z późn. zm.), jako konsument mam prawo do odstąpienia od umowy zawartej na
odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Towar został odesłany w terminie
ustawowym, nie nosi śladów użytkowania, jest w stanie nienaruszonym oraz kompletnym,
zgodnie z wymaganiami wskazanymi w ustawie.
Pragnę zaznaczyć, że mój pierwszy wniosek o odstąpienie od umowy został bezpodstawnie
odrzucony przez Państwa firmę, argumentując, że produkt był używany. Obuwie zostało
jedynie przymierzone w warunkach domowych, nie posiada żadnych śladów użytkowania co
zostało udokumentowane przeze mnie na zdjęciach przed odesłaniem zamówienia.
W związku z powyższym ponawiam prośbę o dokonanie zwrotu środków pieniężnych.
Sklep nie chce przyjąć zwrotu pomimo tego że produkt jest w stanie nie naruszony.Obuwie było tylko przymierzone,mimo to próbują mi wmówić że są używane.w załączniku przesyłam zdjęcia
Odrzucona reklamacjaW maju złożona została reklamacja na materac kontynentalny zakupiony w lutym 2024 r. W materacu powstały odkrztalcenia po bokach, zaś środek pozostał bez zmian. Oględziny mierzone przez pracowników metrówką i poziomicą wykazały iż są to wgłębienia na wysokość 2 cm a w karcie gwarancyjnej jest podobno zapis, że te materace mogą odkrztałcać się na wysokość 10 cm. Niestety ale wgłębienia czuć dopiero gdy się człowiek położy lub usiądze a nie przyłoży metrówkę i jest uciążliwe spanie na takim materacu. Dwa razy Agata Meble odrzuciło reklamację uznając za nieuzasadnioną. Próbowałam dojść do jakiegoś konsensusu jednak ta firma odrzuciła odwołanie do reklamacji.
Oczekiwałabym wymiany ewentualnie zwrotu środków.
Brak towaru 3 czerwca złożyłam zamówienie na stronie firmy zamówiłam doniczkę możliwość płatności tylko przelewem zrobiłam przelew czas oczekiwania był do 5 dni roboczych dostałam Emila że wysyłka opóźni się 1 lub 2 dni dziś po 2 tygodniach chciałam zadzwonić do firmy numer nie odpowiada strona nie istnieje
Brak pieniędzy po zwrocie towaruZakup zrobiony przez FB na stronie Inabell. Ze względu na niedopasowanie towar zwrócony 16.05.2025. Kwota zwrotu 199 zł. Sprzedawca ciągle obiecuje zwrot, twierdzi, ze jakieś problemy z systemem itp. Zwykłe [słowo usunięte przez moderatora].
Korespondencja z firmą prowadzona przez messenger.
Oczekuję pomocy w odzyskaniu pieniędzy
odwołanie od decyzji sprzedawcy W dniu 13.05.2024 zakupiłem buty za kwotę 549,99zł, które w niecały rok rozkleiły się. W dniu 23.04.2025 w ramach rękojmi złożyłem reklamację nr 86/4/25, która w dniu 28.04.2025 sprzedawca odrzucił zrzucając winę na mnie. Mie przyjął również odwołania kierując mnie bezpośrednio do Rzecznika Pra Konsumenta.
Oświadczam, że obuwie czyściłem i konserwowałem prawidłowo poprzez ręczne mycie obuwia w delikatnych środkach czyszczących i w letniej wodzie.
Wada fizyczna obuwia polegająca na odklejeniu podeszwy od cholewki z przodu oraz bokach butów może być ukrytą wadą materiałową, za którą odpowiada sprzedawca w ramach rękojmi – art. 556, 559 i 568 § 1 ustawy z dnia 23.04.1964 r Kodeks cywilny Dz. U. z 2014 r, poz. 121 ze zm.
W związku z tym występuję o ponowne rozpatrzenie i uznanie zasadności mojej reklamacji tym bardziej, że wada fizyczna w obuwiu ujawniła się przed upływem roku od wydania towaru, co zgodnie z art. 556 (2) kc stanowi domniemanie, że wada ta lub jej przyczyna istniała już w chwili wydania towaru konsumentowi.
Na podstawie art. 561 § 1 kc (ustawy jw.) żądam wydania nowej pary obuwia jw., pozbawionej wad lub zwrotu pieniędzy.
Proszę o odpowiedź.
Brak zwrotu kosztów z reklamacji Zamówienie było przez nr telefonu, w trakcie rozmowy i w wiadomości SMS było anulowane zamówienie. Pomimo to towar został wysłany i odebrany przez domownika który nie był świadomy sytuacji. Na drugi dzień nie otwarta paczka została odesłana do sprzedawcy. Do tej pory nie ma zwrotu środków, do tego brak kontaktu.
Brak zwrotu pieniędzy za odwołany koncertDzien dobry, sprawa pewnie juz wam znana ponieważ mnóstwo ludzi czeka na swój zwrot już od długiego czasu. Zakupu biletów dokonałem 26.04.2024r na koncert który miał się odbyć 1.12.2024r „muzyka filmowa bajkowa” bo licznych e mail z firmą i odpowiedzią żeby kontaktować się z panem [dane usunięte przez moderatora] który jest odpowiedzialny za zwrot kosztów nie mam żadnej odpowiedzi czy można coś z tym zrobić ? Dziękuję bardzo za możliwość zgłoszenia sprawy.
Nieuczciwa praktyka związana z reklamacją towaru W dniu 1.12.2024 zamówiłam w owym sklepie komplet biżuterii. Nosiła się bardzo dobrze, natomiast po pewnym czasie w jednym z kryształów górskich umieszczonych w biżuterii zaczęły pojawiać się zielone tony. 7.05.2025 napisałam do firmy maila z reklamacją, którą uznano bez problemu i niezwłocznie odesłałam towar na podany przez firmę adres. Reklamacja z 14 dni roboczych przedłużyła się bardzo i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam swojej własności. Na pytania kiedy otrzymam zwrot naprawionej biżuterii odpowiadano „w kolejnym tygodniu planowana jest wysyłka”, „w dniu jutrzejszym zostanie dostarczona”. W późniejszym czasie obsługa klienta przestała odpowiadać na moje zapytania, a towaru dalej nie otrzymałam. Oczekuję zwrotu wysłanej biżuterii w stanie naprawionym lub zwrotu środków pieniężnych, jeśli jej naprawa jest niemożliwa.
Reklamacja pościeli W marcu dokładnie 8 marca kupiłam 4 pościele z czego 2 okazały się bardzo krzywo uszyte. Kontaktowałam się wielokrotnie z biedronką w tej sprawie, miał odezwać się producent i wymienić pościel jednak kontakt nie nastąpił a Biedronka bagatelizuje sprawę.