Brak zwrotu pieniędzy Towar zwrócony do firmy 10.08.
Odebrany została 12.08.
Brak zwrotu pieniędzy do dn dzisiejszego w wysokości 643.50 + dodatkowo ustawowe odsetki. próbowałam sprawę kikukrotnie załatwić polubownie... niestety bez skutku
dodatkowa opłata parkingowaW dniu 04.09.2025 zaparkowałam samochód pod sklepem Biedronka w Pszczynie przy ul. Szymanowskiego Pobrałam bilecik i zrobiłam zakupy w sklepie moja opłata parkingowa obowiązywała od godz.11.54 do godz.13.24 a o godz.12.15 został wystawiony mandat .Wysłałam drogą mailową zgłoszenie reklamacyjne wraz ze zdjęciem mandatu i biletu parkingowego ale nie zostało ono uznane .Oczekuję od firmy IT PARKING anulowania mandatu bo moim zdaniem nie ma podstaw do ukarania mnie bo bilet parkingowy posiadam ,wysłałam go i tym samum udowodniłam ze był ważny.
Norr.plDokonałam zakupu w sklepie internetowym norr.pl 04.08.2025, przy produkcie została zawarta informacja, że realizacja zamówienia trwa ok 20 dni roboczych. Cierpliwie czekałam 20 dni, do tej pory brak kontaktu ze strony sklepu o postępie zamówienia/wysyłce. Od tygodnia próbuję dostać jakąkolwiek informację zwrotną, sklep nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów. Proszę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
Zamówienie 12435 numer produktu 4114 Deska do serwowania Yumi 32 cm OYOY,
Problem z zwrotem pieniędzy5 czerwca zamówiłam 2 pary spodni, zamówienie zostało przyjęte oraz opłacone przeze mnie po miesiącu czasu nie otrzymałam paczki ani żadnej informacji na jej temat, postanowiłam napisać 3 lipca i otrzymałam wiadomość że paczka może być u mnie w ciągu 2 tygodni bo się okazało że Panie sprzedają przedmioty których tak naprawdę nie mają na stanie w sklepie. Odczekałam kolejne 2 tygodnie paczka oczywiście nadal do mnie nie dotarło i 5 sierpnia napisałam że żądam zwrotu pieniędzy - Pani z Modneiww zapewniała mnie że paczka na drugie dzień zostanie do mnie nadana ale już zrezygnowałam i odmówiłam przesyłki a poprosiłam o zwrot pieniędzy, Pani odpisała mi dopiero 11 sierpnia że prosi o dane do zwrotu oczywiście podałam je od razu po otrzymaniu wiadomości, ale Pani z owego sklepu nie spieszyła się z przyjęciem reklamacji i dopiero 19 sierpnia otrzymałam wiadomość że mój zwrot został dopiero w tym dniu anulowany i że muszę czekać jeszcze 14 dni roboczych. Termin przypadał na 8 wrześnie niestety pieniędzy nie otrzymałam po próbie kontaktu z sklepem niestety nie ma żadnych zwrotnych informacji, żadnego kontaktu.
REKLAMACJAW STYCZNIU 2025 ZAMÓWIŁAM KLOCKI LEGO. PO OTRZYMANIU I ROZPAKOWANIU PACZKI, OKAZAŁO SIĘ, ŻE TOWAR JEST NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM ( OTRZYMAŁAM POMPKĘ USB). ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ, KTÓRA DO DNIA DZISIEJSZEGO NIE ZOSTAŁA ROZPATRZONA, PONIEWAŻ ADRES PODANY DO ZWROTÓW I REKLAMACJI JEST POŚREDNIKIEM I SAM NIE MA KONTAKTU Z WŁAŚCIWYM SKLEPEM OD KTÓREGO KUPIŁAM TOWAR.
POMIMO CZĘSTEGO KONTAKTU Z POŚREDNIKIEM NIC W MOJEJ SPRAWIE NIE ZOSTAŁO ZROBIONE.
OD FIRMY OCZEKUJĘ ZWROTU PIENIĘDZY.
Rezygnacja z towaruZakupiłam zmywarke w sklepie internetowym,która jest pod zabudowę,a potrzebuje zwykłej, nie mogę jej zwrocic ponieważ minęło 16 dni od zakupu,nie wiedząc ni zalogowałam się na konto sklepu i teraz nie mogę zwrócić towaru zmywarka jest fabrycznie zapakowana,nie była uzywana
Brak zwrotu środków za zamówienie17.05 zamówiliśmy szafke RTV Nicole która miala być wysłana w ciągu 24-48h
Po kilku kontaktach ze sklepem zostaliśmy zapewnieni o ponagleniach na magazynie oraz szybkiej wysyłce.
Po 2 tygodniach otrzymalismy informacje (mailowo) ze możemy zrezygnować z zamówienia .
Wypełniliśmy formularz i wysłalismy do sklepu dnia 17.06 (dokument w załączeniu)
Od 17.06 wielokrotnie kontaktowaliśmy się ze sklepem mailowo, telefonicznie oraz na facebooku z zapewnieniem rychłego zwrotu środków. Do tej pory środków nie otrzymalismy.
Brak zwrotów środków pieniężnych na konto bankoweZwróciłam do sklepu kupgrzejnik.pl grzejnik łazienkowy , kupiłam go ze złym rozstawem . Nie otrzymałam środków za zwrot na konto bankowe , napisali mi e-maila że zasilili moje konto w ich sklepie , nie planuje robić w sklepie kupgrzejnik.pl ponownych zakupów , właściwy grzejnik kupiłam w innym sklepie . Wysyłam do sklepu e-maile z prośbą o zwrot środków pieniężnych ale nie otrzymałam odpowiedzi . Telefonu nikt ode mnie nie odbiera . Koszt grzejnika to 359 zl . Chce odzyskać pieniądze za niewłaściwy zakup .
Brak zwrotu za zamówienieZamówienia zostały zwrócone, jedno 18.07, drugie 09.08. Pomimo zapewnienia sklepu środki nie zostały zwrócone na konto.
Problem ze zwrotem zakupionych produktówPrzyczyna sprawy:
Złożyłam zwrot towaru w dniu 08,08,2025r z zamówienia Nr 519772 i zgodnie z ustawą o prawach konsumenta powinnam otrzymać zwrot pieniędzy w terminie 14 dni. Sprzedawca nie wywiązał się z tego obowiązku.
Przebieg zdarzenia:
Do dnia dzisiejszego (09 września 2025 r.) nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 64,44 zł.Oprócz tego w dniu 20,08,2025r wysłałam zwroty zamówionych towarów z dwoch zamówień i 2 dni pózniej towar z powrotem wrócił na mój adres gdzie kurier zażadał na miejscu opłaty za zwrócony ponownie towar. Proszę o podpowiedż, co ja mam dalej zrobić z tymi zamówieniami ,które wogóle nie odpowiadają rozmiarom faktycznym a podanych na stronach ?Materiał i wykończenie tez nie jest dobrej jakości porażka. przy zamawianiu , nie było adnotacji ''ŻE Firma znajduje się w likwidacji ''
Moje oczekiwania:
Proszę o pomoc w odzyskaniu należnej mi kwoty z wszystkich zamówień nawet tych które leżą w domu spakowane i są zbyteczne a nie mam ich gdzie odesłać i zwot kosztów przesyłki dla kuriera gdy przesyłki wróciły ponownie na mój adres. Oraz o podjęcie stosownych działań wobec sprzedawcy, który nie respektuje obowiązków wobec konsumenta.