Reklamacja RoweruRower został zakupiony 2025-04-14
Zamówienie nr 13220861
Faktura VAT FAS/33559/MS1/04/2025
2025-07-07 rower się zepsuł zgloszenie zostalo przyjete i odesłany do sprzedawcy
dziś 08,09,2025 nie mam roweru ani zwrotu pieniędzy a dzwoniąc do firmy o informacje zrzucają mnie z centrali
brak zwrotu środków za niedostarczony towarSzanowni Państwo,
W dniu 16 sierpnia 2025 r. za pośrednictwem platformy Allegro zakupiłam ziemię okrzemkową w sklepie Drogeria Rosa. Pomimo opłacenia zamówienia, paczka nie została mi dostarczona – jednak firma InPost oznaczyła ją jako „dostarczoną”.
W ciągu 30 minut od zmiany statusu przesyłki na „dostarczona” skontaktowałam się zarówno ze sprzedawcą, jak i firmą kurierską, informując, że mimo mojej obecności w domu nie otrzymałam żadnej przesyłki. Z informacji przekazanych przez InPost wynika, że przesyłka została zagubiona.
28 sierpnia 2025 r. przesłałam do sprzedawcy oficjalną reklamację, w której przytoczyłam odpowiednie przepisy:
„Na podstawie art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego, art. 6 oraz art. 43b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a także art. 18 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów składam reklamację dotyczącą niedostarczonej przesyłki w ramach zamówienia nr 2657825D.
Zgodnie z prawem to sprzedawca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie towaru konsumentowi. Do chwili doręczenia przesyłki ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy spoczywa na sprzedawcy.
W tym przypadku towar nie został mi doręczony – firma InPost potwierdziła zaginięcie przesyłki, co oznacza, że Państwo nie wywiązali się z umowy sprzedaży.
Odmowa zwrotu pieniędzy z powołaniem się na reklamację do przewoźnika jest bezzasadna – obowiązek dostarczenia towaru spoczywa na Państwu, a nie na firmie kurierskiej.
Żądam niezwłocznego zwrotu kwoty 54,02 zł na moje konto w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszej reklamacji.”
Do dziś – mimo upływu ponad 2 tygodni – nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Sprzedawca konsekwentnie unika rozwiązania sprawy, powołując się wyłącznie na oczekiwanie wyniku reklamacji u przewoźnika, co – zgodnie z przepisami – nie zwalnia go z obowiązku zwrotu środków konsumentowi.
Wnoszę o:
Interwencję w moim imieniu wobec sprzedawcy (Drogeria Rosa) w celu odzyskania należnych mi środków za niedostarczony towar.
Sprawdzenie, czy działania sprzedawcy nie naruszają zbiorowych interesów konsumentów, poprzez systemowe uchylanie się od odpowiedzialności i brak reakcji na uzasadnione reklamacje.
W razie potrzeby mogę dostarczyć pełną korespondencję ze sprzedawcą.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Brak realizacji zamówienia i brak zwrotu środków 5 sierpnia złożyłam zamówienie opłacone blikiem na kwotę 703,07zł. W związku z brakiem jego realizacji, po nawiązaniu konwersacji ze sklepem ostatecznie 21 sierpnia anulowano zamówienie i nadal cisza. Minął termin na zwrot środków. Na konto nie wpłynęło nic. Negatywne komentarze są usuwane. Nie polecam tego sklepu!!!
Oszustwo w internecie Złożyłam zamówienie na stronie internetowej, gdzie cena była podana jako pełna. Nie zostałam poinformowana o dodatkowych kosztach, a produkt nie został dostarczony. Sprzedawca zatrzymał środki z tytułu rezerwacji, nie zwracając ich mimo braku realizacji zamówienia. Uważam, że doszło do naruszenia moich praw konsumenckich – brak jasnej informacji o pełnej cenie (art. 4 ust. 1 ustawy o informowaniu o cenach) oraz brak zwrotu kosztów po niewykonaniu umowy
Brak zwrotu pieniędzy20.08.25r złożyłam zamówienie w sklepie internetowym. Ponieważ długo nie otrzymywałam paczki (5dni), napisałam maila z zapytaniem kiedy ją otrzymam. Brak odzewu. Zadzwoniłam więc, pani twierdziła, że paczka została wysłana. Ale chyba jednak nie została wysłana ponieważ powiedziała, że musi ją wysłać i jutro będzie u mnie. Zrezygnowałam z niej. Spodziewałam się, że zwrot pieniędzy otrzymam szybko, jednak myliłam się. 28.08 wysłałam maila z prośbą o zwrot pieniędzy. Brak odzewu.
Potem wysłałam kolejne 2 maile. Zero odzewu.
Napisałam wiadomość na IG. Pani nie komentując mojej wiadomości - nawet nie przepraszając za zaistniałą sytuację, powiedziała, że zwrot zostanie dokonany. Po 2 dniach łaskawie otrzymałam zwrot ale części pieniędzy. Wysłałam kolejnego maila, oraz wiadomość na IG - brak odpowiedzi.
Oczekuję, że zostanie to uregulowane jak najszybciej. W przeciwnym razie oddam sprawę w opiekę innym osobom, które zajmują się takimi sprzedawcami.
Brak kontaktu przy wymianie produktu Zakupiłam na stronie internetowej sukienkę Biella, po otrzymaniu zamówienia skontaktowałam się ze sklepem gdyż dostarczony kolor wydawał się odbiegać od tego co zamówiłam. Sklep zaproponował wymianę, odebrał sukienkę po czym kontakt się urwał. Zaznaczyłam iż jest to temat pilny, a sprzedawca zagwarantował że zdążymy z wymiana. Niestety do teraz brak kontaktu. Nie otrzymałam ani pieniędzy ani produktu. W dalszym ciągu zależy mi na otrzymaniu prawidłowego produktu.
Brak możliwości odesłania towaruKupiłam DRES przez internet na stronie klasyczny.shop. Wg opisu miał być uszyty bawełny, fajny miły materiał przysłano dres z poliestru według mnie nie nadający się do noszenia twardy sztuczny w dotyku. Próbowałam wielokrotnie skontaktować się ze sprzedawcą w sprawie zwrotu, otrzymuję ciągle automatyczną odpowiedź, żeby podać nr zamówienia i adres e-mail, choć oczywiście obie informacje za każdym razem podaję: nr zamówienia KLY8842, adres e-mail. Nie ma innego kontaktu ze sprzedającym, nie mogę zwrócić kupionego towaru
Niezrealizowane zamowienie, brak kontaktu z firma28/08 zlozylem zamowienie w sklepie, platnosc wyszla jednak nie otrzymalem potwierdzenia otrzymania zamowienia. Od 29/08 wyslalem juz 3 emaile z prosba o potwierdzenie i realizacje zamowienia badz zwrot pieniedzy, niestety brak jakiegokolwiek odzewu ze strony sklepu
Zwrot pieniędzy Zrezygnowałam z zakupów ponieważ zwlekli z wysłaniem towaru prawie 3 miesiące ciągle braki i przekładanie do innych paczek . Dla tego zrezygnowałam z zakupów i poprosiłam o zwrot pieniędzy kwota nie mała bo 1009,56 zł miał być do 14 dni roboczych po czym miał termin 28.08.2025 napisałam do nich że czas minął napisali że do 05.09.2025 będzie zwrot na koncie dalej nie ma . Więc dzis znów napisałam 04.09.2025 to mi napisali że do 18.09.2025 mam czekać na przelew . Mam wszystkie wiadomości od nich na messenger oszukują i piszą że cytuję "Nie jest to niestety sytuacja zależna od nas " Jak nie zależna od nich to od kogo to oni prowadzą firmę.
Brak zwrotu pieniędzy od maja 2025Brak zwrotu pieniędzy 700 zł od maja . Wiele razy pisałam do nich ale tylko proszą by czekać że wyślą pieniądze ,że muszą się z dyrekcją skontaktować . Brak słów. Nie polecam . Chce odzyskać pieniądze!!!!pomocy
Oczekuję zwrotu . Pisałam do rzecznika konsumentów ale brak odpowiedzi .