Brak zwrotu wpłaconych srodków po anulowaniu umowyZamówilem dnia 20.06. 2024 w sklepie internetowym megascena.pl mixer Omnitronic RM-1422FX USB rack. W informacji podane było ,że wysyłka sprzętu odbędzie sie w ciagu 7-14 dni. Niestety sprzętu nie otrzymałem. Skontaktowałem sie ze sklepem i otrzymałem informację, że z przyczyn niezależnych od nich są opóżnienia i że otrzymam sprzęt w pierwszych tygodniach sierpnia. Po kolejnej interwencji otrzymałem informację,że otrzymam go w pierwszych dniach września. Kiedy sprzęt nie dotarł zrezygnowałem z dalszego czejkania. Sklep potwierdził anulowanie zamówienia. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu 1269,-zł. Po dwóch tygodniach od anulowania zamówienia wysłałem mailowo wezwanie do zapłaty, drogą mailową i poczta na dwa adresy, za potwierdzeniem odbioru. Listy nie zostały odebrane. Sklep nie odbiera telefonu i nie odpowiada na wiadomości. Moje oczekiwania to zwrot wpłaconej kwoty
Brak realizacji zamówienia Dokonałam zakupu kompletu dresów dnia 17 września 2024.
Dnia 4.10. 2024 upłynął czas na wysyłkę mojego zamówienia (dres) nr 1500034912 oraz moja cierpliwość w oczekiwaniu na zamówienie. Nie otrzymałam żadnego konkretnego terminu wysyłki a usuwanie komentarzy na profilu Facebook rodzi podejrzenia że takich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] osób jest znacznie więcej…
Niedotrzymanie terminu, brak konkretnych odpowiedzi to znamiona [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Jeżeli dres nie dotrze do mnie w ciągu 3 dni bądź na moim koncie nie zobaczę zwrotu gotówki w przypadku anulowania zamówienia z państwa winy, zakładam z paniami z grupy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez Stone Skirts ( grupa liczy 1300 osób!!) pozew zbiorowy. Środki polubowne zostały niestety wyczerpane. Informuję także że zgłaszam [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] na policję i do UOKiK. Praktyki jakich się dopuszczacie są niewiarygodnie bezczelne i proszę mi wierzyć, że sprawę doprowadzę do finału.
Nie pozdrawiam, BW
Rezygnacja z rezerwacji Proszę o odpowiedź na maila reklamacjevisionhub. Prosiłam o anulowanie zamówienia oraz zwrot kosztów. W przeciwnym wypadku zgłoszę sprawę do odpowiednich służb.
Zwrot pieniędzyNie moge się doprosić o zwrot pieniędzy. Jesli w dniu 08.10.2024 nie otrzymam zwrotu 800 zl. Zwrot zarejestrowany na stronie modacatalia, screeny z potwierdzeniem rejestracji w dniu 25.08.24, wysylka 26.08.2024 a ja nadal nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Sklep zwodzi mnie odpowiedziami typu za 2 dni przelew bedzie zrealizowany, mijaja kolejne dni a pieniedzy nie ma.
Brak zamówionego towaruPo przeczytaniu ogłoszenia na FB zamówiłam kilka koszulek dla masażystów i zapłaciłam blikiem przez Autopay, to było 30.09.24.
Od 1 października próbuje się z nimi skontaktować telefonicznie, wysyłam maile z zapytaniem o moje zamówienie. Zero odzewu , zero zwrotu pieniędzy. Czekam na zwrot pieniedzy
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy Produkt nie zastal dostarczony w terminie i nie dostałem zwrotu o którym prosiłem zależy mi na odzyskaniu pieniędzy czuje się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
sukienkipaczkę odesłałam 02.09.2024 pomimo kontaktu zarówna telefonicznego jak i email nikt nie odbiera i nie odpisuje. to jakieś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
sukienka w dniu 26.08.2024 zakupiłam sukienkę produkt nie spełniał moich oczekiwań wiec odesłałam produkt. do dziś nie otrzymałam zwrotu środków pomimo zapewnień obsługi
Brak zwrotu środkowZamówiłam płaszczyk za 395zl czekałam na niego 2 tyg ciągle zwlekanie że to wtedy bd wysłany że to wtedy i koniec końców domnie nie dotarł gdy poprosiłam o zwrot środków o zwrot środków to znowu słyszałam że już zostało zgłoszone księgowej i tak już czekam ponad tydzień czasu na ten zwrot pisząc e-maila nikt nie odp dzwoniąc to nikt nie odbiera pisząc SMS to już nikt nie odbiera a ja chce tylko oddzyskac swoje pieniądze.
Rozliczenie zwrotu zakupionej pralko-suszarkiW dniu 9.06.2024 zakupiłem w internetowym sklepie RTV EURO AGD pralko-suszarkę Beko, nr zamówienia 67931596/2024. Sklep dostarczył pralko-suszarkę 12.09.24 Zakup na raty 0% z dwoma pierwszymi płatnymi przez sklep.
Jako, że pralko-suszarka okazała się wyjątkowo kiepska (głośna, na kołnierzu zostawała woda, nie dosuszała ubrań), 15.06 zgłosiłem jej zwrot. Nr zwrotu 7311495791. Pralkę odesłałem przesyłką kurierską DPD, nr przesyłki 1000777674209U. Pralka odebrana 23.06.24, dostarczona 24.06.24. W tym momencie status zwrotu w systemie sklepu zmienił się na "podjęto rozliczenie". I taki status widniał przez trzy miesiące. Przychodziły powiadomienia z banku, że sklep wpłacił pierwszą ratę, potem drugą. Zapłaciłem trzecią, kiedy stała się wymagalna. Kolejne próby kontaktu ze sklepem kończyły się niczym - zwrot nadal nie był rozliczony. Skorzystałem z pośrednictwa strony konsumersi.pl Po zgłoszeniu sprawy przez stronę, sklep 24.09 przysłał faktury korygujące na kwotę zakupu pralki i jej ubezpieczenia, pozostawiając tylko kwotę za usługę wniesienia i montażu pralki. 1.10 Alior bank przysłał przedsądowe wezwanie do zapłaty całej pozostałej do zapłaty kwoty rat kredytu, tj. 2533,75. Specjalistka ds Obsługi Zamówień ze sklepu zapewnia, że środki zostały, cytuję, "uwolnione do banku" 24.09, natomiast moje prośby o przedstawienie jakiegokolwiek weryfikowalnego potwierdzenia takiego przelewu zostały zignorowane. Zamiast tego przysłano kolejną fakturę korygującą na 139 zł, tj. na kwotę usługi. Oczekuję od sklepu NATYCHMIASTOWEGO rozliczenia z bankiem i przedstawienia dowodu takiego rozliczenia.