"KENWOOD POLSKA"SPÓŁKA Z O.O.

"KENWOOD POLSKA"SPÓŁKA Z O.O.

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-12 godz: 10:07
Od
avatar-urlK.L.
Publiczna
Otwarta

Interwencja i zbadanie naruszenia praw konsumenta

Niniejsza sprawa dotyczy zamówienia złożonego i w pełni opłaconego przeze mnie na rzecz Kenwood Polska za pośrednictwem firmy De'Longhi Polska Sp. z o.o. w dniu 01.12.2025 r., na kwotę 207 PLN. Kluczowym problemem jest brak realizacji zamówienia, ponieważ towar nigdy nie opuścił magazynu, oraz skandaliczne i nieprofesjonalne działania obsługi klienta, które uniemożliwiły mi odzyskanie środków. Już po wygenerowaniu numeru przesyłki 02.12.2025 r., paczka nigdy nie została przekazana kurierowi InPost. Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą InPost, która za każdym razem potwierdzała, że istnieje jedynie elektroniczny list przewozowy, a paczka fizycznie do nich nie trafiła. Pierwszy kontakt z infolinią De'Longhi nastąpił 08.12.2025 r. Tego dnia, pracownica, Pani Pola, przekazała mi pierwszą nieprawdziwą informację, twierdząc, że paczka została wysłana już 02.12.2025 r. Zostałam odesłana do samodzielnego kontaktu z firmą kurierską. Po uzyskaniu od InPostu definitywnego potwierdzenia, że paczki nie mają, zadzwoniłam ponownie tego samego dnia (08.12.2025 r.) i inny pracownik (Pan) sprostował informację Pani Poli, przyznając, że paczka jest nadal w magazynie i nie została wysłana. Mimo otrzymania poprawnej informacji wewnętrznie, w dniu 10.12.2025 r., Pani Pola ponownie skłamała, uparcie twierdząc, że paczka wyszła. W tej rozmowie zostałam poinformowana, że "muszę wziąć sprawy samodzielnie w swoje ręce", ponieważ pracownicy infolinii "nic nie mogą", "nic nie wiedzą", "nie mają przełożonego" ani "do nikogo przełączyć nie mogą". Co najbardziej bulwersujące, w trakcie tej rozmowy telefonicznej Pani Pola śmiała się i wyśmiewała mój problem do słuchawki, a w kolejnej rozmowie tego samego dnia ten sam Pan, który wcześniej sprostował błąd, podśmiechiwał się do słuchawki razem z Panią Polą. Następnie, dnia 9 grudnia 2025 r., otrzymałam pierwszą standardową odpowiedź mailową. Wobec braku realizacji zamówienia i skandalicznej obsługi, wysłałam formalne pismo odstąpienia od umowy oraz żądanie zwrotu 207 PLN w dniu 10.12.2025 r. W odpowiedzi na to pismo, w kolejnej wiadomości mailowej firma De'Longhi Polska Sp. z o.o. przyznała, że zweryfikowała rozmowy i że ich pracownik rzeczywiście przekazał błędną informację o statusie przesyłki 08.12.2025 r. Jednocześnie w tej samej wiadomości firma świadomie podjęła próbę oszustwa prawnego, twierdząc, że "nie możemy anulować Pani zamówienia – abyśmy mogli rozpocząć zwrot środków, paczka musi najpierw wrócić na magazyn". W ostatnim piśmie, wysłanym przeze mnie, wyznaczyłam termin 12 godzin roboczych na potwierdzenie zwrotu środków. Termin ten minął, a firma nie podjęła żadnego kontaktu ani nie potwierdziła realizacji zwrotu. Wobec rażącego naruszenia praw, celowego przetrzymywania moich środków i ignorowania ostatecznego wezwania, proszę Państwa o pilną pomoc i podjęcie interwencji w tej sprawie.(czytaj więcej)