- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
komputronik S.A.
Dnia 17.07.2025 kupiłem zasilacz do komputera. Dnia 31.07.2025 odesłałem go na naprawę gwarancyjną do serwisu przez salon przy ulicy Kolejowej. Do tej pory nie mam żadnych informacji na jego temat. W salonie otrzymałem odpowiedź, że nadal znajduje się w serwisie. Na tej podstawie żądam rozwiązania umowy sprzedaży oraz zwrotu pełnej kwoty na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność. Skarga odrzucona. Załączam fakturę zakupu, zdjęcie zlecenia serwisowego oraz zrzuty ekranu z korespondencji dotyczącej tej reklamacji(czytaj więcej)
2023-08-18 zamówiłem hulajnoge elektryczna Acer Electrical Scooter 5 czarna za 1 849 zł. Po tygodniu doszla do sklepu w ktorym ja odebralem. Gdy odebralem hulajnoge po tygodniu walki z nia by sie wlaczyla oddalem ja na reklamacke, zaproponowano naprawe. po 1.5 miesiacu oczekiwan dostałem ja spowortem jednak bez paru elementow oraz zauwazylem niedzialajace funkcje takie jak swiatla wiedz 2 dni pozniej w poniedzialek oddalem ja kolejny raz. Dostałem w tedy wiadomosc z centrali komputronika ze rekojmia jako zwrot pieniedzy jest niemozliwa poniewaz to pierwsza gwarancja po uplywie gwarancji czy jej zrealizowaniu, dolaczylem w pdf. Mija 1.5 miesiaca znow przychodzi do mnie rzekomo naprawiona hulajnoga jednak od tygodnia nie moga sa w stanie wysłac śrub montazowych ktorych zapomnieli dolacyzc na serwisie (czytaj więcej)
Zakupiłem telewizor , który został dostarczony z rozbitym ekranem. Telewizor ten odesłałem do firmy z reklamacją i zdjęciem uszkodzenia a firma chce mnie obciążyć kwotą 1799 zł. Oczekuję zwrotu wpłaconej kwoty(czytaj więcej)